Het Syrische staatspersbureau als bron aanhalen is net zoiets als het Noord-Koreaanse staatspersbureau als waarheidsgetrouw zien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:57 schreef Richestorags het volgende:
Het Syrische leger heeft flinke klappen uitgedeeld in het Zuiden.twitter:SANA_English twitterde op donderdag 02-07-2015 om 13:22:59#Syria: 15 terrorist groups’ leaders killed, tens of vehicles destroyed in #Daraa and other areas http://t.co/1sMI6VXivl reageer retweet
Normaal gesproken wel, alleen spreken zelfs de rebellen zelf van een mislukking.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:38 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het Syrische staatspersbureau als bron aanhalen is net zoiets als het Noord-Koreaanse staatspersbureau als waarheidsgetrouw zien.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:57 schreef Richestorags het volgende:
Het Syrische leger heeft flinke klappen uitgedeeld in het Zuiden.twitter:SANA_English twitterde op donderdag 02-07-2015 om 13:22:59#Syria: 15 terrorist groups’ leaders killed, tens of vehicles destroyed in #Daraa and other areas http://t.co/1sMI6VXivl reageer retweet
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:06 schreef Slayage het volgende:
maar de rebllen hebben in het zuiden zeker gefaald
Je angst voor die 5% al qaeda in het zuiden is groter dan het rationeel kunnen nadenken dat er ondertussen dagelijks vatbommen met spijkers op markten wordt gegooid waar geen al qaeda te vinden is. Deze situatie is nu gaande, het is niet een "what if" situatie.quote:
Je valt in herhaling, geen nieuws meer?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je angst voor die 5% al qaeda in het zuiden is groter dan het rationeel kunnen nadenken dat er ondertussen dagelijks vatbommen met spijkers op markten wordt gegooid waar geen al qaeda te vinden is. Deze situatie is nu gaande, het is niet een "what if" situatie.
Het enige verschil tussen isis en assad is, is dat de één allah hackbar zegt en minderheden als favoriete target heeft. De ander heeft markten met willekeurige burgers als favoriet.
Wat is niet waar?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:20 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, geen nieuws meer?
Als je iets vaak herhaalt wordt het nog niet waar.
Sheikh Qutb zegt van niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:45 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Al Qaida(JAN),FSA,Jaish Alislam en Ahrar Alsham zijn allemaal hetzelfde shit.
Ze zijn misschien wel allemaal shit, maar niet hetzelfde, stront heb je ook in allerlei (on)gewenste vormen, kleuren en maten.quote:
Ze hebben allemaal hetzelfde ideologie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zijn misschien wel allemaal shit, maar niet hetzelfde, stront heb je ook in allerlei (on)gewenste vormen, kleuren en maten.
Denk niet echt dat je de FSA samen kunt scharen met JAN / ISIS op ideologisch vlak.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:57 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal hetzelfde ideologie.
Isis niet JAN wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk niet echt dat je de FSA samen kunt scharen met JAN / ISIS op ideologisch vlak.
Gekkenhuis!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:45 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Als je zwart wit denkt welquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:45 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen JAN en FSA.quote:
Onder voorbehoud dat ik word gecorrigeerd, zie ik bijv JAN niet snel samenwerken met de Koerden, de seculiere 'communisten' in dit geval, iets waar complete FSA brigades niet moeilijk over doen, JAN is heel concreet en uitgesproken over haar Salafistische interpretatie van de FSA hoor je van alles, waaronder ook een liberaal democratie. Dat moeten toch wel twee belangrijke onderscheidende factoren zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen JAN en FSA.
Tussen Isis en FSA zie ik wel een verschil.
Wat is het verschil tussen JAN en FSA ?
FSA in Kobani/Tal Abyad heeft geen andere keuze, daarom werken ze samen met de YGP. FSA leiders willen ook een land met Sharia.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dat ik word gecorrigeerd, zie ik bijv JAN niet snel samenwerken met de Koerden, de seculiere 'communisten' in dit geval, iets waar complete FSA brigades niet moeilijk over doen, JAN is heel concreet en uitgesproken over haar Salafistische interpretatie van de FSA hoor je van alles, waaronder ook een liberaal democratie. Dat moeten toch wel twee belangrijke onderscheidende factoren zijn.
Jij wil ook in je eigen (moslim)land Sharia neem ik aan? Iets anders dan dat verkiezen maakt je per definitie en per direct kafir volgens Imam Jafar. Tweede punt is wel terugkomend op het verschil tussen beide JAN zal niet eens 2 woorden bij elkaar schrapen om secularisme als eigen bestuur te benoemen in een zin, iets wat de FSA meerdere malen en vaak genoeg heeft gedaan, in dat opzicht is JAN en FSA absoluut niet hetzelfde.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:23 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
FSA in Kobani/Tal Abyad heeft geen andere keuze, daarom werken ze samen met de YGP. FSA leiders willen ook een land met Sharia.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:27 schreef Triggershot het volgende:
Tweede punt is wel terugkomend op het verschil tussen beide JAN zal niet eens 2 woorden bij elkaar schrapen om secularisme als eigen bestuur te benoemen in een zin, iets wat de FSA meerdere malen en vaak genoeg heeft gedaan, in dat opzicht is JAN en FSA absoluut niet hetzelfde.
Goed, nadat ik dan als reactie heel wat pro democratie en secularisme statements heb neergezet hier, denk je dat je ook maar eentje kunt vinden van Nusra wat pro democratie en secularisme is, of dat ze uberhaupt zouden samenwerken met de Koerden?quote:
FSA leiders zijn niet pro secularisme! Ze zijn pro Sharia. Dan kan je democratie ook vergeten als je pro Sharia bent.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, nadat ik dan als reactie heel wat pro democratie en secularisme statements heb neergezet hier, denk je dat je ook maar eentje kunt vinden van Nusra wat pro democratie en secularisme is?
Ik herhaal mijn vraag, ben jij anti Sharia?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:43 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
FSA leiders zijn niet pro secularisme! Ze zijn pro Sharia. Dan kan je democratie ook vergeten als pro Sharia bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |