Ja ok, maar verder is ze nog best slank etcquote:
Ik zou nooit op je pissenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben heel discreet altijd, until someone pisses me off.
Wel een goed verhaalquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar verder is ze nog best slank etc.
Maar nee, dat zou echt te freaky voor woorden zijn.
Maar als dat nou mijn fetisj zou zijn?quote:
Ook niet, 'cause it ain't minequote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar als dat nou mijn fetisj zou zijn?.
I beg to differ, en ik mag mijn ex-schoonvader, dus die wil ik het ook niet aandoenquote:
Ja, de mijne ook niet hoor, maar goedquote:
Goed argumentquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I beg to differ, en ik mag mijn ex-schoonvader, dus die wil ik het ook niet aandoen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook niet hoor, maar goed.
In dit topic moet je goed op je woorden letten, mocht ik ooit weer eens iemand mee uitvragen wil ik niet dat "ze" een PM krijgt dat ik van plasseks houquote:
Je houdt van plasseks?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit topic moet je goed op je woorden letten, mocht ik ooit weer eens iemand mee uitvragen wil ik niet dat "ze" een PM krijgt dat ik van plasseks hou.
Mwah, dat kan ik natuurlijk sowieso nog doenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit topic moet je goed op je woorden letten, mocht ik ooit weer eens iemand mee uitvragen wil ik niet dat "ze" een PM krijgt dat ik van plasseks hou.
Doesn't matter, had s.... nee, toch maar nietquote:
Cockblockerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, dat kan ik natuurlijk sowieso nog doen
Verzuurd oud wijf hequote:
Blijkbaar, gun mij ook eens ietsquote:
Ik gun je plasseksquote:
Zo gul ben ikquote:
Ach, van plasseks kan zo maar vanillaseks komenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, van plasseks kan zo maar vanillaseks komen.
Serieus niets mis mee. Niet altijd, maar ik zou er op dit moment echt geen probleem mee hebbenquote:
Als het moet... maar niet na plasseksquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus niets mis mee. Niet altijd, maar ik zou er op dit moment echt geen probleem mee hebben.
Tijdens?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het moet... maar niet na plasseks
Ook niet ervoor
Blijven we 2 topics met zijn 2en volspammen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het moet... maar niet na plasseks
Ook niet ervoor
Besta ik niet meer nee?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijven we 2 topics met zijn 2en volspammen?.
Tenzij mensen gaan denken dat we aan het flirten zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijven we 2 topics met zijn 2en volspammen?.
Dat zouden ze nooit denkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tenzij mensen gaan denken dat we aan het flirten zijn
Ik ga HW nu ook dumpenquote:
Dieet absoluut, al is de wijn niet al te bestquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bitterballen heb ik vanmiddag ook gehad. Topdieet vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |