ramptoeristquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:28 schreef Bensel het volgende:
begint er al weer wat de broeien in den haag?
alleen digitaalquote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
alleen digitaal
en eigenlijk alleen maar om de knuppel over die gastjes heen te zien gaan
De knuppel voor zulke figuren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wat er mis is, dat mensen alles denken te weten over elke situatie, vervolgens een ambtenaar in dienst gaan belemmeren, en raar opkijken als zij 'ineens' opgepakt worden.
Ik heb een man onredelijk boos zien worden omdat een brandweer auto het durfde om op een parkeerplek te staan waar hij altijd parkeerde. Dat terwijl het huis verderop in de fik stond. Mensen hebben tegenwoordig een enorme ego. Alles gaat om zichzelf, en de rest, die kan de tering krijgen
Hey dat is niet leuk, daar woon ik in de buurtquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
Rotterdam wil ook gezellig meedoen.
[ afbeelding ]
Denk dat het inderdaad nog tegen gaat vallen, qua opkomst. Het is nu even een 'hype'.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, als ik alleen ga ben ik toch bang dat ik er alleen sta
Anders kijken we het nog even aan, en stellen we het uit tot het weekend. Kan ik daarna de stad nog inquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:02 schreef Voszje het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad nog tegen gaat vallen, qua opkomst. Het is nu even een 'hype'.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders kijken we het nog even aan, en stellen we het uit tot het weekend. Kan ik daarna de stad nog in
Als we nou even Obama bellen en vragen of een A-10 een strafe run doet over zowel Den Haag als Rotterdam waar die "protesten" zijn dan scheelt dat een heleboel criminaliteit uitkeringen en gemiddelde iq puntenquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Stel idioten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga meestal uitbuiken na het eten, ik zou er geen zin in hebben om dan de straat op te moeten om te gaan rellen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef T-zooi het volgende:
[..]
geef ze een uurtje dan begint het gezeik.
Brur gwn doner klappen en rellen togquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:42 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik ga meestal uitbuiken na het eten, ik zou er geen zin in hebben om dan de straat op te moeten om te gaan rellen.
twitter:Mario_E20 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 21:48:40Berichtet jemand auf Deutsch oder Englisch aus #DenHaag über die Proteste? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |