Goede samenvatting, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Perrin het volgende:
Ze zijn tegen politiegeweld, maar gebruiken zelf ruimschoots geweld.
Ze zijn tegen racisme, maar scanderen 'kankerjoden'.
Ze zijn willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
Ik begin het zo'n beetje als een compliment te zien om door een Quinsy voor racist uitgemaakt te worden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede samenvatting, helemaal mee eens.
Maar nu ben je dus volgens de Quincy's van deze samenleving een vieze racist. Zo gaat dat anno 2015.
daabij wel gezegd hebbende dat die Quinsy volgens mij geen geweld propageert, maar goedquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik begin het zo'n beetje als een compliment te zien om door een Quinsy voor racist uitgemaakt te worden.
Niet? hij ontkent ook niets anders.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:17 schreef Re het volgende:
[..]
daabij wel gezegd hebbende dat die Quinsy volgens mij geen geweld propageert, maar goed
Mensen worden eindelijk wakker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Perrin het volgende:
Ze zijn willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
Wat hebben de Amerikanen ermee te maken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
En dan huilie huilie doen als ze steeds meer uitgekotst worden, wereldwijd.
Amerikanen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wat hebben de Amerikanen ermee te maken?
En volgens wegkijkers zijn het geen moslims, "de meeste hebben nog nooit een moskee van binnen gezien". Ondertussen doen ze wel allemaal aan de ramadan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Perrin het volgende:
Ze willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
Ik ga nooit naar de kerk, maar ik vier wel kerst.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef Toga het volgende:
[..]
En volgens wegkijkers zijn het geen moslims, "de meeste hebben nog nooit een moskee van binnen gezien". Ondertussen doen ze wel allemaal aan de ramadan.
Je wou een gezellig etentje met de met familie naast de kerstboom vergelijken met een maand lang overdag vasten? Of bid je ook mee in de kerk naar de god waar je niet in gelooft?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik ga nooit naar de kerk, maar ik vier wel kerst.
Laar iedere gelovige in zijn waarde aub. Jij bepaalt niet wat het juiste dan wel het fout geloof is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:20 schreef Toga het volgende:
[..]
Je wou een gezellig etentje met de met familie naast de kerstboom vergelijken met een maand lang overdag vasten? Of bid je ook mee in de kerk naar de god waar je niet in gelooft?
Suikerfeest oké, maar ramadan is andere koek.
Kan je toch niet vergelijken met kerst of wel, als je vergelijken wilt dan met pasen het vasten, zelfs dat is niet meer geloof ik?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:20 schreef Toga het volgende:
[..]
Je wou een gezellig etentje met de met familie naast de kerstboom vergelijken met een maand lang overdag vasten? Of bid je ook mee in de kerk naar de god waar je niet in gelooft?
Suikerfeest oké, maar ramadan is andere koek.
Bepaalde groepen in de samenleving staan zo onderhand loodrecht tegenover elkaar, en dat is inderdaad een gezonde voedingsbodem voor racisme.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:46 schreef mig72 het volgende:
De politie is een weerspiegeling van de maatschappij zeg ik altijd. Ze staan er niet buiten. Al genieten ze van een hogere juridische positie.
Als het Nederlands volk racistisch en verhard is, zal het niet lang duren of de politie dt wordt.
Een fatsoenlijke samenleving zoek je niet alleen door wetten, maar evengoed door cultuur - normen en waarden.
Ik liet ff achterwege in hoeverre Nederland racistisch of verhard zou zijn geworden.
Waar komt die onrust dan vandaan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bepaalde groepen in de samenleving staan zo onderhand loodrecht tegenover elkaar, en dat is inderdaad een gezonde voedingsbodem voor racisme.
Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media. Er is een soort van volksrecht/snelrecht en lynchmob mentaliteit ontstaan onder het klootjesvolk dat vroeger zich alleen maar met de boodschappen bezighield zoals het ze betaamt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bepaalde groepen in de samenleving staan zo onderhand loodrecht tegenover elkaar, en dat is inderdaad een gezonde voedingsbodem voor racisme.
Internet is de schuld van de verpaupering? Ga jij eens heel snel de zon uit! Je hebt een zonnesteek!quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media. Er is een soort van volksrecht/snelrecht en lynchmob mentaliteit ontstaan onder het klootjesvolk dat vroeger zich alleen maar met de boodschappen bezighield zoals het ze betaamt.
Deze mentaliteit kan je onder de noemer populisme scharen (al houdt populisme ook andere dingen in) en heeft geleid tot een drastische afname in de leefbaarheid van onze woonplaatsen.
Ik weet niet hoe je het tij terug doet keren en of dat mogelijk is. De tijd zal het leren.
ga er wel van uit. tis nog steeds ramadan, de politie heeft aangegeven op te zullen treden, wat de relschoppers waarschijnlijk als uitnodiging zienquote:
Ik praat niet over de beste religie, maar is het niet opvallend dat dit wel allemaal moslims zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Laar iedere gelovige in zijn waarde aub. Jij bepaalt niet wat het juiste dan wel het fout geloof is.
Dat zeg ik; als je zegt: "ik ga met kerst naar de kerk" maakt je dat nog geen christen. Maar als je een maand lang overdag vast (en nog veel meer dingen niet doet), doe je dat niet omdat de sfeer zo gezellig is, dan doe je dat om cultuur- en/of religieuze redenen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan je toch niet vergelijken met kerst of wel, als je vergelijken wilt dan met pasen het vasten, zelfs dat is niet meer geloof ik?
Nee jij leest niet goed. Hup terug naar de middelbare school voor les Begrijpend Lezen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Internet is de schuld van de verpaupering? Ga jij eens heel snel de zon uit! Je hebt een zonnesteek!
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee jij leest niet goed. Hup terug naar de middelbare school voor les Begrijpend Lezen.
Anders nog iets, bijdehandje?quote:Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik praat niet over de beste religie, maar is het niet opvallend dat dit wel allemaal moslims zijn?
Rellen er ook christenen mee? Of komt het omdat ze Noord-Afrikaans zijn? Waarom relt deze groep en niet een ander?
[..]
Dat zeg ik; als je zegt: "ik ga met kerst naar de kerk" maakt je dat nog geen christen. Maar als je een maand lang overdag vast (en nog veel meer dingen niet doet), doe je dat niet omdat de sfeer zo gezellig is, dan doe je dat om cultuur- en/of religieuze redenen.
Klopt had of heb een kennis die houd ook ramadan, op het werk waar toen was, hij woonde wel samen met een meid, zo er zat het geloof erin!quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Toga het volgende:
[..]
Dat zeg ik; als je zegt: "ik ga met kerst naar de kerk" maakt je dat nog geen christen. Maar als je een maand lang overdag vast (en nog veel meer dingen niet doet), doe je dat niet omdat de sfeer zo gezellig is, dan doe je dat om cultuur- en/of religieuze redenen.
Je moet ze ook met fluwelen handschoentjes aanraken, bij voorbaat een goede baan geven zonder sollicitatieprocedure en bij alles voortrekken en als eerste het woord geven.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede samenvatting, helemaal mee eens.
Maar nu ben je dus volgens de Quincy's van deze samenleving een vieze racist. Zo gaat dat anno 2015.
Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echter nu wordt er strenger gehandhaafd.quote:
nou, niet echt als ik Van Aartsen zo hoorde. Immers, hij geeft aan dat dat gisternacht ook al gold, heeft niet veel uitgehaald. Hij is echt gewoon te bang om eens met een duidelijke, no nonsense aanpak te komen, hij wil nog altijd de lieve vrede bewaren. Dat terwijl zijn stad brand.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond
Zal mij benieuwen of het ook daadwerkelijk gehandhaafd wordt..quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echt nu wordt er strenger gehandhaafd.
Nou, dat zal gaan schelen zeg...quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echt nu wordt er strenger gehandhaafd.
Dat wisten we al een tijdje, was alleen niet waar volgens sommige fokkers.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou, niet echt als ik Van Aartsen zo hoorde. Immers, hij geeft aan dat dat gisternacht ook al gold, heeft niet veel uitgehaald. Hij is echt gewoon te bang om eens met een duidelijke, no nonsense aanpak te komen, hij wil nog altijd de lieve vrede bewaren. Dat terwijl zijn stad brand.
We hoeven niet lang te wachten, we zullen zien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mag ik jouw glazenbol lenen als je er klaar mee bent?
De samenleving is niet getokkieerd?????? Maar geislamiseerd, en dat is nergens een vooruitgang.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media. Er is een soort van volksrecht/snelrecht en lynchmob mentaliteit ontstaan onder het klootjesvolk dat vroeger zich alleen maar met de boodschappen bezighield zoals het ze betaamt.
Deze mentaliteit kan je onder de noemer populisme scharen (al houdt populisme ook andere dingen in) en heeft geleid tot een drastische afname in de leefbaarheid van onze woonplaatsen.
Ik weet niet hoe je het tij terug doet keren en of dat mogelijk is. De tijd zal het leren.
Jah, hadden nog niet gegeten, honger, warm, dan gebeuren die dingen, ja toch, niet dan??quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:16 schreef RobbieRonald het volgende:
Die agenten die Mitch wilde arresteren kunnen dat dus ook ter verdediging gebruiken. Het was warm dus ja, daar word je nu eenmaal wat gewelddadiger van, ofzo.
Door een bepaalde groep die zich constant misdraagt.quote:
En die bepaalde groep wordt niet van alle kanten gepakt, moet inleveren of krijgt hogere rekeningen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Door een bepaalde groep die zich constant misdraagt.
Volgens mij word die bepaalde groep juist in de watten gelegd, terwijl ze juist de deksel op de neus zouden moeten krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
En die bepaalde groep wordt niet van alle kanten gepakt, moet inleveren of krijgt hogere rekeningen?
Zou zomaar kunnen ware het niet dat deze toch wel een gedreven mentaliteit hebben, en zich niet zo makkelijk als een schaap gedragen of niet?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij word die bepaalde groep juist in de watten gelegd, terwijl ze juist de deksel op de neus zouden moeten krijgen.
Die verhouding tussen geciviliseerde mensen en tokkie volk is al heel lang stabiel volgens mij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Mooi, dan blijft iedereen lekker binnen met de verwarming aan. Popcorn voor morgen kan vanavond ingeslagen wordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef Ringo het volgende:
Het is in Den Haag een stuk kouder dan gisteren, even een avondje op adem komen, aanstaand weekend volle bak ertegenaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |