Klinkt in elk geval stukken beter dan Kanye West (quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben fan van deze band Elfje, misschien is het ook wel wat voor jou.
http://www.undertheradarm(...)_of_pop_-_headaches/
Je punt is? Dat het een arrogante aandachtshoer is denkt dat hij de wederopstanding van Jezus is, dat zal ik niet ontkennen. Walgelijk ook dat hij denkt aan Queen te kunnen zitten. Maar zijn muziek op cd's is vaak wel prima te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)merkelijkheden.dhtml
Ik hoor direct alweer van dat moskee-gejengel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben fan van deze band Elfje, misschien is het ook wel wat voor jou.
http://www.undertheradarm(...)_of_pop_-_headaches/
Dat zit een beetje in je hoofd denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoor direct alweer van dat moskee-gejengel.
Ja maar Elf haat gewoon negersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Kanye heeft inderdaad wel gewoon kwaliteitsalbums gemaakt die universeel zijn geprezen. Verder is het een zak hooi.
En je hebt gewoon een diepgewortelde haat jegens hiphop. Net als dat ik een diepgewortelde haat heb tegen Muse, Bruno Mars en Anouk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik haat kutmuziek. En ik haat het gedrag van Kanye West nog meer.
Heb geen idee. Gingen blijkbaar wel geruchten over een nieuw evenement vanavond.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn er weer mensen hun verdriet aan het verwerken?
Den Haag feeststadquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb geen idee. Gingen blijkbaar wel geruchten over een nieuw evenement vanavond.
Klopt. Want hiphop is anti-muziek (in 99 van de 100 gevallen).quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je hebt gewoon een diepgewortelde haat jegens hiphop. Net als dat ik een diepgewortelde haat heb tegen Muse, Bruno Mars en Anouk.
Maar als hiphop geen muziek is, wat is het dan wel?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Want hiphop is anti-muziek (in 99 van de 100 gevallen).
Fijn dat jij ook bepaalde muziek haat. Kun je meteen een punt zetten achter je rare hetze tegen mij.
Je bent echt enorm kortzichtig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn dat jij ook bepaalde muziek haat. Kun je meteen een punt zetten achter je rare hetze tegen mij.
Ja, maar dan zonder het Freddy gedeelte.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:10 schreef Remqo het volgende:
Was het dit filmpje, wat de discussie over Kanye aanwakkerde?
Kanye wordt wel op z'n plek gezetquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder het Freddy gedeelte.
Rijmpjes op een (doorgaans zeer monotone) muzikale backing track.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als hiphop geen muziek is, wat is het dan wel?
Rijmpjes op muziek ... waar ken ik dat toch van ...quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rijmpjes op een (doorgaans zeer monotone) muzikale backing track.
Die hetze is terecht hoor met je rare mening elke keer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ziggokanaal 905 opgezetquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Anders had ik wel helemaal hysterisch gaan zitten doen hier.
Omdat ie een dubbele motor heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:32 schreef YokiKater het volgende:
Toch opmerkelijk dat mensen vaak meerdere helikopters denken te horen als die AW139 in de lucht hangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier had op een paar km afstand een platform voor traumahelikopters moeten komen, ergens toch wel blij dat dat niet is doorgegaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:32 schreef YokiKater het volgende:
Toch opmerkelijk dat mensen vaak meerdere helikopters denken te horen als die AW139 in de lucht hangt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ie een dubbele motor heeft.Mjah, dat heeft de standaard politieheli ook. Alleen deze zijn wat zwaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch mooi man?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier had op een paar km afstand een platform voor traumahelikopters moeten komen, ergens toch wel blij dat dat niet is doorgegaan.
Denk dat het nogal irritant gaat worden als die dingen heel de tijd rondvliegen.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:39 schreef Webschip het volgende:
Wat vinden jullie van WindowsPhone? Of toch maar Android?
Android FTW.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:39 schreef Webschip het volgende:
Wat vinden jullie van WindowsPhone? Of toch maar Android?
Welnee. Daar wen je ook vanzelf wel aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het nogal irritant gaat worden als die dingen heel de tijd rondvliegen.
Ja ik zit hier al met een opstartende Shell, dat is al genoeg herriequote:Op woensdag 1 juli 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee. Daar wen je ook vanzelf wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |