abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154006529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik praat niet over de beste religie, maar is het niet opvallend dat dit wel allemaal moslims zijn?
Rellen er ook christenen mee? Of komt het omdat ze Noord-Afrikaans zijn? Waarom relt deze groep en niet een ander?

[..]

Dat zeg ik; als je zegt: "ik ga met kerst naar de kerk" maakt je dat nog geen christen. Maar als je een maand lang overdag vast (en nog veel meer dingen niet doet), doe je dat niet omdat de sfeer zo gezellig is, dan doe je dat om cultuur- en/of religieuze redenen.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Dat zeg ik; als je zegt: "ik ga met kerst naar de kerk" maakt je dat nog geen christen. Maar als je een maand lang overdag vast (en nog veel meer dingen niet doet), doe je dat niet omdat de sfeer zo gezellig is, dan doe je dat om cultuur- en/of religieuze redenen.
Klopt had of heb een kennis die houd ook ramadan, op het werk waar toen was, hij woonde wel samen met een meid, zo er zat het geloof erin!
Waarop hij zich een keer beklaagde ramadan ik mag niet eten en niks, ik geef hem antwoord kan dan nietmij mond houden.
Zeg je woont toch samen neuk je ook niet voordat je getrouwd bent!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 15:50:51 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:48:27 #77
168739 Red_85
'echt wel'
pi_154006533
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Goede samenvatting, helemaal mee eens.
Maar nu ben je dus volgens de Quincy's van deze samenleving een vieze racist. Zo gaat dat anno 2015.
Je moet ze ook met fluwelen handschoentjes aanraken, bij voorbaat een goede baan geven zonder sollicitatieprocedure en bij alles voortrekken en als eerste het woord geven.
Anders ben je direct die racist in hun ogen. Of afstammeling van een slavenhouder, zoals iedere blanke dat uiteindelijk is.

Als 1 volk smerige racisten zijn, is het die troep wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_154006634
Best wel bijzonder dat zoveel "mensen" de moeite nemen om dagen achter elkaar naar de shariadriehoek de schilderswijk te gaan om te rellen.

Het kunnen volgens onze allereigenste linkse rakkers alhier geen schilderwijkers zijn die aan de rellen deelnemen.

Immers volgens tientallen topics naar aanleiding van 10 augustus 2014 waren het slechts een groepje raddraaiers van buiten de stad en wilden de schilderwijkers rust en vrede in hun wijk zodat ze ongestoord aan het werk konden.

Best wel bijzonder.
pi_154006943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond weer escalatie?
Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echter nu wordt er strenger gehandhaafd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 16:10:47 ]
pi_154007010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond
nou, niet echt als ik Van Aartsen zo hoorde. Immers, hij geeft aan dat dat gisternacht ook al gold, heeft niet veel uitgehaald. Hij is echt gewoon te bang om eens met een duidelijke, no nonsense aanpak te komen, hij wil nog altijd de lieve vrede bewaren. Dat terwijl zijn stad brand.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_154007021
quote:

[..]

Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echt nu wordt er strenger gehandhaafd.
Zal mij benieuwen of het ook daadwerkelijk gehandhaafd wordt..
Zonder wrijving geen glans
pi_154007036
quote:

[..]

Er is een samenscholingsverbod afgekondigd voor vanavond. Althans, dat was er al, begrijp ik, echt nu wordt er strenger gehandhaafd.
Nou, dat zal gaan schelen zeg...
pi_154007070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:07 schreef Bensel het volgende:

[..]

nou, niet echt als ik Van Aartsen zo hoorde. Immers, hij geeft aan dat dat gisternacht ook al gold, heeft niet veel uitgehaald. Hij is echt gewoon te bang om eens met een duidelijke, no nonsense aanpak te komen, hij wil nog altijd de lieve vrede bewaren. Dat terwijl zijn stad brand.
Dat wisten we al een tijdje, was alleen niet waar volgens sommige fokkers.
pi_154007112
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:08 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, dat zal gaan schelen zeg...
Mag ik jouw glazenbol lenen als je er klaar mee bent?
pi_154007132
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mag ik jouw glazenbol lenen als je er klaar mee bent?
We hoeven niet lang te wachten, we zullen zien.
pi_154007160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is warm en het is ramadan _O-
:D
(she/her)
pi_154007215
Die agenten die Mitch wilde arresteren kunnen dat dus ook ter verdediging gebruiken. Het was warm dus ja, daar word je nu eenmaal wat gewelddadiger van, ofzo.
pi_154007248
Zonder wrijving geen glans
pi_154007249
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef mig72 het volgende:

[..]

Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media. Er is een soort van volksrecht/snelrecht en lynchmob mentaliteit ontstaan onder het klootjesvolk dat vroeger zich alleen maar met de boodschappen bezighield zoals het ze betaamt.

Deze mentaliteit kan je onder de noemer populisme scharen (al houdt populisme ook andere dingen in) en heeft geleid tot een drastische afname in de leefbaarheid van onze woonplaatsen.

Ik weet niet hoe je het tij terug doet keren en of dat mogelijk is. De tijd zal het leren.
De samenleving is niet getokkieerd?????? Maar geislamiseerd, en dat is nergens een vooruitgang.
pi_154007279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:16 schreef RobbieRonald het volgende:
Die agenten die Mitch wilde arresteren kunnen dat dus ook ter verdediging gebruiken. Het was warm dus ja, daar word je nu eenmaal wat gewelddadiger van, ofzo.
Jah, hadden nog niet gegeten, honger, warm, dan gebeuren die dingen, ja toch, niet dan??

Opgelost.
pi_154008813
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waar komt die onrust dan vandaan?
Door een bepaalde groep die zich constant misdraagt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_154008850
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Door een bepaalde groep die zich constant misdraagt.
En die bepaalde groep wordt niet van alle kanten gepakt, moet inleveren of krijgt hogere rekeningen?
Zouden ze dit niet als een kans zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 17:15:57 ]
pi_154008878
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

En die bepaalde groep wordt niet van alle kanten gepakt, moet inleveren of krijgt hogere rekeningen?
Volgens mij word die bepaalde groep juist in de watten gelegd, terwijl ze juist de deksel op de neus zouden moeten krijgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Spellchecker donderdag 2 juli 2015 @ 17:24:53 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154009129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens mij word die bepaalde groep juist in de watten gelegd, terwijl ze juist de deksel op de neus zouden moeten krijgen.
Zou zomaar kunnen ware het niet dat deze toch wel een gedreven mentaliteit hebben, en zich niet zo makkelijk als een schaap gedragen of niet?
Er zou zomaar in jouw wijk ook iemand kunnen wezen die net de eindjes aan mekaar kan knopen door het beleid van hier?
pi_154009148
quote:
edit laat ook maar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 17:27:43 ]
pi_154009203
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef mig72 het volgende:

[..]

Sterker nog, de samenleving is flink getokkieerd (is dat een woord?) asocialer en meer verpauperd geworden sinds de komst van het internet en specifiek youtube en sociale media. Er is een soort van volksrecht/snelrecht en lynchmob mentaliteit ontstaan onder het klootjesvolk dat vroeger zich alleen maar met de boodschappen bezighield zoals het ze betaamt.

Deze mentaliteit kan je onder de noemer populisme scharen (al houdt populisme ook andere dingen in) en heeft geleid tot een drastische afname in de leefbaarheid van onze woonplaatsen.

Ik weet niet hoe je het tij terug doet keren en of dat mogelijk is. De tijd zal het leren.
Die verhouding tussen geciviliseerde mensen en tokkie volk is al heel lang stabiel volgens mij.
Dat die arme sloebers opeens massaal zo in het openbaar zich negatief uiten over allochtonen heeft te maken met groeiende kansloosheid van deze grote groep.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:30:14 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154009213
Het is in Den Haag een stuk kouder dan gisteren, even een avondje op adem komen, aanstaand weekend volle bak ertegenaan!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_154009250
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef Ringo het volgende:
Het is in Den Haag een stuk kouder dan gisteren, even een avondje op adem komen, aanstaand weekend volle bak ertegenaan!
Mooi, dan blijft iedereen lekker binnen met de verwarming aan. Popcorn voor morgen kan vanavond ingeslagen worden ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')