JIJ schrijft het kerel. Je vraagt waar je dat schrijft, ik quote jouw post waar het LETTERLIJK staat, dus ja, je faalt nogal hard.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ziek MAKEN en ziek HOUDEN zijn twee totaal verschillende dingen. Dus fail.
Het is maar net hoe jij het bekijkt Lam.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden nu wordt dus het trieste Global Warming hoax aangewend om domme patienten ziekte aan te praten.
Medical Tyranny.
in mijn omgeving is dat het eerste advies. En ja zelfs bij mijn vader was preventief chemo aangeboden. Die ouwe gek had het gedaan. Rond kerst ging in bijna kop je onder.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nogmaals hoe kom je bij deze walgelijke en onzinnige stelling?
Is het nou echt zo lastig om een beetje beschaafd te blijven?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niets chemo is eerste keus van die vuige oncologen.
het is weer een mooie manier om winst op te voeren. Denk daar maar overna.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is maar net hoe jij het bekijkt Lam.
Het simpelste voorbeeld zal zijn dat het warmer kan worden waardoor er meer mensen last kunnen ondervinden van smog.
Maar als je al een insteek heb zoals die van jou, ja dan is de keuze snel gemaakt.
Iedereen heeft zijn eigen insteek, denk daar eens over na.
Voor artsen heb ik volstrekt geen respect. Zulke lui horen achter tralies.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het nou echt zo lastig om een beetje beschaafd te blijven?
Bijzondere omgeving heb je.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
in mijn omgeving is dat het eerste advies. En ja zelfs bij mijn vader was preventief chemo aangeboden. Die ouwe gek had het gedaan. Rond kerst ging in bijna kop je onder.
Kortom oncologen zijn walgelijk doortrapte misdadigers. Misdadiger van het ergste soort.
Elke neger is ook crimineel en alle Marokkanen zijn IS aanhangers!quote:Op maandag 13 juli 2015 11:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor artsen heb ik volstrekt geen respect. Zulke lui horen achter tralies.
Er zijn wel meer mensen die eigenlijk opgesloten zouden moeten worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor artsen heb ik volstrekt geen respect. Zulke lui horen achter tralies.
ah ja officiele bronnen van .gov, CDC, FDA en WHO wat samengesteld wordt tot een artikel is natuurlijk onzin.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Helaas valt dat nogal tegen, genoeg mensen die in die onzin van naturalnews e.d. trappen en niet in willen zien dat zulke sites precies zo te werk gaan als waar ze bigpharma van beschuldigen.
Als er goeie, officile bronnen zijn, waarom kom jij dan de hele tijd op de proppen met die gare aluhoedjes-websites? Daar trapt echt niemand in met een IQ >75quote:Op maandag 13 juli 2015 11:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ah ja officiele bronnen van .gov, CDC, FDA en WHO wat samengesteld wordt tot een artikel is natuurlijk onzin.
Kennelijk ben je ook z'n minkukel die niet snapt wat een platform is.
Heb naturalnews nog nooit kunnen betrappen op een correcte samenvatting van officiele bronnen.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ah ja officiele bronnen van .gov, CDC, FDA en WHO wat samengesteld wordt tot een artikel is natuurlijk onzin.
'real news & alternative news'. Jammer dat ze er niet bij zeggen wat echt is en wat niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:41 schreef Lambiekje het volgende:
Als je arts wel integer bent ... dan wordt je vermoord. Kortom alleen de domme bigpharma-artsen blijven in (dis)functie
http://allnewspipeline.com/8_Disappeared_Dead_Doctors.php
Mark Dicequote:Op maandag 13 juli 2015 11:52 schreef totnutoe het volgende:
“I am a Zombie Who Does What I’m Told, Without Thinking”
een zombie?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mark Dice![]()
Je weet wie die man is ?
Mark Dice schijnt de allesweter te zijn op het gebied van 'the illuminati'quote:
wie beweert dat? hijzelf?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mark Dice schijnt de allesweter te zijn op het gebied van 'the illuminati'
Of hij dat letterlijk hardop zal zeggen weet ik niet.quote:
Polemiek is iets te veel eer voor wat ordinair gescheld.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:19 schreef starla het volgende:
Jemig, ik heb een ware polemiek gemist hier...
schiermonnikooogs denk ik, die eilanders snappen er niks vanquote:
ik ken het artikel, ja, de conclusies zijn wel iets anders dan wat er hierboven staat maar over het algemeen zit er wel een kern van waarheid in dat veel studies voorheen alleen maar de positieve resultaten lieten zien, de negatieve studies werden niet gepubliceerd of geincludeerd in meta analyses etc. Gelukkig is dat since verplchte registratie van studies een stuk minder geworden. En ja veel studies worden nou eenmaal gefinancieerd door farma, ik zie niet hoe dat anders zou kunnen, zonder farma gaat de vooruitgang minstens 20 jaar langzamer en gaat de politiek bepalen welke ziektes wel of niet behandeld mogen gaan wordenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:39 schreef totnutoe het volgende:
[..]
schiermonnikooogs denk ik, die eilanders snappen er niks van
het gaat om de boodschap lijkt me,
heb je daar ook een mening over? is zou het propaganda zijn?
dat heb je ergens anders gelezen en neemt het aan?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:50 schreef Re het volgende:
[..]
ik ken het artikel, ja, de conclusies zijn wel iets anders dan wat er hierboven staat
dat lijkt me niet objectief. hoe verrassendquote:maar over het algemeen zit er wel een kern van waarheid in dat veel studies voorheen alleen maar de positieve resultaten lieten zien, de negatieve studies werden niet gepubliceerd of geincludeerd in meta analyses etc.
het hele corrupte systeem zoals het nu is, zou veranderd moeten worden wat mij betreftquote:Gelukkig is dat since verplchte registratie van studies een stuk minder geworden. En ja veel studies worden nou eenmaal gefinancieerd door farma, ik zie niet hoe dat anders zou kunnen, zonder farma gaat de vooruitgang minstens 20 jaar langzamer en gaat de politiek bepalen welke ziektes wel of niet behandeld mogen gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |