Vind het wel knap en goed dat ze zo open en rustig overkomen in de media. Ook dat ze duidelijk afstand hebben genomen van de demonstraties.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:30 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NOS twitterde op woensdag 01-07-2015 om 22:28:52Racisme speelde geen rol bij de Haagse politie, zegt een neef van Mitch Henriquez: http://t.co/s8Zs3ZXc9x reageer retweet
Dat zie je altijd met dit soort dingen, familie en naasten wachten het rustig af. En andere droeftoeters gaan zich er mee bemoeien. En uit naam van de dode lekker rellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Vind het wel knap en goed dat ze zo open en rustig overkomen in de media. Ook dat ze duidelijk afstand hebben genomen van de demonstraties.
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 22:34:01Ondertussen gaan op internet foto's rond van agenten die niets met de dood van Mitch te maken hebben #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
Die familie doet het inderdaad erg goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Vind het wel knap en goed dat ze zo open en rustig overkomen in de media. Ook dat ze duidelijk afstand hebben genomen van de demonstraties.
Had vandaag met rapper Appa (sinds vandaag pas van gehoord) een discussie. Hij vond het belachelijk dat de agenten voor eigen rechter speelden, maar zelf plaatste hij wel een foto van een agent online met de tekst "moordenaar". Het was nogal opruiend en riekte naar smaad. Ik vond het nogal kansloos van hem.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 22:34:01Ondertussen gaan op internet foto's rond van agenten die niets met de dood van Mitch te maken hebben #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
Gewoon een hypocriete paardenlul.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:40 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Had vandaag met rapper Appa (sinds vandaag pas van gehoord) een discussie. Hij vond het belachelijk dat de agenten voor eigen rechter speelden, maar zelf plaatste hij wel een foto van een agent online met de tekst "moordenaar". Het was nogal opruiend en riekte naar smaad. Ik vond het nogal kansloos van hem.
Dat klopt wel, ja. Ligt ook wel voor de hand - uiteindelijk overheerst de rouw.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Moet je dit is kijken. Die man roept maar een eind weg meer niet. Inhoudelijk weet hij amper iets.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:40 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Had vandaag met rapper Appa (sinds vandaag pas van gehoord) een discussie. Hij vond het belachelijk dat de agenten voor eigen rechter speelden, maar zelf plaatste hij wel een foto van een agent online met de tekst "moordenaar". Het was nogal opruiend en riekte naar smaad. Ik vond het nogal kansloos van hem.
Jammer ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel erg rustig vanavond, jammer
Gewoon, doodslag lijkt me.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:53 schreef MakkieR het volgende:
In het slechtste geval, wat voor straf staan de betreffende agenten eigenlijk te wachten?
quote:Doodslag gevolgd, vergezeld of voorafgegaan van een strafbaar feit en gepleegd met het oogmerk om de uitvoering van dat feit voor te bereiden of gemakkelijk te maken, of om, bij betrapping op heter daad, aan zichzelf of andere deelnemers aan dat feit hetzij straffeloosheid hetzij het bezit van het wederrechtelijk verkregene te verzekeren, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Hij kan beter blijven rappen dan zich in discussies mengen. Niet dat ik zijn raps ken, maar hij zal wel niet voor niets rapper zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet je dit is kijken. Die man roept maar een eind weg meer niet. Inhoudelijk weet hij amper iets.
twitter:omroepwest twitterde op woensdag 01-07-2015 om 23:01:37Het wordt weer drukker in de Haagse Schilderswijk. Geschreeuw en vuurwerk op het Hobbemaplein http://t.co/RPr0wx7KdR #mitch #denhaag reageer retweet
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:31 schreef Schapendoesj het volgende:
Nog ergens een livestream beschikbaar?
Dat is geen toeval meer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En weer een kneus met een ADO shirtje aan
twitter:HWHofs twitterde op woensdag 01-07-2015 om 23:08:14Grote groep wil politieburo bestormen. Politie grijpt snel in. Kat en muis. #schilderswijk reageer retweet
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 23:08:23De sfeer slaat om op het Hobbemaplein. Er wordt met stenen en glas richting de politie gegooid #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
Wat een tuig . Hoop dat de politie er flink op mept.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaaaa straks weer lekker ratjes meppen.
Mogen morgen hun eigen tanden oprapen, hopelijk!
Sommigen weten niet eens om wie het gaat. Treurig wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat echt om Mitch hoor jongens.
Hangen - Vreten - rellen.
Verder niks mis hoor daar
Echt vreedzaam demonstreren, wacht... voor wie?
Morgenavond een avondklok instellen in het kalifaatquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommigen weten niet eens om wie het gaat. Treurig wel.
Doet me denken aan de scholieren protesten een aantal jaar geleden. Een handjevol scholieren wist daadwerkelijk waarvoor ze actie voerden, de rest was er alleen maar om te rellen en te keten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommigen weten niet eens om wie het gaat. Treurig wel.
Veel recenter nog: die occupyers in het Maagdenhuis. De kritische studenten waren al lang en breed vertrokken toen het zooitje ontruimd werd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:18 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Doet me denken aan de scholieren protesten een aantal jaar geleden. Een handjevol scholieren wist daadwerkelijk waarvoor ze actie voerden, de rest was er alleen maar om te rellen en te keten.
Die zou ik nog bijna vergeten inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Veel recenter nog: die occupyers in het Maagdenhuis. De kritische studenten waren al lang en breed vertrokken toen het zooitje ontruimd werd.
Kansenvolktwitter:michaelvos1978 twitterde op woensdag 01-07-2015 om 23:22:51Alsof rellen op zichzelf al niet erg genoeg zijn, zie ik ook beelden kinderen van 10, 12 tussen rellende jongeren. Verschrikkelijk #mitch reageer retweet
Waar zijn de ouders ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
Kansenvolktwitter:michaelvos1978 twitterde op woensdag 01-07-2015 om 23:22:51Alsof rellen op zichzelf al niet erg genoeg zijn, zie ik ook beelden kinderen van 10, 12 tussen rellende jongeren. Verschrikkelijk #mitch reageer retweet
Daar worden de kinderen 's ochtends met 5 euro de deur uit gedaan, en ze mogen 'savonds om 00:00 weer thuis zijn. Lekker rustig.quote:
Is dat Den Haag of Peshawar ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.periscope.tv/(...)CjZoRt0ukOFDIlPgVQ==
Live
Zit daar een gaybar in de buurt ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, Kalifaat ook goed?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zit daar een gaybar in de buurt ?
Ik zie een boel kerels met een jurk aan
twitter:VSchildkamp twitterde op woensdag 01-07-2015 om 23:28:49Vuurwerk stenen scooters, t is rellen nu reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |