Alle 8 politieheli's staan op Schiphol-Oost, daar is de basis van de ULVP.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet dat ding helemaal van Schiphol komen trouwens? Rotterdam lijkt me stuk dichterbij.
Wie heeft bedacht dat dat de meest praktische oplossing was? Dus als ze er een nodig hebben in noord Groningen of zuid Limburg moet die daar helemaal vandaan komen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alle 8 politieheli's staan op Schiphol-Oost, daar is de basis van de ULVP.
Zal wel met centjes te maken hebben. Kost gewoon teveel om meerdere standaard plaatsen te hebben. Maar over het algemeen is er altijd wel 1 of 2 in de lucht en soms staat er wel eens 1 op een ander vliegveld, bijvoorbeeld Volkel of idd Rotterdam, maar dat komt niet vaak voor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie heeft bedacht dat dat de meest praktische oplossing was? Dus als ze er een nodig hebben in noord Groningen of zuid Limburg moet die daar helemaal vandaan komen.
Maar dan hebben ze wel enorme aanvliegtijden toch? Een helikopter vliegt maar iets van 250 km/h dacht ik.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal wel met centjes te maken hebben. Kost gewoon teveel om meerdere standaard plaatsen te hebben. Maar over het algemeen is er altijd wel 1 of 2 in de lucht en soms staat er wel eens 1 op een ander vliegveld, bijvoorbeeld Volkel of idd Rotterdam, maar dat komt niet vaak voor.
Oftewel ze kunnen vanavond weer boos worden, Agga gaat brandenquote:
Klopt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze wel enorme aanvliegtijden toch? Een helikopter vliegt maar iets van 250 km/h dacht ik.
Kunnen ze lekker op het strand gaan liggen tenminstequote:
Liever huilend thuis op de bankquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker op het strand gaan liggen tenminste
Nou niet zozeer dat ze dit misschien hebben gedaan maar dat wat werd gedacht nu ook bevestigd wordt.quote:
Yas + een van deze woorden, klaar met die grappen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:11 schreef Specularium het volgende:
Yasminecraft.
Hahaha, zagen jullie mijn halve elflettering imitatie?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas + een van deze woorden, klaar met die grappen.
Yasminaret.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |