abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154039295
Soms vraag ik echt af hoe ik denk dit klusje te gaan klaren. Ik ben helemaal niet bang voor de bevalling, dat hoort er nou eenmaal bij en daar kom ik niet onderuit. Maar dan zit ik met darmkrampen op het toilet en dat trek ik al bijna niet. Hoe denk ik een bevalling dan wel niet te gaan overleven? :X
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154039595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:14 schreef Krisvc het volgende:
Soms vraag ik echt af hoe ik denk dit klusje te gaan klaren. Ik ben helemaal niet bang voor de bevalling, dat hoort er nou eenmaal bij en daar kom ik niet onderuit. Maar dan zit ik met darmkrampen op het toilet en dat trek ik al bijna niet. Hoe denk ik een bevalling dan wel niet te gaan overleven? :X
Dat vraag ik me ook wel af, maar ik denk dat het echt uitmaakt dat je weet waar pijn van komt. En darmkrampen zijn stom en niet heel zinvol en daar heb je gewoon geen zin in, dus kun je denk ik ook veel minder hebben.

Hoop ik althans he :')
pi_154039666
Lekker Joycie! Fijn dat jullie weer aan de goede kant van de lijn staan!

Limone, superlief dat je hebt gekeken! :* Nou, dan zit er niets anders op. Mijn arme kind zal een broekje uit een andere serie onder zijn poezentrui moeten dragen. Hopen dat de kinderbescherming er geen lucht van krijgt. :')
pi_154039702
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:27 schreef Sara82 het volgende:

Limone, superlief dat je hebt gekeken! :* Nou, dan zit er niets anders op. Mijn arme kind zal een broekje uit een andere serie onder zijn poezentrui moeten dragen. Hopen dat de kinderbescherming er geen lucht van krijgt. :')
Bereid je maar vast voor op het inleveren van je kind, want ze ruiken dat dat broekje er niet bij hoort. :{w :N
pi_154039717
quote:
Dit, mijn god zeg.. ik ben echt nooit ziek, maar als ik dan wat heb ben ik ook HEEL ERG ZIELIG :( :N

En vandaag hebben we de kinderwagen opgehaald, die moest uit elkaar om in de auto te passen... stond ik daar met al die stukjes te kijken hoe ie in elkaar moest. 'Nouja, dat zoeken we later wel uit, smijt maar in een hoekje ofzo'. Ik ga het nooit leren. Ik gebruik wel een draagzak... :'(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154039835
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:29 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Dit, mijn god zeg.. ik ben echt nooit ziek, maar als ik dan wat heb ben ik ook HEEL ERG ZIELIG :( :N

En vandaag hebben we de kinderwagen opgehaald, die moest uit elkaar om in de auto te passen... stond ik daar met al die stukjes te kijken hoe ie in elkaar moest. 'Nouja, dat zoeken we later wel uit, smijt maar in een hoekje ofzo'. Ik ga het nooit leren. Ik gebruik wel een draagzak... :'(
Die kinderwagen overlaten aan de kraamzorg?

En die bevalling..tja..met een lieve vk erbij red je het wel hoor. of met de juiste pijnstillers
Professioneel gifmenger.
pi_154039890
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:32 schreef Buurpoes het volgende:

Die kinderwagen overlaten aan de kraamzorg?

En die bevalling..tja..met een lieve vk erbij red je het wel hoor. of met de juiste pijnstillers
Ja, de kraamzorg weet alles :) Ik heb ook een sh*tload aan hoeslakentjes en lakentjes en moltonlakentjes gekocht, en die allemaal onuitgepakt in de wieg gemikt. Mag zij die opmaken :)

Pijn kan ik denk ik wel hebben, ben meer bang voor permanente schade (bij mezelf dan, noem me een egoïst....).
pi_154040088
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:35 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ja, de kraamzorg weet alles :) Ik heb ook een sh*tload aan hoeslakentjes en lakentjes en moltonlakentjes gekocht, en die allemaal onuitgepakt in de wieg gemikt. Mag zij die opmaken :)

Pijn kan ik denk ik wel hebben, ben meer bang voor permanente schade (bij mezelf dan, noem me een egoïst....).
Ik zou ze wel een keer uitwassen of uitspoelen. Nemen ze ook meer vocht en zo op .
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_154040129
Oja, da's wel handig... toch maar uitpakken dan!
pi_154041427
quote:
Je hebt geen keuze :+ kind moet er toch uit, en als t zover is vind je een manier om er mee om te gaan! Echt heus. :Y
S. 2014
J. 2016
pi_154042521
Dames, vraagje.
Is dit de waterdichte molton van de Ikea waar eerder over gesproken is??
Voor je eigen bed...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80281218/
pi_154042635
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:27 schreef Sara82 het volgende:

Hier hing eerder deze week van alles van het poezenthema nog bij de Hema. Wil je dat ik morgen even voor je kijk?
pi_154042859
Ik vond eigenlijk dat ik al teveel poezenthema had, maar heb van de week toch nog het truitje gekocht :+ maar verder was hier ook niks meer volgens mij.
pi_154043570
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:04 schreef JantinaGr het volgende:
Dames, vraagje.
Voor je eigen bed...

Yup!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 3 juli 2015 @ 23:19:34 #265
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154045370
quote:
Darmkrampen? Diarree? Jij gaat beginnen met bevallen vannacht! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154046473
quote:
+1

het indalen van mijn poepjes doet soms al zeer :') En dan zijn het geen eens knoerdharde keutels :{w
Schudden voor gebruik
pi_154047643
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:08 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hier hing eerder deze week van alles van het poezenthema nog bij de Hema. Wil je dat ik morgen even voor je kijk?
:D Oh...! Supergraag, als je er toch langskomt...! Ben nog naarstig op zoek naar de broek en muts!

(Hehehe, ik kan er misschien maar beter een nationaal opsporingsbevel uitdoen, het is immers een Zeer Dringende Zaak :P )
pi_154047733
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 23:50 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

+1

het indalen van mijn poepjes doet soms al zeer :') En dan zijn het geen eens knoerdharde keutels :{w
En straks in het ziekenhuis vragen om een ruggenprik...

"Doen de weeën zo'n pijn mevrouw?"
"Nee gast, ik mot kakke."
pi_154049724
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:04 schreef JantinaGr het volgende:
Dames, vraagje.
Voor je eigen bed...

Vandaag om m'n matras gedaan.
pi_154052007
Ik ga straks ook langs de Hema, kan altijd kijken!
pi_154052256
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 23:19 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Darmkrampen? Diarree? Jij gaat beginnen met bevallen vannacht! *O*
Helaas. Ik heb in coma gelegen vannacht, niks bevallen. :N
Vandaag zou een mooie dag zijn om te bevallen. Man en ik zijn vandaag 10 jaar samen. :Y
pi_154052275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 23:50 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

+1

en die voelen als olifantenkeutels maar blijken muizenkeutels te zijn. Dan denk ik ook, hoe gaat dat met een kind, dat moet haast voelen als een veulen baren. Minimaal.
pi_154052338
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 17:17 schreef Mineola het volgende:
Thanks voor t kijken Limoontje! Het had me eerlijk gezegd ook verbaasd, dat broekje en de meeste kattenkleertjes heb ik al een maand niet meer gezien bij een Hema :) overal op!

Fijn dat je goeie schoenen heb gevonden! (Het is niet je eigen bruiloft toch?) Voor een campingrestaurant vind ik het meer dan prima klinken ;)
Never mind, ik bedenk me nu dat je waarschijnlijk bedoelt dat je huwelijk eraan gaat als je op ballerina's loopt :+

Het is dat ik m'n schoenen dus niet echt lekker meer pas, maar hakken gaan nog prima. Ik moet wel, m'n nette zomerschoenen zijn allemaal met behoorlijke hak. Van ballerina's stierven al heel snel mijn tenen af :(

Nee psies! Ik ben op deze schoenen getrouwd.

O+

En zomerschoenen met hakken. O+ Je ziet voorbijgangers altijd vol bewondering kijken als er een zwangere buik op hakken langs loopt! Ze wijken nog net niet uit elkaar terwijl ze zacht dezelfde hymne neurien.

---

Kris, for what's worth: ik* vond weeen het meest lijken op stevige darmkrampen. Dus dat kan je prima handelen. :*

*Ik he. Limone. Voor er 500 reacties komen met 'darmkrampen? :') :') :') het voelde bij meer alsof mijn buik van binnen werd opengesneden met 7 messen. :') :') :')
pi_154052419
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 08:19 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee psies! Ik ben op deze schoenen getrouwd.

[ link | afbeelding ]

O+

O+ O+
pi_154052437
Krisvc er bestaan ook nog rug & been weeën die voel je amper in je buik :')

been weeën heb ik geen ervaring mee, rug weeën helaas wel. Ruk dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')