abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2015 @ 21:20:53 #101
378192 -mandy-
I am who I am
pi_154098177
Gefeliciteerd Danic!

Beterschap met je meisje LB :*

Hoe onbeleefd is dat. afmelden is toch een kleine moeite?

[ Bericht 18% gewijzigd door -mandy- op 05-07-2015 21:38:12 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_154098503
Gefelicitaart Danic!
Over de categorie 'rare slaapplekken' kan ik voortaan ook meepraten

Je peuter al slapende aantreffen in een totaal andere hoek van haar kamertje. Op de grond. Kitty kussen erbij ..Mickey Mouse stevig vast, foetushoyding .... get the picture? :+

Geen foto's durven maken want was bang dat ze dan wakker zou worden. Nu konden we haar zo terug in bed leggen.

En niet reageren op een uitnodiging vind ik zelf ook vrij aso. Voordat ik boodschappen ga doen daarvoor informeer ik nog even bijde mensen waarvan ik niets gehoord heb. En anders jammer dan.. dan geen taart voor jou :@ (gelukkig nog nooit gehad ocerigens)

Ik ga geen eten en taart en zulks inslaan met het risico dat ik een hoop weg kan knikkeren.
pi_154099232
Dat is de overtreffende trap van aso LE.. Dat vind ik echt heel erg.

Wat stom Danic, en dan ook nog een smoes verzinnen :{ hopelijk was het verder wel gezellig..

Schattig Twinkle! Ik had wel een foto gemaakt denk ik :D
E.
pi_154099768
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die mensen inmiddels niet meer bij jullie kennissenkring/vriendengroep horen?
Die deur zit wel dicht idd.
pi_154099879
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Die deur zit wel dicht idd.
Begrijpelijk! Wat ongelooflijk harteloos!
pi_154099974
Hopelijk was het nog wel gezellig Danic? Gefeliciteerd! Enkom maar door met de taart :9

LE, wat ongelooflijk bot!!

LB wat sneu waterpokken met dit weer ook nog ;(. Beterschap!

Hier ook een zindelijke peuter! *O* Tot dit weekend was het meer 'we zetten je regelmatig op de wc en dan gaat het goed' maar nu voelt hij het ook echt aankomen rent dan naar de wc! Plas ophouden kan hij ook echt heel lang. Alles nu ook op de wc zonder verkleiner. Liefst doet hij alles alleen met de deur dicht :D :'). Morgen kdv, kijken of hij het daar ook zo goed kan!

Hij zit wel erg met zichzelf in de knoop. Hij was de hele dag al dwars. Vlak voor het eten zat hij op schoot en leek ik eindelijk een beetje met hem te kunnen praten. Zegt hij opeens dat 2 kindjes op het kdv zeggen dat hij klein is. En dat hij dat niet leuk vindt. Geen idee wat de context is, maar het had iig indruk op hem gemaakt. Later bij het naar bed brengen zei hij ook nog dat hij blij is als ik bij hem blijf als hij in bed ligt, maar verdrietig is als ik beneden ben. En dat hij zijn broertje heel lief vindt, maar soms niet lief.

Sneu jochie... Ik vind het soms wel overweldigend, bang dat ik hem niet goed genoeg kan begeleiden bij wat er allemaal in hem omgaat ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154100387
Phaidra ;( Dat kereltje is nog veel te klein om zich met zulke dingen bezig te houden..
Maar een *O* voor de zindelijkheid!
pi_154100493
Nee ijsje ging niet helemaal op, En ze zat lekker onder idd.

Wat goed al die zindelijke peuters *O* *O* *O* Hier begint het een piepklein beetje te komen, maar ze moet nog 3 worden, heeft geen haast.

Meld iedereen zich hier altijd af voor een crematie of begrafenis? :@ Dat is toch niet echt nodig? Het is toch ook een soort kennisgeving dat iemand is overleden?
Als ik een rouwkaart krijg en ik kan niet ga ik niet even opbellen dat ik niet kan. Uiteraard stuur ik wel een kaartje, maar gewoon met Sterkte erop. Geen verhaal van, ik moest werken, sorry!

Maar als een beste vriendin ofzo gewoon niet komt zonder wat te zeggen is het natuurlijk wel vreemd!
pi_154100688
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:16 schreef Troeta het volgende:

Meld iedereen zich hier altijd af voor een crematie of begrafenis? :@ Dat is toch niet echt nodig? Het is toch ook een soort kennisgeving dat iemand is overleden?
Als ik een rouwkaart krijg en ik kan niet ga ik niet even opbellen dat ik niet kan. Uiteraard stuur ik wel een kaartje, maar gewoon met Sterkte erop. Geen verhaal van, ik moest werken, sorry!

Maar als een beste vriendin ofzo gewoon niet komt zonder wat te zeggen is het natuurlijk wel vreemd!
IMO = kaart = uitnodiging.

Rouwadvertentie is meer een algemene kennisgeving.

Een kaart stuur je vaak alleen naar mensen die dichtbij je staan en wie je graag bij je wilt hebben die dag.
pi_154100764
Nee het was geen kennisgeving. Het was een mail met een uitnodiging met het uitdrukkelijk verzoek te laten weten of je er bij zou zijn.

Los daarvan vind ik het overlijden van een baby wel een tikje anders dan wanneer oudtante Agaath van 96 niet meer wakker wordt (en ook dan zou ik iets laten weten, kom op.. mensen verliezen iemand, toon wat fatsoen)
pi_154100904
Dat vind ik écht heel erg :N
pi_154101036
Bij de rouwkaarten die ik heb gekregen zag ik dat toch anders. Bijvoorbeeld een rouwkaart die op werk hing, of van een jong iemand en de ouders kennen je niet of verre familie waar je in het adresboek staat.

Dat is idd heel anders LE, onbeschoft van die mensen zeg!
pi_154101074
Je wordt in sommige kringen wel de paria, met je dode baby. Mensen die met een boog om ons heen bewegen omdat ze niet weten wat ze hier mee moeten.

Enniehoe, Phaidra, heftig en herkenbaar klinkt dat. Is hij zo gevoelig?
  zondag 5 juli 2015 @ 22:36:16 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154101114
Och Phaidra, jouw jochie is ook wel met dingen bezig zeg..... ik zou er ook over wakker liggen hoe ik dat het beste aan zou kunnen pakken.

Mijn meisje heeft zich vandaag heel aardig door de dag heen geslagen. Vanochtend was ze op ons bed weer in slaap gevallen terwijl ik onder de douche stond en mijn vriend zich daar aan het aankleden was. Heeft ze nog 3 kwartier liggen tukken :o Prima ochtendje gehad, beetje rondgescharreld, en al gauw weer naar bed. Ze heeft 3,5 uur geslapen, en toen werd ze echt heel sneu wakker. Drie keer zoveel pokjes als 's ochtends, en ze had er een al flink kapotgekrabd ;( Daarna gelukkig weer opgeknapt en vrolijk gespeeld, lekker gegeten en toen weer in een havermoutbadje en naar bed.

Ben echt blij dat ze goed slaapt. Al hoop ik niet dat ik morgen een compleet opengekrabd kind aantref :X Er zitten flink wat pokjes op haar gezicht.....
pi_154101243
Wat sneu LB, dat ze er zo'n last van heeft.. Beterschap!
pi_154101278
Ohh LB wat sneu allemaal! Veel beterschap :*
pi_154101310
Jemig wat bot L-E :N

Wij hebben een leuke dag gehad hoor. Was geen klacht ofzo.
Maar ik ben wel heel blij met jullie reacties. Want ik had het er afgelopen donderdagavond met mijn ouders over.
Zij vinden dat ik niet van genodigden mocht verwachten een reactie te sturen. Want daarmee maakte ik de uitnodiging niet meer vrijblijvend....
Ik snap dat niet en heb dat ook gezegd. Je bent welkom en uiteraard niet verplicht om te komen. Maar het is wel fijn als je een reactie geeft! Al was het maar 'bedankt voor de uitnodiging'
Vind ik een stuk netter dan 2 blauwe vinkjes in WhatsApp :')
Dus vroeg me af of ik nou zo star was hier....
Niet dus :+

Maar de volgende keer komt er een rsvp onderaan de uitnodiging ^O^
pi_154101399
Och LB ze klinkt echt heel sneu.
Beterschap voor je meiske :*
pi_154101418
Lastig LE. Ik heb het nog niet van dichtbij mee gemaakt, dus ik kan je niet zeggen hoe ik er mee om zou gaan. Het is ook moeilijk.
Ik ken wel een vrouw van school die een baby heeft verloren voor ik haar kende en zij praat er heel open over. En zover ik weet vind niemand in haar omgeving het lastig om zo'n onderwerp op te gooien door haar houding.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen als ik haar was en het is natuurlijk al wat langer geleden voor haar.

Verjaardagen zijn hier ook best wel open, kijk maar of je komt, maar als er bij staat of je het even wil laten weten reageert iedereen wel.
pi_154101488
En nog gefeliciteerd danic!
pi_154101903
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:35 schreef L-E het volgende:
Je wordt in sommige kringen wel de paria, met je dode baby. Mensen die met een boog om ons heen bewegen omdat ze niet weten wat ze hier mee moeten.

Enniehoe, Phaidra, heftig en herkenbaar klinkt dat. Is hij zo gevoelig?
Ja behoorlijk. Ik probeer maar duidelijk te maken dat hij altijd bij ons mag komen om te praten en dat hij tof is zoals hij is. Maar op zo'n dag dat hij zo onbereikbaar dwars is (hele dag lollig doen als we proberen te praten en overal 'neuj' op zeggen (of neuj poepie! Jij bent een poepie!)), heb ik het idee dat we elkaar volledig 'kwijt' zijn. En dat maakt me intens verdrietig -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154102091
L-E, wat onbeschoft dat sommige mensen zelfs toen niet hebben laten weten dat ze niet aanwezig zouden zijn

Kyara, wat grappig dat tellen :D
Riley telt heel apart. Die telde vandaag de traptreden: "1, 10, 5"

Twinkle, mooie slaapplek O+

Phaidra, *O* voor je zindelijke peuter
En wat zielig dat hij zo met zichzelf in de knoop zit. Wel knap dat hij het zo mooi al kan zeggen :*

LB, hopelijk is je meisje morgen opgeknapt :*

Danic, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad O+
  maandag 6 juli 2015 @ 09:07:15 #123
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_154107871
Danic, jammer dat ze dan niet reageren.. Onhandig ook. Ik merk dat het per familie verschilt wat de gebruiken zijn. Voor de ene is het "als je niks hoort kom ik niet" voor de andere "als je niks hoort kom ik wel". Zou het daaraan liggen?

In het geval van een rouwkaart laat ik wel iets horen. Ik stuur een kaartje als het iemand is die verder weg staat. Staan ze dichterbij dan ga ik naar de begrafenis. Er moet wel iets heel belangrijks tussen komen, wil ik niet gaan. Een keertje gehad door problemen met oppas. Maar ook toen wel even naar de condoleance geweest..

Daan is ook fanatiek met cijfers de laatste dagen. Ook het herkennen van cijfers, alle bordjes in de supermarkt, kassanummes, thuis met spelletjes etc. Tot 5 herkend hij ze meestal wel. Tellen tot 14 lukt ook.

LB, hopelijk is het vandaag al beter!

Phaidra, fijn voor de zindelijkheid. Wel vervelend dat hij zo'n last van de denksels in zijn hoofd heeft. Het komt vast wel goed en leert hij er goed mee omgaan(zoals mijn oudste denkertje ook wel deed), maar nu is het wel vervelend.
pi_154108127
Gefeliciteerd Danic!

Wat verdrietig dat mensen niets van zich laten horen als je hen zo nodig hebt LE.

Beterschap LB! Hier zijn nog steeds geen pokken geweest, en hoe ouder ze zijn hoe meer last, hoezee....

quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja behoorlijk. Ik probeer maar duidelijk te maken dat hij altijd bij ons mag komen om te praten en dat hij tof is zoals hij is. Maar op zo'n dag dat hij zo onbereikbaar dwars is (hele dag lollig doen als we proberen te praten en overal 'neuj' op zeggen (of neuj poepie! Jij bent een poepie!)), heb ik het idee dat we elkaar volledig 'kwijt' zijn. En dat maakt me intens verdrietig -O-.
Ik herken het heel erg wat je schrijft, zowel de moeilijke gedachten als het druk en onbereikbaar zijn. Moeilijk :* wij hadden zoals ik laatst schreef dus een moeilijk en verdrietig gesprek over doodgaan. Dan breekt mijn hart, ik gun het mijn kleintje zo om op zijn derde nog niet na te hoeven denken over alle moeilijk en zware zaken in het leven ;(

Ik denk dat er geen quick fix is en dat het een lang proces is om te leren hoe je je kunt uiten. Maar kijk jouw I toch eens, hoe knap hij nu al kan vertellen wat hij voelt. "Ik vind mijn broertje soms lief en soms niet", ik vind het zo mooi en oprecht verteld O+ Er zijn genoeg volwassenen die hun gevoel nog niet zo onder woorden kunnen brengen. En met ouders die naar hem luisteren en hem horen wordt het echt steeds een stukje makkelijker om te vertellen wat hij voelt. En hoe moeilijk het ook is als hij onbereikbaar is, je weet dat zulk gedrag betekent dat er iets achter zit. Dat is al zo'n winst! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 juli 2015 @ 12:04:47 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154110543
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Clubsoda het volgende:
Beterschap LB! Hier zijn nog steeds geen pokken geweest, en hoe ouder ze zijn hoe meer last, hoezee....

Het enige voordeel van nu / iets ouder vind ik dat je nu wel uit kunt leggen dat krabben zeer doet, en dat de zalf die ik smeer helpt.

T is helaas nog niet minder vandaag. Jemig wat kan zo'n kindje eronder zitten zeg :X ;( Ik voel ook heel dikke bulten door haar haar heen....

Gelukkig werd ze vandaag wel heel vrolijk en energiek wakker :Y Net wel alweer flinke verhoging en toen kon ik haar zo met instemming in bed leggen.
  maandag 6 juli 2015 @ 17:14:13 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154118449
Vraagje he, dit is dag 3 van de waterpokken en er zijn wat plekjes flink ontstoken (grote rode vlek eromheen). E heeft nu ook koorts (39+ graden). Moet er dan een huisarts bij of gewoon uitzieken?
pi_154118578
Op de website thuisarts (mijn iPad maakte er wel een heel vreemd woord van :? ) staat dat je contact op moet nemen als de koorts drie dagen aanhoudt

In deze gevallen. Van thuisarts.nl

Wanneer contact opnemen bij waterpokken?

Over het algemeen hoeft u uw huisarts niet te bellen als uw kind waterpokken heeft.

Bel wel als:
uw kind jonger is dan drie maanden;
u twijfelt of als u het niet vertrouwt;
u merkt dat uw kind steeds zieker wordt;
de koorts na drie dagen niet weggaat,
uw kind niet of te weinig drinkt,
uw kind steeds braakt,
uw kind suf wordt,
uw kind benauwd wordt of heel snel gaat ademen,
uw kind blijft huilen of gaat kreunen,
de huidskleur grauw wordt.
u zwanger bent en vroeger geen waterpokken heeft gehad en niet gevaccineerd bent.
pi_154118722
Ik zou denk ik wel even bellen om te vragen wat je ermee moet. Niet de spoedpost, maar morgen je eigen huisarts.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 6 juli 2015 @ 17:41:22 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154119316
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje he, dit is dag 3 van de waterpokken en er zijn wat plekjes flink ontstoken (grote rode vlek eromheen). E heeft nu ook koorts (39+ graden). Moet er dan een huisarts bij of gewoon uitzieken?
Had Noor ook. Die heeft ook drie dagen hoge koorts gehad. Je zou morgen ff het telefonisch spreekuur kunnen bellen oid.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_154119475
Luuk had ook in een hittegolf waterpokken, en stopte met drinken. Hij had hoge koorts. Een aantal pokken waren ontstoke n. Bij de hap kregen we een zalfje voor de ontstoken pokken.
*poef* nu is het weg
pi_154120930
OMG echt een full blown driftbui hier. Ze is erg moe, heeft even een moeilijke periode, maar mijn hemel wat kan dat kind drifitg worden. Gillen, om zich heen slaan, amper ademhalen... Van mij mag ze al 3 zijn...
Sarcasme. Herken het.
pi_154121088
Zou dat helpen denk je? :') :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_154121200
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd Danic!

Wat verdrietig dat mensen niets van zich laten horen als je hen zo nodig hebt LE.

[..]

Ik herken het heel erg wat je schrijft, zowel de moeilijke gedachten als het druk en onbereikbaar zijn. Moeilijk :* wij hadden zoals ik laatst schreef dus een moeilijk en verdrietig gesprek over doodgaan. Dan breekt mijn hart, ik gun het mijn kleintje zo om op zijn derde nog niet na te hoeven denken over alle moeilijk en zware zaken in het leven ;(

Ik denk dat er geen quick fix is en dat het een lang proces is om te leren hoe je je kunt uiten. Maar kijk jouw I toch eens, hoe knap hij nu al kan vertellen wat hij voelt. "Ik vind mijn broertje soms lief en soms niet", ik vind het zo mooi en oprecht verteld O+ Er zijn genoeg volwassenen die hun gevoel nog niet zo onder woorden kunnen brengen. En met ouders die naar hem luisteren en hem horen wordt het echt steeds een stukje makkelijker om te vertellen wat hij voelt. En hoe moeilijk het ook is als hij onbereikbaar is, je weet dat zulk gedrag betekent dat er iets achter zit. Dat is al zo'n winst! ^O^
O+ (ik moest zelfs even een traantje wegpinken). Ik had gelezen over jullie gesprek. Lijkt me ook heel verdrietig. Is hij er nog op teruggekomen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154122830
LB wat sneu van je meisje! Bellen als je het niet vertrouwt.

Ander vraagje. Billie lijkt bevangen door de warmte van afgelopen dagen. Meer peutertjes last van?
Zo hangerig, overgeven vanmorgen en beetje diarree ook.. en zó hangerig. dat zei ik al hè, maar hij is dan ook wel heel hangerig. Wil niks, loopt wat doelloos rond.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154123009
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:55 schreef Kuukske het volgende:
LB wat sneu van je meisje! Bellen als je het niet vertrouwt.

Ander vraagje. Billie lijkt bevangen door de warmte van afgelopen dagen. Meer peutertjes last van?
Zo hangerig, overgeven vanmorgen en beetje diarree ook.. en zó hangerig. dat zei ik al hè, maar hij is dan ook wel heel hangerig. Wil niks, loopt wat doelloos rond.
Ja, mijn Billy is ook hangerig en allround lamlendig. Vandaag weer wat actiever.

Hij heeft afgelopen week ook waterpokken gehad, daar kan het ook mee te maken hebben natuurlijk. Hij slaapt ook VEEL, héél VEEL.
Vanmiddag van 13.30 tot 17.30 geslapen :@

Van het weekend heeft hij ook overgegeven bij z'n vader, op zaterdag, toen het écht heel vies warm weer was. Eten wil ook niet zo best, maar volgens mij eet niemand veel met dit weer.
pi_154123225
Ook al waterpokken! Jeetje.. en dat ook nog met die warmte. Sneu hoor!

Wij eten ook wat minder merk ik. Zelf ook. Op het werk wel wat normaler maar daar is de temperatuur ook wel oké. Gelukkig drinkt het menneke wel genoeg.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:30:13 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154123768
Hier ook minder eetlust inderdaad.

Met die warmte dan. Nu ook, obviously.

Bedankt voor de reacties. Enorme aha-erlebnis, ik wist zelf eigenlijk ook wel dat je moet bij sufheid of uitdroging. Maar mn meisje is zo zielig, hangerig en heeft zoveel JEUK, dat ik t even niet meer wist :{
pi_154123784
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Ook al waterpokken! Jeetje.. en dat ook nog met die warmte. Sneu hoor!

Wij eten ook wat minder merk ik. Zelf ook. Op het werk wel wat normaler maar daar is de temperatuur ook wel oké. Gelukkig drinkt het menneke wel genoeg.
Vorige week vrijdag begonnen, zaterdag zat hij er helemaal onder.
Ze zijn inmiddels meerendeels weg, een paar korstjes zitten er nog.
Gelukkig geen jeuk van gehad, scheelt weer met littekens.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:51:15 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154124339
Echt geen jeuk?? :o

E werd net half waanzinnig van de jeuk in haar luier, dus ik heb het helemaal volgespoten met kidsclin en dat hielp godzijdank :{

Nu ligt ze met een zetpil (want t was 40+ koorts geworden) en onder de kidsclin in bed, en er komt een scala aan liedjes voorbij... Maffe mix :') O+
pi_154125142
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Echt geen jeuk?? :o

E werd net half waanzinnig van de jeuk in haar luier, dus ik heb het helemaal volgespoten met kidsclin en dat hielp godzijdank :{

Nu ligt ze met een zetpil (want t was 40+ koorts geworden) en onder de kidsclin in bed, en er komt een scala aan liedjes voorbij... Maffe mix :') O+
Nee, niks :@ (Voel me bijna schuldig :o )
  maandag 6 juli 2015 @ 21:28:59 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154125593
Nah, fijn juist! Ik wist alleen helemaal niet dat het kon, waterpokken zonder jeuk :') Tenzij misschien bij een heel jong baby'tje.
pi_154125889
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nah, fijn juist! Ik wist alleen helemaal niet dat het kon, waterpokken zonder jeuk :') Tenzij misschien bij een heel jong baby'tje.
Ik bereide me ook voor op het ergste hoor :o :D Ik wou bij de epidemie op het kdv 2 maand terug al een voorraad havermout en smeersels inslaan :')
Geluk gehad kennelijk.
pi_154127343
Poes, fijn dat jouw peuter geen last heeft gehad en nu weer opgeknapt is :*

Spirit, lastig zulke fases. :*

LB, geef jij pas een zetpil bij 40+?
Wel ontzettend sneu dat je meisje zo last heeft van de waterpokken. :*
En liedjes zingen O+

Mijn peuter is zo O+
Ze is momenteel in de ban van moedervlekken. Wijst ze aan en geeft er een kusje op. Wijst dan naar precies dezelfde plek op haar arm en zegt dan heel trots dat zij ook een moedervlek heeft O+
pi_154127689
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:20 schreef Omentielvo het volgende:

LB, geef jij pas een zetpil bij 40+?

Ik wel iig, koorts is in principe goed. Lekker uitzieken.
Maar bij pijn geef ik wel altijd.
pi_154127860
Ja. Zo doe ik het ook. Als ze koorts heeft en verder in goede doen, dan geef ik niet. Maar als ze beroerd is dan geef ik wel een zetpil.
  maandag 6 juli 2015 @ 22:34:39 #146
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154127890
Phaidra, je jongetje O+ maar wel fijn dat hij het zo goed zelf onder woorden kan brengen. Soms moeilijk peilen wat er zoal in die peuterkoppies omgaat he.

Elfje met pokjes :'( Zo sneu.
M heeft er ook weinig last van gehad vorig jaar. Maar die had er ook niet zoveel. D had er wel veel last van maar niet zo erg als E geloof ik. Die kon haar verhaal ook wel kwijt bij d'r zus denk ik.

Omen, die moedervlekperiode hebben hebben wij ook (al een tijdje, heb er 2 op mijn borst dus die worden bij het drinken ook steevast aangewezen en benoemd). Ze weten ook dat J er eentje op haar rug heeft en D een "aardbeienmoedervlek" op haar bil heeft :D

quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
Zou dat helpen denk je? :') :+
:D

Oh en M is ook best lamlendig met deze warmte. Maar die drinkt dan ook te weinig en wil niet in het badje. Mijn remedie is om met hem in het badje te gaan staan en hem er dan in te zetten (en als ie dan wel gaat spelen dan ontdoe ik hem wel van kleding en luier). Eenmaal erin heeft hij de grootste lol en wil hij er niet meer uit maar er zelf in gaan :N (volgens mij is hij bang voor vieze voeten of zo).
  maandag 6 juli 2015 @ 22:45:21 #147
378192 -mandy-
I am who I am
pi_154128256
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:59 schreef As1981 het volgende:

[..]

Leuk kapsel. Heb je ook een voor foto? Ik weet nog steeds niet wat ik nou met kyan zijn kapsel aan moet.
Zonder bij te lezen.

Ik zie je quote nu maar pas O+
Dit is een voor-foto. Mijn telefoon is bijna leeg, betere lukt nu niet.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 6 juli 2015 @ 22:50:01 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154128472
Oh en druif & druif zijn vandaag maar met kleding en al in het zwembad geklommen. Ik was even in de keuken en voor ik het wist zaten ze er al in. Niet eerst even pootje baden of zo, neem, meteen gaan zitten :D

En ze hebben 2 kleine popjes en die hebben ze een naam gegeven. Samen besloten dat allebei de popjes Siffie (of Sieffie) heten. O+ O+
pi_154129285
Kyara, fijn voor M dat her vandaag wat betere temperaturen zijn. Sneu dat hij zo lamlendig is :*
En met kleding en al in bad klimmen als je even naar de keuken loopt :D
Superlief van die namen O+

Mandy O+
pi_154134818
Phaidra lastig zulke gesprekken, maar wel belangrijk. Ik herken ze wel van mijn oudste.

Lb hopelijk gaat het vandaag beter met de jeuk. Hier had de oudste er ook geen last van.

Kyara had de foto gezien van het badje. Lekkere meiden.

Mandy vond dat lange ook wel leuk hoor.

Hier hadden we gister het kinderfeestje van zijn grote broer. Hij deed niet onder voor die grote jongens. Deed lekker mee waar hij kan. Bij het flessenspel stond hij te roepen met de bal in zijn handen. "Jongend ik moet die fles omgooien". En zodra hij om ging riep hij "ja gewonnen". Zijn eigen fles verdedigen snapte hij dan weer niet.

Leuk ook om te zien dat iedereen het prima vond dat hij mee deed. Toen we ze ophaalde bij school vroegen ze zelfs waar is kyan.

Wel in de middag 100 jaar ouder geworden. Mijn moeder was bij ons maar nog wat vergeten bij haar thuis (woont om de hoek). Ik zag dat er een slinger los was dus liep de tuin in om die op te hangen. Kom ik binnen (max 30 sec) zie ik dat de deur open staat en kyan weg is. Was hij gewoon naar mijn ouders gelopen. Boef
pi_154134990
As, wat leuk dat hij zo goed meedeed. En ze zelfs naar hem vroegen O+
Echt wel heel erg schrikken zeg. Jouw kleine avonturier
pi_154135096
Jeetje As, wat een schrik. Je kunt ze ook echt geen 10 sec uit het oog verliezen he? En ik weet van de kindjes van mijn zusje dat dat ook nog wel een poosje duurt. Ik heb haar kinderen 1 keer van school gehaald en mooi dat ik er eentje kwijt was.

Kyara jouw meiden, daar moet ik toch steeds zo om lachen O+

Bij koorts ben ik echt heel makkelijk hoor. Als ik zie dat zij zich niet lekker voelt en koorts heeft, krijgt ze van mij een slokje pcm.
Sarcasme. Herken het.
pi_154135382
Ja hij is me er 1 hoor. Hij is al een paar keer "kwijt" geweest :@
Hij is gewoon zo snel.

Yaro ben ik 1x kwijt geweest in Bulgarije. Toen was ik echt bang dat hij met een vriendje mee naar binnen was gegaan en ik niet wist waar. Daar heb ik dus met een foto op mijn telefoon aan mensen moeten vragen waar hij was he. Dat was echt verschrikkelijk.
pi_154138841
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Jan had er vorig jaar ook bijna geen last van iets jengelig maar niet krabben ed ook weinig pokken
pi_154149247
Weer een jankpiephuilhang-dag achter de rug, bah, vermoeiend..
Ook nog naar de kapper geweest, wat wederom resulteerde in hysterie en dikke tranen. Hij raakt al in paniek bij het zien van de cape, dus die mag niet om. Jullie begrijpen dat ik straks eerst mag stofzuigen :+

We gaan al een jaar regelmatig naar de kapper, ook steeds dezelfde, maar de paniek blijft. Terwijl hij na de tijd wel heel flink is en gauw kalmeert, trots is op z'n ''haaties'' en niet weet hoe snel hij bij de snoepjespot moet zijn.

Suggesties? ;(
  dinsdag 7 juli 2015 @ 19:17:00 #156
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_154149602
Thuiskapper?
pi_154149683
Poes, dat zijn de mindere momenten. :*
Sneu van de angst voor de kapster. Mijn nichtje vertelde laatst blij dat haar zoontje voor het eerst zonder angst naar de kapper is geweest. En die is nu 4 jaar
Maar suggesties zijn voorbereiden, filmpje kijken over de kapper, boekje lezen en bij verdriet troosten waar het kan en erkennen dat je ziet dat hij bang is, maar dat zijn haartjes even geknipt worden :* (al denk ik dat je deze allemaal al doet :D )
pi_154149846
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:17 schreef PureEvil het volgende:
Thuiskapper?
Dat zou ik eens kunnen proberen, al vind ik onze kapster wel heel lief en rustig met Billy. Aan haar ligt het niet iig.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:19 schreef Omentielvo het volgende:
Poes, dat zijn de mindere momenten. :*
Sneu van de angst voor de kapster. Mijn nichtje vertelde laatst blij dat haar zoontje voor het eerst zonder angst naar de kapper is geweest. En die is nu 4 jaar
Maar suggesties zijn voorbereiden, filmpje kijken over de kapper, boekje lezen en bij verdriet troosten waar het kan en erkennen dat je ziet dat hij bang is, maar dat zijn haartjes even geknipt worden :* (al denk ik dat je deze allemaal al doet :D )
Yeah, alles al geprobeerd. Voorbereiding op de eerste keer, herhaling voor de tweede, derde, vierde etc. Het is ook puur het knippen, het scheren gaat opzich wel. Misschien het geluid? Al roept hij ook steeds ''auw'' ;(

(Een paar weken terug heb ik z'n vader opgedragen hem mee te nemen, zodat hij dit ook eens kan ervaren (+ kosten) en daar ging het ook niet goed. Maar die kapster had er zo raar in om geknipt dat ik nu alweer moest om het enigszins fatsoenlijk te houden :( )
  dinsdag 7 juli 2015 @ 19:47:12 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_154150428
Bram haat ook de kapper. Dus ik laat het gewoon groeien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:10:55 #160
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_154151163
Cristel moest er vorig jaar ook niks van hebben. Krijsen en janken daar. Drama. Dus heeft dr halfzus dr haar geknipt. In december.

En af en toe zet Cristel zelf de schaar erin volgen mij 😱

Oh. Drama nu.... ik heb t autostoeltje van dr verkocht en nu moet ze huilen
pi_154151306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Weer een jankpiephuilhang-dag achter de rug, bah, vermoeiend..
Ook nog naar de kapper geweest, wat wederom resulteerde in hysterie en dikke tranen. Hij raakt al in paniek bij het zien van de cape, dus die mag niet om. Jullie begrijpen dat ik straks eerst mag stofzuigen :+

We gaan al een jaar regelmatig naar de kapper, ook steeds dezelfde, maar de paniek blijft. Terwijl hij na de tijd wel heel flink is en gauw kalmeert, trots is op z'n ''haaties'' en niet weet hoe snel hij bij de snoepjespot moet zijn.

Suggesties? ;(
Jan wil vaak even de stoel niet in, de kapster is heel rustig en geduldig. Als hij eenmasl zit is het goed. Heb ook de code van hun wifi dus tijdens het knippen youtube filmpje kijken, hij mag krijten op het bord voor hem etc.
Misschien knuffeltje of lieveling speeltje mee
pi_154152102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Bram haat ook de kapper. Dus ik laat het gewoon groeien.
Billy heeft nog steeds babypluishaar, laten groeien is geen optie }:|

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:15 schreef Goitske het volgende:

[..]

Jan wil vaak even de stoel niet in, de kapster is heel rustig en geduldig. Als hij eenmasl zit is het goed. Heb ook de code van hun wifi dus tijdens het knippen youtube filmpje kijken, hij mag krijten op het bord voor hem etc.
Misschien knuffeltje of lieveling speeltje mee
Hier ook heel kalm aan, veel speelgoed binnen handbereik, maar zodra ze begint te knippen is het mis. Hij kalmeert pas weer als het klaar is, dus we zetten nu meestal maar gewoon door :@ Hoe sneller hoe beter.
Vanmiddag begon de paniek al toen de autostoel naar de spiegel werd geschoven.

Ik zal de volgende keer eens een thuiskapster laten komen, misschien maakt dat het minder spannend.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:44:48 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154152114
Achterhalen waar hij bang voor is. M bleek de blazer in de vorm van een eend eng te vinden. Dus nu maken we steeds samen een afspraak met de kapper dat die niet gebruikt wordt en dat gaat nu heel goed.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:46:59 #164
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154152192
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:44 schreef Kyara het volgende:
Achterhalen waar hij bang voor is. M bleek de blazer in de vorm van een eend eng te vinden. Dus nu maken we steeds samen een afspraak met de kapper dat die niet gebruikt wordt en dat gaat nu heel goed.
Ha, die vindt J juist Da BOMB. Het is het hoogtepunt van het kappersbezoek, dat er geblazen mag worden met dat ding :+

Verder helaas geen tips. De mijne lijkt de kapster wel leuk te vinden, als moet ie wel alles in de gaten houden, en helpt het als ik benoem wat de kapper doet (en wat de andere kapper doen bij de andere klanten....)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:47:01 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_154152195
Vorige keer vond de kapper dat we dan maar vaker moesten komen, dan wende het wel.
Dikke neus dus, kind vind het echt niet leuk, er is verder geen noodzaak om perse elke maand dan maar te gaan. Ik vind het prima zo. Ik plemp m op de stoel. Videotjr gaat aan en dan naar snel doorknippen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_154152373
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:44 schreef Kyara het volgende:
De cape en föhn zijn een no-go, daar waren we de eerste keer al achter. Die worden niet gebruikt.
Tondeuze gaat vaak goed, bij het knippen is er paniek. Het moet hem dan wel aan de schaar liggen, misschien het geluid wat het maakt?
pi_154152431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:44 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Billy heeft nog steeds babypluishaar, laten groeien is geen optie }:|

[..]

Hier ook heel kalm aan, veel speelgoed binnen handbereik, maar zodra ze begint te knippen is het mis. Hij kalmeert pas weer als het klaar is, dus we zetten nu meestal maar gewoon door :@ Hoe sneller hoe beter.
Vanmiddag begon de paniek al toen de autostoel naar de spiegel werd geschoven.

Ik zal de volgende keer eens een thuiskapster laten komen, misschien maakt dat het minder spannend.
Misschien alles er om heen? Op een normale stoel? Bij mijn kapper hebben ze een hoog stoeltje maar geen poespas er aan dus zo normaal mogelijk, vaste plek ook voor de stoel.
Teun is nu ook 1x geweest om de baby pluis er uit te knippen, hij zat bij mij op schoot dan schuin zeg maar hij vond het ook prims en snel knippen
pi_154152492
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:53 schreef Goitske het volgende:

[..]

Misschien alles er om heen? Op een normale stoel? Bij mijn kapper hebben ze een hoog stoeltje maar geen poespas er aan dus zo normaal mogelijk, vaste plek ook voor de stoel.
Teun is nu ook 1x geweest om de baby pluis er uit te knippen, hij zat bij mij op schoot dan schuin zeg maar hij vond het ook prims en snel knippen
Gewone stoel hebben we een paar keer hiervoor al geprobeerd, geen succes.
Nu gaat de kapster gewoon snel snel snel zodat het binnen 10 min klaar is.

Tis gewoon stom dat hij nog steeds dun pluishaar heeft, je kunt er niks mee.. Laten groeien al helemaal niet.
pi_154152530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Tis gewoon stom dat hij nog steeds dun pluishaar heeft, je kunt er niks mee.. Laten groeien al helemaal niet.
Ik heb mazzel met 2 krullenbollen hoeven ook niet vaak pas als het echt niet meer zit
pi_154152547
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:56 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik heb mazzel met 2 krullenbollen hoeven ook niet vaak pas als het echt niet meer zit
Z'n vader heeft hele mooie dikke donkere krullen, maar kennelijk heeft hij mijn haar geërfd }:|
  woensdag 8 juli 2015 @ 07:42:34 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154162782
Even ego: wij zijn gisteravond naar de hap gegaan wegens extreem veel ontstoken pokken + hoge koorts. Schijnt dat eczeemkindjes meer last hebben van waterpokken. De arts zei dat ze het ook echt wel erger heeft dan 'normaal'.

Nu hebben we antihistamine en antibiotica meegekregen; beide orale suspensies én supergoor. Hoe krijg je dat fatsoenlijk binnen bij een peuter???

Gisteravond in een soort martelsessie met een spuitje gedaan, maar pfffff wat voel je je dan schuldig ;(
pi_154162788
Ze wil vast ook niet drinken? Anders kun je het eventueel door een beetje yoghi/chocomel gooien. Vieze drankjes neutraliseren in melkproducten is mijn ervaring.

Héél veel beterschap :*
  woensdag 8 juli 2015 @ 07:49:26 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154162806
Ah, melkproducten, check!

Ze drinkt opzich heel goed namelijk.

En ze heeft vannacht wel weer goed geslapen en wordt nu zingend wakker O+
pi_154162819
Ach wat sneu LB! Ik doe vieze drankjes ook mixen in siroop of in yoki!
En ik las over kappers perikelen, J is pas 1x geweest, ze had de mazzel geboren te worden met een echt kapsel, en daar heb ik een maand of 3 geleden een beetje aan laten bijpunten, madame gaf geen kik.
Vanavond naar de afscheids musical van onze middelste, J gaat mee, ze heeft inmiddels alle liedjes al geleerd van haar grote broer, heel de dag horen we " kuna matata, heb t of niet, zorrug datte genieeet O+
pi_154162821
Wat naar van de waterpokken LB, veel beterschap gewenst. Heb helaas geen tips voor je.

Ook geen kapper tips, C vindt de kapper leuk.
pi_154162836
LB wat sneu! Idd melkproducten of limonade/roosvicee ofzo iets zoeter dan normaal naken maskeert de smaak.
pi_154162968
Wij kochten vorig jaar met sofie die de vieze ab moest een speciale fles vla die alleen voor haar was. Daar deden we dan de antibiotica in. Ik het begin in nog een behoorlijke dosis vla, werd steeds minder. Pittig een kind dat medicatie weigert. Sofie heeft nu medicatie voor een allergische reactie en weigert t m ook. We verstoppen t kwart tabletje nu in een snoepje.
*poef* nu is het weg
pi_154162984
Bij Luuk was kapper ook een mega drama, we zijn pas bij de kapper geweest die bij t kdv kwam. Dat ging prima. Hij zat in een trip trap stoel, cape mocht om en hij bleef zitten. Dit gaan we vaker doen zo.
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 08:24:49 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154163015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

*inbreekt* Dit had ik bij Jan en Geert ook. Van dat dunne haar wat alle kanten oppiekt (oke, bij Geert waren het prachtige krullen, maar die begonnen te klitten tot en en met en dat kreeg ik er niet meer uit, de kapper ook niet). Hoewel het zonde lijkt, een rondje tondeuse deed wonderen. Ze hebben nu allebei een stevig kort koppie met lekker stevig haar.
*uitbreekt*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154163073
Vrijdag gaat Riley ook weer naar de kapster. Zij heeft ook van dat pluizige babyhaar en het klit nu helemaal. De twee keer dat we al geweest zijn, vond ze het niet erg

LB, wat sneu voor je meisje :*

Caroro, wat lief dat je meisje zoveel liedjes leert van haar grote broer O+
  woensdag 8 juli 2015 @ 08:44:51 #181
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154163169
Hier gaat Draak al vanaf d'r eerste verjaardag naar de kapper. Ze heeft nu lang, dik, sluik haar, bijna tot op d'r billen en de vorige week bij de kapper zijn ze een half uur bezig geweest om het uit te dunnen en bij te punten. Draak geeft er verder niks om om bij de kapper te zitten. Geen speeltjes, geen tablet, niks nodig. Naast haar zat een meisje die alles bij elkaar gilde zodra ze in de stoel zat maar ze heeft haar echt aangekeken van: WTF, ze vermoorden je niet hoor :').
pi_154163177
Kapper was bij mijn oudste ook een drama. Hij was bang voor de schaar. Misschien wel van het geluid? Of omdat ze dan harder aan je haren trekken. Hij heeft ook een gevoelige hoofdhuid.
Maar de tondeuse van mijn vader leek hem geweldig. Dus tot 4 hebben we hem onder de tondeuse door gehaald (langste stand nog 25mm). Hij heeft erg dik haar, dus kort was het prima, zeker in de zomer. Toen hij ouder werd kon hij het wel beter hebben.

Medicijnen zijn ook lastig soms. Chris pakte ze meestal na 2/3 keer met een spuitje wel zelf. Maar Daan is daar een stuk eigenwijzer in. Die hoest liever tot spugens toe dan dat hij hoestdrank neemt.
LB,ik hoop dat ze snel gaat meewerken.. In ieder geval beterschap!

Caroro, leuk wat ze dan van de grote broers leren. Ze zal ook weleens wat verkeerde woordjes overnemen? Net als Daan van Chris?
pi_154163248
Haha Deepfreeze dat valt gelukkig reuze mee! Ze roept alleen tegen iedereen dat hij of zij een dikke kont heeft, das leuk in de rij bij de supermarkt, "mama die mevrouw heeft ook dikke kont, jij ook hè mam :') , en bedankt weer. Nu heb ik ook wel een stevige bilpartij, maar om daar nou elke dag meerdere keren op gewezen
te moeten worden _O-
pi_154163394
Heerst er iets qua virusjes? Billie is nu voor dag 3 ziek. Hij slaapt alweer, gisteren ook heel veel geslapen. Ik twijfel of ik even de HA moet bellen. M'n vader is intussen ook ziek (die heeft maandag op Billie gepast toen Billie ziek werd). Vandaar heb ik het idee dat er 'iets' heerst. Hij is wel ontzettend zielig. Boterhammetje blijft vooralsnog gelukkig wel binnen, gisteren kotste ie nog net niet over tafel heen bij de boterham.
  woensdag 8 juli 2015 @ 09:21:20 #185
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_154163528
Slapen is goed toch? Ziek zijn is gewoon erg vermoeiend. En zolang ze eten.en drinken en geen hoge koort hebben is er volgens mij niet veel aan de hand.

Maar als je teijfels hebt...gewoon ff bellen. Daar zijn ze voor
pi_154163954
Gossie LB, je elfje heeft er flink last van. Er zijn al veel tips gegeven, beterschap dus maar :*

Kuukse, slapen is niet erg. Pas als ze slap zijn, geen interesse tonen in de omgeving, er moeilijk contact te maken, hij niet wil drinken, dagenlang hoge koorts en je kent het allemaal wel, dan sowieso even bellen. Zegt je instinct dat je moet bellen: ook gewoon even doen!

Eva vindt de kapper ook heel eng. Maar ze moet wel weer, coupe pluis :D

Gisteren moest ze naar het CB. 89,3 cm en 11,6 kilo. In de lengte iets omhoog geschoten en gewicht op hetzelfde lijntje.
Ze deed de opdrachtjes echt keurig :o ik was bang dat ze te verlegen zou zijn maar nee hoor, ze deed het voorbeeldig.
De arts was helemaal tevreden en ik dus ook :D
E.
pi_154164294
Féline hoest zich een ongeluk. Heeft gister en eergister de hele dag koorts gehad en de bank onder gekotst voor ze naar bed ging.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_154164424
Mooie stats Sparkling! Fijn dat ze niet verlegen was, daar ben ik ook altijd wat 'bang' voor. I. moet soms even wennen aan een omgeving en vind vreemde mensen vaak spannend, maar gek genoeg is hij altijd heel erg zichzelf op het CB :D.

Beterschap voor jullie meisjes Tally en LB. En Kuuks voor Billie :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154177211
Tally en Kuukske; beterschap met jullie kindjes! :*

LadyBlack, hoe gaat het nu? Wil ze de medicatie inmiddels nemen?

Billy is weer helemaal de oude heb ik het idee, hij eet weer meer en is weer volop actief. Morgen een extra dag naar de opvang, ik heb de griep te pakken. (In juli nota bene :( )

Billy vreet z'n medicatie en andere pilletjes als snoepjes :') Spuitje met inhoud wordt ook altijd gulzig opgeslobberd.
Maar uit eigen ervaring weet ik dat melkproducten de ranzige smaak weghaalt, is hierboven ook al ''bevestigd''. Het proberen waard.
pi_154177377
Zieke kindjes ;( ... Veel beterschap! :*

Hmm ik moet over een paar maanden naar het 3-jaar-consult bij CB. Krijgt ze de ogentest. We hebben straks thuis de plaatjes doorgenomen en Djenna weet alles dondersgoed te benoemen. Maar ik ben er bang voor in oktober .... :') .. Bij vreemden is ze niet zo spraakzaam :')
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:42:12 #191
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_154177471
Beterschap voor wie t nodig heeft

Ik heb vandaag onze kitten opgehaald, kinderen wisten van niks. Was dus een erg leuke verrassing . Hij heet Joep. Maar Cristel zegt soms dat ie Loek heet 😛
pi_154177761
Momenteel een beetje een lastige situatie met Djenna versus broertje. Waar ze eerst nog lief samen speelden en Djenna heel zorgzaam was, is dat nu 180 graden anders. Continu omduwen (soms echt gevaarlijk zoals op de stoep), spullen afpakken ... Echt sneu. Ik moet haar gewoon mee naar de gang nemen als ik naar het toilet moet omdat ze anders weer haar broertje te pakken heeft.

Dan zit ze ergens mee te spelen .. en dan ziet ze uit haar ooghoek broertje iets pakken uit de shitload aan speelgoed die ze hebben. Dan negeert ze hetgeen waar ze zelf mee aan het spelen was, stuift naar haar broertje en pakt het dan heel lomp af. Broertje huilen -O-

Terwijl als broertje ligt te slapen en zij de volle aandacht heeft, ze ontzettend lief en gezellig is. Misschien toch iets van jaloezie ofzo. Weet ook even niet hoe ik het het beste op kan losesn -O- .. Maar leuk is anders.
pi_154177845
Hier ook zo'n tijd gehad (en bij tijd en wijle nog steeds :X)
We hebben een aantal speelgoedjes doe alleen voor Luuk zijn en een aantal welke alleen voor sofie zijn. En tegenwoordig leg ik speelgoed waar ruzie om gemaakt wordt weg. Als er niet gewoon gespeeld kan worden met de bus, pop, auto of stiften (dat ligt nu op de kast) dan maar even niet.
*poef* nu is het weg
pi_154179698
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Zieke kindjes ;( ... Veel beterschap! :*

Hmm ik moet over een paar maanden naar het 3-jaar-consult bij CB. Krijgt ze de ogentest. We hebben straks thuis de plaatjes doorgenomen en Djenna weet alles dondersgoed te benoemen. Maar ik ben er bang voor in oktober .... :') .. Bij vreemden is ze niet zo spraakzaam :')
Billie ook niet. Toch ging het wel aardig.. hij kreeg de tijd om even te acclimatiseren.
Toen ging ze dreigen dat hij een keer terug moest komen, en aangezien ik dat niet zag zitten omdat hij al dingen ver van tevoren kan zien op de snelweg of waar dan ook, heb ik hem een beetje extra aangespoord.

Nu het daar over gaat. Ik wil eigenlijk terug naar ons oude CB (we zijn door die overname die bij de CB's is uitgevoerd overgeplaatst naar een andere). Weet iemand of dat kan? Of heeft iemand er ervaring mee?

Twinkle, lastig is dat! Dat is iets waar ik ook wel tegenop zie straks -O-. Als je t.z.t. de gouden tips gevonden hebt... ;)
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:13:47 #195
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154180095
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 20:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Billie ook niet. Toch ging het wel aardig.. hij kreeg de tijd om even te acclimatiseren.
Toen ging ze dreigen dat hij een keer terug moest komen, en aangezien ik dat niet zag zitten omdat hij al dingen ver van tevoren kan zien op de snelweg of waar dan ook, heb ik hem een beetje extra aangespoord.

Nu het daar over gaat. Ik wil eigenlijk terug naar ons oude CB (we zijn door die overname die bij de CB's is uitgevoerd overgeplaatst naar een andere). Weet iemand of dat kan? Of heeft iemand er ervaring mee?

Twinkle, lastig is dat! Dat is iets waar ik ook wel tegenop zie straks -O-. Als je t.z.t. de gouden tips gevonden hebt... ;)
Ja, dat moet in principe kunnen. Dan moet je contact opnemen met het overkoepelend orgaan (bij ons was dat het CJG) en dan zou je je verhaal kunnen doen. Ik ben er ook mee bezig geweest ivm nogal horkerig CB, maar heb besloten het niet meer te doen en alleen nog maar te gaan voor de vaccinaties na de 6mnd afspraak.
Anders even je huisarts bellen, die kent misschien de juiste weg om dit probleem te tackelen.
pi_154180248
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 20:13 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ja, dat moet in principe kunnen. Dan moet je contact opnemen met het overkoepelend orgaan (bij ons was dat het CJG) en dan zou je je verhaal kunnen doen. Ik ben er ook mee bezig geweest ivm nogal horkerig CB, maar heb besloten het niet meer te doen en alleen nog maar te gaan voor de vaccinaties na de 6mnd afspraak.
Anders even je huisarts bellen, die kent misschien de juiste weg om dit probleem te tackelen.
Ah! Dank je. Ga ik doen. Ik mis de lieve mensen (ja echt, vergeleken met die van nu waren zij lief!). We zijn overgeplaatst naar het bureau waar ik ooit eens bij het inloopspreekuur ben geweest en ben weggestuurd met een ontstoken naveltje toen Billie net geboren was "Ohh dat hoort zo hoor.. niks aan de hand". :X Die vrouw begon deze keer bij Billie heel gemeen te doen op een gegeven moment. Mijn innerlijke leeuwin werd woest. :'). Ik moet daar weg, zeker als ik daar met Smurf straks om de haverklap weer heen moet. Mag. Moet.
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:55:09 #197
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_154183119
Is toch niet verplicht?
pi_154183164
Caroro, fijne momenten zijn dat :X

Spark, mooie stats. En super dat ze alles deed O+

:* voor alle zieke peuters

Twinkle, lastige fase. :*

Kuukse, ik hoop dat je weer naar het oude cb kan :*
  woensdag 8 juli 2015 @ 23:33:12 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154186763
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:30 schreef Poesopstokje het volgende:
LadyBlack, hoe gaat het nu? Wil ze de medicatie inmiddels nemen?

Nou de antibiotica laten we even voor wat ie is.... ik vind het een beetje link om dat steeds te proberen en dat ze dan maar de helft binnenkrijgt ofzo (plus elke keer over de zeik). De antihistamine drinkt ze met wat limonade zo op, dus die krijgt ze wel.

En godzijdank heeft ze vannacht heel goed geslapen, en is ze vanmiddag na een pcm en een slaapje van 3,5 uur weer een beetje de oude! Rondrennen, praatjes voor 10, en minder rode huid tussen de pokken. Je merkt wel dat alles haar nog zeer doet, dus hopelijk vallen alle korstjes er snel af.
pi_154191363
Twinkle helaas ken ik je probleem Jan is nu ook zo tegen Teun. Ene moment prima andere moment Teun volledig dwars zitten om alles, alles af pakken, hardhandig ook!

Hier is de regel vragen of iemand wil ruilen zo nee pech moet je wachten tot de ander klaar is, afpakken wordt terug gegeven en als het te gortig wordt is het van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')