In Meerdijk hebben ze geen zolders.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
Ja en dan blijven alle personages zeker alleen op hun zolderkamer?
Haha, wtfquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:52 schreef Claude_Viole het volgende:
http://meerdijk.gtst.nl/
Ontdek de geheimen van de cliffhanger....
Enne, hij werkt wel op de computer, als je je browser maar even wat kleiner maakt tenminste
Je beeldscherm kantelenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:52 schreef Claude_Viole het volgende:
http://meerdijk.gtst.nl/
Ontdek de geheimen van de cliffhanger....
Enne, hij werkt wel op de computer, als je je browser maar even wat kleiner maakt tenminste
Gewoon je browser verkleinen tot het formaat van het beeldscherm als je je smartphone rechtop vasthoudtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet echt een app, want je kunt 'm niet downloaden. Het is een app in de vorm van een speciale website die zogezegd alleen met je smartphone of tablet te bezoeken isquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus je moet dan via een app de rest kijken?
Lekker hip leuk voor bijvoorbeeld mijn Oma.
Die snapt daar niks van.
Ik stuur oma wel de filmpjes als iemand ze gehackt heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is niet echt een app, want je kunt 'm niet downloaden. Het is een app in de vorm van een speciale website die zogezegd alleen met je smartphone of tablet te bezoeken is
Ik hoef er niks voor te hacken. Alleen even te sniffen welke requests er worden gedaan. het is te hopen dat er geen controle inzit of iemand ingelogd is, want anders wordt het wat lastigerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik stuur oma wel de filmpjes als iemand ze gehackt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ongeïnspireerde stuk (bar slecht) jatwerk is de term cliffhanger niet eens waard.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:22 schreef Willoow het volgende:
Deze cliffhanger was te slecht voor woorden.
Parodie op the hangover.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit ongeïnspireerde stuk (bar slecht) jatwerk is de term cliffhanger niet eens waard.
Kun je nagaan dat het eigenlijk een belediging is voor The Hangoverquote:
Rohan Gottschalk, samen met hoofdschrijvers Martin van Steijn, Ingrid van Berkum, Simone Wiegel en Lysette Rindertsma. Ja, of het is bedacht door een storyliner of dialoogschrijver. In ieder geval is het weer een origineel meesterwerkje gewordenquote:Geen opbouw verder ook, helemaal niets. Ik vraag me echt af wie dit bedacht heeft en dat het dan nog goedgekeurd wordt ook
Is het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat het eigenlijk een belediging is voor The Hangover
Ik geloof gewoon niet dat hier maanden aan gewerkt is. Er is hier niet eens een verhaallijn aan vooraf gegaanquote:[..]
Rohan Gottschalk, samen met hoofdschrijvers Martin van Steijn, Ingrid van Berkum, Simone Wiegel en Lysette Rindertsma. Ja, of het is bedacht door een storyliner of dialoogschrijver. In ieder geval is het weer een origineel meesterwerkje geworden
Eigenlijk zouden de makers van The Hangover die prutsers van GTST moeten aanklagenquote:
Nee, maar verhaallijnen weten ze toch al jaren niet meer te verzinnenquote:[..]
Ik geloof gewoon niet dat hier maanden aan gewerkt is. Er is hier niet eens een verhaallijn aan vooraf gegaan
Bing en Ludo die kleiduiven gingen schietenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:59 schreef Willoow het volgende:
Er is hier niet eens een verhaallijn aan vooraf gegaan
Vraag me soms af - zeker na vandaag - waarom ik het blijf kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de makers van The Hangover die prutsers van GTST moeten aanklagen
[..]
Nee, maar verhaallijnen weten ze toch al jaren niet meer te verzinnen
Erik is te goed voor deze serie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bing en Ludo die kleiduiven gingen schieten
Erik de Vlieger speelde het wel weer fantastisch.
Wel voor de serie in z'n huidige vorm, ja. Maar Erik zit wel goed bij GTST (heeft waarschijnlijk een contract voor onbepaalde tijd, is nog altijd populair bij fans) en ik denk dat GTST ook wel een beetje in zijn nadeel werkt inmiddels.quote:
Tja, dat vraag ik mij ook wel vaak af, en dat terwijl ik eigenlijk alleen nog shorties kijk, want een hele aflevering vind ik niet meer te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag me soms af - zeker na vandaag - waarom ik het blijf kijken
Na twee afleveringen wen je daar wel aan, zeker met een acteur als Erik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wel voor de serie in z'n huidige vorm, ja. Maar Erik zit wel goed bij GTST (heeft waarschijnlijk een contract voor onbepaalde tijd, is nog altijd populair bij fans) en ik denk dat GTST ook wel een beetje in zijn nadeel werkt inmiddels.
Als hij nu een rol zou aannemen in één of andere familiefilm zouden veel mensen (kinderen, maar ook wat ouderen) het erg vreemd vinden om 'Ludo' ineens op een andere plek te zien.
Veel vrouwen die ik ken die vroeger keken zijn geswitcht naar Rode rozen/Storm der liefde en thuis.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik mij ook wel vaak af, en dat terwijl ik eigenlijk alleen nog shorties kijk, want een hele aflevering vind ik niet meer te doen.
Het punt is alleen dat er weinig alternatieven zijn. Je hebt de herhalingen van ONM op NPO Best, maar dat is het dan wel. Dus dan zou je moeten uitwijken naar het buitenland: Engeland, Duitsland, België, Amerika...
Eerst keek ik alleen nog maar de verhaallijn van Ludo terug, maar toen dat was afgelopen (waar de afronding ook te wensen over liet) is er niet veel meer over.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik mij ook wel vaak af, en dat terwijl ik eigenlijk alleen nog shorties kijk, want een hele aflevering vind ik niet meer te doen.
Het punt is alleen dat er weinig alternatieven zijn. Je hebt de herhalingen van ONM op NPO Best, maar dat is het dan wel. Dus dan zou je moeten uitwijken naar het buitenland: Engeland, Duitsland, België, Amerika...
Begrijpelijk, hoewel dat absoluut niet mijn series zijn qua smaak. Maar wat ik daar soms van zie bij het zappen ziet er stukken beter uit dan wat ze hier bij deze serie voorschotelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel vrouwen die ik ken die vroeger keken zijn geswitcht naar Rode rozen/Storm der liefde en thuis.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:29 schreef Willoow het volgende:
En er zou een spannende verhaallijn aankomen, wat dan?
Toen bleek dat Nick achter dat hele gedoe zat ben ik afgehaakt bij die verhaallijn. Teveel van hetzelfde en te inspiratieloos naar mijn mening. Uit zoveel vijanden precies de makkelijkste weg kiezenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eerst keek ik alleen nog maar de verhaallijn van Ludo terug, maar toen dat was afgelopen (waar de afronding ook te wensen over liet) is er niet veel meer over.
Een spannende verhaallijn? Met deze schrijvers? Ja, ik ben sceptischquote:En er zou een spannende verhaallijn aankomen, wat dan? Ik heb er niks van gemerkt
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hoe bedoel je, 'wat dan'? We hebben nu toch een hele spannende verhaallijn gestart met de nieuwe liefde van Wiet, en je wilt toch ook wel weten hoe Anna daarop reageert? Of heette ze nou Anita? Hoe dan ook, Rik gaat heel blij zijn dat zijn dochter weer een vriendje heeft!"
Ik heb die Duitse wel eens met mijn moeder meegekeken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoewel dat absoluut niet mijn series zijn qua smaak. Maar wat ik daar soms van zie bij het zappen ziet er stukken beter uit dan wat ze hier bij deze serie voorschotelen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hoe bedoel je, 'wat dan'? We hebben nu toch een hele spannende verhaallijn gestart met de nieuwe liefde van Wiet, en je wilt toch ook wel weten hoe Anna daarop reageert? Of heette ze nou Anita? Hoe dan ook, Rik gaat heel blij zijn dat zijn dochter weer een vriendje heeft!"
Ja, dat vond ik ook wel jammer. Maar uiteindelijk vond ik het nog wel goed te doen. Alleen toen was de afronding er weer nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen bleek dat Nick achter dat hele gedoe zat ben ik afgehaakt bij die verhaallijn. Teveel van hetzelfde en te inspiratieloos naar mijn mening. Uit zoveel vijanden precies de makkelijkste weg kiezen
Wat was het ook alweer, Nick wordt bijna opgeblazen, Ludo krijgt hier spijt van, Nick ziet in dat hij te ver gegaan is en geeft zichzelf aan? Zoiets toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat vond ik ook wel jammer. Maar uiteindelijk vond ik het nog wel goed te doen. Alleen toen was de afronding er weer niet
Ludo had Léon opgedragen iets te doen om van Nick af te komen, wat Léon interpreteerde als "vermoord hem", wat Ludo zich later pas realiseerde en probeerde tegen te houden. Zoiets was dat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, Nick wordt bijna opgeblazen, Ludo krijgt hier spijt van, Nick ziet in dat hij te ver gegaan is en geeft zichzelf aan? Zoiets toch?
Ja, maar heel veel zaken staan nog open.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, Nick wordt bijna opgeblazen, Ludo krijgt hier spijt van, Nick ziet in dat hij te ver gegaan is en geeft zichzelf aan? Zoiets toch?
Ah ja. Thanks voor de ophelderingquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ludo had Léon opgedragen iets te doen om van Nick af te komen, wat Léon interpreteerde als "vermoord hem", wat Ludo zich later pas realiseerde en probeerde tegen te houden. Zoiets was dat.
IJzersterk acteerwerk wel, van zowel Erik als Christophe.
Ooh ja, het begon met een USB-stick met bewijzen erop toch? En Peppi en Kokki (Bing en Lorena) die hier van wilden profiterenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar heel veel zaken staan nog open.
Zoals Bing's aandeel erin. Zou ook mooi zijn als zoiets maanden later uitkomt (of eigenlijk dat hadden ze nu kunnen gebruiken, en dan Ludo's wraak op Bing) maar dat zal wel vergeten zijn
Nee, wat insight in die operatie die Nick toen heeft opgezet was ook wel fijn geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:47 schreef James1988 het volgende:
Ja, er zijn veel open eindes rond die lijn. De dood van Veltman is nog altijd niet helemaal opgehelderd geloof ik?
Ja, toen had Thijs ook nog een goede rol in de serie. Wat doet die nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ooh ja, het begon met een USB-stick met bewijzen erop toch? En Peppi en Kokki (Bing en Lorena) die hier van wilden profiteren![]()
Rikki misbruiken om geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:54 schreef Willoow het volgende:
Ja, toen had Thijs ook nog een goede rol in de serie. Wat doet die nou eigenlijk?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, toen had Thijs ook nog een goede rol in de serie. Wat doet die nou eigenlijk?
Ook zoiets. Thijs komt binnen als advocaat en nu is-ie ineens manager van een 'zangeres'quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rikki misbruiken om geld mee te verdienen
Zou me niks verbazen als ze Thijs aan Linda koppelen. Niet omdat er een reden achter zit, maar gewoon omdat het kan - zoals ze altijd doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ook zoiets. Thijs komt binnen als advocaat en nu is-ie ineens manager van een 'zangeres'
Volgend jaar rond deze tijd staat hij waarschijnlijk achter de sapbar in de Sapsalon LindaLook
Dat ja. Hopelijk raakt Rikki haar stembanden kwijtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rikki misbruiken om geld mee te verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |