abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154004061
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Perrin het volgende:
Ze zijn tegen politiegeweld, maar gebruiken zelf ruimschoots geweld.

Ze zijn tegen racisme, maar scanderen 'kankerjoden'.

Ze zijn willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
Goede samenvatting, helemaal mee eens.
Maar nu ben je dus volgens de Quincy's van deze samenleving een vieze racist. Zo gaat dat anno 2015.
U MAD?
pi_154004080
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Maar nu ben je dus volgens de Quincy's van deze samenleving een vieze racist. Zo gaat dat anno 2015.
Ik begin het zo'n beetje als een compliment te zien om door een Quinsy voor racist uitgemaakt te worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:17:35 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154004124
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik begin het zo'n beetje als een compliment te zien om door een Quinsy voor racist uitgemaakt te worden.
daabij wel gezegd hebbende dat die Quinsy volgens mij geen geweld propageert, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154004171
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:17 schreef Re het volgende:

[..]

daabij wel gezegd hebbende dat die Quinsy volgens mij geen geweld propageert, maar goed
Niet? hij ontkent ook niets anders.
U MAD?
pi_154004457
quote:

Ze zijn willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
Mensen worden eindelijk wakker.
Goede uiteenzetting van feiten ^O^

En dan huilie huilie doen als ze steeds meer uitgekotst worden, wereldwijd.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:31:58 #56
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154004489
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

En dan huilie huilie doen als ze steeds meer uitgekotst worden, wereldwijd.
Wat hebben de Amerikanen ermee te maken? :?
are we infinite or am I alone
pi_154004710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:31 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat hebben de Amerikanen ermee te maken? :?
Amerikanen?
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_154004770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:41 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Amerikanen?
Dat zei hij inderdaad volgens mij :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:46:51 #59
430880 mig72
De Professional
pi_154004849
De politie is een weerspiegeling van de maatschappij zeg ik altijd. Ze staan er niet buiten. Al genieten ze van een hogere juridische positie.

Als het Nederlands volk racistisch en verhard is, zal het niet lang duren of de politie dt wordt.

Een fatsoenlijke samenleving zoek je niet alleen door wetten, maar evengoed door cultuur - normen en waarden.

Ik liet ff achterwege in hoeverre Nederland racistisch of verhard zou zijn geworden.
pi_154005041
quote:

Ze willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
En volgens wegkijkers zijn het geen moslims, "de meeste hebben nog nooit een moskee van binnen gezien". Ondertussen doen ze wel allemaal aan de ramadan. :?
Racist
pi_154005278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef Toga het volgende:

[..]

En volgens wegkijkers zijn het geen moslims, "de meeste hebben nog nooit een moskee van binnen gezien". Ondertussen doen ze wel allemaal aan de ramadan. :?
Ik ga nooit naar de kerk, maar ik vier wel kerst.
pi_154005825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]Ik ga nooit naar de kerk, maar ik vier wel kerst.
Je wou een gezellig etentje met de met familie naast de kerstboom vergelijken met een maand lang overdag vasten? Of bid je ook mee in de kerk naar de god waar je niet in gelooft?
Suikerfeest oké, maar ramadan is andere koek.
Racist
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:24:57 #63
430880 mig72
De Professional
pi_154005926
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:20 schreef Toga het volgende:

[..]

Je wou een gezellig etentje met de met familie naast de kerstboom vergelijken met een maand lang overdag vasten? Of bid je ook mee in de kerk naar de god waar je niet in gelooft?
Laar iedere gelovige in zijn waarde aub. Jij bepaalt niet wat het juiste dan wel het fout geloof is.
pi_154005970
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:20 schreef Toga het volgende:

[..]

Kan je toch niet vergelijken met kerst of wel, als je vergelijken wilt dan met pasen het vasten, zelfs dat is niet meer geloof ik?
pi_154006018
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:46 schreef mig72 het volgende:
De politie is een weerspiegeling van de maatschappij zeg ik altijd. Ze staan er niet buiten. Al genieten ze van een hogere juridische positie.

Als het Nederlands volk racistisch en verhard is, zal het niet lang duren of de politie dt wordt.

Een fatsoenlijke samenleving zoek je niet alleen door wetten, maar evengoed door cultuur - normen en waarden.

Ik liet ff achterwege in hoeverre Nederland racistisch of verhard zou zijn geworden.
Bepaalde groepen in de samenleving staan zo onderhand loodrecht tegenover elkaar, en dat is inderdaad een gezonde voedingsbodem voor racisme.
pi_154006053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bepaalde groepen in de samenleving staan zo onderhand loodrecht tegenover elkaar, en dat is inderdaad een gezonde voedingsbodem voor racisme.
Waar komt die onrust dan vandaan?
pi_154006084
Kenny B. waarschuwt: 'We moeten de boel niet laten escaleren'

Zanger Kenny B. gaf woensdag acte de presence op het Keti Koti-festival op het Museumplein.
Voorafgaand aan zijn optreden reageerde de nummer 1-artiest op de herdenking bij het slavernijmoment, eerder die dag. Hier werd onder meer stilgestaan bij de dood van de Arubaan Mitch Henriquez, die eerder deze week zeer waarschijnlijk door politiegeweld om het leven kwam in Den Haag
.

De dood van Henriquez zorgt al dagen achtereen voor onrust in Den Haag. 'Ik vind het heel jammer voor de nabestaanden, maar ik denk niet dat een politieman er hier op uit is om mensen te vermoorden', stelt B. over de situatie. 'Ik denk dat er dingen uit de hand kunnen lopen en dat er veel werk te doen is, maar ik weet niet of dit per se is gebeurd omdat hij een Antilliaan is. Het had ook een blanke jongen kunnen zijn.'

'Ik vind het niet correct als we dingen richting onze kleur gaan trekken', vervolgt de zanger. 'We hebben lang gevochten voor onze vrijheid als mens. Als er een incident gebeurt en we gaan dat dan allemaal aangrijpen om op verschillen te wijzen, waar gaan we dan heen met elkaar? Er zijn zoveel blanke mensen bevriend met donkere mensen en andersom, dus ik vind het jammer als we nu gaan roepen dat er racistische motieven zijn.'

'Nogmaals, mijn diepste condoleances voor de nabestaanden en het is écht niet correct wat ze gedaan hebben. Maar ik denk niet dat politieagenten denken 'we gaan even iemand doodslaan hier'. We moeten overzicht houden en de boel niet laten escaleren. Dat is nergens voor nodig. We moeten geen dingen die in Amerika gebeuren aangrijpen om maar lekker te gaan rellen in dit land'.
http://www.at5.nl/artikel(...)iet-laten-escaleren-
wijze woorden ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:34:52 #68
430880 mig72
De Professional
pi_154006179
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media. Er is een soort van volksrecht/snelrecht en lynchmob mentaliteit ontstaan onder het klootjesvolk dat vroeger zich alleen maar met de boodschappen bezighield zoals het ze betaamt.

Deze mentaliteit kan je onder de noemer populisme scharen (al houdt populisme ook andere dingen in) en heeft geleid tot een drastische afname in de leefbaarheid van onze woonplaatsen.

Ik weet niet hoe je het tij terug doet keren en of dat mogelijk is. De tijd zal het leren.
pi_154006201
Vanavond weer escalatie?
Zonder wrijving geen glans
pi_154006229
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef mig72 het volgende:

[..]

Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media. Er is een soort van volksrecht/snelrecht en lynchmob mentaliteit ontstaan onder het klootjesvolk dat vroeger zich alleen maar met de boodschappen bezighield zoals het ze betaamt.

Deze mentaliteit kan je onder de noemer populisme scharen (al houdt populisme ook andere dingen in) en heeft geleid tot een drastische afname in de leefbaarheid van onze woonplaatsen.

Ik weet niet hoe je het tij terug doet keren en of dat mogelijk is. De tijd zal het leren.
Internet is de schuld van de verpaupering? Ga jij eens heel snel de zon uit! Je hebt een zonnesteek!
pi_154006276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond weer escalatie?
ga er wel van uit. tis nog steeds ramadan, de politie heeft aangegeven op te zullen treden, wat de relschoppers waarschijnlijk als uitnodiging zien
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_154006303
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:24 schreef mig72 het volgende:

[..]

Laar iedere gelovige in zijn waarde aub. Jij bepaalt niet wat het juiste dan wel het fout geloof is.
Ik praat niet over de beste religie, maar is het niet opvallend dat dit wel allemaal moslims zijn?
Rellen er ook christenen mee? Of komt het omdat ze Noord-Afrikaans zijn? Waarom relt deze groep en niet een ander?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:26 schreef john2406 het volgende:

[..]
Kan je toch niet vergelijken met kerst of wel, als je vergelijken wilt dan met pasen het vasten, zelfs dat is niet meer geloof ik?
Dat zeg ik; als je zegt: "ik ga met kerst naar de kerk" maakt je dat nog geen christen. Maar als je een maand lang overdag vast (en nog veel meer dingen niet doet), doe je dat niet omdat de sfeer zo gezellig is, dan doe je dat om cultuur- en/of religieuze redenen.
Racist
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:40:26 #73
430880 mig72
De Professional
pi_154006351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Internet is de schuld van de verpaupering? Ga jij eens heel snel de zon uit! Je hebt een zonnesteek!
Nee jij leest niet goed. Hup terug naar de middelbare school voor les Begrijpend Lezen.
pi_154006418
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef mig72 het volgende:

[..]

Nee jij leest niet goed. Hup terug naar de middelbare school voor les Begrijpend Lezen.
quote:
Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media
Anders nog iets, bijdehandje?
pi_154006443

Niet helemaal één op één, maaar wel een hoop raakvlakken :)
pi_154006529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik praat niet over de beste religie, maar is het niet opvallend dat dit wel allemaal moslims zijn?
Rellen er ook christenen mee? Of komt het omdat ze Noord-Afrikaans zijn? Waarom relt deze groep en niet een ander?

[..]

Dat zeg ik; als je zegt: "ik ga met kerst naar de kerk" maakt je dat nog geen christen. Maar als je een maand lang overdag vast (en nog veel meer dingen niet doet), doe je dat niet omdat de sfeer zo gezellig is, dan doe je dat om cultuur- en/of religieuze redenen.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Klopt had of heb een kennis die houd ook ramadan, op het werk waar toen was, hij woonde wel samen met een meid, zo er zat het geloof erin!
Waarop hij zich een keer beklaagde ramadan ik mag niet eten en niks, ik geef hem antwoord kan dan nietmij mond houden.
Zeg je woont toch samen neuk je ook niet voordat je getrouwd bent!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 15:50:51 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:48:27 #77
168739 Red_85
'echt wel'
pi_154006533
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je moet ze ook met fluwelen handschoentjes aanraken, bij voorbaat een goede baan geven zonder sollicitatieprocedure en bij alles voortrekken en als eerste het woord geven.
Anders ben je direct die racist in hun ogen. Of afstammeling van een slavenhouder, zoals iedere blanke dat uiteindelijk is.

Als 1 volk smerige racisten zijn, is het die troep wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_154006634
Best wel bijzonder dat zoveel "mensen" de moeite nemen om dagen achter elkaar naar de shariadriehoek de schilderswijk te gaan om te rellen.

Het kunnen volgens onze allereigenste linkse rakkers alhier geen schilderwijkers zijn die aan de rellen deelnemen.

Immers volgens tientallen topics naar aanleiding van 10 augustus 2014 waren het slechts een groepje raddraaiers van buiten de stad en wilden de schilderwijkers rust en vrede in hun wijk zodat ze ongestoord aan het werk konden.

Best wel bijzonder.
pi_154006943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond weer escalatie?
Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echter nu wordt er strenger gehandhaafd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 16:10:47 ]
pi_154007010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond
nou, niet echt als ik Van Aartsen zo hoorde. Immers, hij geeft aan dat dat gisternacht ook al gold, heeft niet veel uitgehaald. Hij is echt gewoon te bang om eens met een duidelijke, no nonsense aanpak te komen, hij wil nog altijd de lieve vrede bewaren. Dat terwijl zijn stad brand.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_154007021
quote:

[..]

Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echt nu wordt er strenger gehandhaafd.
Zal mij benieuwen of het ook daadwerkelijk gehandhaafd wordt..
pi_154007036
quote:

[..]

Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echt nu wordt er strenger gehandhaafd.
Nou, dat zal gaan schelen zeg...
pi_154007070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:07 schreef Bensel het volgende:

[..]

nou, niet echt als ik Van Aartsen zo hoorde. Immers, hij geeft aan dat dat gisternacht ook al gold, heeft niet veel uitgehaald. Hij is echt gewoon te bang om eens met een duidelijke, no nonsense aanpak te komen, hij wil nog altijd de lieve vrede bewaren. Dat terwijl zijn stad brand.
Dat wisten we al een tijdje, was alleen niet waar volgens sommige fokkers.
pi_154007112
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:08 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, dat zal gaan schelen zeg...
Mag ik jouw glazenbol lenen als je er klaar mee bent?
pi_154007132
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mag ik jouw glazenbol lenen als je er klaar mee bent?
We hoeven niet lang te wachten, we zullen zien.
pi_154007160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is warm en het is ramadan _O-
:D
(she/her)
pi_154007215
Die agenten die Mitch wilde arresteren kunnen dat dus ook ter verdediging gebruiken. Het was warm dus ja, daar word je nu eenmaal wat gewelddadiger van, ofzo.
pi_154007248
pi_154007249
quote:

[..]

De samenleving is niet getokkieerd?????? Maar geislamiseerd, en dat is nergens een vooruitgang.
pi_154007279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:16 schreef RobbieRonald het volgende:
Die agenten die Mitch wilde arresteren kunnen dat dus ook ter verdediging gebruiken. Het was warm dus ja, daar word je nu eenmaal wat gewelddadiger van, ofzo.
Jah, hadden nog niet gegeten, honger, warm, dan gebeuren die dingen, ja toch, niet dan??

Opgelost.
pi_154008813
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waar komt die onrust dan vandaan?
Door een bepaalde groep die zich constant misdraagt.
pi_154008850
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Door een bepaalde groep die zich constant misdraagt.
En die bepaalde groep wordt niet van alle kanten gepakt, moet inleveren of krijgt hogere rekeningen?
Zouden ze dit niet als een kans zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 17:15:57 ]
pi_154008878
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

En die bepaalde groep wordt niet van alle kanten gepakt, moet inleveren of krijgt hogere rekeningen?
Volgens mij word die bepaalde groep juist in de watten gelegd, terwijl ze juist de deksel op de neus zouden moeten krijgen.
  Spellchecker donderdag 2 juli 2015 @ 17:24:53 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154009129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens mij word die bepaalde groep juist in de watten gelegd, terwijl ze juist de deksel op de neus zouden moeten krijgen.
Zou zomaar kunnen ware het niet dat deze toch wel een gedreven mentaliteit hebben, en zich niet zo makkelijk als een schaap gedragen of niet?
Er zou zomaar in jouw wijk ook iemand kunnen wezen die net de eindjes aan mekaar kan knopen door het beleid van hier?
pi_154009148
quote:
edit laat ook maar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 17:27:43 ]
pi_154009203
quote:

[..]

Die verhouding tussen geciviliseerde mensen en tokkie volk is al heel lang stabiel volgens mij.
Dat die arme sloebers opeens massaal zo in het openbaar zich negatief uiten over allochtonen heeft te maken met groeiende kansloosheid van deze grote groep.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:30:14 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154009213
Het is in Den Haag een stuk kouder dan gisteren, even een avondje op adem komen, aanstaand weekend volle bak ertegenaan!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_154009250
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef Ringo het volgende:
Het is in Den Haag een stuk kouder dan gisteren, even een avondje op adem komen, aanstaand weekend volle bak ertegenaan!
Mooi, dan blijft iedereen lekker binnen met de verwarming aan. Popcorn voor morgen kan vanavond ingeslagen worden ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')