Ik vond dat geen onlogische gedachte, hoor. Hij was op een festival, zo gek is het dan niet om wat te gebruiken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil nog graag sorry lezen van de fokker die zijn excuses zou aanbieden als het niet was veroorzaakt door drugsgebruik.
Die hadden gewoon kunnen ingrijpen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:11 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Want misschien werd het zuurstoftekort wel veroorzaakt door de agenten die zijn enkels vasthielden.
Die figuren zijn dus gewoon niet helemaal in orde als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet iedereen. Al die mensen die aan het bleren waren dat ie het wel verdiend zou hebben zijn nu bezig met die Marokkanen.
Nee hoor, dat was ik diezelfde middag al.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet iedereen. Al die mensen die aan het bleren waren dat ie het wel verdiend zou hebben zijn nu bezig met die Marokkanen.
Van drugs ga je doorgaans niet dood.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:15 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vond dat geen onlogische gedachte, hoor. Hij was op een festival, zo gek is het dan niet om wat te gebruiken.
Die mocro's gelukkig wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:16 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Die figuren zijn dus gewoon niet helemaal in orde als je het mij vraagt.
hersendood had de familie zondag op fb gezegdquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:05 schreef erodome het volgende:
Maar is hij dan al klinisch dood geweest toen ze hem meenamen? Omdat hij officieel de volgende dag pas overleden is? Is hij alleen maar kunstmatig in leven gehouden?
Nee, maar je kan er wel onwel van worden. Dus het is niet heel gek dat mensen dat dachten, vind ik.quote:
Prima. Waarom zeik je niet nu op het excessief politiegeweld?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik diezelfde middag al.
dat kan nog steedsquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Daar is geen reden voor, ze hebben nou toch wat ze wilden? De betrokken agenten zijn buiten functie gesteld, dus ze komen er niet zomaar mee weg.
Is er wel een 'feestje'....dan keihard aanpakken.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Sneu. Als hij dus gewoon had geluisterd en meegewerkt had ie nu nog geleefd...
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Sneu. Als hij dus gewoon had geluisterd en meegewerkt had ie nu nog geleefd...
don't hold your breath (no pun intended)quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil nog graag sorry lezen van de fokker die zijn excuses zou aanbieden als het niet was veroorzaakt door drugsgebruik.
oh tis tegenwoordig normaal blijkbaar om drugs te doen op een festival?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:15 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vond dat geen onlogische gedachte, hoor. Hij was op een festival, zo gek is het dan niet om wat te gebruiken.
Daar had ik al genoeg over gezegd, en ik hoopte ook dat dit een staartje zou krijgen voor die agenten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima. Waarom zeik je niet nu op het excessief politiegeweld?
t was niet bepaald een festival voor drugsgebruikers, die zullen wat heftigers opzoekenquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:15 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Nu lees ik: als ie had meegewerkt blabla. Tis nooit goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
don't hold your breath (no pun intended)
zeker toen bleek dat hij al bewusteloos wasquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die hadden gewoon kunnen ingrijpen natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar had ik al genoeg over gezegd, en ik hoopte ook dat dit een staartje zou krijgen voor die agenten.
Dat is dus ook zo uitgekomen, dus daar heb ik niks meer over te melden.
Het is toch al meerdere keren voorgekomen dat er jongeren dood achterbleven na een houseparty. Je hebt drugs en rotzooi wat voor drugs door moet gaan natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |