Goed verhaal!quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is best warm. Dus mijn broek gaat weer uit...
Hard geworden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Aan wat voer je zequote:
Bedankt dat je mijn matige grap nog even herhaaltquote:
Ik heb een filmpje gemaakt! Maar ik lig nu nog in de tuin.quote:
Ik heb jouw reactie helemaal niet gelezen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn matige grap nog even herhaalt
Oh ik snap hem, minecraftquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:11 schreef Specularium het volgende:
Yasminecraft.
Hahaha, zagen jullie mijn halve elflettering imitatie?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja begrijpelijk ook wel, nog steeds wat last van waterige ogen zeker?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb jouw reactie helemaal niet gelezen.
Ja brah, sorry man.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk ook wel, nog steeds wat last van waterige ogen zeker?
Pas je wel op voor gluurders.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Het leven is eigenlijk wil chiller zonder broek.
Dat zeg ik de hele tijd al.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Het leven is eigenlijk wil chiller zonder broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn vriendin vond het nodig de parasol op te pimpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie setup hoor, ik heb net een half uur in de volle zon gezeten, ik denk dat ik 20 liter vocht ben kwijtgeraakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel goed ingesmeerd hoop ik...quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Mooie setup hoor, ik heb net een half uur in de volle zon gezeten, ik denk dat ik 20 liter vocht ben kwijtgeraakt.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:24 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zat in de schommel te chillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn vriendin vond het nodig de parasol op te pimpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:24 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zat in de schommel te chillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn vriendin vond het nodig de parasol op te pimpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je kinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voordeel van naar buiten gaan is dat zodra je weer binnen bent die 26 graden best wel even aangenaam zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Mijn zolder zit op het noorden, gewoon 20 graden hier.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordeel van naar buiten gaan is dat zodra je weer binnen bent die 26 graden best wel even aangenaam zijn.![]()
Uiteraard, maar dat zweet je er dan ook allemaal af en dan wordt het helemaal een kleffe boel.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Doorzonwoning op het zuidwesten hierquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn zolder zit op het noorden, gewoon 20 graden hier.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
High Temperature 35.3°C at 14:55Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Neuh. Er staat wel een tafeltje voor die kids van mijn broer, die toch altijd in de schommel zitten als ze hier zijn.quote:![]()
En als ze hier komen, laten ze altijd wat rommel achter.![]()
![]()
Gelukkig schijnt hier op zolder de zon pas door het raam ergens 's avonds, dan is het ergste wel achter de rug.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gewoon onder de douche springen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zweet je er dan ook allemaal af en dan wordt het helemaal een kleffe boel.![]()
Dat ga ik zo maar eens doen inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon onder de douche springen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nachtdokter danquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kom je langs?
Wel 's nachts he, nachtzuster...
Waar woon je ook al weer?But while the earth sinks to its grave
Als je trouwens de tuin van mijn broer ziet...![]()
Compleet met trampoline en glijbaan. Lijkt daar wel een speeltuin...![]()
![]()
Ik heb vandaag dit fruitpakketje op de markt gekocht. Die man gaf me een extra meloen en mango, ter compensatie van mijn kleine boezem.
But while the earth sinks to its grave
Schiedam toch...quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nachtdokter dan
Waar woon je ook al weer?![]()
Spannend.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag dit fruitpakketje op de markt gekocht. Die man gaf me een extra meloen en mango, ter compensatie van mijn kleine boezem.
[ afbeelding ]![]()
Gaan ze daar van groeien dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: