abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2015 @ 19:47:04 #201
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_154012726
sayed_ridha twitterde op donderdag 02-07-2015 om 15:28:54 #SAA dismantle an #IS VBIED with 48 IEDs each weighing 50kg in #Hasakah #Syria http://t.co/RS58fVraEP reageer retweet

Say what?
  donderdag 2 juli 2015 @ 19:49:18 #202
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_154012793
Say what?
pi_154013048
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:46 schreef Triggershot het volgende:

Een beetje salafist sterft toch echt eerder liever vechtend tegen de Koerd dan dat ze samenwerken met de 'Heidense' Koerd. Een dagelijkse realiteit waar de FSA zich wel aan begeeft.
Zo denkt ISIS. Al-Qaeda en Ikhwan (moslimbroeders) denken anders. Ze gaan eerst samenwerken met Koffar tot dat zij sterker zijn. Salafisten en Ikhwan hebben ook samengewerkt met de VS in Afganistan tegen de Sovjet-Unie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Montana_ir op 02-07-2015 20:06:32 ]
pi_154013083
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:57 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Zo denkt ISIS. Al-Qaeda en Ikhwan (moslimbroeders) denken anders. Ze gaan eerst samen werken met Koffar tot dat zij sterker zijn. Salafisten en Ikhwan hebben ook samengewerkt met de VS in Afganistan tegen de Sovjet-Unie.
Je gaat mij niets te snel, waarom is de FSA, Al-Qaeda en Ikhwan gerelateerd dan, omdat ze Sharia willen?
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:00:22 #205
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_154013137

Lijkt er sterk op dat de Turken toch Syrië gaan aanvallen, dat kan lachen worden

*wrijft handen* :9
Say what?
pi_154013231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:00 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt er sterk op dat de Turken toch Syrië gaan aanvallen, dat kan lachen worden

*wrijft handen*
Mocht het er van komen, wed ik iig op de Turken.
pi_154013244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:00 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]

*wrijft handen*
En dan achteraf janken dat die Koerden in Syrië allemaal terroristen zijn, de Koerden in Turkije ook uit zijn op afscheiding :'( :'(
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:04:50 #208
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_154013273
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik op de ISIS sleeper cells in Turkse steden
Say what?
pi_154013281
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mocht het er van komen dan kan je iig weer de grieven van de Turken benoemen die ze zullen ondervinden van PKK'ers ;)
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_154013291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:03 schreef primakov het volgende:

[..]

En dan achteraf janken dat die Koerden in Syrië allemaal terroristen zijn
Even serieus, los er van dat ik reeds klaarkom bij de naam 'Erdogan' alleen al, is wat je hier boven zegt zoooooooo niet een standpunt van de AKP / Erdogan in generaliserende zin.
pi_154013304
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je gaat mij niets te snel, waarom is de FSA, Al-Qaeda en Ikhwan gerelateerd dan, omdat ze Sharia willen?
Omdat ik geen verschil zie tussen de drie groepen. Ja,ze willen allemaal de Sharia.
pi_154013333
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Even serieus, los er van dat ik reeds klaarkom bij de naam 'Erdogan' alleen al, is wat je hier boven zegt zoooooooo niet een standpunt van de AKP / Erdogan in generaliserende zin.
PYD erger dan ISIS was gelukkig ook geen bericht afkomstig uit AKP-kanalen.
pi_154013342
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:04 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ik op de ISIS sleeper cells in Turkse steden
Meer dan wat aanslagen zal het niet zijn (gebeurt nu ook al) meer zullen de cellen niet kunnen, het leger daarentegen kan zorgen voor verovering en bezetting.
pi_154013360
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Omdat ik geen verschil zie tussen de drie groepen. Ja,ze willen allemaal de Sharia.
Jij toch ook, in Iran toch ook, hoe lomp zou het zijn om Iran en JAN te vergelijken?
pi_154013401
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:06 schreef primakov het volgende:

[..]

PYD erger dan ISIS was gelukkig ook geen bericht afkomstig uit AKP-kanalen.
Ah I see, volgens jou is de PYD en de Koerden the same thing?
Volgens Erdogan niet iig, zo een politiek blunder zou hij nooit uiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 20:09:11 ]
pi_154013490
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah I see, volgens jou is de PYD en de Koerden the same thing?
Volgens Erdogan niet iig, zo een politiek blunder zou hij nooit uiten.
Ahh, dus de AKP weet een onderscheid te maken tussen in Noord-Syrie vertoevende Koerden en de PYD. In jouw optiek lijkt Erdogan bijna nooit blunders te maken, is ie geniaal in vrijwel alle facetten van politiek bedrijven, lijkt hij vrijwel alle rechtstatelijke beginselen in acht te nemen. Het begint een beetje gênant te worden hoe geïnternaliseerd jij bent van de AKP visie.
pi_154013588
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:11 schreef primakov het volgende:

[..]

Ahh, dus de AKP weet een onderscheid te maken tussen in Noord-Syrie vertoevende Koerden en de PYD. In jouw optiek lijkt Erdogan bijna nooit blunders te maken, is ie geniaal in vrijwel alle facetten van politiek bedrijven, lijkt hij vrijwel alle rechtstatelijke beginselen in acht te nemen. Het begint een beetje gênant te worden hoe geïnternaliseerd jij bent van de AKP visie.
Gast doe es niet zo lomp. :')

Ik benoem het niet ter verdediging van Erdogan, ik heb het over de politieke strategie wat hij zich eigen heeft gemaakt sinds 2007, door constant de PKK en de Koerden in Turkije van elkaar los te drijven, een verdeel en overheers politiek, al was Erdogan een incapabele Nazi Leider in mijn ogen, dat zou nog steeds niets veranderen aan het benoemen van Erdogan's methodes.

Erdogan is een zeer capabel leider om z'n plannen uit te voeren zonder te blunderen met z'n eigen gedrag, en als je denkt dat Erdogan, Koerd( in algemene zin) en terrorist in z'n mond neemt, dan heb je niet echt goed opgelet mijn beste.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 20:18:41 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:18:34 #218
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_154013684
De PYD is de plek waar Arabische, Koerdische, Turkmeense en Assyrische nationalisten elkaar ontmoeten.
Say what?
pi_154013729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:18 schreef UpsideDown het volgende:
De PYD is de plek waar Arabische, Koerdische, Turkmeense en Assyrische nationalisten elkaar ontmoeten.
Reageer je op mij?
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:21:03 #220
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_154013747
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Reageer je op mij?
Ik zag PYD staan, dacht post ff een quote die ik laatst voorbij zag komen.
Say what?
pi_154013790
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:21 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ik zag PYD staan, dacht post ff een quote die ik laatst voorbij zag komen.
pi_154013829
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij toch ook, in Iran toch ook, hoe lomp zou het zijn om Iran en JAN te vergelijken?
Je kan de Sjiietische Sharia niet met de Soennitische Sharia vergelijken. Voorbeeld: in Iran wonen veel Zoroastriërs en Yazidi's zij hebben dezelfde rechten als de moslim's. In Soennitsche Sharia moeten ze kiezen tussen moslim worden of doodstraf.
pi_154013923
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Je kan de Sjiietische Sharia niet met de Soennitische Sharia vergelijken. Voorbeeld: in Iran wonen veel Zoroastriërs en Yazidi's zij hebben dezelfde rechten als de moslim's. In Soennitsche Sharia moeten ze kiezen tussen moslim worden of doodstraf.
True, maar Sharia blijft Sharia voor homo's, dieven, afvalligen. De verschillen in de Sharia zijn niet gigantisch groot, als je Westers media of gevluchtte Iraniers mag geloven is Iran geen haar beter dan IS en consorten, het verschil tussen Soennitisch Sharia en Sjietisch Sharia zou ik dan het beste kunnen omschrijven als verschil tussen een liberaal democratie of een conservatief democratie, hetzelfde in essentie, maar makkelijker / extremer in andere zeer specifieke zaken.

Daarnaast, welk belijdend moslim kan zeggen dat ze tegen de Sharia ( in de ruimste zin van het woord ) zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 20:29:17 ]
pi_154013949
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

In Iran wonen geen Yezidi's, en de minderheden hebben niet helemaal dezelfde rechten als moslims. Laat staan de Bahai'is.
pi_154014010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gast doe es niet zo lomp. :')

Ik benoem het niet ter verdediging van Erdogan, ik heb het over de politieke strategie wat hij zich eigen heeft gemaakt sinds 2007, door constant de PKK en de Koerden in Turkije van elkaar los te drijven, een verdeel en overheers politiek, al was Erdogan een incapabele Nazi Leider in mijn ogen, dat zou nog steeds niets veranderen aan het benoemen van Erdogan's methodes.

Erdogan is een zeer capabel leider om z'n plannen uit te voeren zonder te blunderen met z'n eigen gedrag, en als je denkt dat Erdogan, Koerd( in algemene zin) en terrorist in z'n mond neemt, dan heb je niet echt goed opgelet mijn beste.
Je bent aan het voortborduren op die veronderstelling dat ik Erdogan alle Koerden als terroristen hebt laten bestempelen.De door PYD / YPG bewerkstelligde vorderingen zijn de grondslag van het bericht dat YPG erger zou zijn dan Koerden. Dat hij niet alle Koerden in serie hiermee bedoelt snap ik ook wel, gelieve te stoppen die veronderstelling aan mij toe te schuiven. Waar ik wel tegen ageer is dat hij, dan wel zijn ventilatiekanalen in de media (en kom mij niet vertellen dat hij daar geen hand in zou hebben, want dan heb jij echt niet opgelet) de boel probeert te framen dat het een soort niemandsland van Koerden wordt waar andere minderheden verdreven/gezuiverd worden en het een soort vrijhaven zou zijn voor PKK terroristen. Lijkt mij common sense dat hij in zeker zin de Koerden bedoelt en niet alleen de YPG, dat zal echter niet expliciet zo geuit worden, semantische spelletjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')