quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:54 schreef CherryLips het volgende:
Wakker, want het is warm en ik zit onder de muggenbulten.
Dicht bij de fietsers gaan staan. Vang je misschien nog wat windquote:
Gelukkig komen er 800.000 mensen naar mijn stadje om mij warm te houden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dicht bij de fietsers gaan staan. Vang je misschien nog wat wind
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging om half twaalf even liggen. Ben net weer wakker
Nu heb ik trekquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Strak plan, en na de zomer slachten en shoarmavlees van maken
Dat is wel lekker. helaas geen balkon hier. Wel de temperatuur naar 25,5 gekregen voordat ik ging slapen door alles tegen elkar open te zetten, alleen doorwaaien deed het niet echt vannacht. Wekker op half 9 gezet om op tijd het raam weer dicht te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Heb vannacht tot een uur of drie buiten op het balkon netflix zitten kijken tot ik het zowaar koud kreeg
ik was vanmorgen om zes uur wakker, achterdeur opengegooid en met verhitte cavia's op het balkom gezeten in het briesjequote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. helaas geen balkon hier. Wel de temperatuur naar 25,5 gekregen voordat ik ging slapen door alles tegen elkar open te zetten, alleen doorwaaien deed het niet echt vannacht. Wekker op half 9 gezet om op tijd het raam weer dicht te doen.
Nu de hele dag al lam op de bank, beetje Tour de France kijken.
Ik heb echt overal bulten. Ze jeuken gelukkig nog niet zo heel erg, want ze zitten op plekken waar ik niet kan krabben in het openbaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:19 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel blij met mijn klamboe trouwens. Zag gisteravond/vannacht de muggen zowat in file naar binnen vliegen. Vandaag ook alweer 3 kapot geslagen.
Tandpasta erop helpt, en anders toch maar gewoon krabbenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt overal bulten. Ze jeuken gelukkig nog niet zo heel erg, want ze zitten op plekken waar ik niet kan krabben in het openbaar.
Alleen kut als je schoenen aan hebtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:31 schreef Cue_ het volgende:
Ook altijd irritante plek al kan je wel makkelijk krabben door je andere voet erover te schuren
Ik gooi er wel een boeterham en een soepje in vanavond. Ik was niet van plan de deur nog uit te gaanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Ow ik heb er ook 1 op mn voet![]()
Ja ik moet ook nog naar de super
Ik heb nog koekjes en popcorn. Kom ik de avond wel mee door. Ga morgen wel boodschappen doen als het ietsje koeler is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Whehehe nouja wil vanavond op de bank nog wel iets hebben. Dus ik ga echt binnen een half uur weg
Das mooi ruk dan...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Ow misschien moet ik wel, want pinpas lijkt kwijt te zijn en weet de pincode niet meer van mn creditcard. Zonder geld kom je niet ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |