Dat is exact wat ik altijd denk.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is er hier nou bijzonder of knap aan? Talloze kleine schreeuwertjes hebben dit al eens gedaan. ER IS NIETS SPECIAALS AAN! ZE HOORT DIT TE DOEN!
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zo kansloos hoe mensen naar hun kinderen verwijzen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is er hier nou bijzonder of knap aan? Talloze kleine schreeuwertjes hebben dit al eens gedaan. ER IS NIETS SPECIAALS AAN! ZE HOORT DIT TE DOEN!
[ afbeelding ]
Ooievaarquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kansloos hoe mensen naar hun kinderen verwijzen.Denk dat die mensen ook wel zo'n reiger op het raam hadden geplakt toen het kind geboren werd.
Waarom dat? Het is goed voor de welvaart in Nederland als we miljarden in een buitenlandse bodemloze put storten?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Sommige mensen zijn echt te dom voor deze wereld.
Ja, dat weten die mensen toch niet.quote:
Verschrikkelijk dit ja. Ook alleen vrouwen die reageren, vaak (schoon)moeders, zussen en overige familieleden. Voor de rest boeit niemand het watquote:Op donderdag 9 juli 2015 07:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik dan wel heeeeeeeeeeele goeie afspraken over makenquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:15 schreef Opoefiets het volgende:
Dit is echt een van de redenen waarom ik mijn eventuele kinderen later het liefst buiten m'n Facebook houd. Als dingen vastgelegd moeten worden, komen ze wel op een USB-stick terecht, die ik in een familiealbum plak
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe mijn vriend hierover denkt, die deelt zowat alles![]()
Ai, dat wordt een relatiecrisis.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:15 schreef Opoefiets het volgende:
Dit is echt een van de redenen waarom ik mijn eventuele kinderen later het liefst buiten m'n Facebook houd. Als dingen vastgelegd moeten worden, komen ze wel op een USB-stick terecht, die ik in een familiealbum plak
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe mijn vriend hierover denkt, die deelt zowat alles
Nee hoor, als we erover praten nietquote:
Haha, ja, dat moet ook zeker kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:33 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Nee hoor, als we erover praten niet
Ik vind dat je daar gewoon afspraken over moet kunnen maken.
In dezelfde categorie...quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Vent van 29quote:Heej aller aller mooiste rn speciaalste schatje van de hele wereld van harte gefeliciteerd met onze twee jaartjes bij elkaar zijn wat gaat de tijd snel onze liefde en gevoel voelt als of wij vandaag met elkaar gekregen hebben mijn liefde voor jou is super sterk en dierbaar wij hebben onze ups en dauws gehad maar kijk waar wij samen nu zitem wij zijn voor elkaar gemaakt voor altijd door dik en dun heen schat ik hoop dat wij nog super veel jaren en maanden er bij komen love you 4ever wil je never nooit meer kwijt en maak het never nooit meer uit schat en je kado krijg je nog van mij schat
quote:
quote:ups en dauws
Ik geef ze nog een half jaartje .....quote:maak het never nooit niet meer uit
Joyce is ook alweer aan een nieuwe vent toequote:Op woensdag 15 juli 2015 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik geef ze nog een half jaartje .....
Wies Joyce ookalweer?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Joyce is ook alweer aan een nieuwe vent toe
Joyce en Henk met hun nektattoo's van elkaars namen immers. Toen ze een paar weken samen waren. Paar weken daarna was het ''uit''quote:
Oja .... getekend voor het leven .....quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Joyce en Henk met hun nektattoo's van elkaars namen immers. Toen ze een paar weken samen waren. Paar weken daarna was het ''uit''
Zie edit hierboven
Beetje druk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Eén van mn fb-vrienden heeft zn omslagfoto veranderd:
[ afbeelding ]
Ik moet toch echt wat kritischer gaan kijken naar wie ik in mn vriendenlijst heb zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |