Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | Sebastian Vettel |
3 | 12 april | Grand Prix van China | Shanghai | Lewis Hamilton |
4 | 19 april | Grand Prix van Bahrain | Shakhir | Lewis Hamilton |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | Nico Rosberg |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | Nico Rosberg |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | Lewis Hamilton |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | Nico Rosberg |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | - |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | - |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | - |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | - |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | - |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | - |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sochi | - |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | - |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | - |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo | - |
19 | 29 november | Grand Prix van Abu Dhabi | Abu Dhabi | - |
Pos | Coureurs | Land | Punten |
1 | Lewis Hamilton | Groot-Brittannië | 169 |
2 | Nico Rosberg | Duitsland | 159 |
3 | Sebastian Vettel | Duitsland | 120 |
4 | Kimi Raikkonen | Finland | 72 |
5 | Valtteri Bottas | Finland | 67 |
6 | Felipe Massa | Brazilië | 62 |
7 | Daniel Ricciardo | Australië | 36 |
8 | Daniil Kvyat | Rusland | 19 |
9 | Nico Hulkenberg | Duitsland | 18 |
10 | Romain Grosjean | Frankrijk | 17 |
11 | Felipe Nasr | Brazilië | 16 |
12 | Sergio Perez | Mexico | 13 |
13 | Pastor Maldonado | Venezuela | 12 |
14 | Max Verstappen | Nederland | 10 |
15 | Carlos Sainz Jr. | Spanje | 9 |
16 | Marcus Ericsson | Zweden | 5 |
17 | Jenson Button | Groot-Brittannië | 4 |
18 | Fernando Alonso | Spanje | 0 |
19 | Roberto Merhi Muntan | Spanje | 0 |
20 | Will Stevens | 0 |
Pos | Team | Punten |
1 | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 328 |
2 | Scuderia Ferrari | 192 |
3 | Williams Martini Racing | 129 |
4 | Infiniti Red Bull Racing | 55 |
5 | Sahara Force India F1 Team | 31 |
6 | Lotus F1 Team | 29 |
7 | Sauber F1 Team | 21 |
8 | Scuderia Toro Rosso | 19 |
9 | McLaren Honda | 4 |
10 | Manor Marussia F1 Team | 0 |
Tijd | Training/race |
Vrijdag 3 juli | |
11:00 - 12:30 | Vrije Training 1 |
15:00 - 16:30 | Vrije Training 2 |
Zaterdag 4 juli | |
11:00 - 12:00 | Vrije Training 3 |
14:00 - 15:00 | Kwalificatie |
Zondag 5 juli | |
14:00 | Race |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 3 juli | |||
11:00 - 12:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC red button + online | |
15:00 - 16:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC red button + online | |
Zaterdag 4 juli | |||
11:00 - 12:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
14:00 - 15:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC Radio 5 - RTL+ | |
Zondag 5 juli | |||
14:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
Dat je worst lust.quote:
Gister een paar meisjes tegengekomen die daar ook niet vies van warenquote:
Dat pas ik nog aan, maar nog geen puf gehad om de afbeeldingen van te maken.quote:
Dit ging over toek die is er ook niet vies van. Die geruchten heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister een paar meisjes tegengekomen die daar ook niet vies van waren
Het is alleen zo jammer dat er maar één persoon ook echt die html kan overnemen, niet handig voor nieuwe delenquote:
Dit heeft me onbedoeld nog geld opgeleverd ook. Had een euro gezet op max voor Sainz, maar pas nadat ik de bet had geplaatst zag ik dat dit voor de eerste training (quote:
waar doe je dit ?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit heeft me onbedoeld nog geld opgeleverd ook. Had een euro gezet op max voor Sainz, maar pas nadat ik de bet had geplaatst zag ik dat dit voor de eerste training (). Heb nog even twee minuten mijn hart vast gehouden toen Max binnen bleef en Sainz bleef rijden
Fixed, geen dankquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:51 schreef Beach het volgende:
http://www.grandprix247.c(...)mething-pretty-cool/
Renault ook terug
Training is pas om 15:00 Nederlandse tijdquote:
Staat duidelijk in de OP.quote:
Je moet niet vergeten dat dit de eerste training was en nooit iemand in de eerste training vol gaat lopen trappen. Misschien heeft STR het wel express gedaan om een beetje in het nieuws te komen dat ze wat harder zijn gaan trappen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:09 schreef opreis het volgende:
Het gat tussen de merc op 1 en 2 en verstappen is trouwens wel erg groot, normaal gesproken hadden daar wel wat andere auto's tussen gestaan. Die 3de tijd van Max is meer door "fouten" van andere gekomen dan dat hij nou zo goed heeft gereden.
+1.256 achterstand ondanks die derde plaats.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat dit de eerste training was en nooit iemand in de eerste training vol gaat lopen trappen. Misschien heeft STR het wel express gedaan om een beetje in het nieuws te komen dat ze wat harder zijn gaan trappen.
De enige die ik echt op 'foutjes' heb betrapt om dichter in de buurt te komen was Sainz in de laatste minuten van de training.
lijkt me sterkquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat dit de eerste training was en nooit iemand in de eerste training vol gaat lopen trappen. Misschien heeft STR het wel express gedaan om een beetje in het nieuws te komen dat ze wat harder zijn gaan trappen.
De enige die ik echt op 'foutjes' heb betrapt om dichter in de buurt te komen was Sainz in de laatste minuten van de training.
Hoezo want? Jij komt met een bewering die nergens op slaat of gebaseerd is. Onderbouw hem zelf maar.quote:
hart vasthouden voor een euroquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit heeft me onbedoeld nog geld opgeleverd ook. Had een euro gezet op max voor Sainz, maar pas nadat ik de bet had geplaatst zag ik dat dit voor de eerste training (). Heb nog even twee minuten mijn hart vast gehouden toen Max binnen bleef en Sainz bleef rijden
Als je niet snapt waarom teams dit doen dan heeft uitleggen weinig zin want de helft van deze onderbouwen ga je al bij de voordeur niet snappen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoezo want? Jij komt met een bewering die nergens op slaat of gebaseerd is. Onderbouw hem zelf maar.
Ben beginnend gokker, ben nog niet zo extreem verslaafd!quote:
Je praat dus poep, duidelijkquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
Als je niet snapt waarom teams dit doen dan heeft uitleggen weinig zin want de helft van deze onderbouwen ga je al bij de voordeur niet snappen.
Jezelf naar een hoge klassering (plaats waar je niet thuis hoort qua race snelheid) rijden in een training kan leiden tot nieuwssites die hierover gaan berichten en het team in kwestie incl. haar sponsoren ook weer in beeld komen. Vroeger toen er nog werd bijgetankt en met de start brandstof moest meenemen in de kwalificatie deed men dit vaker door in de kwalificatie met extreem weinig brandstof te rijden en zo op een plaats te komen waar ze niet huis hoorde en waarvan ze wisten dat ze hem niet lang gingen vasthouden.quote:
top ff acountje gemaakt en ook een paar euro ingezet voor de 2de training :p maakt het nog wat spannenderquote:
Precies de reden waarom ik ook meedoe. Beetje extra spanning!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
top ff acountje gemaakt en ook een paar euro ingezet voor de 2de training :p maakt het nog wat spannender
Wat ik dus al zei, het gat tussen de mercs en de derde plek is meer dan 1.2 seconde. Normaal staan er altijd wel een paar andere auto's nog binnen de seconde. Die ontbreken nu en daarom staat Max nu dus een stuk hoger op dat tijden lijstje.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
Jezelf naar een hoge klassering (plaats waar je niet thuis hoort qua race snelheid) rijden in een training kan leiden tot nieuwssites die hierover gaan berichten en het team in kwestie incl. haar sponsoren ook weer in beeld komen. Vroeger toen er nog werd bijgetankt en met de start brandstof moest meenemen in de kwalificatie deed men dit vaker door in de kwalificatie met extreem weinig brandstof te rijden en zo op een plaats te komen waar ze niet huis hoorde en waarvan ze wisten dat ze hem niet lang gingen vasthouden.
heb HAM op 1 en max voor sainz voor fp2quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik ook meedoe. Beetje extra spanning!
Grosjan ook niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:13 schreef tralalala het volgende:
Massa is er niet helemaal bij met zijn hoofd.
Ja ik zag het, ze willen natuurlijk niet weer zo'n situatie als bij Bianchiquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:18 schreef opreis het volgende:
[..]
auto van grojean moet weggesleept worden
daarom gewoon sport1 nemenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:21 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat zit tandenknarsend tegen alles en iedereen te schelden omdat het internet gewoon verschrikkelijk traag is en niet in staat om een normale stream te kunnen verzorgen
mijn ace doet het goedquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je Ace nou op meer sec. vertraging zet dan?
Dat is het hele probleem niet, mijn hele internet is gewoon verschrikkelijk bagger vandaag.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je Ace nou op meer sec. vertraging zet dan?
quote:
Ja, maar dan heb je wat meer bufferruimte toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem niet, mijn hele internet is gewoon verschrikkelijk bagger vandaag.
Mijn internet is trager dan de verbindingssnelheid van een stream, dan gaat dat niet helpen tenzij ik eerst de hele sessie buffer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dan heb je wat meer bufferruimte toch?
Of snap ik er nou niks van.
dan neem je het gewoon opquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je traag internet hebt, en geen TV bij de hand heb je dat net zo goed.
Laat ik nou net wel een Sport1 abo hebben, maar enerzijds ziek worden van het commentaar op de vrijdag, en zo nu en dan geen zin/kans heb om de tv op te zoeken.quote:
ah oke ja commentaar kan beter idd maar ik stoor me er niet zo aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat ik nou net wel een Sport1 abo hebben, maar enerzijds ziek worden van het commentaar op de vrijdag, en zo nu en dan geen zin/kans heb om de tv op te zoeken.
Dit heeft altijd gewoon gewerkt, dat het internet (wifi in het bijzonder) zo bagger is iets nieuws...
Ik zie het een Hamilton nog niet doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind dat wel baas hoor, als ik daar zat zou ik er ook wel moeite mee hebben om niet mee te helpen!
Ja, die ziet er wel gelikt uit. Beter dan de vorige 4quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Een interessante reclame over een interessant spel
Geel is de tijd van sector waar de wagen het laatst doorgereden is. Zo kan je zien wie waar op de baan is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:20 schreef opreis het volgende:
weet iemand het verschil tussen geel en wit in de live timing van formula1.com?
dan zal hij wel niet lekker lopen bij mij, ik heb zn beetje alle mogelijke kleuren combinaties gezien waaronder wit-wit-wit en geel-geel-geelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Geel is de tijd van sector waar de wagen het laatst doorgereden is. Zo kan je zien wie waar op de baan is.
Eigenlijk zie ik het nooit iemand van de formule 1 coureurs doen, daarom is het ook zo leuk om dit te zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie het een Hamilton nog niet doen.
Smaken verschillen, zou niet misstaan in een carnavalsoptocht m.i.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
vind hem met dat blauw mooier dan hiervoor
provider bellen en scheldenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat ik nou net wel een Sport1 abo hebben, maar enerzijds ziek worden van het commentaar op de vrijdag, en zo nu en dan geen zin/kans heb om de tv op te zoeken.
Dit heeft altijd gewoon gewerkt, dat het internet (wifi in het bijzonder) zo bagger is iets nieuws...
Ik las op autosport.com dat Max denkt dat qua racepace alleen Mercedes sneller is. Dat zou heel bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:50 schreef LWD-Godius het volgende:
De STR10 van Verstappen heeft in VT2 ook een aardige topsnelheid, was in VT1 niet het geval. Kan natuurlijk ook een tijdelijke afstelling geweest zijn in de sessie:
[ afbeelding ]
Veel teams rijden op de vrijdagen al met oude of gerepareerde motoren om 'nieuwe' motoren niet te belasten. Behalve Mercedes, zij doen dit volgens mij pas vanaf Canada want toen hebben zij pas voor het eerst gewisseld.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:58 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik las op autosport.com dat Max denkt dat qua racepace alleen Mercedes sneller is. Dat zou heel bijzonder zijn.
Weet iemand trouwens hoe het met de motoren van Max zit? Ik neem aan dat hij de vrijdagen sinds Canada met oude motren rijdt, en de kwalificatie en race met motor 5. Hongarije of Spa dan weer een motorwissel?
Het zou mooi zijn als er dan een update op zit, maar ws komt dat te vroeg. Verder is het mi niet zo'n ramp. Gisteren zijn de reststraffen afgeschaft, dus mocht Max niet verder naar achter kunnen qua gridstraf, volgt er geen andere straf meer. Lijkt me een genot om Max in Spa vanaf P20 richting punten te zien rijden.(ja, ik zit op de tribune😏)
Nee, dat ging over het chassis.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:58 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik las op autosport.com dat Max denkt dat qua racepace alleen Mercedes sneller is. Dat zou heel bijzonder zijn.
Nope, jij quote een ouder bericht.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, dat ging over het chassis.
Zie ook: http://www.gpupdate.net/n(...)ter-chassis-dan-wij/
quote:
Bottas en Massa gaan dus nog niet voluit. Hun race pace is wss het hoogst van allemaal. Tijdens VT3 zal er wel meer duidelijk worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:50 schreef LWD-Godius het volgende:
De STR10 van Verstappen heeft in VT2 ook een aardige topsnelheid, was in VT1 niet het geval. Kan natuurlijk ook een tijdelijke afstelling geweest zijn in de sessie:
[ afbeelding ]
Vanwaar denk je dat hun pace zo hoog ligt ?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Bottas en Massa gaan dus nog niet voluit. Hun race pace is wss het hoogst van allemaal. Tijdens VT3 zal er wel meer duidelijk worden.
Zou wel extreem vet zijn om Max morgen op het podium te zien! Maar ik ga er van uit dat ferrari en williams ernog wel voor staan op de grid!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens de BBC is de STR de tweede auto op de grid na de mercedes...
Dat ligt aan jou. Ik kan hem namelijk wel op de tablet kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:14 schreef Geralt het volgende:
Waarom kan ik Sport 1 niet op mn tablet kijken? Wat is dat weer voor faalhazerij van sport1/ziggo?
Deze zender is wel beschikbaar op uw tv. Ja lekker. Ik wil op mn tablet kijken.!
Compleet onrealistische verwachting imo. Zie ik ook zo 123 niet gebeuren en als het wel gebeurt dan moet het wel een knotsgekke race zijn geweest met de nodige incidenten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou wel extreem vet zijn om Max morgen op het podium te zien! Maar ik ga er van uit dat ferrari en williams ernog wel voor staan op de grid!
En de Mercedessen vallen uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens de BBC is de STR de tweede auto op de grid na de mercedes...
Ik kan alles kijken behalve sport 1. Ik ben gewoon ingelogd en heb het allerduurste alles in in pakket extra extra plus plusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Ik kan hem namelijk wel op de tablet kijken.
Log je wel goed in dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan alles kijken behalve sport 1. Ik ben gewoon ingelogd en heb het allerduurste alles in in pakket extra extra plus plus
Gewoon met mijn ziggo account denk ik. Heeft eerder gewoon gewerkt.quote:
Momenteel P3 voor Maxquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:17 schreef Rossdale het volgende:
De Ferrari's en Williamsen staan er straks ook nog wel voor, maar P7 zou top zijn!
Zonder Rosberg en Hamilton...eigk p5 dus..quote:
Ik gebruik de app die op mijn scherm stond toen ik de tablet aanzette zojuist. Ziggo TV kijken heet ie geloof ik. Die stond er op, want die heb ik een keer erop gezet. Dat zal dus geen nieuwe versie zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Gebruik je die nieuwe horizon go app van ziggo? Die werkt namelijk prima op mijn tablet
Zal je net zien dat hij morgen P5 ofzo rijdt en zn motor weer kuren krijgtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, fijn op de Beeb, geen gedoe, gewoon kijken. Fijn!
Max net eerste sectoren gelijk aan Vettel, netjes. BBC is idd erg hoopvol over STR.
Je moet die ander hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik gebruik de app die op mijn scherm stond toen ik de tablet aanzette zojuist. Ziggo TV kijken heet ie geloof ik. Die stond er op, want die heb ik een keer erop gezet. Dat zal dus geen nieuwe versie zijn
Die zal ik dan na de FP3 eens opzoeken; nu eerst gewoon kijken. Thanks voor de tipquote:
https://www.ziggo.nl/klan(...)apps/horizon-go-app/quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die zal ik dan na de FP3 eens opzoeken; nu eerst gewoon kijken. Thanks voor de tip
Tof. Dat werkt ook op mn pcquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:37 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/klan(...)apps/horizon-go-app/
Tussen 5 en 8 is realistisch als alles goed gaat. Mercedes en Ferrari staan er nog voor, Williams en RBR er net achter.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:58 schreef Sylv3se het volgende:
Hopelijk doet Max het net zo goed tijdens de kwalificatie.
3e, 4e of 5e zou geweldig zijn.
Inderdaad, beiden echt bijzondere rookies hoor. Wowquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Geralt het volgende:
Sainz ook weer goed op P6 hoor. De jonkies van TR wassen wederom het grote RB de oren
Ik hoop dat het ook tijdens de race zo is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Geralt het volgende:
Sainz ook weer goed op P6 hoor. De jonkies van TR wassen wederom het grote RB de oren
Ze gaan Toro Rosso omdopen in Red Bull en vice versaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Geralt het volgende:
lol ze ruilen de autos om straks ff de liverys aanpassen en klaar :pquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ze gaan Toro Rosso omdopen in Red Bull en vice versa
daarom reed Max afgelopen weekend natuurlijk ook al met een RB die in TR kleuren gespoten was! OMG!!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
lol ze ruilen de autos om straks ff de liverys aanpassen en klaar :p
vooral van force india had ik wat meer verwachtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Apart dat Force India, Lotus en Sauber alleen maar achteruit op de grid lijken te gaan.
De rest gaat vooruit. Als je dan stil blijft staan lijkt het of je achteruit gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Apart dat Force India, Lotus en Sauber alleen maar achteruit op de grid lijken te gaan.
Force India heeft toch een flink nieuwe auto meegenomen, en ook nog de Mercedes motor achterin (Evenals Lotus).quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
De rest gaat vooruit. Als je dan stil blijft staan lijkt het of je achteruit gaat.
Dan werken de updates niet lekker of de setup krijgen ze nog niet optimaal gevonden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Force India heeft toch een flink nieuwe auto meegenomen, en ook nog de Mercedes motor achterin (Evenals Lotus).
haha precies jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
daarom reed Max afgelopen weekend natuurlijk ook al met een RB die in TR kleuren gespoten was! OMG!!!!
Wat is nou weer met een uur verschil? Zomertijd wintertijd tijdzones en alles allemaal afschaffenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:43 schreef THEFXR het volgende:
14:00 Kwalificatie - Sport1 - BBC2 - Radio 5 - RTL+(duits)
Williamsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vanwaar denk je dat hun pace zo hoog ligt ?
13.10 BBC2 begint de voorbeschouwing alquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is nou weer met een uur verschil? Zomertijd wintertijd tijdzones en alles allemaal afschaffen
Het werpt inderdaad de vraag op in welke mate het aan de STR te danken is, en in hoeverre we te maken hebben met 2 hele snelle nieuwkomers.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad, beiden echt bijzondere rookies hoor. Wow
Of gewoon allebei.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het werpt inderdaad de vraag op in welke mate het aan de STR te danken is, en in hoeverre we te maken hebben met 2 hele snelle nieuwkomers.
Het valt mij op dat tijdens dit soort snelle vloeiende banen, Raikkonen, Massa, Kvyat, Redbull, STR, opeens naar voren komen en beduidend sneller zijn dan die start stop tilkebaantjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het werpt inderdaad de vraag op in welke mate het aan de STR te danken is, en in hoeverre we te maken hebben met 2 hele snelle nieuwkomers.
Suzi Perryquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:17 schreef Beach het volgende:
Ik heb de tv nog niet aan maar het gaat over Claire Williams?
Zolang dat ding gewoon staat en niet vliegt is het eerder een USOquote:
oh, ik miste die NIETquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:37 schreef Geralt het volgende:
Al lang geen BBC meer gekeken. Wie is dat oud lijk? En dan bedoel ik nieten Coulthard.
Suzi Perry? nee is een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:31 schreef Beach het volgende:
Die is al zou oud en uitgezakt daar helpt geen operatie tegenop.
Dat blijkt dan. Ik kij liever tegen haar aan dan tegen Eddie Jordanquote:
Ik zou het er niet op kunnen. Ook niet als ik heel erg hard zou proberen om haar knap te drinken.quote:
daarom die nosejobquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op kunnen. Ook niet als ik heel erg hard zou proberen om haar knap te drinken.
Alleen niet BBQ'en.quote:
EJ heeft er wel veel meer verstand van.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat blijkt dan. Ik kij liever tegen haar aan dan tegen Eddie Jordan
Voor een vrouw van 45 volgens mij is ze getrouwd met een NL'erquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op kunnen. Ook niet als ik heel erg hard zou proberen om haar knap te drinken.
Ik wel. Ik vind 'r best charmant.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maar goed dat smaken verschillen, anders had iedereen een oogje op hetzelfde grietje.quote:
die mag er ook zeer zeker zijn.quote:
Aceplayerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Iemand een goede liveblog of iets om de kwali mobiel te volgen zo?
livetiming van de fia zelf?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik bedoelde tekstueel, geen streakerquote:
gpupdatequote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:50 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:54 schreef Geralt het volgende:
http://www.gpupdate.net/nl/livefeed/9322/2243/
Die dus
Nog nooit gevolgd zo, maar volgens mij is dat prima te doenquote:13:55
Een domper voor Fernando Alonso. Hij kan mogelijk niet deelnemen aan de kwalificatie voor de Britse Grand Prix. Het is McLaren namelijk nog niet gelukt om het hydraulische probleem in zijn auto op te lossen.
13:54
Max Verstappen zat er met een vijfde tijd goed bij. Hij is te spreken over de lange run en verwacht een sterke GP.
13:52
Lewis Hamilton was vanochtend de snelste in de derde vrije training, voor Nico Rosberg en Kimi Raikkonen.
13:51
Welkom bij het liveverslag bij de kwalificatie voor de Grand Prix op Silverstone.
Ik snap dat twitter nooit. Heb ook nooit enig idee hoe wie waar en wanneer met wie aan het praten is en wie waar op reageert. Ik snap het gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
heb zelf een Twitter lijstje gemaakt van alle teams en rijders voor tijdens de uitzendingen. Is best fijn!
Volg Olav mol eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap dat twitter nooit. Heb ook nooit enig idee hoe wie waar en wanneer met wie aan het praten is en wie waar op reageert. Ik snap het gewoon niet.
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap dat twitter nooit. Heb ook nooit enig idee hoe wie waar en wanneer met wie aan het praten is en wie waar op reageert. Ik snap het gewoon niet.
Ik zou niet weten hoe. Ik heb geen account.quote:
https://twitter.com/Olav_Molquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ik heb geen account.
Ik gebruik het vooral voor mijn werk/onderzoek, maar gewoon streams/accounts lezen in een lijst Is vrij overzichtelijk. Gewoon verversen en zien wat de teams en F1 official en BBC aan updates melden. Vaak ook wat flauwe grappen enzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
kun je de tweets niet lezen dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan die hem nog niet volgen zonder account
In maleisie de gridwalk alleen alquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:05 schreef Rossdale het volgende:
Alleen de Lotus Twitter kijk ik wel eens op. Superleuk team in dat opzicht
No further actionquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:06 schreef Geralt het volgende:
Iemand nog iets gehoord over dat afdekken van de auto van Rosberg wat kennelijk niet mocht?
Krijgen ze een boete of andere straf?
Een reprimande.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:06 schreef Geralt het volgende:
Iemand nog iets gehoord over dat afdekken van de auto van Rosberg wat kennelijk niet mocht?
waarschuwingquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:06 schreef Geralt het volgende:
Sorry, deze pagina wordt momenteel nog niet ondersteund op de mobiele website.quote:
Zelfde probleemquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:08 schreef WEST het volgende:
[..]
Sorry, deze pagina wordt momenteel nog niet ondersteund op de mobiele website.
Terug naar startpagina
ik zit gewoon op de laptop
Waarom??quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:10 schreef franklop het volgende:
VES zijn tijd ook geschrapt, net als VET
Zal te wijd zijn gegaan bij een bocht, dat heeft vettel in FP3 al 4 keer gehad.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Waarom??
Olav komt er 3 dagen later ook weer achter
Wrsch ronde afgekeurd omdat met 4 wielen van baan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat is mis met de waarneming, Olav let weer eens niet op. Max nog op 23 sec? Stond toch net 8e??
Afgesneden ergens dan of iets?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:10 schreef franklop het volgende:
VES zijn tijd ook geschrapt, net als VET
Dat is beterquote:
Waarschijnlijk 1 bocht te wijd, dan wordt je tijd afgepaktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat is mis met de waarneming, Olav let weer eens niet op. Max nog op 23 sec? Stond toch net 8e??
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wrsch ronde afgekeurd omdat met 4 wielen van baan.
dat heeft olav al wel verteld hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Komt goedquote:
Toptijd hoeft niet, gewoon even een redelijk goede ronde voor Q2 te halen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:13 schreef Geralt het volgende:
Dan maar beter naar binnen inderdaad. Dat setje had al een spin meegemaakt, dus een toptijd zal het wel niet meer geworden zijn denk ik.
Als ie klaar wilt zijn moet ie hem maximaal naar P16 knallenquote:
Moet hij dan nog wel even doenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ie klaar wilt zijn moet ie hem maximaal naar P16 knallen
12equote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Verdomme Max zet ff een tijd neer dammit!!!
hij was eerst al naar buiten, maar tijd afgenomen. MEt die tijd ook meer dan veiligquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Q2 gehaald, en nu TR stuur Max niet eens zo laat naar buiten, gewoon meteen even een tijd neerzetten dan op het einde nog 2/3 rondes. Die tactiek van TR bezorgd me een hartverlamming.
Zal wel op iets oudere banden zijn gegaan de tweede sessie.quote:
Zachte band. Mercedes gebruikte de harde band.quote:
Echt een prutser die Max. Ongelofelijk dat ze die in die auto hebben gezetquote:
Was als één van de laatste buiten, hadden al 14 man een tijd staan voordat hij een tijd ging neerzetten. Veel verkeer etc, gooi die jongens toch meteen naar buiten, die hebben de ervaring nog niet om op volle druk in de laatste ronde goed te kwalificeren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
hij was eerst al naar buiten, maar tijd afgenomen. MEt die tijd ook meer dan veilig
Lees mijn bericht eens. Hij was eerst al naar buiten en al snelle tijd gezet. Die werd afgenomen en daarom moest hij laat nog een keer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Was als één van de laatste buiten, hadden al 14 man een tijd staan voordat hij een tijd ging neerzetten. Veel verkeer etc, gooi die jongens toch meteen naar buiten, die hebben de ervaring nog niet om op volle druk in de laatste ronde goed te kwalificeren.
Slecht plan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Echt een prutser die Max. Ongelofelijk dat ze die in die auto hebben gezet
Ik zeg Max eruit en Ocon erin
daarom nemen we jou ook niet serieusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Echt een prutser die Max. Ongelofelijk dat ze die in die auto hebben gezet
Ik zeg Max eruit en Ocon erin
Afgenomen tijd was iets van 1:35.0 dus was sowieso te langzaam geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Lees mijn bericht eens. Hij was eerst al naar buiten en al snelle tijd gezet. Die werd afgenomen en daarom moest hij laat nog een keer.
Het is ook veel te werm om serieus te doen nu.quote:
En vanavond speklappen en spare-ribs op de BBQquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is ook veel te werm om serieus te doen nu.
Lekker koud biertje erbij, beetje flauwekul en wat nootjes
Ik zou langzaam lopen met dit warme weerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Hm. Bier. Maar eerst nog even hardlopen na de quali...
Het Is hier een stuk aangenamerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou langzaam lopen met dit warme weer
Ow jij woont in Engeland dacht ik of niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het Is hier een stuk aangenamer
Ja, zitten hier rond de 25 Denk ikquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow jij woont in Engeland dacht ik of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |