Het is warm.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, had op een iets meer TLDR rant gehoopt maar ok.
Do you like fishdicks?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, die vent. Hij denkt dat hij de plaatsvervanger van God én Jezus op aarde is, maar hij presteert werkelijk niks met die baggermuziek van 'm.
Zo goed?
Ik ruik de koeienstront gewoon.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal jullie laten meegenieten van het prachtige Sassemse landschap.
Ik trek het gewoon niet al te best, al die talentloze kneuzen die veel te hard omhoog vallen. Om nog maar te zwijgen over de bizarre verafgoding die ze ten deel valt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft Paul McCartney wel bekend gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar de mensen lezen het wel erg graag.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek het gewoon niet al te best, al die talentloze kneuzen die veel te hard omhoog vallen. Om nog maar te zwijgen over de bizarre verafgoding die ze ten deel valt.
Ik zal verder maar zwijgen over de Novum-feeds die we bij de FP binnenkrijgen over Kanye en Kim. Echt om moedeloos van te worden. Echt elke futiliteit wordt tot nieuwsfeit opgeklopt.
Geen koeien daar, wel een hoop schaapjes met lammetjes. En een hele enclave van zwanen en eenden families met jongen.quote:
Ik vind 'de mensen' nooit een goed argument.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar de mensen lezen het wel erg graag.
Ik ben er klaar mee. Ik plaats dat soort bagger niet meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar de mensen lezen het wel erg graag.
Je moet wel met je tijd meegaan Elfje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Ik plaats dat soort bagger niet meer.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Ik plaats dat soort bagger niet meer.
Dat doe ik. Maar niet door elk bericht over Kim en Kanye te plaatsen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel met je tijd meegaan Elfje.
Ik heb best veel gegeten en nu alweer trek.quote:
Fattyquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb best veel gegeten en nu alweer trek.
En geen chips in huis.
Dan doe ik het welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe ik. Maar niet door elk bericht over Kim en Kanye te plaatsen.
Sinds de laatste keer wel.quote:
Ik ga het direct lezen!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan doe ik het welWordt ook wel weer eens tijd.
Nou zo erg is het niet, maar er moet geen 3kg meer bij ofzo.quote:
Dan weeg je 36?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zo erg is het niet, maar er moet geen 3kg meer bij ofzo.
Vrijdag/zaterdag gaat het vies worden in combinatie met de luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
Ik kan goed tegen die hitte, is nog uit mijn tijd in Vietnam.
ja, prima gewicht bij 80cm.quote:
Ik houd mijn luxaflex dicht en dan is het nog best vol te houden. Vrijdagavond boodschappen doen en dan sluit ik me wel op.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vrijdag/zaterdag gaat het vies worden in combinatie met de luchtvochtigheid.
Leuk voor je.quote:
Dat van alle mensen jij het zegtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iedereen toch.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik word echt ongelofelijk geil van dit weer
Zal ik je even helpen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Daar heb ik ook last van.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:45 schreef timmmmm het volgende:
gaat toch niet gebeuren, maar anders zou ik misschien wel moeten gaan sportenquote:
Joh, en je bent zo skinny.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haha ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
gaat toch niet gebeuren, maar anders zou ik misschien wel moeten gaan sporten
Alsof jij nu niet de oma van Fylax zou doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Viro het volgende:
Stelletje pervs hier die geil worden door het weer
ies natoer!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Viro het volgende:
Nee, ik ben nu gewoon goed, niet meer graatmager.quote:
Ja echt pervers inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Viro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |