Haan33 is niks meer dan een ordinaire rotpuber vergeleken met sommige users die genoemd zijn.quote:
Een paar jaar ? Lolquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef 99.999 het volgende:
Stefan heeft al een paar jaar een ban ook
Ik over drijf iets wat inderdaad, Haan33 is best wel een relaxt gozer als je hem in de echt ken. Alleen hij is een te groot D66 fan, iets wat ik niet waardeer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haan33 is niks meer dan een ordinaire rotpuber vergeleken met sommige users die genoemd zijn.
Ja net als die Janneke41 ofzo, ik ben het gewoon over het algemeen grondig oneens met haar maar dat maakt haar nog niet gestoord ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mwa, inderdaad. Ik zi je wel eens dingen posten waar ik het niet mee eens ben, maar je past imo totaal niet in het rijtje met Lambiekje en zo.
Wat een opluchting.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja net als die Janneke41 ofzo, ik ben het gewoon over het algemeen grondig oneens met haar maar dat maakt haar nog niet gestoord ofzo.
Niemand heeft je genoemd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Haat me maar, maak me bekend en laat zien dat je 100% fan van me bent !1!1!!1
Wie ben jij dan dat ik jou hebt genoemd?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jou wel met je. En het was sarcastisch.
Ik hoop het niet, hahaha.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mwa, inderdaad. Ik zi je wel eens dingen posten waar ik het niet mee eens ben, maar je past imo totaal niet in het rijtje met Lambiekje en zo.
Je moet ook niet in een groep WA met FOK!kers willen zitten, zeker niet als het KLB'ers zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Maloewa met kop en schouders...
oh ja en supergirl kan er ook wat van..
godverdomme die zooi die zij zeggen in de groeps whatsapp
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef Terecht het volgende:
Ik heb al wel eens geopperd dat Tingo een Turingtest waarschijnlijk niet zou doorstaan.
Je most favorite fokster.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie ben jij dan dat ik jou hebt genoemd?
Nee, dat sowieso niet. Ramandan-SC, MarokkaanseKip?quote:
Fase 1: ontkenning. Maar nee, geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet. Ramandan-SC, MarokkaanseKip?
Coban? En nee, favoriete FOK!ster doet niet aan ramandan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fase 1: ontkenning. Maar nee, geen Marokkaan.
Dan heb je pech.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban? En nee, favoriete FOK!ster doet niet aan ramandan.
Geen aandacht aan besteden dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:50 schreef Stompzinnig het volgende:
Stoer proberen te doen met dat je een kloontje bent maar niet willen zeggen wie je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |