ja idd hebben ze niet laten zienquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Wat gek ik kan me niet herinneren dat Cameron gisteren al mocht zien wat ze vandaag gaan doen. Terwijl ik volgens mij gewoon pas op het eind (Utopia warning!) heb gezapt.
ik kon het mij ook al niet herinneren maar dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Wat gek ik kan me niet herinneren dat Cameron gisteren al mocht zien wat ze vandaag gaan doen. Terwijl ik volgens mij gewoon pas op het eind (Utopia warning!) heb gezapt.
Hij was de winnaar.. Kreeg een voordeelquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Hier zag het er uit dat het gingen regenen, ZAGquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
binnen koelt het totaal niet af idd, mijn plafondventilator blaast warme lucht rond
pasta btw
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
tuurlijk kan vegan geen pasta maken. wtf doet ie bij deze wedstrijd :/
een vriendin van mij woont in gouda, daar is het nu 25 graden en regent hetquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zag het er uit dat het gingen regenen, ZAG
ja iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...
Ja hij kan zeker alleen groentes kokenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...
Ik had een maaltijdsalade van de AH. Met mozzarella en tomaatjes en pasta.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
gaan jullie of hebben jullie gekookt vandaag? ik heb net een patatje bestelt met een grote milkshake
Koude schotel denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
gaan jullie of hebben jullie gekookt vandaag? ik heb net een patatje bestelt met een grote milkshake
lekker! ik wou ook een maaltijdsalade eten eigelijk maar ik kan me er niet toe zetten om naar buiten te gaan ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een maaltijdsalade van de AH. Met mozzarella en tomaatjes en pasta.
quote:
Ik had hem gisteren al gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
lekker! ik wou ook een maaltijdsalade eten eigelijk maar ik kan me er niet toe zetten om naar buiten te gaan ;p
hahah goed bedacht ;pquote:
ik las pantyquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:38 schreef Postbus100 het volgende:
Ze gaan in gedeelten naar de pantrywaarom valt me dat nu pas op
idd, wel vanmorgen de berging uitgemest maar die is gelukkig lekker koel ;p het is dat er geen stroom is daar anders was ik daar gaan zitten ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
hier lekker lui thuis laten bezorgen. Ook echt geen zin om wat te gaan doen.
Ik leef pas weer als de zon niet zo warm doet.
of nemen 4 producten te veel meequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik las pantymaar idd viel me ook al op, minder chaos en dan vergeten ze nog dingen ;p
ow verrek dat kunnen we morgen wel gaan doen. Wij hebben wel stroom, zet ik daar wel tv neer en 2 tuinstoelenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
idd, wel vanmorgen de berging uitgemest maar die is gelukkig lekker koel ;p het is dat er geen stroom is daar anders was ik daar gaan zitten ;p
hahahaquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow verrek dat kunnen we morgen wel gaan doen. Wij hebben wel stroom, zet ik daar wel tv neer en 2 tuinstoelen
hmm t idee wordt tegen gevetoot door lief...quote:
Ik ga morgen denk ik ook meteen eten voor zaterdag halen, als het zaterdag echt 40 graden wordt dan blijf ik de hele dag binnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
hier lekker lui thuis laten bezorgen. Ook echt geen zin om wat te gaan doen.
Ik leef pas weer als de zon niet zo warm doet.
tussen de middag alleen ontbijtkoek gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
Het begint hier eindelijk goed te waaien, maar lucht is nog altijd warmer dan binnen![]()
Heb vanmiddag 2 broodjes gegeten, dat was al ellende
hmm jammer!quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm t idee wordt tegen gevetoot door lief...
Och, dan dus maar 1 tuinstoel en tvquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm t idee wordt tegen gevetoot door lief...
hahah das ook niks nee ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik ook meteen eten voor zaterdag halen, als het zaterdag echt 40 graden wordt dan blijf ik de hele dag binnen.
Hier is het trouwens op de wc het koelst, maar ja om nou op de wc te gaan zitten eten
zat er over te denken om zaterdag naar de sjinees allukaneet te gaan. Als ze eerko hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik ook meteen eten voor zaterdag halen, als het zaterdag echt 40 graden wordt dan blijf ik de hele dag binnen.
Hier is het trouwens op de wc het koelst, maar ja om nou op de wc te gaan zitten eten
hahahaha ook een optiequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, dan dus maar 1 tuinstoel en tv
ja ik gok net als peepuree zonder erwtenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
Erwtensoep zonder erwten... dat is gewoon bouillon?
Hij houdt wel van een uitdagingquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
ja hoor, erwten vergeten voor de erwtensoep... slimme knul
tijdsdruk denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
wat snijden die mensen zich vaak. Elke serie zijn er wel een paar.
Nog veel vaker.. Moet je maar eens op de vingers gaan letten.. Die zitten vaak "ineens" ingepaktquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
wat snijden die mensen zich vaak. Elke serie zijn er wel een paar.
Of in de pastamachine terechtkomt ermeequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat die vegan zich snijdt. Op zijn hoofd zodat die rare hanenkam weg is.
Maar wel met tagliatellequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering. Gehaktballen in tomatensaus.
quote:
Welke bedoel je? Ik zit op te letten maar nog niet gezien. Die kleine dikke niet volgens mij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:54 schreef Postbus100 het volgende:
Dat jurylid heeft een oortje in, dat is ook voor het eerst dat ik dat zie
Neuh niet echt hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Heb ik nog iets boeiends gemist afgelopen anderhalve uitzending?
Kan het nergens terugvinden
Jawel, die man die net molto buono ofzo zei.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Ik zit op te letten maar nog niet gezien. Die kleine dikke niet volgens mij.
Hij wordt ook wel heel erg opgehemeld....quote:
jahquote:
Mooi in scène gezet omdat hij zo verlegen is denk ik.quote:
Ja verlegen mensen vinden het heel leuk om applaus te krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi in scène gezet omdat hij zo verlegen is denk ik.
Terwijl hij formaat en uiterlijk van een baby-eter heeftquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi in scène gezet omdat hij zo verlegen is denk ik.
Bruno van de Milka reclamequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Terwijl hij formaat en uiterlijk van een baby-eter heeft
ja hoor, ken er genoeg. Verlegen zijn is vaak een kwestie van een gebrek aan zelfvertrouwen en hierdoor neemt dat wat toe. Prima tochquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja verlegen mensen vinden het heel leuk om applaus te krijgen.
Uh niet dus.
Damn ik hoopte dat deze huisvrouw eruit ging.
google zegt hetquote:
Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk vinden zoiets. Ik vond het al erg als ze voor me gingen zingen vroeger toen ik een kind wasquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja hoor, ken er genoeg. Verlegen zijn is vaak een kwestie van een gebrek aan zelfvertrouwen en hierdoor neemt dat wat toe. Prima toch
Ik begrijp je punt wel dat ze niet graag het middelpunt van alle aandacht zijn, maar denk dat het in deze vorm wel een mooie boost voor hem is.
Volgens mij is het eerder onwennig en wat mensenschuw dan verlegen... Is een kippenboer uit ergens in the middle of nowhere van nieuw-zeeland..quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja hoor, ken er genoeg. Verlegen zijn is vaak een kwestie van een gebrek aan zelfvertrouwen en hierdoor neemt dat wat toe. Prima toch
Ik begrijp je punt wel dat ze niet graag het middelpunt van alle aandacht zijn, maar denk dat het in deze vorm wel een mooie boost voor hem is.
Ah puta is Spaans, in het Italiaans is het dan zeker putta.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
google zegt het
Ziet er niet echt smakelijk uit al zeg ik het zelf.
"Spontaan" zingende mensen moet je sowieso keihard kapotslaan...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk vinden zoiets. Ik vond het al erg als ze voor me gingen zingen vroeger toen ik een kind was
ja maar jij zou dan ook niet mee doen met Masterchef, hij wel, hij wil dus wel alleen het lukt niet zo. Dan is aanmoediging om uit de verlegenheid vandaan te kunnen stappen wel een goede.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk vinden zoiets. Ik vond het al erg als ze voor me gingen zingen vroeger toen ik een kind was
Ik ging huilen. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
"Spontaan" zingende mensen moet je sowieso keihard kapotslaan...
Verder heb ik geen moeite met in het openbaar spreken of in middelpunt staan.. (ex-leraar)
Maar hij kookt ook gewoon heel goed.. Als hij nou liep te prutsen had hij misschien wat aanmoediging nodig gehad...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar jij zou dan ook niet mee doen met Masterchef, hij wel, hij wil dus wel alleen het lukt niet zo. Dan is aanmoediging om uit de verlegenheid vandaan te kunnen stappen wel een goede.
my 2 cents
Gaan ze in ieder geval twijfelen aan hun zangkwaliteitenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah puta is Spaans, in het Italiaans is het dan zeker putta.
Eerste Spaans wat ik ooit leerde (van mijn opa) hijo de puta.
Nou ja hij zit er nog in, dat zou hem al iets moeten vertellen, dat hij niet zo slecht is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar jij zou dan ook niet mee doen met Masterchef, hij wel, hij wil dus wel alleen het lukt niet zo. Dan is aanmoediging om uit de verlegenheid vandaan te kunnen stappen wel een goede.
my 2 cents
ja daarom juist. aanmoedigen om uit de verlegenheid te komen. dat het oke is om gewoon toe te geven dat je goed bent.... ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar hij kookt ook gewoon heel goed.. Als hij nou liep te prutsen had hij misschien wat aanmoediging nodig gehad...
ik ben naar de Minions geweest met een oud collega.... Dus dat zegt genoeg over mijn wansmaak qua filmsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Maar goed, effe wat anders, Terminator must see.
Everybody loves minionsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben naar de Minions geweest met een oud collega.... Dus dat zegt genoeg over mijn wansmaak qua films
Oh qua wansmaak ben ik je de baas denk ik. Ik ben gek van Asylum films. Die zijn pas slechtquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben naar de Minions geweest met een oud collega.... Dus dat zegt genoeg over mijn wansmaak qua films
Ik heb net recensies gezien..... maken de hele film met de grond gelijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hij zit er nog in, dat zou hem al iets moeten vertellen, dat hij niet zo slecht is.
Maar goed, effe wat anders, Terminatormust see.
Nou en. Het is de Terminator man!quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb net recensies gezien..... maken de hele film met de grond gelijk
Ik ben gek op de D-horror filmsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh qua wansmaak ben ik je de baas denk ik. Ik ben gek van Asylum films. Die zijn pas slecht
Jaaa die wil ik ook zien. Met al die retrogames erin.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
ik zag gister een trailer van een film die ik graag wil zien. Pixelvideogames komen tot leven ;p
jaaa!quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaaa die wil ik ook zien. Met al die retrogames erin.
ja die zijn ook tof! Dead Snowquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben gek op de D-horror filmsEvil dead, Braindead, black sheep, shaun of the dead etc etc etc
![]()
![]()
Toch altijd lastig, pasta.quote:
Nee terwijl je zou denken dat pasta 'makkelijk' is. Dit lijkt me ook niet lekker, garnalen met pompoenquote:
nee idd maar hier is de jury dan weer weg vanquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee terwijl je zou denken dat pasta 'makkelijk' is. Dit lijkt me ook niet lekker, garnalen met pompoen
ow gelukkig dan hoef ik me niet te schamen dat ik vorige keer met hem naar Ice Age 2 3D ben geweest en we in de gaten houden als er weer een leuke kinderfilm in 3D komtquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh qua wansmaak ben ik je de baas denk ik. Ik ben gek van Asylum films. Die zijn pas slecht
dat klinkt wel oke. straks ff zoekenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
ik zag gister een trailer van een film die ik graag wil zien. Pixelvideogames komen tot leven ;p
niks mis met kinderfilmsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig dan hoef ik me niet te schamen dat ik vorige keer met hem naar Ice Age 2 3D ben geweest en we in de gaten houden als er weer een leuke kinderfilm in 3D komt
Animatie/tekenfilms zijn niet echt mijn ding. Scifi/horror dat soort is meer wat voor mij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig dan hoef ik me niet te schamen dat ik vorige keer met hem naar Ice Age 2 3D ben geweest en we in de gaten houden als er weer een leuke kinderfilm in 3D komt
Applausje voor jezelfquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Animatie/tekenfilms zijn niet echt mijn ding. Scifi/horror dat soort is meer wat voor mij.
Oh en het applaus is blijkbaar nieuw hier.
quote:
lief houd van thrillers, ikke niet bepaald... ik houd van feelgood.. dus samen naar de film hoef ik met jullie beiden nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Animatie/tekenfilms zijn niet echt mijn ding. Scifi/horror dat soort is meer wat voor mij.
ja ze hebben er zin in om ego's te strelen.quote:Oh en het applaus is blijkbaar nieuw hier.
ja dat ziet er idd erg dom uit. Blijkbaar hoort bij hun het koken in het wit. of het nu om eliminatie of om een voordeel gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:20 schreef LPFAN het volgende:
ik vind dit zo stom he ;p alleen voor de uitslag schorten wisselen
ik ben gek op kinderfilms ;p en animaties en dergelijkequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
lief houd van thrillers, ikke niet bepaald... ik houd van feelgood.. dus samen naar de film hoef ik met jullie beiden niet
[..]
ja ze hebben er zin in om ego's te strelen.
ja iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat ziet er idd erg dom uit. Blijkbaar hoort bij hun het koken in het wit. of het nu om eliminatie of om een voordeel gaat.
gemeen ook voor zn zenuwen om hem nu alsnog door te sturenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
Wat is dit nou weer voor flauw gedoe. Beetje tijd rekken.
ik vind het zowiezo wel rekken, om 7 uur begonnen ze met proevenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
Wat is dit nou weer voor flauw gedoe. Beetje tijd rekken.
Is ook een kunst...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik vind het zowiezo wel rekken, om 7 uur begonnen ze met proeven
jahquote:
tot morgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Tot morgenBen niet online dan, maar in mijn hart ben ik bij jullie
Zometeen Gordon Ramsey kijken op RTL5 (tip!) wel herhalingen.
Zo te zien niet. En tijdens het googelen mezelf ietwat gespoilerd natuurlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken die Jazz ergens van... Heeft die niet mee gedaan met de Australische versie?
Zou het gewoon geen herhaling zijn? Ze komt me echt bekend voor...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze heeft vele namenIk had gezocht op Jax trouwens.
Volgens mij is het inderdaad een herhaling, zelf heb ik deze nog niet gezien maar zal vast al eens bij SBS of Net5 te zien zijn geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou het gewoon geen herhaling zijn? Ze komt me echt bekend voor...
Cameron lijkt me een toffe dude, maar hij praat een beetje creepy. Als hij niet wint kan hij wel een voice over zijn in horrorfilms
Wel altijd tof, dat de jury hun eigen restaurant gebruikenquote:
jah iddquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel altijd tof, dat de jury hun eigen restaurant gebruikenHeeft Kraan ook een tijd gedaan
Ja, te weinig courgettesquote:
het waren ook nog enorme mini courgettes ;pquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, te weinig courgettesDenk dat iemand van het team van Simon op z'n kloten gaat krijgen
Wel een extra uitdagingquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
het waren ook nog enorme mini courgettes ;p
Volgens mij heeft hij alles wel al klaar liggen hoor, just in case.. En zijn hele team staat er ook bijquote:
hmm zou kunnen ja ;pquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alles wel al klaar liggen hoor, just in case.. En zijn hele team staat er ook bij
En daar komt de 1equote:
Er gaat echt van alles mis, heerlijkquote:
wie?quote:
Die kerel die de gangen komt afroepenquote:
haha okequote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die kerel die de gangen komt afroepen
Lijkt zo een oost-duitse nazi eigenlijkquote:
lol!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt zo een oost-duitse nazi eigenlijk
Daar issie!!!quote:
quote:
hahaha jaquote:
Persoonlijk had ik hem de keuken uit getimmerd, maar jaquote:
nou echt ja ;pquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik hem de keuken uit getimmerd, maar ja
jah iddquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Beetje jammer dat ze weten wie wat gemaakt heeft, dus ze kunnen nu echt sturen wie er weg moet ...
hahaha ja een 9quote:
quote:
Beter dan een boekquote:
zeker ;pquote:
en morgen koken met kater...quote:
Naja, als je ziet wat ze gedaan hebben.... Het is niet een gelijkspel bij het koken van ei of zoquote:
true!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, als je ziet wat ze gedaan hebben.... Het is niet een gelijkspel bij het koken van ei of zo
Dit is pas de 2e keer dat ik het er wel mee eens ben dat er niemand naar huis gaatquote:
hahah met deze ben ik het wel eens jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit is pas de 2e keer dat ik het er wel mee eens ben dat er niemand naar huis gaat
Hebben ze net gezegdquote:
werd net gezegdquote:
Tortilla is vegetarisch en er liggen aardappels.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
4 Spaanse gerechten, 1 vegetarisch.. lastig.
Ze kunnen vooral niet luisteren. Die Braziliaan die geen aardappel en sla had maar alleen vlees, bij een gerecht waar alledrie die dingen gebruikt moesten worden. Die Chinees die een on-Italiaanse pasta had met Italië als thema..en nu ditquote:
Ah ja wat dat betreft kan ik het wel begrijpen dusquote:Op maandag 6 juli 2015 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze kunnen vooral niet luisteren. Die Braziliaan die geen aardappel en sla had maar alleen vlees, bij een gerecht waar alledrie die dingen gebruikt moesten worden. Die Chinees die een on-Italiaanse pasta had met Italië als thema..en nu dit
hahah ja iddquote:Op maandag 6 juli 2015 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze kunnen vooral niet luisteren. Die Braziliaan die geen aardappel en sla had maar alleen vlees, bij een gerecht waar alledrie die dingen gebruikt moesten worden. Die Chinees die een on-Italiaanse pasta had met Italië als thema..en nu dit
ja, kutreclame...quote:Op maandag 6 juli 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
Ja leuk reclame voor chilly tijdens een kookprogramma__
letterlijkquote:
vast wel iddquote:Op maandag 6 juli 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik zie nog wel vlees en vis liggen iig en olijven, denk dat ze nog wel wat in elkaar kan flansen.
Het is een fusion chef, maar de opdracht was gewoon Spaans toch? Ik vind het ook vrij vaag..quote:Op maandag 6 juli 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
Jax had het over een fusion gerecht maken, maar ze moeten toch een Spaans gerecht maken? Of gerechten eigenlijk.
hahah ja ;pquote:Op maandag 6 juli 2015 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ik wilde al zeggen. Ben ik nou gek.
Dat is die koude tomatensoep.
Wat stond er? Pimento?quote:Op maandag 6 juli 2015 18:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hahah ja ;p
wat een moeilijk woord in de ondertiteling voor paprikapoeder trouwens
zoiets iddquote:
jepquote:
Niemand. Daarom nu dubbele eliminatie.quote:
Nou ja dan kan ze het fusion noemen.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jep
En ze ging een gazpacho zonder tomaat maken toch? Zij dacht dat koude soep gewoon gazpacho was volgens mij.
ja idd, aardappel prei soepquote:Op maandag 6 juli 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jep
En ze ging een gazpacho zonder tomaat maken toch? Zij dacht dat koude soep gewoon gazpacho was volgens mij.
Ze maakt er ook warme soep van, die vervolgens koud is voordat die geproefd wordtquote:
Ja die weet ook wel dat hij gaat winnen.quote:
Je zit toch niet te spoileren hequote:Op maandag 6 juli 2015 18:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja die weet ook wel dat hij gaat winnen.
nee maar hoop gewoon dat hij wint hahaquote:Op maandag 6 juli 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zit toch niet te spoileren heAl gok ik inderdaad ook dat hij een grote kanshebber is.
Hij is ook eigenlijk de enige die ik er een beetje uit vind springen. VInd dit maar een matige lichting eigenlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
nee maar hoop gewoon dat hij wint haha
ja de naam helpt er ook niet echt bijquote:
Het zag er wel goed uit, ik dacht toen ik het zag: nou dat lijkt me wel wat.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Opvallend dat ook echt alle 4 gerechten kut zijn
een duur woord voor paprikapoederquote:
Ja hier ook haha.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zag er wel goed uit, ik dacht toen ik het zag: nou dat lijkt me wel wat.
heheh ik ook. ik gooi het bijna overal op en doorheen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:14 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ahh, dat heb ik gewoon in huis dus. Zoet en normaal.
TY
Uh dat zou ik ook niet eten, het idee alleen al.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:19 schreef -sabine- het volgende:
Vorig jaar op doorreis kreeg ik varkensoortjes in Spanje op mijn bord.
En ik lust al bijna niets.
Vlees lust ik wel. Graag zelfs, maar geen varkensoortjes drijvend in het vet. Ieuwk!quote:Op maandag 6 juli 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh dat zou ik ook niet eten, het idee alleen al.
Oei Cameron.
nee idd ;pquote:Op maandag 6 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Deze rode griet is mij tot nu toe helemaal niet opgevallen
Wat ik bedoel staat er niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Iedereen weet dat Cameron blijft natuurlijk..
Ik vind er veel niet echt opvallen....quote:Op maandag 6 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat dat aan mij lag, kheb vorige week twee afleveringen gemist.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Nee ook geen mensen om je aan te ergeren. Beetje saaie boel. En de 2 saaiste gaan weg.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind er veel niet echt opvallen....
Het oog wil ook watquote:
Lekker nederlands menu. Berehap pinda enz enz.quote:
Zul je zien dat er een paar van die idioten politiek correct vegetarisch en gezond willen doenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker nederlands menu. Berehap pinda enz enz.
Rijke ouders denk ikquote:
hahah ;pquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rijke ouders denk ik
Ik vond 10-15 kids bij verjaardagen van zussen al teveel
Of gewoon 3 schoolklassen. Hoeveelheid is wel lastiger dan bedenken wat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rijke ouders denk ik
Ik vond 10-15 kids bij verjaardagen van zussen al teveel
ja iddquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Cameron is gewend aan berg kids en veel koken.. Ik zou hem gekozen hebben...
Stu leraar....
Rare keuzes
vrouwen he. Rationaliteit is hen meestal vreemd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Cameron is gewend aan berg kids en veel koken.. Ik zou hem gekozen hebben...
Stu leraar....
Rare keuzes
En met alleen vrouwen werken is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
vrouwen he. Rationaliteit is hen meestal vreemd.
Die pakken iets wat er lekker vet uitziet en dat is lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
Die kids moeten dus ieder 8 gerechtjes naar binnen duwen om te kunnen oordelen![]()
Denk dat die gewoon 1 of 2 pakken en dan beslissen
Precies.. Zo zou ik het ook doen... Heb je er groente in? DOEI!!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die pakken iets wat er lekker vet uitziet en dat is lekker
Anders komen ze met mislukte baksels aan, zou vervelend zijn voor die jochiesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
Wel leuk dat ze de taart in een echte taartwinkel mogen bakken.
Dat is ook wel weer zo en in die taartwinkel hebben ze natuurlijk ook allerlei vormen en zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Anders komen ze met mislukte baksels aan, zou vervelend zijn voor die jochies
Pizza en cheeseburgers... Dan kom je al een heel eindquote:
EN die kip is ook goed. De mie, dacht ik te zien? Lijkt me wat minder.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pizza en cheeseburgers... Dan kom je al een heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |