Dan pluk je gewoon wat haar als hechtdraad!quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die vind k wat minder, daar verdwijnt mn hechtdraad in
Hechten met schaamhaar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die vind k wat minder, daar verdwijnt mn hechtdraad in
Dat lost alleen wat minder goed op dan mn normale hechtdraad denk ikquote:
Jij hoeft er toch niet mee rond te lopenquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat lost alleen wat minder goed op dan mn normale hechtdraad denk ik![]()
speciaal voor mij is dat hechtdraad ook nog paarsik heb al een aanvraag ingediend voor regenboog- en glitterdraad maar so far nog niks gehoord. Flauw!
Ik denk dat mijn incidentele grijswordende hoofdhaar wel extra strong is. Voor de echt nijpende wond!quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat lost alleen wat minder goed op dan mn normale hechtdraad denk ik![]()
speciaal voor mij is dat hechtdraad ook nog paarsik heb al een aanvraag ingediend voor regenboog- en glitterdraad maar so far nog niks gehoord. Flauw!
Nou... dikke kans van welquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij hoeft er toch niet mee rond te lopen![]()
Ja dat is level expert: keizersnedequote:Op donderdag 2 juli 2015 09:46 schreef McLaura het volgende:
Ik had groen hechtdraad, van dat visdraad. Met een omleiding buitenom, zodat verwijderen makkelijk was. Maar ik liep (haha, liep.... hing op de bank) dus wel 6 dagen met een draad over mijn buik. Verwijderen was inderdaad een eitje.
Wat viel dat dit keer tegen zeg! Niet de keizersnede op zich, die was prachtig (gentle sectio). Maar de napijn.... Ik voel me heel wat, maar meer dan 100 meter lopen kan ik niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat is level expert: keizersnede![]()
Ik denk dat het wel meevalt vergeleken met de rest van de bevalling...quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:50 schreef Svane het volgende:
Dat hechten he. Hoe pijn doet dat nou.vorige keer was ik onder narcose dus vond ik het best, maar het idee dat ze lalalala een naald in m'n perineum steken is niet zo hartverwarmend.
Dat heb ik me idd wel eens afgevraagd! Ik dacht dat het de dikte van de draad of zo was. En een kleurtje leek me zo lekker duidelijk contrasterend.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:47 schreef mignonne het volgende:
en voor de nieuwsgierigen, de kleurtjes zijn bedoeld om de verschillende soorten uit elkaar te houden, verschillende weefsels vragen om verschillend materiaal en/of om verschillende sterktes van hechtdraad. Voor het hechten van rupturen werk ik over t algemeen met paars en wit draad paars voor de spier en wit voor de huid.
Ik heb er niks van gemerkt. Was wel verdoofd neem ik aan, lokaal of via de ruggenprik, geen idee, maar ik vond het alleen verrassend lang duren, ik had echt gedacht dat het binnen een paar minuten klaar zou zijn. De vk vond bij de nacontrole wel dat het supernetjes gedaan was dus misschien is de gyn er gewoon even uitgebreid voor gaan zittenquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:50 schreef Svane het volgende:
Dat hechten he. Hoe pijn doet dat nou.vorige keer was ik onder narcose dus vond ik het best, maar het idee dat ze lalalala een naald in m'n perineum steken is niet zo hartverwarmend.
Ze verdoven hetquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:50 schreef Svane het volgende:
Ik vond het herstel in de kraamweek juist echt zoooo snel gaan, echt elke volgende dag voelde ik me alweer dubbel zo goed als de vorige. De eerste twee, drie dagen vond ik fysiek wel heavy ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:54 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt vergeleken met de rest van de bevalling...
Maar ik ben zelf vooral bang voor de week erna, dat je naar de wc moet terwijl alles pijn doet. Ik heb normaal al wel een beetje lastige stoelgang, dus het idee om lekker op de wc te zitten met een beurse bekkenbodem lijkt me echt naar.
Oh oeps. Dat klinkt zeer arelaxt. Dan ga ik gewoon voor niet-hechten deze keer. Of weer voor nog onder narcose moeten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze verdoven het![]()
Om eerlijk te zijn, ik vond de eerste keer echt een DRAMA. Dat deed ZEER. Ja ze verdoofde het met een spray. Volgens mij had ze niet de goede spuitbus want het werkte voor geen millimeter. Tweede keer vond ik al iets beter te doen. Bevallen prima maar dat hechten.Man man man.
"Hechten? nee laat maar open joh."quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:59 schreef Svane het volgende:
[..]
Oh oeps. Dat klinkt zeer arelaxt. Dan ga ik gewoon voor niet-hechten deze keer. Of weer voor nog onder narcose moeten.
Straks wordt het een sterrenkijkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:45 schreef Krisvc het volgende:
De rockstar. En dat je kind dan terwijl het geboren wordt denkt: heeeee, ik zie overal sterretjes!
T groeit uiteindelijk allemaal vanzelf wel weer aan elkaar hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |