Hier is het weer 29 graden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, er wordt een hoop rotzooi verkocht.
Hier (Zaanstad) nu 21 graden buiten, met een uurtje geleden windkracht 7 uit het westen. Wel even lekker.
Het "koudefront" lijkt langzaam oostwaarts te trekken dus er is hoop Bram. Eindhoven toch?quote:
Iets bedacht door ambtenaren: maw niets substantieelsquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:25 schreef Geralt het volgende:
Topic niet meer gelezen verder, maar wat is het hitteplan nou goddomme?
Dat is in werking getreden, maar ik merk er niks van en ik weet niet wat het is
Wie ow wie kan mij nou eindelijk eens vertellen wat dit plan precies behelst en hoe en waar ik kan merken dat het in werking getreden is?![]()
![]()
Het is een plan. Dat in werking is getreden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Iets bedacht door ambtenaren: maw niets substantieels
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is een plan. Dat in werking is getreden.
Wat is er precies in gang gezet? Ik heb werkelijk geen idee namelijk
http://www.rivm.nl/Docume(...)/Nationaal_Hitteplanquote:Het Nationaal Hitteplan geeft een overzicht van de verantwoordelijkheden en maatregelen die gelden in de zorg rondom een periode van aanhoudende hitte.
In het Nationale Hitteplan wordt aangegeven wie verantwoordelijk is voor het attenderen en waarschuwen voor perioden van aanhoudende hitte. Het plan geeft ook aan wat de werkwijze is voor het doorgeven van waarschuwingsberichten aan verschillende betrokkenen. Zorgverleners zullen zich moeten voorbereiden op perioden van aanhoudende hitte en tijdens deze hitteperioden maatregelen treffen.
Dat wil ik toch ook weer niet zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Iets bedacht door ambtenaren: maw niets substantieels
ah, tx for the infoquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat wil ik toch ook weer niet zeggen.
Wanneer de waarschuwingsfase is ingegaan moeten GGD's extra personeel inzetten, moeten apothekers risicogroepen in hun bestand actief benaderen om voorzorgsmaatregelen te treffen, dat soort dingen. Zorginstellingen treffen hun maatregelen.
Ook zullen een hoop groepen eromheen dankzij dat plan eigen plannen in werking stellen. Evenementen afgelasten of aanpassen bijvoorbeeld. Daar geldt het hitteplan dus als trigger, net zoals een weeralarm een trigger is voor veel organisaties om eigen processen te starten.
Daarbij telt zo'n weeralarm of hittealarm als een objectief startpunt waardoor je willekeur uitsluit.
Je mag die prestatie uiteraard wel leveren zonder georganiseerd verband. Niemand die jou kan verbieden om de Nijmeegse vierdaagse alleen te gaan lopen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik geef niet af op de zwakke mensen, ik geef af op de mensen die de sterke mensen niet de kans geven om een prestatie te leveren. Ik ben zelf redelijk sportief met wandelen en duursporten, ik hou er niet van als mij wordt verteld dat ik niet prestatie X of Y mag leveren in georganiseerd verband omdat het warm is en omdat een paar zwakkere mensen die meededen het niet aankonden. Je moet wel een beetje realiteitszin hebben, als je heel het jaar lang een sedimentaire levensstijl hebt en dan ineens 4 dagen achter elkaar 30 km. gaat wandelen met zulk weer dan ben je niet snugger bezig.
Prestaties moeten niet gevierd worden, het overwinnen van mentale blokkaders, het sterker worden en het slagen in constructieve uitdagingen die je voor jezelf stelt mag je vieren.
Ja, het is hier inmiddels 26 graden Celsius. Ik dacht bij mezelf: "goh, ik kan nu al lekker afkoelen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het "koudefront" lijkt langzaam oostwaarts te trekken dus er is hoop Bram. Eindhoven toch?
Een vette tropische regenbui hier. De duivel schijt toch altijd weer op dezelfde hoop.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, het is hier inmiddels 26 graden Celsius. Ik dacht bij mezelf: "goh, ik kan nu al lekker afkoelen.
Hier wel, in Oostzaan, bliksem en het stort naarbinnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:05 schreef JDx het volgende:
Achterlijke weerberichten, alles wat ik wil komt nooit uit, waar is die fucking regen, de voorspelling was zelfs 100% rond 22:00 en er is nu NIETS in Den Haag.
Ja dat gaat lekker in de Zaan. Het is nu ook bijna overal in NL onder de 22 graden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hier wel, in Oostzaan, bliksem en het stort naarbinnen.
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja dat gaat lekker in de Zaan. Het is nu ook bijna overal in NL onder de 22 graden.
Back to normal. Zaterdag mogelijk nog weerterreur. Ik kan er overigens niet zo mee zitten. Het is doorgaans maar een paar dagen afwijkend weer.quote:
Nee nog niet, mijn been is nogsteeds bloed rood. En de stroom viel net uit, hele buurt hier zonder stroom behalve wij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Back to normal. Zaterdag mogelijk nog weerterreur. Ik kan er overigens niet zo mee zitten. Het is doorgaans maar een paar dagen afwijkend weer.
Ben je al aan het vervellen van gister?
Dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:01 schreef JDx het volgende:
[..]zie dat je verstand hebt van autos.
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI, daar rijden er maar een paar van in Nederland, probeer ze maar eens te vinden met 150k op de teller.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |