quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
ah de bejaarden zijn herinneringen op aan het halen zie ik
Lul nou niet, je ligt nu huilend in foetushouding in de hoek wetende dat je dit hebt gemistquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
een koffieshop die 24/7 open was
Die reactie verwachtte is al. Weet niet zeker maar volgens mij kwam ik in NWS er ook een topic over tegen.quote:
Die reactie moetquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Die reactie verwachtte is al. Weet niet zeker maar volgens mij kwam ik in NWS er ook een topic over tegen.
wat moet ik met een 24/7 shop?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Lul nou niet, je ligt nu huilend in foetushouding in de hoek wetende dat je dit hebt gemist
Natuurlijk ken ik de 3 mussen. En Sensi Cafe natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De drie musketiers, ken je dat, daar heb ik bijna gewoond
een koffieshop die 24/7 open was
In deze zat jules deelder regelmatig, en trad herman brood opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat moet ik met een 24/7 shop?tis niet alsof ik ooit in een shop zit te chillen
sensiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik de 3 mussen. En Sensi Cafe natuurlijk.
Tegenwoordig kom ik eigenlijk alleen nog in Rotown.
ik weet niet precies wie jules deelder isquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In deze zat jules deelder regelmatig, en trad herman brood op
jules is godquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie jules deelder ismaar optreden van herman brood is wel cool idd
eindhovenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:09 schreef LompeHork het volgende:
Bij nader inzien had ik een jaar in Rotterdam moeten doorbrengen in plaats van Eindhoven, maarja, vervlogen tijden hè?
De nachtburgemeester van Rotjeknorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie jules deelder ismaar optreden van herman brood is wel cool idd
Ik kwam iets tegen over een kapotte sherlock en een reactie van deadprez die niet teruggevonden kon worden. Daar reageerde ik op, al was het wel wat laat...quote:
Daltons ook alweer wat jaartjes weg. Daar ben ik nog wat jaartjes dealer geweest.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sensigreenhouse
de poel
alles weg
Zonde wel, komt vast wel weer binnenkort toch? (dat terugkomen op FOK! dan, natuurlijk)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kwam iets tegen over een kapotte sherlock en een reactie van deadprez die niet teruggevonden kon worden. Daar reageerde ik op, al was het wel wat laat...
Momenteel even druk helaas, niet zoveel tijd voor FOK!
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Daltons ook alweer wat jaartjes weg. Daar ben ik nog wat jaartjes dealer geweest.
Kale koppen niet te stoppen!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voel me toppie, geen haar op mijn koppie
Dat is jouw lijflied?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voel me toppie, geen haar op mijn koppie
Tuurlijk. Mijn aanwezigheid komt in golven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonde wel, komt vast wel weer binnenkort toch? (dat terugkomen op FOK! dan, natuurlijk)
haha, die albumsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
happy hardcore, wat slecht is dat eigenlijk
heb t wel op pepnachten helemaal stukgeluisterd
zo slecht dat het leuk wordtquote:
Was gewoon nieuws hoor, maar al een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat nederland geen fuck geeft om taiwan
Wil je een gave serie zien die zo slecht is dat het leuk is?quote:
Ja ik zag het al, heb het gemist blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Was gewoon nieuws hoor, maar al een paar dagen geleden.
Maar die jankerds in Leeuwarden waren wel meer in het nieuws.
Net als die jankerds in de Schilderswijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Was gewoon nieuws hoor, maar al een paar dagen geleden.
Maar die jankerds in Leeuwarden waren wel meer in het nieuws.
Ik ook dusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik zag het al, heb het gemist blijkbaar.
nah, ik hou echt niet van nederlandse seriesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil je een gave serie zien die zo slecht is dat het leuk is?
Hertenkamp van de VPRO
Ik heb hem op DVD en VHS (gekochte versie) ik ben bereid hem te rippen voor je mocht je er niet aankomen
Hertenkamp is echt uniek gaaf, plus, als je het hebt gezien kan je Toto nooit meer serieus nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
nah, ik hou echt niet van nederlandse series
hahahh watquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hertenkamp is echt uniek gaaf, plus, als je het hebt gezien kan je Toto nooit meer serieus nemen
Dat is een karakter in die serie
Dat kon ik al nietquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hertenkamp is echt uniek gaaf, plus, als je het hebt gezien kan je Toto nooit meer serieus nemen
whutquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wehehequote:Rolverdeling
Jop Joris - Toto Vorsselmans
Lees je in over Hertenkamp, dat is echt een serie voor stonersquote:
dit?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen, maar al sinds ik Toto hier ken heb ik dus die associatie
heb hem er alvast uitgehangenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lees je in over Hertenkamp, dat is echt een serie voor stoners
Ultra links groepje mensen in een huis
Je lacht je lul uit je broek
Ja, die gast op die pic is echt een held, half zwakzinnig speelt hij, geobsedeerd door ufo'squote:
quote:
Briljant he, met georgina verbaan en die lesbo'squote:
1e middellandstraat en later oude noorden/blijdorpquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Ik heb een tijd in de Noordmolenstraat gewoond
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Briljant he, met georgina verbaan en die lesbo's
Of Wies en Wiebe in hun driehoeksverhouding, met zijn vieze puisten op zijn rug
Ja daarom hebben wij hem dubbel, eerst VHS, maar later toch maar DVD... met stip de beste NL serie ooitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]prachtig. Tranen in m'n ogen wel, even opnieuw kijken het is alweer een tijdje terug
Beste NL serie vond ik All Stars, maar heb verder volgens mij nooit echt NL series gezien behalve Flodder of zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja daarom hebben wij hem dubbel, eerst VHS, maar later toch maar DVD... met stip de beste NL serie ooit
Maar ik ga offline ...
de kamer versieren, morgen feetsje Teun
latersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja daarom hebben wij hem dubbel, eerst VHS, maar later toch maar DVD... met stip de beste NL serie ooit
Maar ik ga offline ...
de kamer versieren, morgen feetsje Teun
niet alleen jijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
nou zit k deze troep dus weer de hele tijd te luisteren
bovenste commentsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
Nou, dan luid ik wel een ander muziekje in:
boneheadsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die eerste"bring back paki bashing"
Your mom's cookin' curry you paki scum!
Vieze junkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om 12 uur ben ik bij WCH, verrassingfeestje voor Teun! Hele nacht doorhalen, pep erbij
nice mag ik ook een lijntjequote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om 12 uur ben ik bij WCH, verrassingfeestje voor Teun! Hele nacht doorhalen, pep erbij
ja met de muziek is vaak niks mis, maar die tekstenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens. Overigens had Romper Stomper wel 1 lekker nummer (qua flow dan)
maar hoe hendelen we zijn vrouw, die schijnt gevaarlijk te zijnquote:
Akkoord! Zeer akkoord zelfs, ik heb hier ook nog wel wat rechtse troep liggen, puur voor de muziek. De teksten zijn over het algemeen ondoorgrondelijk ziek.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja met de muziek is vaak niks mis, maar die teksten
Die sturen Frass en ik naar een West-Fries-werkkampf, dat hebben we nog hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar hoe hendelen we zijn vrouw, die schijnt gevaarlijk te zijn
ja ach, qua teksten over geweld kunnen linkse bands er ook wel wat vanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord! Zeer akkoord zelfs, ik heb hier ook nog wel wat rechtse troep liggen, puur voor de muziek. De teksten zijn over het algemeen ondoorgrondelijk ziek.Dat nummer wat ik net postte valt erg mee trouwens, gaat voornamelijk over geweld, niet echt gespecificeerd ofzo.
whehehequote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die sturen Frass en ik naar een West-Fries-werkkampf, dat hebben we nog hier.
Oh zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ach, qua teksten over geweld kunnen linkse bands er ook wel wat van
Goed. En daar?quote:
jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:36 schreef LompeHork het volgende:
Oh zekerje had ook zo'n Nederlandse band, niet eens heel oud, iets met Gewapend Beton of iets dergelijks? Mooi wel.
Einaudi is prima, maar dan "36 Song Golden Collection"quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een nare music allemaal
ik luister dit
wat valt er te lachenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Einaudi is prima, maar dan "36 Song Golden Collection"
Ja, dat. Ik heb ze trouwens nog live gezienquote:
Wat niet?quote:
quote:
ja verbaast me nietsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja, dat. Ik heb ze trouwens nog live gezienstel droeftoeters op het podium wel. "de eckte mannen" enzuks.
Fresku altijd +1, eckte waarheden van die straat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |