Buiten wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is 300 vgraden, echt niets sexy aan.
Ik zie het al voor me, een afgetrainde uccsterquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
gaat toch niet gebeuren, maar anders zou ik misschien wel moeten gaan sporten
Heb je weer op het terras gezeten vandaag?quote:
Kun je mooi verkassen naar de ONZ-Gymquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is 300 vgraden, echt niets sexy aan.
blughquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, een afgetrainde uccster
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je weer op het terras gezeten vandaag?
Oma'squote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij nu niet de oma van Fylax zou doen.
Ik word helemaal suf van zulk weer, wil dan het liefst hele dag aan het bier, bbq en chillen in een hangmat op mijn balkonterrasquote:
Prima. Dan doe ik het serieuze nieuws wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan doe ik het welWordt ook wel weer eens tijd.
Lekker laten luchten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Ik kan hem af en toe niet eens in de broek houden als ik op straat loop, dat durf ik best te zeggen.
Dat was wel ongemakkelijk laatst.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Ik kan hem af en toe niet eens in de broek houden als ik op straat loop, dat durf ik best te zeggen.
Wat is een balkonterras?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik word helemaal suf van zulk weer, wil dan het liefst hele dag aan het bier, bbq en chillen in een hangmat op mijn balkonterras
Werd je omver geslagen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was wel ongemakkelijk laatst.
Ik zie alleen maar verliezers.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
Hier heb je het voordeel dat je gewoon in je blote reet op een duintop kan staan.
Lekker, zand in je bilspleet. Zal een feest zijn als je naar huis loopt. Heb je een gepolijst bilspleetquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
Hier heb je het voordeel dat je gewoon in je blote reet op een duintop kan staan.
Is de foto wel gelukt?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was wel ongemakkelijk laatst.
Valt best mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Lekker, zand in je bilspleet. Zal een feest zijn als je naar huis loopt. Heb je een gepolijst bilspleet
Ik heb enkele dagen terug getennist. Dat was leukquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
gaat toch niet gebeuren, maar anders zou ik misschien wel moeten gaan sporten
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is de Efteling sad omdat Jinek er niet is.
Nee.quote:
Zo ben ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
Zal zo wel weer overal met splitsquotes komen aanzetten.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Jawel.
Passief-agressief ben je, echt zo'n vrouwentrekje.
Dat je je aanstelt.quote:
Lees eens al je gezwets over Kanye eerder terug.quote:
Jij bent zeker fan van Kanye?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees eens al je gezwets over Kanye eerder terug.
Sinds wanneer is feiten benoemen hetzelfde als aanstellen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees eens al je gezwets over Kanye eerder terug.
De muziek kan ik vaak wel waarderen ja, die aansteller zelf moet gewoon leren ze bek dicht te houden in het openbaarquote:
Ja sorry dat het geen onbekend zweverig Zweeds indiepop bandje met gevoelige doordachte en inspirerende teksten is.quote:
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry dat het geen onbekend zweverig Zweeds indiepop bandje met gevoelige doordachte en inspirerende teksten is.
Ik ben fan van deze band Elfje, misschien is het ook wel wat voor jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |