Het gebeurt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
oh tis tegenwoordig normaal blijkbaar om drugs te doen op een festival?
geluisterd? iemand in doodstrijd?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Sneu. Als hij dus gewoon had geluisterd en meegewerkt had ie nu nog geleefd...
hopeloos gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu lees ik: als ie had meegewerkt blabla. Tis nooit goed.
Ja, nooit op een festival geweest dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
oh tis tegenwoordig normaal blijkbaar om drugs te doen op een festival?
ik was er zelf ook zaterdag, hooguit wat blowersquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
De hele line up van het festival trekt niet de typische drugsgebruikers... Ook al duizend keer gezegd.
Nou en? Niet iedereen leest hier 1000x mee en dat betekende alsnog niet dat hij geen drugs had kunnen nemen omdat er geen 'typische drugsgebruikers' heengaan. Had gekund, ook niet fout als mensen dat wel dachten lijkt me.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
De hele line up van het festival trekt niet de typische drugsgebruikers... Ook al duizend keer gezegd.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ow pls. Tis dat ik geen zin heb te zoeken naar quotes.
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik geloof best wel dat deze man niet zomaar aangehouden is, mij hebben ze ook nog nooit zomaar aangehouden.
[..]
Enige wat ik mij kan bedenken is dat er nogal wat paniek was onder de agenten, toen ze merkte dat hij geen hartslag meer had. En omdat er een hele groep omheen staat te schreeuwen, zullen ze wel gedacht hebben de persoon op die locatie geen hulp te verlenen, omdat dan helemaal de beer los is, en de hulpverleners hun werk niet kunnen doen.
Neemt natuurlijk niet weg dat dit een vreemde actie is. Was desnoods in de ME bus al begonnen met reanimeren, maar dit slaat natuurlijk alles. Dit gaat voor de agenten ook nog wel een staartje krijgen mag ik hopen.
Maargoed, omstanders moeten gewoon lekker normaal doen, en doorlopen bij een aanhouding, als er 50 man omheen zich staan te bemoeien en te schreeuwen, kan ik mij voorstellen dat je daar niet wilt overgaan op reanimatie.
Er is nu duidelijk geworden dat hij niet onder invloed was van drugs dus we kunnen het sowieso laten gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:23 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Nou en? Niet iedereen leest hier 1000x mee en dat betekende alsnog niet dat hij geen drugs had kunnen nemen omdat er geen 'typische drugsgebruikers' heengaan. Had gekund, ook niet fout als mensen dat wel dachten lijkt me.
Maar dit is echt ernstig.
Ganja festijn dusquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
UB40, Duran Duran en K Choice waren onder andere de bands die hier optraden.
maar maar...k's choice heeft toch zo'n liedje met addict in de titel?!quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
UB40, Duran Duran en K Choice waren onder andere de bands die hier optraden.
Omdat het in 99% van de gevallen goed afloopt zal het dit keer ook wel goed zijn gegaan is jouw gedachtegang? Interessant.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan slaat het ook niet echt ergens op om daar van uit te gaan.
Vast omdat je zelf ook zo'n druggie bent.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik was er zelf ook zaterdag, hooguit wat blowers
Ja. Maar dit is toch geen type LatinVillage ofzo waar broekies op af komen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, nooit op een festival geweest dan?
En heel veel cokesnuivers waarvan jij niet weet dat ze cokesnuivenquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik was er zelf ook zaterdag, hooguit wat blowers
Sukkel.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:18 schreef LXIV het volgende:
Even samengevat: Een bijstandstrekkende Arubaan van 40+ neemt veel te veel drugs in tijdens een festival, gaat de politie en andere festivalgangers bedreigen door te roepen dat hij een wapen heeft, verzet zich bij aanhouding, wordt onwel tijdens de verplaatsing naar het bureau.
Ik zeg: de familie aansprakelijk stellen voor de gemaakte kosten en daarna uitzoeken of ze het land uitgezet kunnen worden (mits geen verblijfsvergunning)
In de OP staat dat hij zich verzette dus ja, dan vraag je om een harde aanpak. Dat hij daaraan overleed is gewoon ongelukkig. Gebeurd wel vaker.quote:
ja toch, ik stond helemaal strak tijdens de dijk, ub40 en duran duranquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vast omdat je zelf ook zo'n druggie bent.
Nee, zo te lezen meer iets voor messentrekkers.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is toch geen type LatinVillage ofzo waar broekies op af komen?
alleen maarquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En heel veel cokesnuivers waarvan jij niet weet dat ze cokesnuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |