Ik heb gewoon ziggokanaal 905 opgezetquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Anders had ik wel helemaal hysterisch gaan zitten doen hier.
Omdat ie een dubbele motor heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:32 schreef YokiKater het volgende:
Toch opmerkelijk dat mensen vaak meerdere helikopters denken te horen als die AW139 in de lucht hangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier had op een paar km afstand een platform voor traumahelikopters moeten komen, ergens toch wel blij dat dat niet is doorgegaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:32 schreef YokiKater het volgende:
Toch opmerkelijk dat mensen vaak meerdere helikopters denken te horen als die AW139 in de lucht hangt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ie een dubbele motor heeft.Mjah, dat heeft de standaard politieheli ook. Alleen deze zijn wat zwaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch mooi man?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier had op een paar km afstand een platform voor traumahelikopters moeten komen, ergens toch wel blij dat dat niet is doorgegaan.
Denk dat het nogal irritant gaat worden als die dingen heel de tijd rondvliegen.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:39 schreef Webschip het volgende:
Wat vinden jullie van WindowsPhone? Of toch maar Android?
Android FTW.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:39 schreef Webschip het volgende:
Wat vinden jullie van WindowsPhone? Of toch maar Android?
Welnee. Daar wen je ook vanzelf wel aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het nogal irritant gaat worden als die dingen heel de tijd rondvliegen.
Ja ik zit hier al met een opstartende Shell, dat is al genoeg herriequote:Op woensdag 1 juli 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee. Daar wen je ook vanzelf wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |