abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154130121
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:16 schreef Divje het volgende:

[..]

'Zwaarbewapend', hij droeg een AK-47 (weegt toch 5 kilo :P , los daarvan is dat een zwaarder wapen dan bv een pistool omdat je er véél meer schade mee aanricht) en granaten. Ja, dat vind ik wel zwaarbewapend ja.
Je hoeft er dan niet bij te lopen als Rambo hé.

[..]

Er is me tot nog toe niks vreemds opgevallen, dus ja. Ik geloof dat wel.

[..]

Het is 'laying on the beach'
Lying on the beach is steenkolenengels, meestal een fout die NLers maken als ze Engels gaan praten. Leuke poging wel om een punt te maken. :')
Zwaargewapend en geen extra ammo/granaten te zien. OK.
1200 getuigen volgens sky news,maar we zien alleen maar lbeelden van lege bedjes op 'n lege strand.
Ik zou veel meer fotos/filmpje verwachten. Kan je wel aardig wat verdienen als je aan de MSM verkopen....maar nee,we zien allemaal zelfde beelden met zelfde smoelen met zelfde commentaar.
Bodies everywhere!!! Yes - there usually is on a beach - but they are living ones.
Nog steeds geen overtuigende beelden gezien en geen overtuigende witness testimony.gehoord.
Sorry.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154130179
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit.
En van wat ik er van gezien heb-en ja ik heb alle filmpjes die er zijn gezien-geloof ik dat deze aanslag door deze jongen gedaan is.
Het zijn allemaal meestal zelfde filmpjes met zelfde rare mensen dacht ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154130259
Edit: op het topic, niet de persoon.

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 07-07-2015 00:25:04 ]
Conscience do cost.
  maandag 6 juli 2015 @ 23:36:41 #229
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154130412
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zwaargewapend en geen extra ammo/granaten te zien. OK.
1200 getuigen volgens sky news,maar we zien alleen maar lbeelden van lege bedjes op 'n lege strand.
Ik zou veel meer fotos/filmpje verwachten. Kan je wel aardig wat verdienen als je aan de MSM verkopen....maar nee,we zien allemaal zelfde beelden met zelfde smoelen met zelfde commentaar.
Bodies everywhere!!! Yes - there usually is on a beach - but they are living ones.
Nog steeds geen overtuigende beelden gezien en geen overtuigende witness testimony.gehoord.
Sorry.
Beelden van ná de aanslag tonen idd een leeg bed & strand. Da's niet zo gek toch :)
En persoonlijk zou 't niet in me opkomen om rustig een aanslag te gaan filmen als ik leuk aan het filmen ben dat ik met m'n familie op vakantie ben. Dan gooi ik m'n telefoon weg en zet ik het op een lopen :Y
En wie weet wat voor beelden er allemaal nog bij de autoriteiten liggen? Man, het is nog geen 2 weken geleden gebeurd.

Ik heb nog steeds geen overtuigend iets van jou gezien ;)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 6 juli 2015 @ 23:39:42 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154130531
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:16 schreef Divje het volgende:

[..]

'Zwaarbewapend', hij droeg een AK-47 (weegt toch bijna 5 kilo :P , los daarvan is dat een zwaarder wapen dan bv een pistool omdat je er véél meer schade mee aanricht) en granaten. Ja, dat vind ik wel zwaarbewapend ja.
Je hoeft er dan niet bij te lopen als Rambo hé.

[..]

Er is me tot nog toe niks vreemds opgevallen, dus ja. Ik geloof dat wel.

[..]

Het is 'laying on the beach'
Lying on the beach is steenkolenengels, meestal een fout die NLers maken als ze Engels gaan praten. Leuke poging wel om een punt te maken. :')
Misschien een idee om dit even door te lezen

http://www.grammarmudge.c(...)icle/992333/8992.htm
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 juli 2015 @ 23:41:20 #231
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154130585
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verrek. :@
Grammatica was ik toch al niet goed in :+
  maandag 6 juli 2015 @ 23:44:59 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154130746
Ongeacht wat ik geloof moet ik wel zeggen dat de beelden zelf niet echt volledig genoeg zijn om op basis daarvan overtuigd te zijn van wat er gebeurd is. Volgens mij niet veel meer dan een paar minuten aan schokkerig beeld. Volledig begrijpelijk, daar niet van maar het is wat het is.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 07-07-2015 00:26:00 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 23:47:13 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154130832
quote:
5s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:45 schreef Copycat het volgende:
Zou die tweede schutter-verwarring niet het gevolg kunnen zijn van de granaatinslagen? Naast de reguliere slechte getuigenverklaringen en de paniek door de mayhem?

Lijkt mij een logische verklaring. Want waarom 1 schutter veinzen als het er twee zijn? Het effect van de actie wordt er immers niet minder om. Kijk maar naar Boston.
Weet je nog de Utoya schietpartij daar dachten ze ook aan een 2e schutter.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154131096
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thank You .
  dinsdag 7 juli 2015 @ 00:01:42 #235
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154131363
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thank You .
Nou vertel, wat hadden die mensen anders of meer op het strand moeten dan dan 'just lying around' he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Divje op 07-07-2015 00:07:47 ]
pi_154131562
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:44 schreef jogy het volgende:
Ongeacht wat ik geloof moet ik wel zeggen dat de beelden zelf niet echt volledig genoeg zijn om op basis daarvan overtuigd te zijn van wat er gebeurd is. Volgens mij niet veel meer dan een paar minuten aan schokkerig beeld. Volledig begrijpelijk, daar niet van maar het is wat het het is.
Wat procentage van 1200 mensen zouden 'n fotoje of film maken denk je?
10% misschien? Iets meer denk ik.Kunnen ze de fotos aan de MSM verkopen.
Of als ze de MSM niet vertrouwen,kunnen ze natuurlijk aan 'n Alex Jones/liveleak soort conspiracy site geven(of verkopen).
Dus - waar zijn al de beeldjes van honderden mensen op 't strand? Of van de tweede schutter? Of wat-dan-ook.
Geen zwaargewapende dader te zien.
Geen 'bodies everywhere' beelden te zien.
Geen betrouwbaar getuigen te horen of zien.
Alleen maar lege restaurantjes,lege bedjes op 'n lege prive hotel strand.
Volgens mij was er helmaal geen 1200 geidentificeerde getuigen(volgens MSM)
Ben al bijna klaar met deze.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 07-07-2015 00:23:39 ]
pi_154131592
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Nou vertel, wat hadden die mensen anders of meer op het strand moeten dan dan 'just lying around' he?
Hoe weet jij zo zeker dat ze daar waren?
pi_154131678
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:36 schreef Divje het volgende:

[..]

Je hebt nu twee opties:

- Of je accepteert dat je het niet eens zal worden . Hij zal jouw niet overtuigen van een ''hoax'' en anders om ook niet
- Of je gaat welles/niettus spelletjes spelen voor de komende 10 jaar.

Welke optie lijkt nu gezonder :P

Hoeveel vragen jij ook stelt en hoeveel antwoorden hij ook geeft . Het zal echt weinig uitmaken daar durf ik veel geld op in te zetten O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154131796
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:36 schreef Divje het volgende:

[..]

Beelden van ná de aanslag tonen idd een leeg bed & strand. Da's niet zo gek toch :)
En persoonlijk zou 't niet in me opkomen om rustig een aanslag te gaan filmen als ik leuk aan het filmen ben dat ik met m'n familie op vakantie ben. Dan gooi ik m'n telefoon weg en zet ik het op een lopen :Y
En wie weet wat voor beelden er allemaal nog bij de autoriteiten liggen? Man, het is nog geen 2 weken geleden gebeurd.

Daar kom ik er niet voor- anders was ik allang weg.Je bent toch geinformeerd,als je dat leuk vind of niet...je heb 't alleen nog niet door.
pi_154131861
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je hebt nu twee opties:

- Of je accepteert dat je het niet eens zal worden . Hij zal jouw niet overtuigen van een ''hoax'' en anders om ook niet

Hoeveel vragen jij ook stelt en hoeveel antwoorden hij ook geeft . Het zal echt weinig uitmaken daar durf ik veel geld op in te zetten O+
Nice one Ali - the voice of reason.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 00:26:04 #241
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154131871
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat ze daar waren?
Hoe weet jij zo zeker dat ze er níet waren?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:09 schreef Tingo het volgende:
Dus - waar zijn al de beeldjes van honderden mensen op 't strand? Of van de tweede schutter? Of wat-dan-ook.
Geen zwaargewapende dader te zien.
Geen 'bodies everywhere' beelden te zien.
Geen betrouwbaar getuigen te horen of zien.
Alleen maar lege restaurantjes,lege bedjes op 'n lege prive hotel strand.
Ben al bijna klaar met deze.
Hierdoor? _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je hebt nu twee opties:

Nogmaals, ik wil Tingo nergens van overtuigen. Vanaf dag 1 was het duidelijk dat dat niet mogelijk is. Dan is het wel erg makkelijk om te beweren dat je daar veel geld op durft te zetten. Lef hoor!
Maargoed, jij zal het punt nooit zien waarom ik wél in discussie ga met Tingo. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar kom ik er niet voor- anders was ik allang weg.Je bent toch geinformeerd,als je dat leuk vind of niet...je heb 't alleen nog niet door.
Jouw 'informatie', als je die hersenscheten zo wil noemen, verdwijnt hier redelijk snel in het prullenbakje. Ik kan wat met échte informatie, en niet met hoe jij de boze wereld ziet. Alles wat je hier neergooit is gestoeld op je eigen gedachten.

BNW is toch niet Tingo's denktank of wel? ;)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 00:28:19 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154131926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nice. Dat vind ik dan weer een stoere opmerking Tingo O+.
Vrijheid
pi_154132428
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nice one Ali - the voice of reason.
Cheers mate

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:26 schreef Divje het volgende:

Nogmaals, ik wil Tingo nergens van overtuigen. Vanaf dag 1 was het duidelijk dat dat niet mogelijk is. Dan is het wel erg makkelijk om te beweren dat je daar veel geld op durft te zetten. Lef hoor!
Maargoed, jij zal het punt nooit zien waarom ik wél in discussie ga met Tingo. :)

[..]
U mad?

Kan wel redenen verzinnen hoor alleen daar zit niets positiefs bij :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 00:59:04 #244
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154132478
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Cheers mate

[..]

U mad?

Kan wel redenen verzinnen hoor alleen daar zit niets positiefs bij :*
Interessante kijk heb jij dat je daar enige boosheid uit kan halen _O-
Dat jij er niks positiefs uit kan halen ligt toch echt aan jezelf, en dat is ook helemaal jouw probleem. Ga niet weer m'n tijd verdoen om dat uit te leggen. En nu lekker slapen. Bye ;)
pi_154132852
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat ze er níet waren?

[..]

Hierdoor? _O-

[..]

Ooh - dat klinkt 'n beetje eng.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 09:22:45 #246
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154135412
Wat mij vaker en ook nu weer opvalt is dat de redenen voor een hoax/ complot/ de aanslag eigenlijk altijd in het westen gezocht worden. Zijn we zo self-centered, zijn we zo unimaginative, geloven we alleen maar dat blanke mannen rijk en machtswellustig zijn, vanwaar die tunnelvisie?

Die tunnelvisie komt ook vaak terug als je kijkt naar wat er besproken wordt: Alleen maar Westerse berichten, met Westerse slachtoffers. Alsof de alternatieve media een agenda hebben, waarom sluiten die hun ogen voor bijvoorbeeld de terreur in Kenia? Zouden ze onze aandacht proberen af te leiden?

Daarnaast wordt er altijd een Westerse agenda aangedragen.

Aanslagen in Tunesië? 'Ze' (witte rijke mensen met een Westerse agenda) willen mensen bang maken, soms zelfs voorbereiden op gun-control maatregelen helemaal in Amerika (?), maar wat men vergeet is dat er een heleboel lokale partijen heel veel baat hebben bij onrust, bij instabiliteit. Dit is ook juist een strategie van een aantal soorten groeperingen. Bovendien is een doelwit als dit in Tunesië een win-win situatie voor een partij die onrust wil in eigen land.

Je pakt het toerisme want:
- Dit is de grootste economische factor in de regio.
- Mensen blijven meteen weg.

Hier komt armoede, werkeloosheid uit voort. Er komen geen toeristen meer, baantjes verdwijnen, werkeloosheid stijgt, men gaat de onvrede ventileren naar de overheid die hen niet kan beschermen, bam! Onrust.

Waarom worden dat soort scenario's zo weinig meegenomen in de overwegingen van BNW?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 09:41:15 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154135608
Goeie!

Ook benieuwd naar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154139172
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 09:22 schreef SicSicSics het volgende:

Je pakt het toerisme want:
- Dit is de grootste economische factor in de regio.
- Mensen blijven meteen weg.

Hier komt armoede, werkeloosheid uit voort. Er komen geen toeristen meer, baantjes verdwijnen, werkeloosheid stijgt, men gaat de onvrede ventileren naar de overheid die hen niet kan beschermen, bam! Onrust.
Exact. Zie ook Bali.
quote:
Waarom worden dat soort scenario's zo weinig meegenomen in de overwegingen van BNW?
Omdat hier voornamelijk eenvoudige mensen komen die gewoon willen klagen op de boze overheid.
Conscience do cost.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 12:39:34 #249
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154139478
Maar ik als cynische westerling zou ook de voordelen kunnen zien wanneer de hele wereld in versplinterde chaos beland en het westen als enige een enigszins verenigd cultureel front vormt.

Dus Afrika in Chaos en versplinterd zorgt voor (relatief) goedkope grondstoffen als je de lokale oorlogsheer maar een beetje omkoopt, geen georganiseerde infrastructuur en bureaucratie die onnodig in de weg zit. Het midden oosten bezig met binnenvechterij en alle toeristenpleisters worden aangevallen zodat die inkomsten ook wegvallen en men weer in onvrede en armoede uit elkaar valt.

Blijven alleen Rusland en Azië en zuid Amerika als culturele 'tegenstanders' over die enigszins een bedreiging zouden kunnen vormen. In plaats van dat het Midden Oosten en Afrika zich er ook (nog verder) in kunnen mengen als verenigd blok.

Dat zie ik dan weer niet als hoax gebeuren in bijvoorbeeld Tunesië, die zal zelf niet meewerken aan hun eigen verdoemenis. Nepvlaggetje, dat dan weer wel.
Vrijheid
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:55:42 #250
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154141071
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:39 schreef jogy het volgende:
Maar ik als cynische westerling zou ook de voordelen kunnen zien wanneer de hele wereld in versplinterde chaos beland en het westen als enige een enigszins verenigd cultureel front vormt.
Natuurlijk, je zou overal een spin aan kunnen geven. ;)
quote:
Dus Afrika in Chaos en versplinterd zorgt voor (relatief) goedkope grondstoffen als je de lokale oorlogsheer maar een beetje omkoopt, geen georganiseerde infrastructuur en bureaucratie die onnodig in de weg zit. Het midden oosten bezig met binnenvechterij en alle toeristenpleisters worden aangevallen zodat die inkomsten ook wegvallen en men weer in onvrede en armoede uit elkaar valt.

Blijven alleen Rusland en Azië en zuid Amerika als culturele 'tegenstanders' over die enigszins een bedreiging zouden kunnen vormen. In plaats van dat het Midden Oosten en Afrika zich er ook (nog verder) in kunnen mengen als verenigd blok.
Mijn punt was dat we hier vooral heel veel navelstaren :D waarom altijd die westerse inslag?
quote:
Dat zie ik dan weer niet als hoax gebeuren in bijvoorbeeld Tunesië, die zal zelf niet meewerken aan hun eigen verdoemenis. Nepvlaggetje, dat dan weer wel.
Daarom is het ook zo belangrijk om te weten wat het is. Is het nep, CGI? Dat vraagt om een specifieke complot uitleg, vergt een hele andere aanpak en eventueel consequenties dan bijvoorbeeld... een false flag? Dan komen er echt mensen om. Die worden heel echt doodgeschoten, maar niet door wie wij denken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')