quote:
Briljant he, met georgina verbaan en die lesbo'squote:
1e middellandstraat en later oude noorden/blijdorpquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Ik heb een tijd in de Noordmolenstraat gewoond
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Briljant he, met georgina verbaan en die lesbo's
Of Wies en Wiebe in hun driehoeksverhouding, met zijn vieze puisten op zijn rug
Ja daarom hebben wij hem dubbel, eerst VHS, maar later toch maar DVD... met stip de beste NL serie ooitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]prachtig. Tranen in m'n ogen wel, even opnieuw kijken het is alweer een tijdje terug
Beste NL serie vond ik All Stars, maar heb verder volgens mij nooit echt NL series gezien behalve Flodder of zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja daarom hebben wij hem dubbel, eerst VHS, maar later toch maar DVD... met stip de beste NL serie ooit
Maar ik ga offline ...
de kamer versieren, morgen feetsje Teun
latersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja daarom hebben wij hem dubbel, eerst VHS, maar later toch maar DVD... met stip de beste NL serie ooit
Maar ik ga offline ...
de kamer versieren, morgen feetsje Teun
niet alleen jijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
nou zit k deze troep dus weer de hele tijd te luisteren
bovenste commentsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
Nou, dan luid ik wel een ander muziekje in:
boneheadsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die eerste"bring back paki bashing"
Your mom's cookin' curry you paki scum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |