Inderdaad. Laat die gasten lekker gaan. Controlle is enkel tijdverspilling.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja dat.
Of je bemoei je er niet mee wat de politie wel of niet mag!!! doen onder diensttijd en/of met een dienstauto of voor mijn part een fiets.
Als je ook al die "leuke" dingen wil doen ga je aanmelden bij de politie, volgens de usual fokkers nemen ze de grootste imbecielen aan, dus wellicht maak je ook nog een kans.
Er gelden andere regels voor de politie dan voor jouw, deal with it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze moeten onderzoeken wat er gebeurde en DAARNA conclusies trekken en het verdere vervolg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
geweld is niet goed te praten maar dat mensen geirriteerd raken kan ik heel goed begrijpen , en dat sommige hele korten lontjes hebben .... ja dat is aan de politie om daar wat mee te doen , maar ze moeten hier gewoon een les uit trekken van dit gebeuren , het mooiste zou wezen als ze de kosten voor de familie zouden betalen en zelf verzorgen .. dat zou een mooi gebaar zijn naar de nabestaande ..
respect moet je niet afdwingen die moet je verdienen
Een stuk strengere regels inderdaad, en terecht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja dat.
Of je bemoei je er niet mee wat de politie wel of niet mag!!! doen onder diensttijd en/of met een dienstauto of voor mijn part een fiets.
Als je ook al die "leuke" dingen wil doen ga je aanmelden bij de politie, volgens de usual fokkers nemen ze de grootste imbecielen aan, dus wellicht maak je ook nog een kans.
Klopt. Maar ze hebben zich wel aan die regels te houden en de burger mag zich wel degelijk bemoeien met agenten die zich niet aan de regels houden. Zeker wanneer dit negatieve gevolgen voor de burger kan hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je daar niet mee om kan gaan moet je geen agent worden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:41 schreef Bensel het volgende:
En wie weet wat die agent daarvoor allemaal heeft meegemaakt dat hij een camera die om z'n hoofd zoeft even niet kan verdragen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat die gasten lekker gaan. Controlle is enkel tijdverspilling.Ja joh, Nederland heeft jou nodig om in de gaten te houden of een agent wellicht illegaal!! (waarschijnlijk niet) door het winkelcentrum fietst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De politie heeft bepaalde bevoegdheden die burgers niet hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja dat.
Dit, helemaal gelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze hebben zich wel aan die regels te houden en de burger mag zich wel degelijk bemoeien met agenten die zich niet aan de regels houden. Zeker wanneer dit negatieve gevolgen voor de burger kan hebben.
Alleen moet de burger wel weten waar hij over praat. Oftewel, niet gaan klagen over agenten die zonder zwaailichten aan te hard rijden wanneer blijkt dat deze agenten die eigenlijk gewoon mogen doen. Etc.
Maar het bericht dat je deelt lijkt eerder afkomstig van een niet negroïde Marokkaan (zie de naam en foto linksboven). Niet dat de 'grap' anders wel grappig was geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou meer om mijn racistische kip grap. Dat zeggen ze altijd in murica dat negers van kip houden.
Dit. En daarnaast, is het natuurlijk moeilijk te bepalen of het echt een overtreding is. Neem nou invalideplek: kan zijn dat de politie iemand helpt die invalide is (biv ongeluk gehad. maar nogh wel medicijnen nodig). Het kan oko zijn dat ze tijdelijke ontheffingen hebben voor bepaalde zaken. Dat soort dingen kun je niet beoordelen, dus bemoei je er niet mee, maak er evt een foto van, en ga verder.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja dat.
Goh, het zijn net mensen zeg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je daar niet mee om kan gaan moet je geen agent worden.
Je vooral nergens mee bemoeien en ervan uit gaan dat vadertje staat alles goed voor je regelt. Dit is wat er mis is met Nederland.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja joh, Nederland heeft jou nodig om in de gaten te houden of een agent wellicht illegaal!! (waarschijnlijk niet) door het winkelcentrum fietst.
Doe er wat aan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je vooral nergens mee bemoeien en ervan uit gaan dat vadertje staat alles goed voor je regelt. Dit is wat er mis is met Nederland.
Ik vind het prima zoals het is nuquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet nodig was, omdat jij er al aan het werken was.
Het zou voor mij zelfs nog een tandje minder soft mogen..quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vind het prima zoals het is nu
Wat er mis is, dat mensen alles denken te weten over elke situatie, vervolgens een ambtenaar in dienst gaan belemmeren, en raar opkijken als zij 'ineens' opgepakt worden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je vooral nergens mee bemoeien en ervan uit gaan dat vadertje staat alles goed voor je regelt. Dit is wat er mis is met Nederland.
Ik zou de perfecte agent zijnquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het zou voor mij zelfs nog een tandje minder soft mogen..
Ik zou zo ongeschikt zijn als agent, wat ze soms allemaal moeten pikken, zou het niet kunnen, respect!
Zo waar dit.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wat er mis is, dat mensen alles denken te weten over elke situatie, vervolgens een ambtenaar in dienst gaan belemmeren, en raar opkijken als zij 'ineens' opgepakt worden.
Ik heb een man onredelijk boos zien worden omdat een brandweer auto het durfde om op een parkeerplek te staan waar hij altijd parkeerde. Dat terwijl het huis verderop in de fik stond. Mensen hebben tegenwoordig een enorme ego. Alles gaat om zichzelf, en de rest, die kan de tering krijgen
Volgens mij mag een brandweerauto zelfs over autos rijden om bij hun bestemming aan te komen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wat er mis is, dat mensen alles denken te weten over elke situatie, vervolgens een ambtenaar in dienst gaan belemmeren, en raar opkijken als zij 'ineens' opgepakt worden.
Ik heb een man onredelijk boos zien worden omdat een brandweer auto het durfde om op een parkeerplek te staan waar hij altijd parkeerde. Dat terwijl het huis verderop in de fik stond. Mensen hebben tegenwoordig een enorme ego. Alles gaat om zichzelf, en de rest, die kan de tering krijgen
het was een voorbeeld om aan te tonen hoe gericht op zichzelf mensen kunnen zijn. Niet zozeer of de brandweerauto mocht staan waar hij stond. Want iedereen beseft toch wel dat in dat geval het terecht was, of het nou mocht volgens de wet of niet. Alleen die gast die boos werd dus niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij mag een brandweerauto zelfs over autos rijden om bij hun bestemming aan te komen?
En dan heb ik het nog niet eens over een auto die op een brandweeraansluiting staat, wel gek dat de gemeente hier op of over die aansluitingen hier parkeerplaatsen maakt!
Die parkeerplaatsen mag ook niet geloof ik, maar ik kijk nergens meer van op, volgens mij is het land zonder gezag of hoe zeg ik dat?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
het was een voorbeeld om aan te tonen hoe gericht op zichzelf mensen kunnen zijn. Niet zozeer of de brandweerauto mocht staan waar hij stond. Want iedereen beseft toch wel dat in dat geval het terecht was, of het nou mocht volgens de wet of niet. Alleen die gast die boos werd dus niet.
Tja, dat krijg je met die linkse knuffelpolitiek, dat gaat zich nu tegen keren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen mag ook niet geloof ik, maar ik kijk nergens meer van op, volgens mij is het land zonder gezag of hoe zeg ik dat?
ramptoeristquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:28 schreef Bensel het volgende:
begint er al weer wat de broeien in den haag?
alleen digitaalquote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
alleen digitaal
en eigenlijk alleen maar om de knuppel over die gastjes heen te zien gaan
De knuppel voor zulke figuren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
Hey dat is niet leuk, daar woon ik in de buurtquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
Rotterdam wil ook gezellig meedoen.
[ afbeelding ]
Denk dat het inderdaad nog tegen gaat vallen, qua opkomst. Het is nu even een 'hype'.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, als ik alleen ga ben ik toch bang dat ik er alleen sta
Anders kijken we het nog even aan, en stellen we het uit tot het weekend. Kan ik daarna de stad nog inquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:02 schreef Voszje het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad nog tegen gaat vallen, qua opkomst. Het is nu even een 'hype'.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders kijken we het nog even aan, en stellen we het uit tot het weekend. Kan ik daarna de stad nog in
Als we nou even Obama bellen en vragen of een A-10 een strafe run doet over zowel Den Haag als Rotterdam waar die "protesten" zijn dan scheelt dat een heleboel criminaliteit uitkeringen en gemiddelde iq puntenquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Stel idioten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga meestal uitbuiken na het eten, ik zou er geen zin in hebben om dan de straat op te moeten om te gaan rellen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef T-zooi het volgende:
[..]
geef ze een uurtje dan begint het gezeik.
Brur gwn doner klappen en rellen togquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:42 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik ga meestal uitbuiken na het eten, ik zou er geen zin in hebben om dan de straat op te moeten om te gaan rellen.
twitter:Mario_E20 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 21:48:40Berichtet jemand auf Deutsch oder Englisch aus #DenHaag über die Proteste? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |