De epi-noquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:09 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens een epi-no gebruikt, of perineummassage? Op de pufcursus hadden ze het erover, en ik kan me voorstellen dat het wel werkt.
quote:quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Poppedein het volgende:
Ticootje ROFL
hahahha ja Rocka...tis de kleur hè
Hmm..oké... Tis dus de bedoeling dat je t ballonnetje steeds een beetje verder op kunt blazen zodat je bekkenbodem vast went aan de grootte van t hoofdje.. ach, t idee is leuk zullen we maar zeggen. Hij wordt bij ons in de praktijk in ieder geval zelden gebruikt... tot een half jaartje terug: Kreeg mijn collega rond middernacht een telefoontje van iemand met ruim bloedverlies na gebruik van de epi no... Wat bleek, ze had de gebruiksaanwijzing nooit gelezen en was zelf aan de slag gegaan, ze liet de opgeblazen balon dan ook steeds "geboren worden" begrijpende dat dat de bedoeling was... Ik weet niet bij wélke grootte t mis ging, maar mis ging t in ieder geval. Mijn collega kon dus 's nachts een vrouw hechten die ergens in de komende 4 weken nog moest gaan bevallenleve de Epi no!
Oeps... lezen is ook moeilijkquote:
Dat ja... wij zijn tegen scheuren!!! Boeehhh!!!quote:
VK heeft straks gebeld en ik kon haar dus vertellen dat het minder is. Ze komt straks wel even naar hier, want ze wil dat ik me echt rustig houd vandaag en dus niet naar de praktijk kom. Dan checkt ze mijn bloeddruk en luistert ze even. Maar ik gok dus dat ik de afgelopen dagen echt teveel gedaan heb...quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:19 schreef Krisvc het volgende:
Malteser, wil ze dat je nog even langskomt ook al is het minder? Fijn dat het in ieder geval iets af is genomen.
Epi- hell no!quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:15 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ik moet er ook elke keer aan denken als ik ergens een epi-no voorbij hoor komen.
Dat klinkt als de carnavalskraker van 2016.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Epi- hell no!
Aan mijn perineum geen polonaise vooraf.
quote:
Als t goed is vanavond een monster-onweersbuiquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:51 schreef pinquit het volgende:
gezellige gesprekken hier
![]()
Ik had net even een instortmomentje. Net even snel een parasol en twee emmers verf gehaald met lief, we kwamen thuis en ik kon niet meer. Alles was even teveel, die hitte is echt niet meer tof. En t rotte is dat ik nog zoveel wil, maar helaas.
Toen was lief de beste ooit want ging lekker met koude washandjes mn hete lijf afkoelen
Buh, mn hoofd voelt twee keer zo groot, mn ogen zitten helemaal dicht (niet echt maar zo voelt het dus) en zodra ik maar iets op mn rug lig gaat ademen zo zwaar![]()
Ik zou voor de afwisseling gewoon flinke regenbuien wilken tussen die hitte door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |