ja idd hebben ze niet laten zienquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Wat gek ik kan me niet herinneren dat Cameron gisteren al mocht zien wat ze vandaag gaan doen. Terwijl ik volgens mij gewoon pas op het eind (Utopia warning!) heb gezapt.
ik kon het mij ook al niet herinneren maar dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Wat gek ik kan me niet herinneren dat Cameron gisteren al mocht zien wat ze vandaag gaan doen. Terwijl ik volgens mij gewoon pas op het eind (Utopia warning!) heb gezapt.
Hij was de winnaar.. Kreeg een voordeelquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Hier zag het er uit dat het gingen regenen, ZAGquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
binnen koelt het totaal niet af idd, mijn plafondventilator blaast warme lucht rond
pasta btw
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
tuurlijk kan vegan geen pasta maken. wtf doet ie bij deze wedstrijd :/
een vriendin van mij woont in gouda, daar is het nu 25 graden en regent hetquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zag het er uit dat het gingen regenen, ZAG
ja iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...
Ja hij kan zeker alleen groentes kokenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...
Ik had een maaltijdsalade van de AH. Met mozzarella en tomaatjes en pasta.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
gaan jullie of hebben jullie gekookt vandaag? ik heb net een patatje bestelt met een grote milkshake
Koude schotel denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
gaan jullie of hebben jullie gekookt vandaag? ik heb net een patatje bestelt met een grote milkshake
lekker! ik wou ook een maaltijdsalade eten eigelijk maar ik kan me er niet toe zetten om naar buiten te gaan ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een maaltijdsalade van de AH. Met mozzarella en tomaatjes en pasta.
quote:
Ik had hem gisteren al gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
lekker! ik wou ook een maaltijdsalade eten eigelijk maar ik kan me er niet toe zetten om naar buiten te gaan ;p
hahah goed bedacht ;pquote:
ik las pantyquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:38 schreef Postbus100 het volgende:
Ze gaan in gedeelten naar de pantrywaarom valt me dat nu pas op
idd, wel vanmorgen de berging uitgemest maar die is gelukkig lekker koel ;p het is dat er geen stroom is daar anders was ik daar gaan zitten ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
hier lekker lui thuis laten bezorgen. Ook echt geen zin om wat te gaan doen.
Ik leef pas weer als de zon niet zo warm doet.
of nemen 4 producten te veel meequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik las pantymaar idd viel me ook al op, minder chaos en dan vergeten ze nog dingen ;p
ow verrek dat kunnen we morgen wel gaan doen. Wij hebben wel stroom, zet ik daar wel tv neer en 2 tuinstoelenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
idd, wel vanmorgen de berging uitgemest maar die is gelukkig lekker koel ;p het is dat er geen stroom is daar anders was ik daar gaan zitten ;p
hahahaquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow verrek dat kunnen we morgen wel gaan doen. Wij hebben wel stroom, zet ik daar wel tv neer en 2 tuinstoelen
hmm t idee wordt tegen gevetoot door lief...quote:
Ik ga morgen denk ik ook meteen eten voor zaterdag halen, als het zaterdag echt 40 graden wordt dan blijf ik de hele dag binnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
hier lekker lui thuis laten bezorgen. Ook echt geen zin om wat te gaan doen.
Ik leef pas weer als de zon niet zo warm doet.
tussen de middag alleen ontbijtkoek gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
Het begint hier eindelijk goed te waaien, maar lucht is nog altijd warmer dan binnen![]()
Heb vanmiddag 2 broodjes gegeten, dat was al ellende
hmm jammer!quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm t idee wordt tegen gevetoot door lief...
Och, dan dus maar 1 tuinstoel en tvquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm t idee wordt tegen gevetoot door lief...
hahah das ook niks nee ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik ook meteen eten voor zaterdag halen, als het zaterdag echt 40 graden wordt dan blijf ik de hele dag binnen.
Hier is het trouwens op de wc het koelst, maar ja om nou op de wc te gaan zitten eten
zat er over te denken om zaterdag naar de sjinees allukaneet te gaan. Als ze eerko hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik ook meteen eten voor zaterdag halen, als het zaterdag echt 40 graden wordt dan blijf ik de hele dag binnen.
Hier is het trouwens op de wc het koelst, maar ja om nou op de wc te gaan zitten eten
hahahaha ook een optiequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, dan dus maar 1 tuinstoel en tv
ja ik gok net als peepuree zonder erwtenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
Erwtensoep zonder erwten... dat is gewoon bouillon?
Hij houdt wel van een uitdagingquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
ja hoor, erwten vergeten voor de erwtensoep... slimme knul
tijdsdruk denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
wat snijden die mensen zich vaak. Elke serie zijn er wel een paar.
Nog veel vaker.. Moet je maar eens op de vingers gaan letten.. Die zitten vaak "ineens" ingepaktquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
wat snijden die mensen zich vaak. Elke serie zijn er wel een paar.
Of in de pastamachine terechtkomt ermeequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat die vegan zich snijdt. Op zijn hoofd zodat die rare hanenkam weg is.
Maar wel met tagliatellequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering. Gehaktballen in tomatensaus.
quote:
Welke bedoel je? Ik zit op te letten maar nog niet gezien. Die kleine dikke niet volgens mij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:54 schreef Postbus100 het volgende:
Dat jurylid heeft een oortje in, dat is ook voor het eerst dat ik dat zie
Neuh niet echt hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Heb ik nog iets boeiends gemist afgelopen anderhalve uitzending?
Kan het nergens terugvinden
Jawel, die man die net molto buono ofzo zei.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Ik zit op te letten maar nog niet gezien. Die kleine dikke niet volgens mij.
Hij wordt ook wel heel erg opgehemeld....quote:
jahquote:
Mooi in scène gezet omdat hij zo verlegen is denk ik.quote:
Ja verlegen mensen vinden het heel leuk om applaus te krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi in scène gezet omdat hij zo verlegen is denk ik.
Terwijl hij formaat en uiterlijk van een baby-eter heeftquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi in scène gezet omdat hij zo verlegen is denk ik.
Bruno van de Milka reclamequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Terwijl hij formaat en uiterlijk van een baby-eter heeft
ja hoor, ken er genoeg. Verlegen zijn is vaak een kwestie van een gebrek aan zelfvertrouwen en hierdoor neemt dat wat toe. Prima tochquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja verlegen mensen vinden het heel leuk om applaus te krijgen.
Uh niet dus.
Damn ik hoopte dat deze huisvrouw eruit ging.
google zegt hetquote:
Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk vinden zoiets. Ik vond het al erg als ze voor me gingen zingen vroeger toen ik een kind wasquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja hoor, ken er genoeg. Verlegen zijn is vaak een kwestie van een gebrek aan zelfvertrouwen en hierdoor neemt dat wat toe. Prima toch
Ik begrijp je punt wel dat ze niet graag het middelpunt van alle aandacht zijn, maar denk dat het in deze vorm wel een mooie boost voor hem is.
Volgens mij is het eerder onwennig en wat mensenschuw dan verlegen... Is een kippenboer uit ergens in the middle of nowhere van nieuw-zeeland..quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja hoor, ken er genoeg. Verlegen zijn is vaak een kwestie van een gebrek aan zelfvertrouwen en hierdoor neemt dat wat toe. Prima toch
Ik begrijp je punt wel dat ze niet graag het middelpunt van alle aandacht zijn, maar denk dat het in deze vorm wel een mooie boost voor hem is.
Ah puta is Spaans, in het Italiaans is het dan zeker putta.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
google zegt het
Ziet er niet echt smakelijk uit al zeg ik het zelf.
"Spontaan" zingende mensen moet je sowieso keihard kapotslaan...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk vinden zoiets. Ik vond het al erg als ze voor me gingen zingen vroeger toen ik een kind was
ja maar jij zou dan ook niet mee doen met Masterchef, hij wel, hij wil dus wel alleen het lukt niet zo. Dan is aanmoediging om uit de verlegenheid vandaan te kunnen stappen wel een goede.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk vinden zoiets. Ik vond het al erg als ze voor me gingen zingen vroeger toen ik een kind was
Ik ging huilen. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
"Spontaan" zingende mensen moet je sowieso keihard kapotslaan...
Verder heb ik geen moeite met in het openbaar spreken of in middelpunt staan.. (ex-leraar)
Maar hij kookt ook gewoon heel goed.. Als hij nou liep te prutsen had hij misschien wat aanmoediging nodig gehad...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar jij zou dan ook niet mee doen met Masterchef, hij wel, hij wil dus wel alleen het lukt niet zo. Dan is aanmoediging om uit de verlegenheid vandaan te kunnen stappen wel een goede.
my 2 cents
Gaan ze in ieder geval twijfelen aan hun zangkwaliteitenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah puta is Spaans, in het Italiaans is het dan zeker putta.
Eerste Spaans wat ik ooit leerde (van mijn opa) hijo de puta.
Nou ja hij zit er nog in, dat zou hem al iets moeten vertellen, dat hij niet zo slecht is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar jij zou dan ook niet mee doen met Masterchef, hij wel, hij wil dus wel alleen het lukt niet zo. Dan is aanmoediging om uit de verlegenheid vandaan te kunnen stappen wel een goede.
my 2 cents
ja daarom juist. aanmoedigen om uit de verlegenheid te komen. dat het oke is om gewoon toe te geven dat je goed bent.... ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar hij kookt ook gewoon heel goed.. Als hij nou liep te prutsen had hij misschien wat aanmoediging nodig gehad...
ik ben naar de Minions geweest met een oud collega.... Dus dat zegt genoeg over mijn wansmaak qua filmsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Maar goed, effe wat anders, Terminator must see.
Everybody loves minionsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben naar de Minions geweest met een oud collega.... Dus dat zegt genoeg over mijn wansmaak qua films
Oh qua wansmaak ben ik je de baas denk ik. Ik ben gek van Asylum films. Die zijn pas slechtquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben naar de Minions geweest met een oud collega.... Dus dat zegt genoeg over mijn wansmaak qua films
Ik heb net recensies gezien..... maken de hele film met de grond gelijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hij zit er nog in, dat zou hem al iets moeten vertellen, dat hij niet zo slecht is.
Maar goed, effe wat anders, Terminatormust see.
Nou en. Het is de Terminator man!quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb net recensies gezien..... maken de hele film met de grond gelijk
Ik ben gek op de D-horror filmsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh qua wansmaak ben ik je de baas denk ik. Ik ben gek van Asylum films. Die zijn pas slecht
Jaaa die wil ik ook zien. Met al die retrogames erin.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
ik zag gister een trailer van een film die ik graag wil zien. Pixelvideogames komen tot leven ;p
jaaa!quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaaa die wil ik ook zien. Met al die retrogames erin.
ja die zijn ook tof! Dead Snowquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben gek op de D-horror filmsEvil dead, Braindead, black sheep, shaun of the dead etc etc etc
![]()
![]()
Toch altijd lastig, pasta.quote:
Nee terwijl je zou denken dat pasta 'makkelijk' is. Dit lijkt me ook niet lekker, garnalen met pompoenquote:
nee idd maar hier is de jury dan weer weg vanquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee terwijl je zou denken dat pasta 'makkelijk' is. Dit lijkt me ook niet lekker, garnalen met pompoen
ow gelukkig dan hoef ik me niet te schamen dat ik vorige keer met hem naar Ice Age 2 3D ben geweest en we in de gaten houden als er weer een leuke kinderfilm in 3D komtquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh qua wansmaak ben ik je de baas denk ik. Ik ben gek van Asylum films. Die zijn pas slecht
dat klinkt wel oke. straks ff zoekenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
ik zag gister een trailer van een film die ik graag wil zien. Pixelvideogames komen tot leven ;p
niks mis met kinderfilmsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig dan hoef ik me niet te schamen dat ik vorige keer met hem naar Ice Age 2 3D ben geweest en we in de gaten houden als er weer een leuke kinderfilm in 3D komt
Animatie/tekenfilms zijn niet echt mijn ding. Scifi/horror dat soort is meer wat voor mij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig dan hoef ik me niet te schamen dat ik vorige keer met hem naar Ice Age 2 3D ben geweest en we in de gaten houden als er weer een leuke kinderfilm in 3D komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |