Ik zou nog een paar uur wachtenquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:25 schreef DonDruiper het volgende:
De zon is uit onze slaapkamer nu.. tijd om de boel open te zetten?
De buurman misschien..quote:
Hier waait het al de hele dag aardigquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De buurman misschien..
Was best apart... het was windstil.... 10 seconden gingen de boomtoppen heen en weer en het was zo ook weer rustig.
Het effect van de warmte wat het zo laat opwaaien?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De buurman misschien..
Was best apart... het was windstil.... 10 seconden gingen de boomtoppen heen en weer en het was zo ook weer rustig.
Zolang ze beesten maar in Namibië houdenquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:27 schreef Felagund het volgende:
Ga je op vakantie in o.a. Namibië, wordt het uiteindelijk hier warmer dan daar.
Zolang het buiten warmer is dan binnen heeft dat natuurlijk geen enkel zinquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:25 schreef DonDruiper het volgende:
De zon is uit onze slaapkamer nu.. tijd om de boel open te zetten?
GMTAquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:29 schreef GekkePoes het volgende:
Straks komen die beestjes hier, omdat het daar te koud is
Gelukkig staat er hier in Zeeland een redelijk windje.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:24 schreef Skwish het volgende:
Vannacht in het zuiden niet kouder dan 23 graden![]()
Volgende week donderdag.quote:
Lekker strandweer vannacht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:24 schreef Skwish het volgende:
Vannacht in het zuiden niet kouder dan 23 graden![]()
Volgens mij maakt het dus geen fuck uit of je het open of dicht doet. Ik heb hier de hele dag al alles open, lekker doorwaaien en hier is het 28 graden binnen. Maar het voelt niet heel warm of benauwd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Fuck hoe doe je dat!? Ik heb de hele dag alles dicht gehouden, gordijnen/ramen.... En er staat nu 29.5 op de thermostaat
[ afbeelding ]
Zoiets idd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vuurtje fikken en 3 kratten bier mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |