Dat meende hij niet serieus. Dat was puur voor shits & giggles. Ik geloof ook wel dat hij geoloog is. Sommige commentaren van hem waren nl zo technisch dat je die expertise bijna niet kunt veinzen. Neemt niet weg dat hij voor de rest aardig van het padje was.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Afgestudeerd geoloog en dan zeggen dat de maanlanding een hoax is.Niet erg logisch nee.
hoewel denemarken en geweldig land is om in te wonen, is Nederland zeker ook niet verkeerd, ik merk juist heel veel overeenkomsten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef Terecht het volgende:
cempexo. Emigrant die in Denemarken woont en nu zeker al 7 jaar onder verschillende pseudoniemen vrijwel onophoudelijk kankert over Nederland. Zelfs in topics die in geen enkele zin over Nederland gaan weet hij het te presteren om toch even een link te leggen met hoe kut het allemaal wel niet is in NL en hope geweldig het is in DK. En niet alleen op FOK!. Op Geenstijl is hij ook al jáááren actief zo blijkt. Deze user is écht een patiënt.
Hij postte anders wel verdacht veel in BNW hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat meende hij niet serieus. Dat was puur voor shits & giggles. Ik geloof ook wel dat hij geoloog is. Sommige commentaren van hem waren nl zo technisch dat je die expertise bijna niet kunt veinzen. Neemt niet weg dat hij voor de rest aardig van het padje was.
Ik betwijfel het. Hij zal vast geoloog zijn maar die maanlanding, 9/11 en klimaatonzin meent hij echt vrees ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat meende hij niet serieus. Dat was puur voor shits & giggles. Ik geloof ook wel dat hij geoloog is. Sommige commentaren van hem waren nl zo technisch dat je die expertise bijna niet kunt veinzen. Neemt niet weg dat hij voor de rest aardig van het padje was.
Gast... StefanP... dat was lang geleden. Mooi was die tijd toen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:37 schreef Terecht het volgende:
Over gestoorde FOK!ers gesproken:
- StefanP mag uiteraard niet ontbreken. Het redneck neefje van cempexo.
- Niet zo lang geleden werd onthuld dat een oud FOK!-user de meest fanatieke fan van Anders Breivik is. Scandum was zijn username.
In de klimaathoax gelooft hij oprecht. Dat is bon ton onder geologen. Een aantal prominente Delftse hoogleraren geologie zijn ook klimaatontkenners. Van die andere zaken ben ik niet zeker of hij het meent. Daar post hij imo net iets te vaak met een kwinkslag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Hij zal vast geoloog zijn maar die maanlanding, 9/11 en klimaatonzin meent hij echt vrees ik
Scandum is ook een emigrant idd. Toch wel opvallend.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef 99.999 het volgende:
De gestoorde emigranten is bijna een aparte categorie![]()
Momenteel post ook een DUTCHKO veel. Ook een mafklapper.
Stefan heeft mij nog fanatiek met de dood bedreigd
Hij bleef ook na tien jaar het al lang en breed weerlegde broddelwerk van Simon Roozendaal aanhalenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
In de klimaathoax gelooft hij oprecht. Dat is bon ton onder geologen. Een aantal prominente Delftse hoogleraren geologie zijn ook klimaatontkenners. Van die andere zaken ben ik niet zeker of hij het meent.
ik geloof dat ik toch niet over de gestoorde val, ik heb geen absurde meningen, ben eigenlijk ook best saai.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Scandum is ook een emigrant idd. Toch wel opvallend.
Kom je ook eens op mij zitten?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja als ik met m'n 75 kg en toch wel aardig wat spiermassa eens op 'm ga zitten is ie al uitgeschakeld, dat wel.
Automobilist, tsja daar wil ik niet aan denken aangezien ik overal naartoe fiets en hij ook in Limburg woont.
Mwa, inderdaad. Ik zi je wel eens dingen posten waar ik het niet mee eens ben, maar je past imo totaal niet in het rijtje met Lambiekje en zo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik geloof dat ik toch niet over de gestoorde val, ik heb geen absurde meningen, ben eigenlijk ook best saai.
Haan33 is niks meer dan een ordinaire rotpuber vergeleken met sommige users die genoemd zijn.quote:
Een paar jaar ? Lolquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef 99.999 het volgende:
Stefan heeft al een paar jaar een ban ook
Ik over drijf iets wat inderdaad, Haan33 is best wel een relaxt gozer als je hem in de echt ken. Alleen hij is een te groot D66 fan, iets wat ik niet waardeer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haan33 is niks meer dan een ordinaire rotpuber vergeleken met sommige users die genoemd zijn.
Ja net als die Janneke41 ofzo, ik ben het gewoon over het algemeen grondig oneens met haar maar dat maakt haar nog niet gestoord ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mwa, inderdaad. Ik zi je wel eens dingen posten waar ik het niet mee eens ben, maar je past imo totaal niet in het rijtje met Lambiekje en zo.
Wat een opluchting.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja net als die Janneke41 ofzo, ik ben het gewoon over het algemeen grondig oneens met haar maar dat maakt haar nog niet gestoord ofzo.
Niemand heeft je genoemd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Haat me maar, maak me bekend en laat zien dat je 100% fan van me bent !1!1!!1
Wie ben jij dan dat ik jou hebt genoemd?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jou wel met je. En het was sarcastisch.
Ik hoop het niet, hahaha.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mwa, inderdaad. Ik zi je wel eens dingen posten waar ik het niet mee eens ben, maar je past imo totaal niet in het rijtje met Lambiekje en zo.
Je moet ook niet in een groep WA met FOK!kers willen zitten, zeker niet als het KLB'ers zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Maloewa met kop en schouders...
oh ja en supergirl kan er ook wat van..
godverdomme die zooi die zij zeggen in de groeps whatsapp
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef Terecht het volgende:
Ik heb al wel eens geopperd dat Tingo een Turingtest waarschijnlijk niet zou doorstaan.
Je most favorite fokster.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie ben jij dan dat ik jou hebt genoemd?
Nee, dat sowieso niet. Ramandan-SC, MarokkaanseKip?quote:
Fase 1: ontkenning. Maar nee, geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet. Ramandan-SC, MarokkaanseKip?
Coban? En nee, favoriete FOK!ster doet niet aan ramandan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fase 1: ontkenning. Maar nee, geen Marokkaan.
Dan heb je pech.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban? En nee, favoriete FOK!ster doet niet aan ramandan.
Geen aandacht aan besteden dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:50 schreef Stompzinnig het volgende:
Stoer proberen te doen met dat je een kloontje bent maar niet willen zeggen wie je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |