quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Dat snap ik ook niet Son! Ik doe geen oog dicht met die hitte, maar Isa slaapt juist beter als het zo warm is. Ze is dan ook zeiknat van het zweet en moet perse onder haar dekbedZodra ze slaapt verwissel ik dat voor een lakentje. Raar kind.
Aiden hier ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 03:37 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is toch niet uit te houden binnen![]()
Eva heeft nergens last van overigens. Ik kan het me bijna niet voorstellen maar ze speelt alsof er niks aan de hand is en gaat direct heerlijk slapen.
Ze heeft alleen vijf poepluiers gehad vandaag![]()
Nohhh Mandy, wat heeft hij een heerlijk snuutje
Leuk kapsel. Heb je ook een voor foto? Ik weet nog steeds niet wat ik nou met kyan zijn kapsel aan moet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:18 schreef -mandy- het volgende:
Hier een paar weken geleden ook nog geen interesse in zindelijkheid, als de ergste warmte weg is. Ga ik hem eens in onderbroek laten lopen en kijken of het dan wil.
D wilde perse met dunne slaapzak aan slapen, onder zijn dekbed. Zonder dekbed was geen optie voor D.
Dat resulteerde dus net in een huilend kind met kletsnatte haartjes. Nu ligt ie tevreden onder een lakentje. Dekbed hebben we maar even aan de kant gelegd.
Jeetje Omen, wat zal dat schrikken zijn geweest.
Mooie stats Shandaly!
Oh en mannetje is vandaag naar de kapper geweest, van lang haar en krullen naar een fris kort zomerkoppie.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrieslollies bedoel je? Die je ook vloeibaar kan kopen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ja precies! Die langwerpige plastic zakjes die je zelf moet invriezen. Als ze bevroren zijn en je knipt ze doormidden, heb je 2 ijsjes die precies groot genoeg zijn, athans, voor mijn 2 jarige. En het scheelt zoveel geklieder vergeleken met een ijsje op een stokje en het is lekker koud in hun handjes. Ik ben helemaal fan!
Mijn tweejarige eet zo een hele (full-size, volwassen) magnum op, dus een heel waterijsje is ook niet zo'n probleem voor 'm vrees ik...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ja precies! Die langwerpige plastic zakjes die je zelf moet invriezen. Als ze bevroren zijn en je knipt ze doormidden, heb je 2 ijsjes die precies groot genoeg zijn, athans, voor mijn 2 jarige. En het scheelt zoveel geklieder vergeleken met een ijsje op een stokje en het is lekker koud in hun handjes. Ik ben helemaal fan!
Haha ja, die tijden dat je rustig voor jezelf iets anders kon kopen dan voor je kind zijn voorbijquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
ps. nee, die mega magnum krijgt ie natuurlijk niet (1 keer gebeurd, papa dacht een waterijsje voor m te kopen en zelf een magnum te eten, what was he thinking!). Hij krijgt af en toe zo'n mini, maar die heeft ie zo weggewerkt...![]()
![]()
Zoals ik gedacht had niet droog gebleven. Maar ze heeft gewoon door geslapenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:12 schreef danic het volgende:
Ah gatver Spirit! Dat is wel echt heel smerig![]()
Son wie weet? Eva zei dat in januari ook. En ze heeft maar 1x een ongelukje gehad (de nacht voor haar 1e schooldag dus nog verklaarbaar ook). En ik mocht haar ook nooit wakker maken. Deed ik dat wel dan had ik een poepsacherijnig kind die uit dwarsheid toch niet ging plassen. Dus gauw mee gestopt.
Ze kunnen hier aardig goed tegen de warmte. Alleen Rosalie kon vanmiddag echt niet slapen dus die heeft een uur in bed liggen zingen enzo en tien er maar weer uitgehaald. Ze heeft het heel goed gedaan, maar rond het avondeten was de koek op.
Ze liggen nu allebei zo diep te slapen dat ik echt een tijd heb staan kijken en luisteren om een ademhaling te ontdekken.
Die hebben wij hier standaard ook te koop bij de plus enzo vaak onderin het schap bij de aanmaak limonadesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
Oh nog een tip voor ijsjes trouwens, als jullie ze het nog niet kennen. Je hebt van die langwerpige ijsjes van de aldi enzo die je zelf moet invriezen? Die kun je doormidden knippen en dan heb je een perfect peutersize ijsje waar ze niet zo mee kunnen knoeien. Zag het op het kdv en vond het zo ideaal!
Ik was ook verbaasd, ik had me ingesteld op een keer eruit vannacht, maar niet dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:49 schreef danic het volgende:
Jammer!
Wel bijzonder dat ze er niet wakker van is geworden. Ze slaapt iig lekker diep dus![]()
Ik vind dat hele verschonen van het bed niet zo erg, maar die lucht
Ik werkte in een kindertehuis en daar moest ik iedere avonddienst wel 3 bedden verschonen![]()
Dan had ik liever een ziek kind. Brrrr
Wat is dag met al dat gepoepquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:08 schreef Tally het volgende:
Wij hadden net poep overal
Mevrouw had lekker staan te poepen en had jeuk aan dr billen en heel dr handen onder die ze dan maar even aan dr buik en luier afsmeerde
+1. Overgeven kan ik ook echt niet tegenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Poep en plas trek ik wel, maar braaksel..Hij mag mij elke dag de boel onderplassen, maar overgeven is toch wel het ergste wat hij mij kan ''aandoen''.
De mijnes zaten heel vaak onder de warmtebultjes en hebben er nooit last van gehad. Nu lekker vaak bloot laten lopen. Als je dr kleding aangeeft kan het gaan schuren en dan jeuken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
Hier heb ik ook warmtebultjes gespot, vooral op haar buik. Is er iets dat je daaraan moet doen? Weet ik het, poeder of een zalfje, of hebben ze daar geen last van?
Oh dat heeft bram erg lang gehad hoor. Ikke poepen, incl moeilijk gezicht. Maar zodra op wc huilen en niet leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:30 schreef Loj het volgende:
Iedereen is hier idd wel opeens bezig met zindelijkheid zeg!
Wel wel knap van iedereen
Ow vertelt het wel dat hij aan het plassen/poepen is. Maar luier uit en op het potje/wc daar doen we niet aan
Ik neem aan dat die mensen inmiddels niet meer bij jullie kennissenkring/vriendengroep horen?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:13 schreef L-E het volgende:
Zelfs voor de crematie van Elva namen sommigen niet de moeite zich af te melden. Treurig wel.
Die deur zit wel dicht idd.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen inmiddels niet meer bij jullie kennissenkring/vriendengroep horen?
IMO = kaart = uitnodiging.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:16 schreef Troeta het volgende:
Meld iedereen zich hier altijd af voor een crematie of begrafenis?Dat is toch niet echt nodig? Het is toch ook een soort kennisgeving dat iemand is overleden?
Als ik een rouwkaart krijg en ik kan niet ga ik niet even opbellen dat ik niet kan. Uiteraard stuur ik wel een kaartje, maar gewoon met Sterkte erop. Geen verhaal van, ik moest werken, sorry!
Maar als een beste vriendin ofzo gewoon niet komt zonder wat te zeggen is het natuurlijk wel vreemd!
Ja behoorlijk. Ik probeer maar duidelijk te maken dat hij altijd bij ons mag komen om te praten en dat hij tof is zoals hij is. Maar op zo'n dag dat hij zo onbereikbaar dwars is (hele dag lollig doen als we proberen te praten en overal 'neuj' op zeggen (of neuj poepie! Jij bent een poepie!)), heb ik het idee dat we elkaar volledig 'kwijt' zijn. En dat maakt me intens verdrietigquote:Op zondag 5 juli 2015 22:35 schreef L-E het volgende:
Je wordt in sommige kringen wel de paria, met je dode baby. Mensen die met een boog om ons heen bewegen omdat ze niet weten wat ze hier mee moeten.
Enniehoe, Phaidra, heftig en herkenbaar klinkt dat. Is hij zo gevoelig?
Ik herken het heel erg wat je schrijft, zowel de moeilijke gedachten als het druk en onbereikbaar zijn. Moeilijkquote:Op zondag 5 juli 2015 22:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Ik probeer maar duidelijk te maken dat hij altijd bij ons mag komen om te praten en dat hij tof is zoals hij is. Maar op zo'n dag dat hij zo onbereikbaar dwars is (hele dag lollig doen als we proberen te praten en overal 'neuj' op zeggen (of neuj poepie! Jij bent een poepie!)), heb ik het idee dat we elkaar volledig 'kwijt' zijn. En dat maakt me intens verdrietig.
Het enige voordeel van nu / iets ouder vind ik dat je nu wel uit kunt leggen dat krabben zeer doet, en dat de zalf die ik smeer helpt.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Clubsoda het volgende:
Beterschap LB! Hier zijn nog steeds geen pokken geweest, en hoe ouder ze zijn hoe meer last, hoezee....
Had Noor ook. Die heeft ook drie dagen hoge koorts gehad. Je zou morgen ff het telefonisch spreekuur kunnen bellen oid.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje he, dit is dag 3 van de waterpokken en er zijn wat plekjes flink ontstoken (grote rode vlek eromheen). E heeft nu ook koorts (39+ graden). Moet er dan een huisarts bij of gewoon uitzieken?
quote:Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd Danic!
Wat verdrietig dat mensen niets van zich laten horen als je hen zo nodig hebt LE.
Beterschap LB! Hier zijn nog steeds geen pokken geweest, en hoe ouder ze zijn hoe meer last, hoezee....
[..]
Ik herken het heel erg wat je schrijft, zowel de moeilijke gedachten als het druk en onbereikbaar zijn. Moeilijkwij hadden zoals ik laatst schreef dus een moeilijk en verdrietig gesprek over doodgaan. Dan breekt mijn hart, ik gun het mijn kleintje zo om op zijn derde nog niet na te hoeven denken over alle moeilijk en zware zaken in het leven
![]()
Ik denk dat er geen quick fix is en dat het een lang proces is om te leren hoe je je kunt uiten. Maar kijk jouw I toch eens, hoe knap hij nu al kan vertellen wat hij voelt. "Ik vind mijn broertje soms lief en soms niet", ik vind het zo mooi en oprecht verteldEr zijn genoeg volwassenen die hun gevoel nog niet zo onder woorden kunnen brengen. En met ouders die naar hem luisteren en hem horen wordt het echt steeds een stukje makkelijker om te vertellen wat hij voelt. En hoe moeilijk het ook is als hij onbereikbaar is, je weet dat zulk gedrag betekent dat er iets achter zit. Dat is al zo'n winst!
Ja, mijn Billy is ook hangerig en allround lamlendig. Vandaag weer wat actiever.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:55 schreef Kuukske het volgende:
LB wat sneu van je meisje! Bellen als je het niet vertrouwt.
Ander vraagje. Billie lijkt bevangen door de warmte van afgelopen dagen. Meer peutertjes last van?
Zo hangerig, overgeven vanmorgen en beetje diarree ook.. en zó hangerig. dat zei ik al hè, maar hij is dan ook wel heel hangerig. Wil niks, loopt wat doelloos rond.
Vorige week vrijdag begonnen, zaterdag zat hij er helemaal onder.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Ook al waterpokken! Jeetje.. en dat ook nog met die warmte. Sneu hoor!
Wij eten ook wat minder merk ik. Zelf ook. Op het werk wel wat normaler maar daar is de temperatuur ook wel oké. Gelukkig drinkt het menneke wel genoeg.
Nee, niksquote:Op maandag 6 juli 2015 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Echt geen jeuk??
E werd net half waanzinnig van de jeuk in haar luier, dus ik heb het helemaal volgespoten met kidsclin en dat hielp godzijdank![]()
Nu ligt ze met een zetpil (want t was 40+ koorts geworden) en onder de kidsclin in bed, en er komt een scala aan liedjes voorbij... Maffe mix![]()
Ik bereide me ook voor op het ergste hoorquote:Op maandag 6 juli 2015 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nah, fijn juist! Ik wist alleen helemaal niet dat het kon, waterpokken zonder jeukTenzij misschien bij een heel jong baby'tje.
quote:
Zonder bij te lezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:59 schreef As1981 het volgende:
[..]
Leuk kapsel. Heb je ook een voor foto? Ik weet nog steeds niet wat ik nou met kyan zijn kapsel aan moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |