Sorry in dat geval.quote:
Waar kijken jullie?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:20 schreef macca728 het volgende:
Karlovic en Dolgopolov willen gewoon verder, geen tiebreak vandaag haha
Het is hier 27 graden ja. Ik doe wat ik kan.quote:
Je krijgt op Unibet odds van 17(!) van een break nu van Dolgopolov.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:29 schreef macca728 het volgende:
ik volg het een beetje op Unibet TV.
Geen enkele keer 30-30 dacht ik, alleen 40-15 max
Nee 1x 40-30 in 19 games
FOX 8quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Vind het wel raar dat FOX dit - voor zover ik het heb kunen nagaan althans - niet uitzendt. Ze hebben geloof ik vijftien online-tenniskanalen maar zijn kennelijk vergeten dat er nog een wedstrijd bezig is.
Je bent geweldig.quote:
Zou het voorbij de 70-68 kunnen gaan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef luckass het volgende:
hier gaat echt heel lang geen break vallen
Egoquote.quote:
Dat was echt een unicum, ik zie dat nooit meer gaan gebeuren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het voorbij de 70-68 kunnen gaan?
Je weet het nooit. Verbaast me meer dat het nooit eerder is gebeurd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat was echt een unicum, ik zie dat nooit meer gaan gebeuren.
Deze jinxquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef luckass het volgende:
en klaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef luckass het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Balen, ik wedde steeds dat er een break kwam. Alleen bij de laatste was ik te laat en meteen de break.
quote:
Je bedoelt te zeggen dat de nieuwe invalshoek is dat ie jarenlang doping heeft gebruikt, toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik las net een voor mij nieuwe, interessante invalshoek mbt Nadal. In 2014 is het biologisch paspoort geintroduceerd in het tennis en daarom wint Nadal sindsdien een stuk minder. Kunnen jullie met je kennis dat verband bevestigen of ontkrachten?
Begon Nadal al te verliezen voor de introductie of echt precies na de introductie?
Wint Nadal geen 3,4 en 5 setters meer en alleen nog 2-setters?
Nee, juist niet. Die discussie wil ik absoluut niet voor de 100ste keer overdoen. Het gaat mij om de introductie van het bio paspoortquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de nieuwe invalshoek is dat ie jarenlang doping heeft gebruikt, toch?
Natuurlijk heeft Nadal al die jaren doping gebruikt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de nieuwe invalshoek is dat ie jarenlang doping heeft gebruikt, toch?
Oh, ok. Maar op wat voor manier heeft de invoering van het biologische paspoort zo'n enorme ( negatieve ) impact op de prestaties van Nadal, dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:15 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Die discussie wil ik absoluut niet voor de 100ste keer overdoen. Het gaat mij om de introductie van het bio paspoort
quote:De uitschakelingen van Rafael Nadal en Robin Haase waren donderdag de belangrijkste nieuwsfeiten op Wimbledon.
"Zijn tegenstander is een jonge Jamaicaan"quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:58 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)-was-fenomenaal.html
[..]!
Inderdaad, leuke setting.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:45 schreef Nober het volgende:
Leuk programma met Simek en Van Basten op FOX.
Ja dat hoorde ik Tom Egbers in de late sportuitzending ook zeggen. Hij is eerder oud dan jong.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:11 schreef nostra het volgende:
[..]
"Zijn tegenstander is een jonge Jamaicaan"
En al jaren Duitsquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:16 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik Tom Egbers in de late sportuitzending ook zeggen. Hij is eerder oud dan jong.
Hey, niet zo doen hè.quote:
En wat betekent dat dan voor Nadal?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:15 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Die discussie wil ik absoluut niet voor de 100ste keer overdoen. Het gaat mij om de introductie van het bio paspoort
Erg overtuigend, zo'n stelling zonder onderbouwing.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Nadal al die jaren doping gebruikt.
Als hij weer meer vertrouwen heeft en niet een speler tegenkomt die in the zone is, kan het best.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:56 schreef 1239758715981 het volgende:
Leuke overwinning van Brown. Maar niet zo bijzonder als destijds met Rosol.
Verder moge het duidelijk zijn dat Nadal nooit meer de 2e week van Wimbledon haalt.
Nja, je zou Tom Egbers ook jong kunnen noemen. Hij ziet eruit als 35 maar hij is 57.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:16 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik Tom Egbers in de late sportuitzending ook zeggen. Hij is eerder oud dan jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |