Ja hallo, zelfs ik weet wat een UTP-kabel is. Dan hoor jij het ook te wetenquote:
Ik bedacht me dat ik nog een quiche in de koelkast had liggen. DIe ben ik nu aan het verorberenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eten, maar gelukkig is het nu aan het afkoelen hier dus HEEEL misschien ga ik nog een salade maken straks
Ieeeuuwwwwwquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik nog een quiche in de koelkast had liggen. DIe ben ik nu aan het verorberen
ham-prei quiche van de AH. Goed te happen hoor. En kan ook koud gegeten worden, dus geen gedoe met de oven enzoquote:
CL is blonTquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja hallo, zelfs ik weet wat een UTP-kabel is. Dan hoor jij het ook te weten
Prei is niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ham-prei quiche van de AH. Goed te happen hoor. En kan ook koud gegeten worden, dus geen gedoe met de oven enzo
Ik zal hier niet te serieus op ingaan, maar groot gelijk dat jij gewacht hebt tot de koperen ploert achter de horizon verdwenen isquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:34 schreef Renesite het volgende:
Gras toch maar zelf gemaait. De zon is weg
Beetje laat, maar veel plezierquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Tijd om nog even naar buiten te gaan. Ff rondje fietsen, frisse neus halen
Wat zal ik "zeggen"quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:50 schreef ArTiC het volgende:
Vanmiddag lekker gefietst, 42 graden
In een vorig leven was ik vast een neger
Wat je maar wilquote:
Ik zit hier al aan de biertjesquote:
Lekker lam op de loungebank hangen. Incubus luisterenquote:
Het eerste lijkt mij fijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker lam op de loungebank hangen. Incubus luisteren
Het tweede ook al ben ik nu bij de J van Johan inmiddelsquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het tweede ook al ben ik nu bij de J van Johan inmiddels
25kmquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Zo, dat was wel ff lekker. Rondje van km of 25 gemaakt
Alleen nu aan mijn laatste ijsje... moet dus echt boodschappen doen morgen.
ff met een omweggetje naar Hengelo en met een omweggetje weer terug.quote:
Naar het station?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Sodeknetter. Ik ben er na 4 km al klaar mee.
Dat is nog verquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Sodeknetter. Ik ben er na 4 km al klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |