abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154009273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zal mij benieuwen of het ook daadwerkelijk gehandhaafd wordt..
Ze moeten doen wat de mooiste livestream oplevert. c_/
pi_154009344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:16 schreef RobbieRonald het volgende:
Die agenten die Mitch wilde arresteren kunnen dat dus ook ter verdediging gebruiken. Het was warm dus ja, daar word je nu eenmaal wat gewelddadiger van, ofzo.
En de nabestaanden van Mitch. Hij was alleen maar strak opgefokt door het weer.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:37:46 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_154009358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen ware het niet dat deze toch wel een gedreven mentaliteit hebben, en zich niet zo makkelijk als een schaap gedragen of niet?
Er zou zomaar in jouw wijk ook iemand kunnen wezen die net de eindjes aan mekaar kan knopen door het beleid van hier?
Ze gedragen zich niet als een schaap omdat ze geen duimbreed in de weg word gelegd, dat blijkt nu ook wel weer na 3 nachten rellen. Er is wat voor te zeggen voor die softe aanpak natuurlijk, maar er moet wel ergens een grens worden getrokken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:42:21 #104
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154009453
quote:
wel vreemd dat altijd weer het gevolg meer belicht word dan de veroorzakers er van ...
ipv van zich nu bezig te houden met de daders en zijn excuus eens hard opzeggen na jaren lang falend politie beleid en bezuinigingen , nee de relschoppers hebben het weer gedaan ..
ik vind persoonlijk actie heeft reactie.

het is toch niet normaal dat de politie jaren lang dit soort mensen hard aan pak , nu met de dood tot gevolg , en dat het dan eens door de "normale"mensen hier eens hard tegen in word gegaan ..

de politie is hier in deze zaak de de schuldige aan en hoort hier ook open zijn excuus voor te geven.
maar niet met man en paard de mensen doelbewust tegen te houden , politie is al niet geliefd bij de meeste mensen.

Ik heb zelf door een kleine staande houding ( gewoon voor het blazen maar niets gedronken ) een heel ander beeld gekregen van de politie nu , en die is echt niet positief te noemen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:42:33 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154009459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze gedragen zich niet als een schaap omdat ze geen duimbreed in de weg word gelegd, dat blijkt nu ook wel weer na 3 nachten rellen. Er is wat voor te zeggen voor die softe aanpak natuurlijk, maar er moet wel ergens een grens worden getrokken.
escalatie versus deëscalatie , ik zou het niet weten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:46:41 #106
117098 Hathor
Effe niet
pi_154009550
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:42 schreef RAVW het volgende:

[..]

wel vreemd dat altijd weer het gevolg meer belicht word dan de veroorzakers er van ...
ipv van zich nu bezig te houden met de daders en zijn excuus eens hard opzeggen na jaren lang falend politie beleid en bezuinigingen , nee de relschoppers hebben het weer gedaan ..
ik vind persoonlijk actie heeft reactie.

het is toch niet normaal dat de politie jaren lang dit soort mensen hard aan pak , nu met de dood tot gevolg , en dat het dan eens door de "normale"mensen hier eens hard tegen in word gegaan ..

de politie is hier in deze zaak de de schuldige aan en hoort hier ook open zijn excuus voor te geven.
maar niet met man en paard de mensen doelbewust tegen te houden , politie is al niet geliefd bij de meeste mensen.

Ik heb zelf door een kleien staande houding ( gewoon voor het blazen maar niets gedronken ) een heel ander beeld gekregen van de politie nu , en die is echt niet positief te noemen.
Sorry, maar de mensen die hier nu hard tegen in gaan zijn niet normaal, dat is nou juist het schuim der aarde dat enkel en alleen ellende veroorzaakt, juist zij zouden hun stinkende muilen moeten houden op momenten als deze. Zelfs de familie van het slachtoffer heeft hier al afstand van genomen, maar die kankertokkies blijven gewoon doorgaan.
pi_154009597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sorry, maar de mensen die hier nu hard tegen in gaan zijn niet normaal, dat is nou juist het schuim der aarde dat enkel en alleen ellende veroorzaakt, juist zij zouden hun stinkende muilen moeten houden op momenten als deze. Zelfs de familie van het slachtoffer heeft hier al afstand van genomen, maar die kankertokkies blijven gewoon doorgaan.
Wel gek dat zo een schuim tijdens stakingen vroeger gezorgd heeft voor betere inkomsten en zorg en noem maar op?
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:50:17 #108
117098 Hathor
Effe niet
pi_154009612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wel gek dat zo een schuim tijdens stakingen vroeger gezorgd heeft voor betere inkomsten en zorg en noem maar op?
Geef eens wat voorbeelden dan.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:50:36 #109
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154009617
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:42 schreef Re het volgende:

[..]

escalatie versus deëscalatie , ik zou het niet weten
als er 2 agenten staan zal het echt niet uit de hand lopen , het gaat pas fout als er hele pelotons aan komen van agenten en de groep voelt zich bedreigt , dan gaat het mis ..

ik ben diverse keren bij grote groepen geweest (voetbal feest oranje apeldoorn 2006 , de maten rotonde )
maar het bleef altijd rustig niets aan de hand , maar zodra de politie met ME bussen aan komen en ze gaan alles afsluiten terwijl er gewoon feest was , toen sloeg de sfeer ook om ..
ik ben geen persoon die met rellen mee doet , maar ik had ook wel zo iets van , hallo agent , er staan hier 1000 mensen feest te vieren en jullie komen met een knok ploeg , dan mogen ze van mij ook los gaan.

Waarom niet gewoon eens afspreken op een groot plein , ME vs burger :) wie dan wil rellen mag op die plek even los gaan ....

en dan leren de ME ook eens wat en kunnen die gasten ook even los gaan ..

dat zouden ze gewoon eens afmoeten spreken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_154009639
Zoek maar zelf terug in de geschiedenis, het word ons nou met en met afgenomen trouwens denk ik?

http://www.google.nl/webh(...)ng+rotterdamse+haven
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:51:53 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_154009644
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:50 schreef RAVW het volgende:

[..]

als er 2 agenten staan zal het echt niet uit de hand lopen , het gaat pas fout als er hele pelotons aan komen van agenten en de groep voelt zich bereid, dan gaat het mis ..

ik ben diverse keren bij grote groepen geweest (voetbal feest oranje apeldoorn 2006 , de maten rotonde )
maar het bleef altijd rustig niets aan de hand , maar zodra de politie met ME bussen aan komen en ze gaan alles afsluiten terwijl er gewoon feest was , toen sloeg de sfeer ook om ..
ik ben geen persoon die met rellen mee doet , maar ik had ook wel zo iets van , hallo agent , er staan hier 1000 mensen feest te vieren en jullie komen met een knok ploeg , dan mogen ze van mij ook los gaan.

Waarom niet gewoon eens afspreken op een groot plein , ME vs burger :) wie dan wil rellen mag op die plek even los gaan ....

en dan leren de ME ook eens wat en kunnen die gasten ook even los gaan ..

dat zouden ze gewoon eens afmoeten spreken
Jaja leuk allemaal...het is hier geen bananenrepubliek he.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:53:28 #112
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154009675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jaja leuk allemaal...het is hier geen bananenrepubliek he.
juist wel de personen hier met de grootste banaan staat hier altijd aan de macht .... al denk ik bij Rutte inderdaad dat het eerder een schaap is dan een aap

maar vergeten niet de antiliaanse gemeenschap is wel een hele hechte band , wij nederlanders zullen niet gauw zo opkomen omdat er een wat aan gedaan word , we lopen er vaak met een grote boog om heen.
maar dat ligt bij dat soort mensen toch iets gevoeliger , ook omdat vele van dat soort mensen tegen de Nederlanders zijn ivm de geschiedenis de wij hebben met dat land.

het zit even wat dieper geworteld in hun aart dan wat wij als Nederlanders hebben
pi_154009684

Vlakbij de KFC dus het zal wel waar zijn.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:54:49 #114
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_154009706
alles onder een iq moet dood
pi_154009710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Zonder wrijving geen glans
pi_154009712
quote:

Dus spijs en drank is voldoende aanwezig?
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:55:27 #117
117098 Hathor
Effe niet
pi_154009720
quote:
[ afbeelding ]
Alleen al het feit dat ze zichzelf "strijders" noemen maakt dit te walgelijk voor woorden. kanker gewoon op uit Nederland als het je hier niet bevalt stelletje tyfusmongolen.
pi_154009739
quote:
[ afbeelding ]
En een als/dan fout, klinkt legitiem inderdaad.
Conscience do cost.
pi_154009772
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:')
Zal die doorgeslagen officier van justitie die geenstijlers en Gregorius Nekschot van zijn bed wilde lichten mij nu ook aanpakken?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat ze zichzelf "strijders" noemen maakt dit te walgelijk voor woorden. kanker gewoon op uit Nederland als het je hier niet bevalt stelletje tyfusmongolen.
Ach iedere tostie met windows paint kan dit in elkaar knallen en de meeste mensen sturen dit volgens mij ook niet helemaal serieus door.
pi_154009789
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zal die doorgeslagen officier van justitie die geenstijlers en Gregorius Nekschot van zijn bed wilde lichten mij nu ook aanpakken?

[..]

Ach iedere tostie met windows paint kan dit in elkaar knallen en de meeste mensen sturen dit volgens mij ook niet helemaal serieus door.
:D

Je hebt het bericht wel gedeeld _O-
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:59:44 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_154009821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Kan best wezen, maar mochten ze toch op komen dagen met die 222 likes dan hoop ik dat ze kennis mogen maken met de lange lat.
pi_154009828
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:D

Je hebt het bericht wel gedeeld _O-
Nou meer om mijn racistische kip grap. Dat zeggen ze altijd in murica dat negers van kip houden.
pi_154009846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kan best wezen, maar mochten ze toch op komen dagen met die 222 likes dan hoop ik dat ze kennis mogen maken met de lange lat.
Volgens geenstijl heeft deze man meegedaan aan hollands got tallent :')
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:01:07 #124
117098 Hathor
Effe niet
pi_154009859
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nou meer om mijn racistische kip grap. Dat zeggen ze altijd in murica dat negers van kip houden.
Iedereen houd van kip. o|O
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:02:32 #125
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154009903
http://www.omroepwest.nl/(...)#Jc7jioEdgM7FsW6d.01

hier voor de mensen die het nog niet gelezen hebben

en dit vind ik dan ook wel weer wat te vergaan

http://www.omroepwest.nl/(...)et-zwaar-te-verduren

maar dat komt toch door de onrust en jaren lang negeren van de fouten van de politie , er zijn zat filmpjes te vinden waarin de politie veel te ver gaat nooit is er wat mee gedaan
En nu in eens na dat er dodelijke slachtoffers vallen is het de laatste druppel , ik praat het niet goed , maar begrijp de woede wel , maar ze moeten zich niet zich laten verlagen zo als de politie zelf bezig is
Dat gaat kwaad bloed zetten en komen er nu alleen maar meer van dit soort dingen , den haag is niet de enige stad waar dit gebeurd

in de VS , van de week Duitsland zie je ook dat mensen zich steeds meer af gaan zetten tegen de politie.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:04:51 #126
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_154009964
quote:
[ afbeelding ]
:') .
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:18:51 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_154010268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:02 schreef RAVW het volgende:

maar dat komt toch door de onrust en jaren lang negeren van de fouten van de politie , er zijn zat filmpjes te vinden waarin de politie veel te ver gaat nooit is er wat mee gedaan
En nu in eens na dat er dodelijke slachtoffers vallen is het de laatste druppel , ik praat het niet goed , maar begrijp de woede wel , maar ze moeten zich niet zich laten verlagen zo als de politie zelf bezig is
Dat gaat kwaad bloed zetten en komen er nu alleen maar meer van dit soort dingen , den haag is niet de enige stad waar dit gebeurd

in de VS , van de week Duitsland zie je ook dat mensen zich steeds meer af gaan zetten tegen de politie.

En dat zijn nou juist diegenen waardoor er uberhaupt politie nodig is, doh.
pi_154010318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ook zo eentje waarom of wat staat er in een politie bij aanstelling aangenomen om de burger te beschermen of niet?
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:21:53 #129
117098 Hathor
Effe niet
pi_154010360
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ook zo eentje waarom of wat staat er in een politie bij aanstelling aangenomen om de burger te beschermen of niet?
Talk like Yoda we must?
pi_154010403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Talk like Yoda we must?
??????
Of staat er zoveel als mogelijk bekeuringen uitschrijven?
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:24:26 #131
117098 Hathor
Effe niet
pi_154010427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

??????
Of staat er zoveel als mogelijk bekeuringen uitschrijven?
You lost me. Ik heb werkelijk geen idee waar je heen wil nu.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:25:47 #132
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154010466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat er politie nodig is dat snap ik wel . maar als je ziet op sommige filmpjes hoe die lui om gaan met mensen die geen bedreiging vormen voor de agenten , en dan nog even met 3 a 5 man van de politie er boven opspringen van , KIJK ons even wie het hier voor het zeggen heb , dat is niet de taak van de politie ...

als ik hun op hun fouten wijst en er springen in eens 4 man agenten op mijn nek , vind ik dat ook niet correct , zo'n agent moet dan gewoon mij te woord staan en niet even met een overmacht net doen of ik een misdadiger bent.

dan dwing je pas respect af , niet door mij even neer te leggen en af te voeren , maar netjes door het mondeling af te handelen.
als ik met een gebalde vuist staat en ik wil hem even een knal geven , dan pas hebben ze recht om mij netjes onschadelijk te maken , niet omdat ze alleen maar op hun strepen willen staan en laten zien van wij hebben hier voor het zeggen.
politie is een controlerende taak en hulpverlenende taak ..
en geen leger die heeft de taal om te vechten en ook om de burger te beschermen
pi_154010517
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:25 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat er politie nodig is dat snap ik wel . maar als je ziet op sommige filmpjes hoe die lui om gaan met mensen die geen bedreiging vormen voor de agenten , en dan nog even met 3 a 5 man van de politie er boven opspringen van , KIJK ons even wie het hier voor het zeggen heb , dat is niet de taak van de politie ...

als ik hun op hun fouten wijst en er springen in eens 4 man agenten op mijn nek , vind ik dat ook niet correct , zo'n agent moet dan gewoon mij te woord staan en niet even met een overmacht net doen of ik een misdadiger bent.

dan dwing je pas respect af , niet door mij even neer te leggen en af te voeren , maar netjes door het mondeling af te handelen.
als ik met een gebalde vuist staat en ik wil hem even een knal geven , dan pas hebben ze recht om mij netjes onschadelijk te maken , niet omdat ze alleen maar op hun strepen willen staan en laten zien van wij hebben hier voor het zeggen
Gek toch dat ik dat nou nooit meemaak, en velen met mij.

Of zou het toch gewoon zo zijn dat de poltie niet "zomaar" iemand in zijn nek springt voor de lol?
pi_154010537
quote:

[..]

als ik met een gebalde vuist staat en ik wil hem even een knal geven , dan pas hebben ze recht om mij netjes onschadelijk te maken , niet omdat ze alleen maar op hun strepen willen staan en laten zien van wij hebben hier voor het zeggen
Dit dus, respect heb je niet dat verdien ik of verwerf ik, denk dat er wel agenten voor aangekeken gaan worden die het wel goed voorhebben met de maatschappij,
Hoop natuurlijk van niet maar ik kan ook sommige dingen niet uit mijn geheugen schrappen.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:30:24 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_154010569
quote:

[..]

Volgens mij gebeurt dat 99 van de 100 keer ook gewoon in Nederland, ik dacht dat het hier nog steeds geen Texas of South Carolina was waar er alleen over de loop van een dienstwapen met de politie gecommuniceerd kan worden.
pi_154010616
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat 99 van de 100 keer ook gewoon in Nederland, ik dacht dat het hier nog steeds geen Texas of South Carolina was waar er alleen over de loop van een dienstwapen met de politie gecommuniceerd kan worden.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 18:34:24 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:33:22 #137
64288 Bensel
Ladderzat
pi_154010632
quote:

[..]

als ik met een gebalde vuist staat en ik wil hem even een knal geven , dan pas hebben ze recht om mij netjes onschadelijk te maken , niet omdat ze alleen maar op hun strepen willen staan en laten zien van wij hebben hier voor het zeggen.
politie is een controlerende taak en hulpverlenende taak ..
en geen leger die heeft de taal om te vechten en ook om de burger te beschermen
sorry, maar ze lossen al heel veel mondeling op, vergeleken met politiemachten in het buitenland. Als je hier aangehouden wordt, heb je het echt al veel te bont gemaakt. Mitch gaf aan ee wapen te hebben, op een drukbezocht festival. Dan ga je niet praten, dan maak je hem onschadelijk, grapje of niet. je wil dat risico niet lopen als agent. Want als Mitch een paar mensen had doodgeschoten, had jij ook de politie beschuldigt van nalatigheid waarschijnlijk.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:34:52 #138
64288 Bensel
Ladderzat
pi_154010680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

zou ik je eens eentje opnoemen agent staat aan de deur en vraagt of hij binnen mag, en onder het vragen stapt hij over de drempel.
Waarop ik voor hem ga staan en zei dacht het niet he, zonder bevel kom je er bij mij niet in.
Had geluk dat voren op straat dat het druk was, aan zijn blik zag ik genoeg!
en de reden dat hij aan de deur stond was omdat de buren gehoord hadden dat je je ex in elkaar aan het slaan was?

Als jij dingen weglaat, kan ik ze verzinnen..
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:35:39 #139
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154010700
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Gek toch dat ik dat nou nooit meemaak, en velen met mij.

Of zou het toch gewoon zo zijn dat de poltie niet "zomaar" iemand in zijn nek springt voor de lol?
het is mij ook nooit over komen, maar zie de filmpjes op Youtube

vind je dit normaal ...

pi_154010755
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:02 schreef RAVW het volgende:

Ten eerste: die rellen in de shariadriehoek hebben niets maar dan ook niets met de dood van die arubaan te maken.

Ten tweede:

Jep, het komt door jarenlang onrust en het negeren van fouten en misstanden, jep, er zijn zat filmpjes van te vinden.

Maar niet die van de politie, maar wel, om te beginnen in de shariadriehoek de schilderswijk.

Door jarenlang pappen en nathouden, vakantietripjes, buurtvaders, buurthuizen, kickboxlessen en wat al niet meer, samen met een veel te softe aanpak, wegkijken, bagataliseren, en daar bovenop, als een fout sausje, burgemeester van Aartsen die de bal verleden jaar al keihard liet vallen waardoor de allochtone schilderswijker denkt de macht te hebben en met alles weg te komen, wat ook zo is natuurlijk.

Met als breekpunt, met dank aan van Aartsen, 10 augustus 2014, ik heb het al vaker hier geschreven, daar begon het kantelpunt waardoor we nu met de ellende zitten.
pi_154010768
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Bensel het volgende:

[..]

en de reden dat hij aan de deur stond was omdat de buren gehoord hadden dat je je ex in elkaar aan het slaan was?

Als jij dingen weglaat, kan ik ze verzinnen..
Verzin maar een eind in de richting hoor?
Zefls al was het zo heeft deze zich nog aan de regels te houden,en zich voor af te legitmeren dan te vragen en naar een ja te stappen toch?
Denk dat mijn ex mij tegen de vlakte zou slaan trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 18:40:04 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:41:45 #142
64288 Bensel
Ladderzat
pi_154010857
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

vind je dit normaal ...

Deze cameramensen zijn er mee naar de media gestapt, en ik ga er vanuit dat deze agent een stevige reprimande heeft gekregen, en een volgende keer normaal doet naar een cameraman.
En wie weet hebben ze aangifte gedaan. Allemaal zaken waardoor je dit soort gedrag van politieagenten ' bestraft'. En dat zonder rellen..

En wie weet wat die agent daarvoor allemaal heeft meegemaakt dat hij een camera die om z'n hoofd zoeft even niet kan verdragen.
Twitch.tv/bensel15
pi_154010891
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

vind je dit normaal ...

Wat is normaal maken zij die regels niet op de plaats uit?
pi_154010929
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:41 schreef Bensel het volgende:

[..]

Deze cameramensen zijn er mee naar de media gestapt, en ik ga er vanuit dat deze agent een stevige reprimande heeft gekregen, en een volgende keer normaal doet naar een cameraman.
En wie weet hebben ze aangifte gedaan. Allemaal zaken waardoor je dit soort gedrag van politieagenten ' bestraft'. En dat zonder rellen..

En wie weet wat die agent daarvoor allemaal heeft meegemaakt dat hij een camera die om z'n hoofd zoeft even niet kan verdragen.
Stevige reprimande gekregen, denk dat als ik iets in die aard zou doen op staande voet vertrekken kon?
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:44:42 #145
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154010943
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:37 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ten eerste: die rellen in de shariadriehoek hebben niets maar dan ook niets met de dood van die arubaan te maken.

Ten tweede:

Jep, het komt door jarenlang onrust en het negeren van fouten en misstanden, jep, er zijn zat filmpjes van te vinden.

Maar niet die van de politie, maar wel, om te beginnen in de shariadriehoek de schilderswijk.

Door jarenlang pappen en nathouden, vakantietripjes, buurtvaders, buurthuizen, kickboxlessen en wat al niet meer, samen met een veel te softe aanpak, wegkijken, bagataliseren, en daar bovenop, als een fout sausje, burgemeester van Aartsen die de bal verleden jaar al keihard liet vallen waardoor de allochtone schilderswijker denkt de macht te hebben en met alles weg te komen, wat ook zo is natuurlijk.

Met als breekpunt, met dank aan van Aartsen, 10 augustus 2014, ik heb het al vaker hier geschreven, daar begon het kantelpunt waardoor we nu met de ellende zitten.
Ik zal je dan even uit de droom helpen het ligt niet alleen in de Schilderswijk , zelf hier in Vlaardingen maak ik het vaak mee dat mensen er over praten dat agenten gewoon te snel boos worden.

mijn broertje heeft die ervaring ook , hij was net 18 , leuke BMW gekocht geen probleem , als hij aan het stuur zat. 1 a 2 keer aan gehouden controle in een half jaar tijd , verder niets .
maar een vriend van hem ( buiterlandse afkomst) zit achter het stuur van zijn auto , en je wordt gewoon 3 keer per dag van de weg gehaald omdat agent denk dat die auto niet eerlijk is verkregen.
hoe denk jij er na een maand over als je voor de 100 ste keer staande gehouden word omdat hun denken dat je niet goed bezig bent terwijl je niets doet

het heeft natuurlijk 2 kanten

PS even ik heb mijn familie ook wonen in de schilderswijk en spoorwijk dus hoor daar ook veel van ..
ben wel heel blij dat ik daar niet woon
pi_154011069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:41 schreef Bensel het volgende:

Wie weet wat die camera man heeft meegemaakt of zelfs ik waarom reed ik te snel of zag ik een stopbord over het hoofd?
Als ik daar rekening mee moet gaan houden wie is dan de profesioneel ik of de agent?
Stel je voor ik voer een hartopperatie zelf uit. LOL.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 18:49:24 ]
pi_154011198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ik zal je dan even uit de droom helpen het ligt niet alleen in de Schilderswijk , zelf hier in Vlaardingen maak ik het vaak mee dat mensen er over praten dat agenten gewoon te snel boos worden.

mijn broertje heeft die ervaring ook , hij was net 18 , leuke BMW gekocht geen probleem , als hij aan het stuur zat. 1 a 2 keer aan gehouden controle in een half jaar tijd , verder niets .
maar een vriend van hem ( buiterlandse afkomst) zit achter het stuur van zijn auto , en je wordt gewoon 3 keer per dag van de weg gehaald omdat agent denk dat die auto niet eerlijk is verkregen.
hoe denk jij er na een maand over als je voor de 100 ste keer staande gehouden word omdat hun denken dat je niet goed bezig bent terwijl je niets doet

het heeft natuurlijk 2 kanten

PS even ik heb mijn familie ook wonen in de schilderswijk en spoorwijk dus hoor daar ook veel van ..
ben wel heel blij dat ik daar niet woon
Klopt, sommige verhalen hebben zeker twee kanten.

En ik zeg niet specifiek alleen de schilderswijk maar "om te beginnen" .

Dat verhaaltje van jouw ken ik, toen ik 18-19 jaar was reed ik in een BMW 735i van net een jaar oud, hoevaak ik niet aan de kant ben gezet, ook trouwens toen ik ongeveer 35 jaar was en met een Toyota Supra reed, bijna dagelijks aan de kant voor controles, en blanker dan ik vind je ze niet.

Dus dan ga ik maar rellen? Slopen? Agenten overgieten met brandstof? Etc.etc. Etc....

Onzin.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:53:41 #148
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154011224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wie weet wat die camera man heeft meegemaakt of zelfs ik waarom reed ik te snel of zag ik een stopbord over het hoofd?
Als ik daar rekening mee moet gaan houden wie is dan de profesioneel ik of de agent?
Stel je voor ik voer een hartopperatie zelf uit. LOL.
van een agent verwacht ik wel dat hij zich aan de regels houd en die regels ook zelf goed opvolgt
Want als de politie het al niet eens doet , parkeren op een invalide plaats , door rijden bij rood , zonder zwaailicht , parkeren op de stoep , waar de gemiddelde burgen zijn geld weer eens af kan geven aan de staat gaat de politie gewoon vrij uit ...
te hard rijden is ook een van die dingen die ze zelf doen ...

denk ook dat dat een stukje irritatie bij de mensen teweeg brengt als je zelf voor zo'n overtreding vors moet betalen
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:57:16 #149
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_154011307
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:52 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Klopt, sommige verhalen hebben zeker twee kanten.

En ik zeg niet specifiek alleen de schilderswijk maar "om te beginnen" .

Dat verhaaltje van jouw ken ik, toen ik 18-19 jaar was reed ik in een BMW 735i van net een jaar oud, hoevaak ik niet aan de kant ben gezet, ook trouwens toen ik ongeveer 35 jaar was en met een Toyota Supra reed, bijna dagelijks aan de kant voor controles, en blanker dan ik vind je ze niet.

Dus dan ga ik maar rellen? Slopen? Agenten overgieten met brandstof? Etc.etc. Etc....

Onzin.
geweld is niet goed te praten maar dat mensen geirriteerd raken kan ik heel goed begrijpen , en dat sommige hele korten lontjes hebben .... ja dat is aan de politie om daar wat mee te doen , maar ze moeten hier gewoon een les uit trekken van dit gebeuren , het mooiste zou wezen als ze de kosten voor de familie zouden betalen en zelf verzorgen .. dat zou een mooi gebaar zijn naar de nabestaande ..
respect moet je niet afdwingen die moet je verdienen
pi_154011331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:53 schreef RAVW het volgende:

[..]

van een agent verwacht ik wel dat hij zich aan de regels houd en die regels ook zelf goed opvolgt
Want als de politie het al niet eens doet , parkeren op een invalide plaats , door rijden bij rood , zonder zwaailicht , parkeren op de stoep , waar de gemiddelde burgen zijn geld weer eens af kan geven aan de staat gaat de politie gewoon vrij uit ...
te hard rijden is ook een van die dingen die ze zelf doen ...

denk ook dat dat een stukje irritatie bij de mensen teweeg brengt als je zelf voor zo'n overtreding vors moet betalen
Ja dat.

Of je bemoei je er niet mee wat de politie wel of niet mag!!! doen onder diensttijd en/of met een dienstauto of voor mijn part een fiets.

Als je ook al die "leuke" dingen wil doen ga je aanmelden bij de politie, volgens de usual fokkers nemen ze de grootste imbecielen aan, dus wellicht maak je ook nog een kans.

Er gelden andere regels voor de politie dan voor jouw, deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')