Het was heerlijk. En was met 3 happen op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoop dan dat het beter smaakt dan die foto lijkt
Ze zijn nu bijna klaar met rellen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:28 schreef sp3c het volgende:
Ik hoor nual zeker1 minuut geen helikopter bovenmijn hoofd
#topnachtrust
Hey dude!quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:28 schreef sp3c het volgende:
#topnachtrust
Duurt nog een week of 2quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zijn nu bijna klaar met rellen.
En over een week is de ramadan afgelopen.
Ja wat, met dit weer eet ik gewoon amper.quote:
Wat is er zaterdag?quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey dude!
Ik ben zaterdag bij je in de buurt.
Dit is gewoon niet waar he kutquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger heette zoiets gewoon een gezellige buurtbarbecue.
[ afbeelding ]
Hij land nu op Schiphol.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:28 schreef sp3c het volgende:
#topnachtrust
Oh nee, het is al overgeslagen naar een andere wijkquote:
twitter:RedactieD8 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:25:10Een eerste foto vanaf de #KarelRoosstraat in #DenHaag. Incident lijkt los te staan van onrust in de Schilderswijk. http://t.co/atxTXh3HfC reageer retweet
Ik heb helemaal geen hongerquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
anders kan je altijd nog een eitje koken en opeten
twitter:doriensnijders twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:22:10Sfeer wordt steeds grimmiger in de #schilderswijk mensen lopen nu met knuppels over straat. #Hobbemaplein reageer retweet
twitter:Joni1503 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 01:22:57Het is real in the fields natuurlijk gaat agga snel agga snel agga snel reageer retweet
Hij heeft 4 uur lang naar een helikopter mogen luisteren, hij heeft nu eindelijk rust.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:47 schreef anonymoussie het volgende:
Sp3c is direct gaan maffen na mijn post...
quote:Anita Janssen – Den Haag (1962)
Regelrecht uit de Haagse Schilderswijk. Na een studie geschiedenis de muziek ingerold tot op heden percussioniste in diverse bands, van fado tot dance classics en al trommelend doorgerold naar televisie en radioland en rolt nog steeds tussen muziek en media heen en weer. Werkt als camjo (camerajournalist) en radio verslaggever bij Omroep West. Maakt documentaires, ‘Korsakov de musical’, ‘Ik breng emotie, de avonturen van Bill Baker in China’, ‘Aangespoeld’ en een balletje of een bakkie ? de Haagse koffietent en is freelance fotograaf voor NRC.
En is sinds 8 jaar de ene helft van de wild wives/ peper & zout pioniers. Als Peper en Zout Paparazzi werkt ze voor de Varagids. Als pionier maakte ze reisreportages en films voor Holland Doc, en Vara’s Humor TV. . In 2009 werd Anita getroffen door het wandelvirus en liep ze samen met Tosca de Camino de Santiago een 750 kilometer lange tocht door Gods open natuur van Pamplona naar Santiago. En dat bleek niet genoeg, ze moest ook zo nodig in 2010 van Granada naar Santiago lopen, dus vanuit een andere hoek 1100 km dit keer.
In 2012 liep ze samen met Tosca van Sofia naar Istanbul de sultanstrail.En in 2013 liep ze samen met Tosca de Caminho da Fe een 538 kilometer lange tocht dwars door de bergen van Brazilie. Over de Caminho da Fe wordt een reis documentaire gemaakt, ‘Blok aan me Been’.
In 2014/15 reisde ze samen met Tosca de Ganges in India af een 2500 kilometer lange tocht van de Bron in de Himalaya naar de golf van Bengalen, deze travelblogs verschenen in NRC. Anita is wekelijks te zien in het programma West Safari bij Omroep West.
Alsmijn conditie ergens op sloeg zou ik het kunnen lopenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan gaan wij naar Scheveningen.
Is dat niet vlak bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |