Ah joh, het is zomer, dan mag datquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel honger. Kan wel een patatje in, maar dat eet ik morgen geloof ik ook al.
quote:1x [Pizza's met vlees] Carbonara speciale ¤ 8,00
1x [Schotels] Tagin speciaal, friet ¤ 11,50
wat verantwoordquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah joh, het is zomer, dan mag dat
anders ook wel trouwens
Ik wilde een maaltijdsalade. Was ik bij de AH to go, alleen hadden ze daar de andere dingen die ik nodig had niet. Dus de stad door naar de normale AH. Schappen met versproducten leeg wegens leveringsproblemen. Geen maaltijdsalade dus
Gelukkig wel de quiche in de bonus. Dan daar maar een van naar binnen schuiven zometeen.
Wordt vervolgd door biertjes drinken in de kroegquote:
Radlerquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt vervolgd door biertjes drinken in de kroeg
Of Radler als ze dat heeft ingeslagen.
Heftiger dan Shandy iigquote:
Hier gaat alleen het buienalarm steeds af, maar er gebeurt niksquote:
Ik heb het nog nooit op, maar staat wel oop m'n bucket list.quote:
Gezien buienradar wordt west-Groningen-stad geraaktquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier gaat alleen het buienalarm steeds af, maar er gebeurt niks
Vlucht naar dde schuilkelderquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezien buienradar wordt west-Groningen-stad geraakt
www.blitzortung.orgquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezien buienradar wordt west-Groningen-stad geraakt
Niet doen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op, maar staat wel oop m'n bucket list.
hier was je wel wakker van geworden hoor, ik had vanavond ook zo'n hagelsteen op m'n kop gekregen en dat deed best pijnquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:46 schreef Cue_ het volgende:
Maar goed dat de pleuris hier niet uitbreekt want in slaap gevallen buiten
Alweer?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:57 schreef CherryLips het volgende:
En er staat weer een winkel in de hens geloof ik.
Ben dan blij dat da niet gebeurd isquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hier was je wel wakker van geworden hoor, ik had vanavond ook zo'n hagelsteen op m'n kop gekregen en dat deed best pijnen eerst de knallen en nu de regen.
Gaat lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alweer?
Ik ben nu ter hoogte van Leidsche rijn, tot nu toe zegt de conductrice steeds dat we nog door gaan maar Utrecht centraal schijnt redelijk stuk te zijn... Had al lang in Amersfoort moeten zijn
Die geschiedenis blijft aan ze kleven hequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht even bij de NS kijken, zie ik "Nationaal Hitteplan" staa, ik las Hitlerplan
Gelukkig, las dat er richtin baarn niets meer reed ivm blikseminslag, dus je hebt gelukquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die geschiedenis blijft aan ze kleven he
Ben iig Utrecht voorbij nu, lijkt erop dat het bij een half uurtje vertraging gaat blijven.
Succes!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:24 schreef DrMarten het volgende:
Terug uit de kroeg, raam open maar doortochten doet het nog niet. Nog 26 graden in huis, boven waarschijnlijk nog iets warmer
Zo maar eens een poging doen te slapen.
Aan blitzortung te zien ben jij ook bijna aan de beurt voor de onweersbui des doods hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Succes!!
Hier voel ik af en toe wel wat wind nu
het begint te onwerenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Succes!!
Hier voel ik af en toe wel wat wind nu
Ja die had ik gezien, daar heb ik geen last van. Dat gedoe bij Utrecht was pas toen ik al onderweg was.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig, las dat er richtin baarn niets meer reed ivm blikseminslag, dus je hebt geluk
Dat betekent niet buiten slapenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aan blitzortung te zien ben jij ook bijna aan de beurt voor de onweersbui des doods hoor
regen lijkt hier allemaal langs te gaan, maar wel weerlicht en gerommel. En hopelijk een beetje verkoeling.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aan blitzortung te zien ben jij ook bijna aan de beurt voor de onweersbui des doods hoor
Snap ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:40 schreef DrMarten het volgende:
Blij dat ik niet een half uurtje later naar huis ben gegaan
Veel plezier met thuiswonenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Veilig aangekomen inmiddels. Het is hier heerlijk afgekoeld alleen hebben mijn ouders niet FF een raam open gezet of zo dus binnen is het nog stikbenauwd..
Thuis heb ik de hele dag de binnen en buitentemperatuur in de gaten gehouden en het raam op tactische momenten open of dicht gedaan... Maar daar heb ik hier dus niets aanquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Thuis heb ik de hele dag de binnen en buitentemperatuur in de gaten gehouden en het raam op tactische momenten open of dicht gedaan... Maar daar heb ik hier dus niets aan
JA t was wel een harde idd, scheelt dat ik toch nog wakker benquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:17 schreef DrMarten het volgende:
Godallejezus!!! Anderszit je even rechtop in bed door een klap onweer. Allerlei autoalaen die af gaan... Volgend mij de hardste klappen die ik ooit heb gehoord.
VET!!
Hier niets gehoord en ik ben nog steeds wakkerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
JA t was wel een harde idd, scheelt dat ik toch nog wakker ben
Ik ook, in totaal een uurtje of drie gok ik. Klotemuggen. Klote-airco van de winkels aan de overkantquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:45 schreef Cue_ het volgende:
Hier ook niet t beste geslapen , maar beter dan verwacht![]()
Wel erg benauwd nu. Met driekwart broek naar t werk voor t eerstwant na f werk borrelen en dat gaan we niet in een spiekerbox doen
![]()
ben alleen mn zonnebril vergeten
?quote:spiekerbox
Om 2 uur alquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:41 schreef DrMarten het volgende:
Ook weer in de trein na ee slechte nachtrust. Tot 2 uur werken en daarna drankje doen met collega's
ze gaan om 3 uur van kantoor de stad in. Ik moet eerst nog naar Enschede en fiets dan ff naar huis. Tas wegbrengen enzo. Dus mooi op tijd vrij vandaagquote:
En dat terwijl er al heel lang eentje in m'n straat zitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:35 schreef Godtje het volgende:
Eindhovens dagblad![]()
[ afbeelding ]
Nee, we lopen helemaal niet achter.
Het is al niet hip meer. Dat is Whisky Ginger Alequote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat een hipster opmerking trouwens Godtje
Je zei bijna "Ik dronk al gin tonic toen t nog niet hip was"
Ik ben niet zo van de whiskey eigenlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is al niet hip meer. Dat is Whisky Ginger Ale
Of Gin & Tonic ijsjes
http://www.glamour.nl/lifestyle/food/artikel/gin-tonic-ijsjes
Dat is linken niet quoten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de whiskey eigenlijkMaar misschien met ginger ale.
Gin vind ik in bepaalde combi's lekker. Met coriander dus. Of frambozen. Of komkommer.
Maar om dat nu de hele avond te drinken vind ik wat prijzig#pleb #boer #armesloeber
En ga je nou echt glamour.nl quoten?
Voor 18,50 per glas drink ik niet de hele avond doorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is linken niet quoten.
Prijzig?![]()
18.50 in het Okura valt best mee. Krijg je prachtig uitzicht voor.
Laat je dan verwennen. Zet jezelf in de markt als trophy wife.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor 18,50 per glas drink ik niet de hele avond doorSnobje!
Daar ben ik met bijna 37 denk ik net wat te oud voor nuquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat je dan verwennen. Zet jezelf in de markt als trophy wife.
Daar moet jij voor betalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik met bijna 37 denk ik net wat te oud voor nu
Al heb ik er nu eentje van 24
Ik denk dat ie dan boos wordt. "I'm an independent woman!!!"quote:
Vind de G&T een leuke starter van de avond, maar idd niet voor de hele avond.quote:Maar ik drink ook bijna geen G&T hoor. Geen eens lekker de hele avond. 1 of 2 en dan heb ik het wel gehad.
Voor de rest gewoon een biertje of wijn (aan tafel)
Zeker in t koude westen of noorden of zoquote:
Wij hadden helemaal geen onweerquote:
Shandy is de bom!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:35 schreef Godtje het volgende:
Eindhovens dagblad![]()
[ afbeelding ]
Nee, we lopen helemaal niet achter.
Duitsers bier met cola en deze wijn met cola. Moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik kwam dit tegen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Calimocho
Maar eens proberen
Het klinkt me wel op een gestoorde manier als lekker in de orenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Duitsers bier met cola en deze wijn met cola. Moet niet gekker worden.
Dat is een persoonlijke keuze die ik niet deelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt me wel op een gestoorde manier als lekker in de oren
Dat kan ik volledig begrijpen. Ik begrijp mezelf eerder niet in dezequote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke keuze die ik niet deel
Nee volgend jaar denk ik. T is nu in Soerendonk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Is rosebier en limoncello al gearriveerd in eindje?
Net iets te fris hierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker in t koude westen of noorden of zo
Klote hequote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
Oh, en wie wil me troosten? Confectiematen en mijn lichaam zijn echt geen vrienden
Ja dan al? Denk eerder dat het er gaat uit zien als een hobbezak bij je tieten, die verdwijnen zowatquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
Dit jurkje. Te 'open' aan de voorkant, waardoor je de onderjurk ziet
[ afbeelding ]
Oh, die heb ik toch al niet, dus komt mooi uitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dan al? Denk eerder dat het er gaat uit zien als een hobbezak bij je tieten, die verdwijnen zowat
Dan nog minderquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:56 schreef MissMSX het volgende:
Oh, die heb ik toch al niet, dus komt mooi uit
Misschien voel je je hier beter door?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
Oh, en wie wil me troosten? Confectiematen en mijn lichaam zijn echt geen vrienden
Air heeft ineens wel veel ogen voor jonge vrouwenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien voel je je hier beter door?
R&P / Na 10 jaar liefde over, voor hém. Wat te doen
True, maar dan lijkt het zo te horenquote:
Kan je die bij kopen ogen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air heeft ineens wel veel ogen voor jonge vrouwen
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air heeft ineens wel veel ogen voor jonge vrouwen
Zie je, ik ben er helemaal van slag vanquote:
En een stuk duurderquote:
En alleen jong? Meer eisen heeft hij niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je, ik ben er helemaal van slag van
Dat probleem ken ik, en vervolgens niets kopenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
En een stuk duurder
Maar heb sowieso geen schoenen bij welke van die jurkjes dan ook
Moet je die ook kopenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een stuk duurder
Maar heb sowieso geen schoenen bij welke van die jurkjes dan ook
Tuurlijk meer eisenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
En alleen jong? Meer eisen heeft hij niet?
Ik vrees het ergste ja. En ik was zo blijquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik, en vervolgens niets kopen
Kan niks passends vindenquote:
Letterlijk passendsquote:
Heb je geen zwarte pumps/ballerina's/iets?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je geen zwarte pumps/ballerina's/iets?
Ik trouwens niet bedenk ik me net, niet iets voor onder een jurk
Aan m'n voeten?quote:
Kan je er niet mee helpen, ken het probleemquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
Nope.
Hoge (hakken) draag ik eigenlijk al nooit. Mijn schoenen passen echt nooit fatsoenlijk, en dan valt er op hakken echt niet te lopen.
Ik vind het al fijn om een lotgenoot te treffenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je er niet mee helpen, ken het probleem
*huilt mee*
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het al fijn om een lotgenoot te treffen
Wel goed om te weten dat ik zonder lange tenen schoenmaat 38 heb blijkbaarquote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat ik zonder lange tenen schoenmaat 38 heb blijkbaar
'Teenloze' schoenen aandoenquote:
Zeker 40quote:
quote:
Kom naar Den Haag. Heerlijk koel hierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
NeeIk mis een stuk Fok! denk ik, zal door de warmte komen hier
Ik zal verder geen referenties gevenquote:
MILILFquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
"Wat zie je er leuk uit vandaag!"
Dank je ex-schoonmoeder.
No thanks, al heeft ze wel echt de grootste borsten die ik ooit gezien heb IRLquote:
Beter van nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal verder geen referenties geven.
Dat had mijn oma ookquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No thanks, al heeft ze wel echt de grootste borsten die ik ooit gezien heb IRL.
Ik ben heel discreet altijd, until someone pisses me offquote:
Ja ok, maar verder is ze nog best slank etcquote:
Ik zou nooit op je pissenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben heel discreet altijd, until someone pisses me off.
Wel een goed verhaalquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar verder is ze nog best slank etc.
Maar nee, dat zou echt te freaky voor woorden zijn.
Maar als dat nou mijn fetisj zou zijn?quote:
Ook niet, 'cause it ain't minequote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar als dat nou mijn fetisj zou zijn?.
I beg to differ, en ik mag mijn ex-schoonvader, dus die wil ik het ook niet aandoenquote:
Ja, de mijne ook niet hoor, maar goedquote:
Goed argumentquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I beg to differ, en ik mag mijn ex-schoonvader, dus die wil ik het ook niet aandoen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook niet hoor, maar goed.
In dit topic moet je goed op je woorden letten, mocht ik ooit weer eens iemand mee uitvragen wil ik niet dat "ze" een PM krijgt dat ik van plasseks houquote:
Je houdt van plasseks?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit topic moet je goed op je woorden letten, mocht ik ooit weer eens iemand mee uitvragen wil ik niet dat "ze" een PM krijgt dat ik van plasseks hou.
Mwah, dat kan ik natuurlijk sowieso nog doenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit topic moet je goed op je woorden letten, mocht ik ooit weer eens iemand mee uitvragen wil ik niet dat "ze" een PM krijgt dat ik van plasseks hou.
Doesn't matter, had s.... nee, toch maar nietquote:
Cockblockerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, dat kan ik natuurlijk sowieso nog doen
Verzuurd oud wijf hequote:
Blijkbaar, gun mij ook eens ietsquote:
Ik gun je plasseksquote:
Zo gul ben ikquote:
Ach, van plasseks kan zo maar vanillaseks komenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, van plasseks kan zo maar vanillaseks komen.
Serieus niets mis mee. Niet altijd, maar ik zou er op dit moment echt geen probleem mee hebbenquote:
Als het moet... maar niet na plasseksquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus niets mis mee. Niet altijd, maar ik zou er op dit moment echt geen probleem mee hebben.
Tijdens?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het moet... maar niet na plasseks
Ook niet ervoor
Blijven we 2 topics met zijn 2en volspammen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het moet... maar niet na plasseks
Ook niet ervoor
Besta ik niet meer nee?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijven we 2 topics met zijn 2en volspammen?.
Tenzij mensen gaan denken dat we aan het flirten zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijven we 2 topics met zijn 2en volspammen?.
Dat zouden ze nooit denkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tenzij mensen gaan denken dat we aan het flirten zijn
Ik ga HW nu ook dumpenquote:
Dieet absoluut, al is de wijn niet al te bestquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bitterballen heb ik vanmiddag ook gehad. Topdieet vandaag
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:54 schreef CherryLips het volgende:
Wakker, want het is warm en ik zit onder de muggenbulten.
Dicht bij de fietsers gaan staan. Vang je misschien nog wat windquote:
Gelukkig komen er 800.000 mensen naar mijn stadje om mij warm te houden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dicht bij de fietsers gaan staan. Vang je misschien nog wat wind
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging om half twaalf even liggen. Ben net weer wakker
Nu heb ik trekquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Strak plan, en na de zomer slachten en shoarmavlees van maken
Dat is wel lekker. helaas geen balkon hier. Wel de temperatuur naar 25,5 gekregen voordat ik ging slapen door alles tegen elkar open te zetten, alleen doorwaaien deed het niet echt vannacht. Wekker op half 9 gezet om op tijd het raam weer dicht te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Heb vannacht tot een uur of drie buiten op het balkon netflix zitten kijken tot ik het zowaar koud kreeg
ik was vanmorgen om zes uur wakker, achterdeur opengegooid en met verhitte cavia's op het balkom gezeten in het briesjequote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. helaas geen balkon hier. Wel de temperatuur naar 25,5 gekregen voordat ik ging slapen door alles tegen elkar open te zetten, alleen doorwaaien deed het niet echt vannacht. Wekker op half 9 gezet om op tijd het raam weer dicht te doen.
Nu de hele dag al lam op de bank, beetje Tour de France kijken.
Ik heb echt overal bulten. Ze jeuken gelukkig nog niet zo heel erg, want ze zitten op plekken waar ik niet kan krabben in het openbaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:19 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel blij met mijn klamboe trouwens. Zag gisteravond/vannacht de muggen zowat in file naar binnen vliegen. Vandaag ook alweer 3 kapot geslagen.
Tandpasta erop helpt, en anders toch maar gewoon krabbenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt overal bulten. Ze jeuken gelukkig nog niet zo heel erg, want ze zitten op plekken waar ik niet kan krabben in het openbaar.
Alleen kut als je schoenen aan hebtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:31 schreef Cue_ het volgende:
Ook altijd irritante plek al kan je wel makkelijk krabben door je andere voet erover te schuren
Ik gooi er wel een boeterham en een soepje in vanavond. Ik was niet van plan de deur nog uit te gaanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Ow ik heb er ook 1 op mn voet![]()
Ja ik moet ook nog naar de super
Ik heb nog koekjes en popcorn. Kom ik de avond wel mee door. Ga morgen wel boodschappen doen als het ietsje koeler is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Whehehe nouja wil vanavond op de bank nog wel iets hebben. Dus ik ga echt binnen een half uur weg
Das mooi ruk dan...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Ow misschien moet ik wel, want pinpas lijkt kwijt te zijn en weet de pincode niet meer van mn creditcard. Zonder geld kom je niet ver
johquote:
Paar huizen verderop zijn ze aan het bbq'enquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
joh
Iedereen zit half dood binnen voor de ventilator, of ligt bij het Rutbeek (wat ik ook niet zou trekken denk ik)
Dat is waarquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:02 schreef DrMarten het volgende:
Zolang iemand anders achter dat ding staat is er niks aan de hand
hebben mn ouders een tijs geleden weggedaanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:29 schreef Juup© het volgende:
Ik zoek mezelf suf naar een Linksys WRT54g versie 1 t/m 4. Ik weet het het is oude meuk maar kan er 1 goed gebruiken.
Gewoon lekker binnen blijven en een koud biertje drinken, wat zoeken op internet en straks een Griekse salade maken"Voordeel" bij een nadeel.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
hebben mn ouders een tijs geleden weggedaan
ik heb net ook weer gedoucht, even snelquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:54 schreef DrMarten het volgende:
Hier staat ie al de hele dag aan.
Zit erover te denken om een douche te gaan nemen. Maar ben te lui om op te staan
Je gaat me toch niet vertellen dat je in lange broek zat hoop ik?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb net ook weer gedoucht, even snel
En heb bij de v&d nog een korte broek weten te vinden. Zit al een stuk beter.
Driekwartbroek.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je in lange broek zat hoop ik?
Ik ben aan het twijfelen of ik alleen een paar broodjes eet, of dat ik er een pakje soep bij doe.
Werkt op zich goed, maar hou er rekening mee dat een repeater de snelheid deelt zeg maar (dus van 54Mbps blijft de helft over). Als jij daar tevreden mee bent is het goed natuurlijk, maar als jij een UTP kabel kunt leggen naar b.v. het balkon dan kun jij ook een access point nemen die dan de volledige snelheid kan aanbieden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, zo'n wifi repeater he, hoe werkt dat? Ik heb niet altijd goed bereik op het balkon.
Ik moet nog steeds eten, maar gelukkig is het nu aan het afkoelen hier dus HEEEL misschien ga ik nog een salade maken straksquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je in lange broek zat hoop ik?
Ik ben aan het twijfelen of ik alleen een paar broodjes eet, of dat ik er een pakje soep bij doe.
Ik was je bij utp-kabel kwijt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werkt op zich goed, maar hou er rekening mee dat een repeater de snelheid deelt zeg maar (dus van 54Mbps blijft de helft over). Als jij daar tevreden mee bent is het goed natuurlijk, maar als jij een UTP kabel kunt leggen naar b.v. het balkon dan kun jij ook een access point nemen die dan de volledige snelheid kan aanbieden.
Ja hallo, zelfs ik weet wat een UTP-kabel is. Dan hoor jij het ook te wetenquote:
Ik bedacht me dat ik nog een quiche in de koelkast had liggen. DIe ben ik nu aan het verorberenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eten, maar gelukkig is het nu aan het afkoelen hier dus HEEEL misschien ga ik nog een salade maken straks
Ieeeuuwwwwwquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik nog een quiche in de koelkast had liggen. DIe ben ik nu aan het verorberen
ham-prei quiche van de AH. Goed te happen hoor. En kan ook koud gegeten worden, dus geen gedoe met de oven enzoquote:
CL is blonTquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja hallo, zelfs ik weet wat een UTP-kabel is. Dan hoor jij het ook te weten
Prei is niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ham-prei quiche van de AH. Goed te happen hoor. En kan ook koud gegeten worden, dus geen gedoe met de oven enzo
Ik zal hier niet te serieus op ingaan, maar groot gelijk dat jij gewacht hebt tot de koperen ploert achter de horizon verdwenen isquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:34 schreef Renesite het volgende:
Gras toch maar zelf gemaait. De zon is weg
Beetje laat, maar veel plezierquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Tijd om nog even naar buiten te gaan. Ff rondje fietsen, frisse neus halen
Wat zal ik "zeggen"quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:50 schreef ArTiC het volgende:
Vanmiddag lekker gefietst, 42 graden
In een vorig leven was ik vast een neger
Wat je maar wilquote:
Ik zit hier al aan de biertjesquote:
Lekker lam op de loungebank hangen. Incubus luisterenquote:
Het eerste lijkt mij fijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker lam op de loungebank hangen. Incubus luisteren
Het tweede ook al ben ik nu bij de J van Johan inmiddelsquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het tweede ook al ben ik nu bij de J van Johan inmiddels
25kmquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Zo, dat was wel ff lekker. Rondje van km of 25 gemaakt
Alleen nu aan mijn laatste ijsje... moet dus echt boodschappen doen morgen.
ff met een omweggetje naar Hengelo en met een omweggetje weer terug.quote:
Naar het station?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Sodeknetter. Ik ben er na 4 km al klaar mee.
Dat is nog verquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Sodeknetter. Ik ben er na 4 km al klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |