Die mag Andujar winnen, Rosol was mn tweede keus voor vandaag in XL gamequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:14 schreef Max23 het volgende:
Andujar wint de tiebreak tegen Rosol, 5e set dus
Ik heb Rosol wel in XLquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Die mag Andujar winnen, Rosol was mn tweede keus voor vandaag in XL gameDacht zelfs nog even aan Nadal
Sloeg die 4 dubbele fouten ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:19 schreef franklop het volgende:
Zie zojuist dat Karlovic op love gebroken wordt, gebeurd ook niet vaak
heeft er pas 3 geslagenquote:
quote:
Als Brown zo speelt als nu weet ik dat niet hoor.quote:
Federer heeft toch nooit zo'n moeite tegen powerhitters?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Als Brown zo speelt als nu weet ik dat niet hoor.
Hij heeft van een S&V Stakhovsky verloren, dus op zich zou het mogelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Als Brown zo speelt als nu weet ik dat niet hoor.
Net als tegen Stakhovsky, dat waren bijna allemaal tiebreaks. Ik zie Brown Federer bijna niet breaken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft van een S&V Stakhovsky verloren, dus op zich zou het mogelijk moeten zijn.
Federer moet wel in behoorlijk slechte doen zijn wil hij überhaupt gevaar lopen op zijn service tegen de return van Brown.
Ik vind Brown geen powerhitter maar een enorm veelzijdig spelend iemand die heel onvoorspelbaar is. Vind hem meer een soort Dolgopolov.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Federer heeft toch nooit zo'n moeite tegen powerhitters?
Veelzijdig? Hij is een serve en dropvolleyspeler...quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Brown geen powerhitter maar een enorm veelzijdig spelend iemand die heel onvoorspelbaar is. Vind hem meer een soort Dolgopolov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |