In Meerdijk hebben ze geen zolders.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
Ja en dan blijven alle personages zeker alleen op hun zolderkamer?
Haha, wtfquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:52 schreef Claude_Viole het volgende:
http://meerdijk.gtst.nl/
Ontdek de geheimen van de cliffhanger....
Enne, hij werkt wel op de computer, als je je browser maar even wat kleiner maakt tenminste
Je beeldscherm kantelenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:52 schreef Claude_Viole het volgende:
http://meerdijk.gtst.nl/
Ontdek de geheimen van de cliffhanger....
Enne, hij werkt wel op de computer, als je je browser maar even wat kleiner maakt tenminste
Gewoon je browser verkleinen tot het formaat van het beeldscherm als je je smartphone rechtop vasthoudtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet echt een app, want je kunt 'm niet downloaden. Het is een app in de vorm van een speciale website die zogezegd alleen met je smartphone of tablet te bezoeken isquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus je moet dan via een app de rest kijken?
Lekker hip leuk voor bijvoorbeeld mijn Oma.
Die snapt daar niks van.
Ik stuur oma wel de filmpjes als iemand ze gehackt heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is niet echt een app, want je kunt 'm niet downloaden. Het is een app in de vorm van een speciale website die zogezegd alleen met je smartphone of tablet te bezoeken is
Ik hoef er niks voor te hacken. Alleen even te sniffen welke requests er worden gedaan. het is te hopen dat er geen controle inzit of iemand ingelogd is, want anders wordt het wat lastigerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik stuur oma wel de filmpjes als iemand ze gehackt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ongeïnspireerde stuk (bar slecht) jatwerk is de term cliffhanger niet eens waard.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:22 schreef Willoow het volgende:
Deze cliffhanger was te slecht voor woorden.
Parodie op the hangover.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit ongeïnspireerde stuk (bar slecht) jatwerk is de term cliffhanger niet eens waard.
Kun je nagaan dat het eigenlijk een belediging is voor The Hangoverquote:
Rohan Gottschalk, samen met hoofdschrijvers Martin van Steijn, Ingrid van Berkum, Simone Wiegel en Lysette Rindertsma. Ja, of het is bedacht door een storyliner of dialoogschrijver. In ieder geval is het weer een origineel meesterwerkje gewordenquote:Geen opbouw verder ook, helemaal niets. Ik vraag me echt af wie dit bedacht heeft en dat het dan nog goedgekeurd wordt ook
Is het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat het eigenlijk een belediging is voor The Hangover
Ik geloof gewoon niet dat hier maanden aan gewerkt is. Er is hier niet eens een verhaallijn aan vooraf gegaanquote:[..]
Rohan Gottschalk, samen met hoofdschrijvers Martin van Steijn, Ingrid van Berkum, Simone Wiegel en Lysette Rindertsma. Ja, of het is bedacht door een storyliner of dialoogschrijver. In ieder geval is het weer een origineel meesterwerkje geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |