SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door SiIk op 01-07-2015 23:09:58 ]Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Kadeloop van zaterdag ook afgelast, al vind ik dat nogal onduidelijk aangegeven op de website....
http://www.dehardloper.nl/Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Wil je mij nog toevoegen silk aan de wlww, denk dat Tarahumara het nog niet gezien heeft.
1
227 September 2015 - Posbankloop
[*] xMissi - 6km
Blegh bier... Ik drink wel radler.
Op de app zijn ze onduidelijk over de training van morgenavond...En die is dan toch heel rustig. Achja zie het dan wel![]()
![]()
Helaas.. geen ekiden. Aan de andere hoef ik me ook niet meer druk te maken over de steeds wisselende teamindeling
Moet nu wel even een andere loop uitzoeken om mn 10km PR te verpulveren.![]()
Ik mag hopen dat dat sarcasme is?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:54 schreef RunnerAdd het volgende:
Helaas.. geen ekiden. Aan de andere hoef ik me ook niet meer druk te maken over de steeds wisselende teamindeling
Moet nu wel even een andere loop uitzoeken om mn 10km PR te verpulveren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh dan. Dan zit een 10Km PR er ook niet echt in dunkt mequote:Op woensdag 1 juli 2015 22:06 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Die loop is in ieder geval niet komende zaterdagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor het eerst in ruim 4,5 jaar hardlopen met muziek op gelopen
De dingen die je doe voor Naseby..... het gene waar ik het meest tegenop zie zijn de eenzame uren tussen zonsondergang en zonsopgang, oke er zijn nog 35 lopers maar die zijn verspreid over 10km dus je hebt kans dat je uren lang wel wt lichtjes voor je zie "dansen" niemand tegen kom.
Dus net maar even muziek uitgeprobeert en ik moet zeggen dat het beviel, in het donker loop je toch een beetje in je eigen wereldje dus muziek was een mooie afleiding'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Met welke muziek heb je gelopen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
De dingen die je doe voor Naseby..... het gene waar ik het meest tegenop zie zijn de eenzame uren tussen zonsondergang en zonsopgang, oke er zijn nog 35 lopers maar die zijn verspreid over 10km dus je hebt kans dat je uren lang wel wt lichtjes voor je zie "dansen" niemand tegen kom.
Dus net maar even muziek uitgeprobeert en ik moet zeggen dat het beviel, in het donker loop je toch een beetje in je eigen wereldje dus muziek was een mooie afleidingF means you're fucked![]()
Einduitslag van het seizoen is opgemaakt, tevreden met de vooruitgang t.o.v. vorig jaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Je kan ook nog voor luisterboeken of taalcursussen of zoiets gaan evt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dus net maar even muziek uitgeprobeert en ik moet zeggen dat het beviel, in het donker loop je toch een beetje in je eigen wereldje dus muziek was een mooie afleidingJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoezo niet? Ik niet snap nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh dan. Dan zit een 10Km PR er ook niet echt in dunkt me![]()
Oeps, beetje verdwaald, 70km gefietst ipv 50. Temperatuur was in het begin wel warm maar aan het eind erg lekker!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Met 35 graden een PR lopen? PR's loop je met 10/15 graden ofzo. Met 35 graden lukt het hoogstwaarschijnlijk niet, en het is gevaarlijk.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hangt er maar net vanaf hoe scherp je PR staatquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met 35 graden een PR lopen? PR's loop je met 10/15 graden ofzo. Met 35 graden lukt het hoogstwaarschijnlijk niet, en het is gevaarlijk.![]()
Afgelopen zondag lukte het trouwens ook prima bij 24 graden.
Maar je moet wel weten wat je lichaam aankan, dat is wel lastig bij deze hitte. Dus verstandig dat ze het niet door laten gaan, en mooi dat er al een alternatieve datum is!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja daarom zeg ik ook, niet zaterdag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met 35 graden een PR lopen? PR's loop je met 10/15 graden ofzo. Met 35 graden lukt het hoogstwaarschijnlijk niet, en het is gevaarlijk.
Ik las jouw reactie daarop als: ook dan lukt het je niet..
Zal wel de warmte zijn![]()
![]()
Sowieso. Maar opzich doelde ik nu gewoon om met zulke tempraturen voor een PR te gaan. Hoe of waar dan ook bij een buitensport. Lijkt me gewoonweg niet verstandig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe scherp je PR staat![]()
Afgelopen zondag lukte het trouwens ook prima bij 24 graden.
Maar je moet wel weten wat je lichaam aankan, dat is wel lastig bij deze hitte. Dus verstandig dat ze het niet door laten gaan, en mooi dat er al een alternatieve datum is!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik las 'm net nog eens na.. Met die "dan" doelde ik aankomende zaterdagquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:25 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook, niet zaterdag.
Ik las jouw reactie daarop als: ook dan lukt het je niet..
Zal wel de warmte zijn
Kon vanuit mijn kant ook duidelijker. Hier ook de warmte
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dapper! Knap gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:30 schreef GotC het volgende:
Zo, 5km gelopen zonder wandelen. Dat had ik effe nodig
Was wel warm maar goed te doen!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Welkomquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:38 schreef lyolyrc het volgende:
Hoi, vorige week ben ik begonnen met hardlopen, dus ik kom maar eens uit de lurkmodus.wat een moment heb je uitgezocht om te beginnen
gaat het goed? Tell us more!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan zijn we het eensquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik las 'm net nog eens na.. Met die "dan" doelde ik aankomende zaterdag
Kon vanuit mijn kant ook duidelijker. Hier ook de warmte
Gisterenavond kort rondje (45min) op 6:15 min/km gelopen dat was al flink zweten.
Moet er niet aan denken meer dan een minuut per kilometer harder te gaan bij bijna 10 graden warmer.![]()
van alles wat,van 70's rock tot middle of the road country en Klein Orkest.... lekker shufflenquote:
De muziek hoeft voor mij ook niet opzwepend of motiverend te zijn, het is pure afleiding'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eerst schoenen gekocht natuurlijk. Het eerste paar dat ik aantrok zat meteen het best: Nike Zoom Pegasus 31.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welkomwat een moment heb je uitgezocht om te beginnen
gaat het goed? Tell us more!
Vorige week begonnen met trainen, waarbij ik nog wel hardlopen en wandelen heb afgewisseld. Toen zat ik me vooral af te vragen waar ik aan begonnen was, maar gisteren ging het al een stuk beter.
En vandaag heb ik maar als rustdag aangehouden, want ik woon toch al in het warmste deel van het land.![]()
![]()
Dat. Muziek zit bij mij niet altijd even lekker qua ritme. Daar kan ik nummer natuurlijk wel op uitzoeken, maar omdat ik nog wel redelijk vaak een heuveltje op of af ga, wisselt het tempo daardoor toch te erg. Mijn voorkeur gaat uit naar radio 1, die staat meestal op tijdens het lopen. Praatradio dus, met heel af en toe muziek, maar dat overleef ik nog wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kan ook nog voor luisterboeken of taalcursussen of zoiets gaan evt.![]()
dat merkte ik als newbe ookquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat. Muziek zit bij mij niet altijd even lekker qua ritme.![]()
Maar het is zo als gezegd allemaal vrij rustige muziek en ik heb het op een zodanig volume staan dat ik evengoed het ritme van mijn voeten kan horen.
en een talencursus zie ik echt niet zitten.... ik (en de rest van mijn familie) stonden helemaal achter aan toen de talenknobbels uitgedeeld werden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wij gaan morgen wel trainen. Maar in plaats van een bitse 9x(2minuten 90%, 3 minuten 70%) gaan we 3 kilometer rustig naar het Engelermeer lopen. Daar de kleren uit, zwemmen. Dan weer rustig terug lopen.
Als ik het qua tijd red (moordzaak morgen, dus kan lang duren) ga ik dus lekker naar de training.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb gelopen bij 34 graden, wie had dat ooit gedacht. Ik smelt al bij 20 graden. Magere opkomst, even was ik bang dat ik de enige was, maar er waren nog 3 mannen. En 2 trainers.
Ademhaling ging moeizaam, erg snel en hoog. Ik was ook mijn extra pufje vergeten.
Het laatste kwartiertje ging het iets beter omdat de zon voldoende was gezakt.![]()
But what do you then in New Zeeland?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik (en de rest van mijn familie) stonden helemaal achter aan toen de talenknobbels uitgedeeld werdenIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
I got lost on my travels..... took me a wee while to master the lingoquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij hebt ook een thermometerbadge verdiend! Tijdens mijn lunchloopje vond ik het al warm, maar in de namiddag of vroege avond was het pas echt heet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gelopen bij 34 graden, wie had dat ooit gedacht. Ik smelt al bij 20 graden. Magere opkomst, even was ik bang dat ik de enige was, maar er waren nog 3 mannen. En 2 trainers.
Ademhaling ging moeizaam, erg snel en hoog. Ik was ook mijn extra pufje vergeten.
Het laatste kwartiertje ging het iets beter omdat de zon voldoende was gezakt.![]()
10 km gezwoten. Veel heuvels, veel warmte, weinig wind, wel gezellig, en toen we klaar waren wel fijn!Ja doei.![]()
had me net vanavond bedacht dat dit weer mij ook te gek zou worden. M.i. goede ontwikkeling dat het afgezegd is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kadeloop van zaterdag ook afgelast, al vind ik dat nogal onduidelijk aangegeven op de website....
http://www.dehardloper.nl/Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Jammere maar wijze beslissingen worden er genomen. Zonde van alle Ekiden-zin, maar wel het juiste, gok ik zo.
Hier wordt het gelukkig vanaf morgen alweer minder warm
Ja doei.![]()
Kreeg zojuist een mailtje dat de Wiezoloop van aanstaande zaterdag is afgelast en verplaatst naar 15 augustus.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je hoopt dan maar dat hij er voor zijn werk heen moet![]()
![]()
Het is helemaal niet erg om te beginnen met rennen en wandelen afgewisseldquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:52 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Eerst schoenen gekocht natuurlijk. Het eerste paar dat ik aantrok zat meteen het best: Nike Zoom Pegasus 31.
Vorige week begonnen met trainen, waarbij ik nog wel hardlopen en wandelen heb afgewisseld. Toen zat ik me vooral af te vragen waar ik aan begonnen was, maar gisteren ging het al een stuk beter.
En vandaag heb ik maar als rustdag aangehouden, want ik woon toch al in het warmste deel van het land.sterker nog, dat is juist goed! Op die manier laat je je pezen en gewrichten wennen aan de belasting van het hardlopen! Dat moet je rustig opbouwen. Succes en blijf je voortgang hier posten. Vinden we leuk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je kunt het ook met een gewichtsvest lopen staat er, mocht je het te makkelijk vinden......quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, wie durft???
http://trappenmarathon.nl/informatie/
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik heb gisteren ook getraind. Ruim 9 km, vooral in het bos en dus in de schaduw. Ondanks dat was het zweten als een malle. Ik merkte het ook goed aan mijn hartslag.
En jammer van de Ekiden, maar wel begrijpelijk.![]()
Wooow ik zie ineens een schema verschijnen in mijn gedeelde bestand met mijn trainer met voor deze week en volgende week 78 kmVerder vooruitzien kan ik niet, maar als dit pas het begin van de marathontraining is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat doe je de andere dagen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Wooow ik zie ineens een schema verschijnen in mijn gedeelde bestand met mijn trainer met voor deze week en volgende week 78 kmVerder vooruitzien kan ik niet, maar als dit pas het begin van de marathontraining is..
quote:
Zo ik ben op mijn werk beland. Ben voor de verandering hardlopend gegaan. Wordt vanavond toch opgehaald om naar een concert te gaan. En 's avonds lopen zit er qua warmte niet in.
Het was warm, heel erg warm. Drie keer gewandeld om mijn hartslag te laten zakken. Dat ik op max hartslag kom is normaal maar niet zo snel en lang.
Nu uitdampen en dan zo douchen.![]()
![]()
Lyolyrc! Succes! Dapper hoor bij dit weer.
LTsterkte met dat!
Ik ga morgen van mijn geloof vallen en proberen voor mijn werk te rennen. Normaal ben ik niet in beweging te krijgen voor 9-10 uur maar ja, moet toch lopen he. Of nou ja, ik wil lopen.
En dan kijken of ik zondag nog n rondje kan doen want dan is t "koeler" hihiSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik merkte meteen de eerste keer hardlopen al dat het een band schept als je een andere hardloper tegenkomt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg om te beginnen met rennen en wandelen afgewisseldsterker nog, dat is juist goed! Op die manier laat je je pezen en gewrichten wennen aan de belasting van het hardlopen! Dat moet je rustig opbouwen. Succes en blijf je voortgang hier posten. Vinden we leuk!
Wielrenners kijken je weer een beetje meewarig aan: pak toch de fiets.
Ik heb wel het voordeel dat ik niet vanaf nul hoef te beginnen. Ik voetbal al ruim 25 jaar en zit ook dagelijks op de fiets om van en naar het station te reizen. Daar staat wel tegenover dat ik een zittend beroep heb.
Volgens mijn broer ben ik veel te hard begonnen, maar ik heb zelf niet het gevoel dat ik mezelf opblaas. Dinsdag heb ik uiteindelijk 6 km afgelegd in 30 minuten, waarvan 17,5 minuut hardlopend.![]()
Kan Hats niet een soort intelligent botje programmeren die reageert op de woorden 'voetbal' en 'vanaf nul beginnen' en er dan een adviesje uitknalt?
Ik heb de puf niet om ze te tikken iig. Net de trein gehaald![]()
![]()
Juist overdag vind ik het veel heter omdat de zon zo fel schijnt, daar heb ik veel meer last van dan de temperatuur an sich. Ik word slap en sloom. Dus toen rond half negen 's avonds de zon genoeg was gezakt kreeg ik weer wat pit, ook al was het toen nog 33 graden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Jij hebt ook een thermometerbadge verdiend! Tijdens mijn lunchloopje vond ik het al warm, maar in de namiddag of vroege avond was het pas echt heet.
Ik vind het dus knap dat jij tijdens lunch hebt gerend.![]()
Ik zal even het botje spelen:quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:55 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik merkte meteen de eerste keer hardlopen al dat het een band schept als je een andere hardloper tegenkomt.Wielrenners kijken je weer een beetje meewarig aan: pak toch de fiets.
Ik heb wel het voordeel dat ik niet vanaf nul hoef te beginnen. Ik voetbal al ruim 25 jaar en zit ook dagelijks op de fiets om van en naar het station te reizen. Daar staat wel tegenover dat ik een zittend beroep heb.
Volgens mijn broer ben ik veel te hard begonnen, maar ik heb zelf niet het gevoel dat ik mezelf opblaas. Dinsdag heb ik uiteindelijk 6 km afgelegd in 30 minuten, waarvan 17,5 minuut hardlopend.
Voetballen en forensisch fietsen is echt niet te vergelijken met hardlopen.
De belasting op je pezen en spieren is vele malen groter bij hardlopen.
Daar moet je aan wennen, Zoals Guppy al zei; rustig opbouwen.
Doe je dat niet, dan heb je binnen no time een blessure (bv shin splints).
Er zijn er hier zat die erover mee kunnen praten (en nog meer die hier niet meer komen, die hebben het opgegeven na het enthousiaste begin en opvolgende blessure).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan zeg ik het maar: recept voor blessure. Veel rustiger beginnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:00 schreef Quoi het volgende:
Kan Hats niet een soort intelligent botje programmeren die reageert op de woorden 'voetbal' en 'vanaf nul beginnen' en er dan een adviesje uitknalt?
Ik heb de puf niet om ze te tikken iig. Net de trein gehaald
De meesten lopen niet eens 6k in 30 minuten vol hardlopend.![]()
Ik durf wel maar ik wil die week ook een laatste test met 8x800 doen. Het lijkt mij niet handig om beide te doen. Ik zou dan sowieso voor de 5 kilometer gaan, want een marathon vind ik toch wel een beetje teveel van het goede. Krijg het nog benauwd als ik aan die stunt van vorig jaar moet denken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, wie durft???
http://trappenmarathon.nl/informatie/![]()
Het was ook de warmste nacht ooit in NL, dus dat is niet gek...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Op zich mooie locatie om zelf een keer te gaan trainen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, wie durft???
http://trappenmarathon.nl/informatie/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die beachrun vrijdag laten ze trouwens voorlopig doorgaan. MrQ doet daar aan meeIk schouw wel toe
![]()
Trouwens, even schaamteloos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huurmoordenaar. Moet iemand koud maken vandaag.quote:
Nee. Ben rechtbank/misdaadverslaggever.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gezien je achtergrond zou ik zeggen, 3-4km bij een pace van 6min/km.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:28 schreef lyolyrc het volgende:
De vraag is dan: wat is een goede snelheid om mee te starten? Is daar een richtlijn voor?
dat was ongeveer mijn beginnerstempo en eigenlijk nooit last gehad van blessures'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan zul je wel de nodige tragische dingen horen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Huurmoordenaar. Moet iemand koud maken vandaag.
Nee. Ben rechtbank/misdaadverslaggever.
Gisteren heb ik nog het verslag van een zitting op Twitter zitten volgen. Totaal geschift die verdachte.![]()
![]()
Het gaat niet om snelheid in het begin (klinkt een beetje contra intuďtief wellicht), maar bouw eerst op naar 30 min aan een stuk lopen ( bijvoorbeeld: http://www.runnersweb.nl/(...)eginnersschema-2.htm).quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:28 schreef lyolyrc het volgende:
De vraag is dan: wat is een goede snelheid om mee te starten? Is daar een richtlijn voor?
Als je dat lukt zijn er schema's om de volgende stap te maken (10 km).
Snelheid komt vanzelf wel met het trainen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Met gevoelige knieën en een marathon vlak erna is dat wel een risico lijkt me..quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik durf wel maar ik wil die week ook een laatste test met 8x800 doen. Het lijkt mij niet handig om beide te doen. Ik zou dan sowieso voor de 5 kilometer gaan, want een marathon vind ik toch wel een beetje teveel van het goede. Krijg het nog benauwd als ik aan die stunt van vorig jaar moet denken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De helft van mijn training voor vandaag zit erop,ik ben naar station Zaltbommel gefietst,zo'n 13 km van huis. Vanmiddag deel 2. Lopen doe ik volgende week wel weer.![]()
Dat kun je idd niet zo zeggen zoals Guard al zegt, hangt van allerlei zaken af. Ik had toen ik begon een flink overgewicht en kon alleen met 7 a 8 min/km lopen/schuifelen. Ik had daarvoor sinds mijn jeugd niet gesport en mijn lichaam moest zich dus helemaal aanpassen. Ik zag mijn benen letterlijk veranderen en had elke dag vrij veel (spier)pijn. Anderen hebben bijvoorbeeld al veel gesport voordat ze beginnen met lopen en kunnen dus sneller omschakelen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gezien je achtergrond zou ik zeggen, 3-4km bij een pace van 6min/km.
dat was ongeveer mijn beginnerstempo en eigenlijk nooit last gehad van blessures
Ik kan nu iig nog steeds niet 4 km 6 min/km lopen, wat oa met mijn gewicht te maken heeft.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Als je die zaak bedoelt van Koen, die zijn 17-jarige ex Juliette vermoordde. Ja, daar zat ik gisteren bij. Vandaag moordzaak van een man die zijn dode vrouw vier dagen op de werkkamer had liggen en zegt dat hij haar niet had gemist en haar lichaam niet had gezien die vier dagen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:37 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dan zul je wel de nodige tragische dingen horen.
Gisteren heb ik nog het verslag van een zitting op Twitter zitten volgen. Totaal geschift die verdachte.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: