Vol aannames deze post.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Telefoons/radios zijn toch low-tech.Deze zogenaamde well-organised,highly-trained IS killers kunnen wel wat advies gebruiken.
Waarom gaan ze zoiets doen als ze kunnen veel makkelijker 'n grote bom laten ontploffen in 'n aantal westerse steden? Krijgen ze toch nog meer aandacht.Waarschijnlijk kunnnen ze ook bedreigende e-mails/smsjes naar de media sturen,ge-timed na de 'aanslagen' sturen?
Maar nee - ipv krijgen we gewoon BS verhaaltjes.
Allemaal haatzaaiende bangmakerij imo.
Terrorsts are really rubbish these days!
Ik weet 't niet - ik vond de MSM beeldjes/vids interessanter.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh. Moet je eens kijken op 14:46 van dat filmpje, volgens mij was hij gewoon iedereen aan het fucken of is het zelfspot?
Oh? Zijn er wat voorbeeldjes van z'n werk te vinden?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zat in zo'n animatieteam die de gasten van een resort vermaakt .
Niet zo sarcastisch hé.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh? Zijn er wat voorbeeldjes van z'n werk te vinden?
Dan ben ik van 't officieel verhaal helemaal overtuigen!
Misschien was 'ie toch 'n animatie.
OK.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Telefoon/radio is helemaal niet low-tech. Elk leger maakt er gebruik van.
[..]
Omdat dit net zo goed het gewenste effect heeft. Jij denkt dat ze alleen maar New York gaan opblazen, net als in de films?
[..]
Jij bent van mening dat terrorisme te weinig aandacht krijgt? Die is nieuw.
[..]
Waarschijnlijk kan jij dat zelfs.
[..]
Sterke en op feiten gebaseerde conclusie.
[..]
In tegenstelling tot wat jij elke dag aan het doen bent met schreeuwen dat de overheid ons wil pakken.
[..]
Ach, zij ondernemen tenminste nog íets.
Ik zat wel hardop te 'Kom op nou'en toen dat langs kwam met die benen en die paarse eter en weet ik het allemaal.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overduidelijk.
Ook mooi die bewijzen: Kijk: een voet. Zij heeft ook een voet. Kijk! Een been: zij heeft ook een been. Zie je wel, zij is het lijk!
En dan het aluhoedje als dead giveaway.
En die 'same guy' bij twee duidelijk verschillende mannen. Some people have been punk'd.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:37 schreef jogy het volgende:
Ik zat wel hardop te 'Kom op nou'en toen dat langs kwam met die benen en die paarse eter en weet ik het allemaal.
OK...als je met de officiele verkalringen van alles en nog wat tevreden bent - ik wens je verder heel veel success.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Vol aannames deze post.
Telefoons low-tech? Mobieltjes van 15 jaar terug zijn net zo makkelijk te traceren als dat ze nu zijn. En dat 'burner'-principe werkt volgens mij ook niet meer zo geweldig.
Denk dat je veel te simpel denkt over hoeveel werk er in een grote aanslag gaat. Sowieso, als er meer dan 1 of 2 personen bij betrokken zijn wordt het al moeilijk, gezien de communicatie. Ears & eyes everywhere!
Wat? Daar gaat mijn post helemaal niet over, en jouw post waarop ik reageerde ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK...als je met de officiele verkalringen van alles en nog wat tevreden bent - ik wens je verder heel veel success.
Ik had 't over de MSM beelden- dat heb ik duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zat wel hardop te 'Kom op nou'en toen dat langs kwam met die benen en die paarse eter en weet ik het allemaal.
Wat vind je zo vreemd/raar/verkeerd aan die beelden? Want ik vind er niet zo veel vreemds aan, op die overduidelijke trollpogingen van de maker na.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had 't over de MSM beelden- dat heb ik duidelijk gemaakt.
Wat is er zo vreemd aan die beelden? Het enige 'vreemde' is de nep-hoax die de maker heeft gemaakt, met de usual gekleurde vakjes en nietszeggende innuendo. Maar blijkbaar vatte je dat niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:
Je ben toch tevreden met de officiele verhaal of niet?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat? Daar gaat mijn post helemaal niet over, en jouw post waarop ik reageerde ook niet.
Ja, behalve dat die officiële verklaringen BS zijn. Maar waarom dan lieverd? Omdat het geen megagrote-1000doden-aanslagen zijn?
Heb ik al over gepost.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat vind je zo vreemd/raar/verkeerd aan die beelden? Want ik vind er niet zo veel vreemds aan, op die overduidelijke trollpogingen van de maker na.
Fair enough.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lees verdomme m'n posts isquote:Op maandag 6 juli 2015 22:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je ben toch tevreden met de officiele verhaal of niet?
Je ben toch van alle MSM beelden en karakturen daar helemaal overtuigen of niet?
Ik niet.
Agree to disagree dan. Mooi.
Dat die 2 vrouwen zich een weg moesten banen door een menigte en hun voeten verbrandden vind je vreemd. Dat is het enige wat je post.quote:
Stiekem wel mee eens. Er zit volgens mij wel aardig wat 'wag the dog' in.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:50 schreef Izzy73 het volgende:
Iedere IS aanslag is per definitie verdacht.
Tis al 'n bestaande organisatie - op TV/MSM.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Stiekem wel mee eens. Er zit volgens mij wel aardig wat 'wag the dog' in.
Maar ik ben ook weer niet bereid om het gehele IS als een niet bestaande organisatie weg te zetten.
IS bestaat wel maar en heeft zeker een hoog -wag the dog- gehalte. IS wordt niet bestreden en heeft als doel om verdeling te creëren in de maatschappij en de bemoeienis van de VS in het Midden-Oosten te rechtvaardigen. Zolang dat nodig geacht wordt zal IS niet verslagen worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Stiekem wel mee eens. Er zit volgens mij wel aardig wat 'wag the dog' in.
Maar ik ben ook weer niet bereid om het gehele IS als een niet bestaande organisatie weg te zetten.
Meh, er is een daadwerkelijke organisatie waar de westerse jihadgangers naar toe gaan. Dat staat voor mij buiten kijf. Dat IS een aardig stuk land veroverd heeft in het midden oosten geloof ik ook zeker wel. Dat dit gepaard gaat met een westerse media propaganda operatie lijkt me aan de andere kant ook niet onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis al 'n bestaande organisatie - op TV/MSM.
Dat dacht ik ook.quote:
Het zou pas een spannende conspiracy zijn als dat niet het geval was.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dit gepaard gaat met een westerse media propaganda operatie lijkt me aan de andere kant ook niet onwaarschijnlijk.
Oh. Vind je dat de 'gast' (volgens mij kan 't makkelijk ook CGI beelden zijn) zwaargewapend was?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Lees verdomme m'n posts is
Ik sta open voor andere versies dan het officiële. edit:neehee
[..]
Dat die 2 vrouwen zich een weg moesten banen door een menigte en hun voeten verbrandden vind je vreemd. Dat is het enige wat je post.
'Zwaarbewapend', hij droeg een AK-47 (weegt toch bijna 5 kiloquote:Op maandag 6 juli 2015 23:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh. Vind je dat de 'gast' (volgens mij kan 't makkelijk ook CGI beelden zijn) zwaargewapend was?
Er is me tot nog toe niks vreemds opgevallen, dus ja. Ik geloof dat wel.quote:Vind je de getuigenis statements geloofwaardig? Waarom dan?
Het is 'laying on the beach'quote:Als iemand kmt met sterke verhalen over 'well i was just lying on the beach and then...'
Maybe they were 'lying' on the beach - in more ways than one.
Dit.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:16 schreef Divje het volgende:
[..]
'Zwaarbewapend', hij droeg een AK-47 (weegt toch bijna 5 kilo, los daarvan is dat een zwaarder wapen dan bv een pistool omdat je er véél meer schade mee aanricht) en granaten. Ja, dat vind ik wel zwaarbewapend ja.
Je hoeft er dan niet bij te lopen als Rambo hé.
[..]
Er is me tot nog toe niks vreemds opgevallen, dus ja. Ik geloof dat wel.
[..]
Het is 'laying on the beach'
Lying on the beach is steenkolenengels, meestal een fout die NLers maken als ze Engels gaan praten. Leuke poging wel om een punt te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |