Ze moeten doen wat de mooiste livestream oplevert.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of het ook daadwerkelijk gehandhaafd wordt..
En de nabestaanden van Mitch. Hij was alleen maar strak opgefokt door het weer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:16 schreef RobbieRonald het volgende:
Die agenten die Mitch wilde arresteren kunnen dat dus ook ter verdediging gebruiken. Het was warm dus ja, daar word je nu eenmaal wat gewelddadiger van, ofzo.
Ze gedragen zich niet als een schaap omdat ze geen duimbreed in de weg word gelegd, dat blijkt nu ook wel weer na 3 nachten rellen. Er is wat voor te zeggen voor die softe aanpak natuurlijk, maar er moet wel ergens een grens worden getrokken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ware het niet dat deze toch wel een gedreven mentaliteit hebben, en zich niet zo makkelijk als een schaap gedragen of niet?
Er zou zomaar in jouw wijk ook iemand kunnen wezen die net de eindjes aan mekaar kan knopen door het beleid van hier?
wel vreemd dat altijd weer het gevolg meer belicht word dan de veroorzakers er van ...quote:
escalatie versus deëscalatie , ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze gedragen zich niet als een schaap omdat ze geen duimbreed in de weg word gelegd, dat blijkt nu ook wel weer na 3 nachten rellen. Er is wat voor te zeggen voor die softe aanpak natuurlijk, maar er moet wel ergens een grens worden getrokken.
Sorry, maar de mensen die hier nu hard tegen in gaan zijn niet normaal, dat is nou juist het schuim der aarde dat enkel en alleen ellende veroorzaakt, juist zij zouden hun stinkende muilen moeten houden op momenten als deze. Zelfs de familie van het slachtoffer heeft hier al afstand van genomen, maar die kankertokkies blijven gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel vreemd dat altijd weer het gevolg meer belicht word dan de veroorzakers er van ...
ipv van zich nu bezig te houden met de daders en zijn excuus eens hard opzeggen na jaren lang falend politie beleid en bezuinigingen , nee de relschoppers hebben het weer gedaan ..
ik vind persoonlijk actie heeft reactie.
het is toch niet normaal dat de politie jaren lang dit soort mensen hard aan pak , nu met de dood tot gevolg , en dat het dan eens door de "normale"mensen hier eens hard tegen in word gegaan ..
de politie is hier in deze zaak de de schuldige aan en hoort hier ook open zijn excuus voor te geven.
maar niet met man en paard de mensen doelbewust tegen te houden , politie is al niet geliefd bij de meeste mensen.
Ik heb zelf door een kleien staande houding ( gewoon voor het blazen maar niets gedronken ) een heel ander beeld gekregen van de politie nu , en die is echt niet positief te noemen.
Wel gek dat zo een schuim tijdens stakingen vroeger gezorgd heeft voor betere inkomsten en zorg en noem maar op?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry, maar de mensen die hier nu hard tegen in gaan zijn niet normaal, dat is nou juist het schuim der aarde dat enkel en alleen ellende veroorzaakt, juist zij zouden hun stinkende muilen moeten houden op momenten als deze. Zelfs de familie van het slachtoffer heeft hier al afstand van genomen, maar die kankertokkies blijven gewoon doorgaan.
Geef eens wat voorbeelden dan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wel gek dat zo een schuim tijdens stakingen vroeger gezorgd heeft voor betere inkomsten en zorg en noem maar op?
als er 2 agenten staan zal het echt niet uit de hand lopen , het gaat pas fout als er hele pelotons aan komen van agenten en de groep voelt zich bedreigt , dan gaat het mis ..quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:42 schreef Re het volgende:
[..]
escalatie versus deëscalatie , ik zou het niet weten
Jaja leuk allemaal...het is hier geen bananenrepubliek he.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
als er 2 agenten staan zal het echt niet uit de hand lopen , het gaat pas fout als er hele pelotons aan komen van agenten en de groep voelt zich bereid, dan gaat het mis ..
ik ben diverse keren bij grote groepen geweest (voetbal feest oranje apeldoorn 2006 , de maten rotonde )
maar het bleef altijd rustig niets aan de hand , maar zodra de politie met ME bussen aan komen en ze gaan alles afsluiten terwijl er gewoon feest was , toen sloeg de sfeer ook om ..
ik ben geen persoon die met rellen mee doet , maar ik had ook wel zo iets van , hallo agent , er staan hier 1000 mensen feest te vieren en jullie komen met een knok ploeg , dan mogen ze van mij ook los gaan.
Waarom niet gewoon eens afspreken op een groot plein , ME vs burgerwie dan wil rellen mag op die plek even los gaan ....
en dan leren de ME ook eens wat en kunnen die gasten ook even los gaan ..
dat zouden ze gewoon eens afmoeten spreken
juist wel de personen hier met de grootste banaan staat hier altijd aan de macht .... al denk ik bij Rutte inderdaad dat het eerder een schaap is dan een aapquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jaja leuk allemaal...het is hier geen bananenrepubliek he.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Vlakbij de KFC dus het zal wel waar zijn.
Dus spijs en drank is voldoende aanwezig?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
Alleen al het feit dat ze zichzelf "strijders" noemen maakt dit te walgelijk voor woorden. kanker gewoon op uit Nederland als het je hier niet bevalt stelletje tyfusmongolen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
En een als/dan fout, klinkt legitiem inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die doorgeslagen officier van justitie die geenstijlers en Gregorius Nekschot van zijn bed wilde lichten mij nu ook aanpakken?quote:
Ach iedere tostie met windows paint kan dit in elkaar knallen en de meeste mensen sturen dit volgens mij ook niet helemaal serieus door.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze zichzelf "strijders" noemen maakt dit te walgelijk voor woorden. kanker gewoon op uit Nederland als het je hier niet bevalt stelletje tyfusmongolen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zal die doorgeslagen officier van justitie die geenstijlers en Gregorius Nekschot van zijn bed wilde lichten mij nu ook aanpakken?
[..]
Ach iedere tostie met windows paint kan dit in elkaar knallen en de meeste mensen sturen dit volgens mij ook niet helemaal serieus door.
Kan best wezen, maar mochten ze toch op komen dagen met die 222 likes dan hoop ik dat ze kennis mogen maken met de lange lat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zal die doorgeslagen officier van justitie die geenstijlers en Gregorius Nekschot van zijn bed wilde lichten mij nu ook aanpakken?
[..]
Ach iedere tostie met windows paint kan dit in elkaar knallen en de meeste mensen sturen dit volgens mij ook niet helemaal serieus door.
Nou meer om mijn racistische kip grap. Dat zeggen ze altijd in murica dat negers van kip houden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het bericht wel gedeeld
Volgens geenstijl heeft deze man meegedaan aan hollands got tallentquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan best wezen, maar mochten ze toch op komen dagen met die 222 likes dan hoop ik dat ze kennis mogen maken met de lange lat.
Iedereen houd van kip.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou meer om mijn racistische kip grap. Dat zeggen ze altijd in murica dat negers van kip houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |