Tuurlijk. Mijn aanwezigheid komt in golven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonde wel, komt vast wel weer binnenkort toch? (dat terugkomen op FOK! dan, natuurlijk)
haha, die albumsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
happy hardcore, wat slecht is dat eigenlijk
heb t wel op pepnachten helemaal stukgeluisterd
zo slecht dat het leuk wordtquote:
Was gewoon nieuws hoor, maar al een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat nederland geen fuck geeft om taiwan
Wil je een gave serie zien die zo slecht is dat het leuk is?quote:
Ja ik zag het al, heb het gemist blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Was gewoon nieuws hoor, maar al een paar dagen geleden.
Maar die jankerds in Leeuwarden waren wel meer in het nieuws.
Net als die jankerds in de Schilderswijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Was gewoon nieuws hoor, maar al een paar dagen geleden.
Maar die jankerds in Leeuwarden waren wel meer in het nieuws.
Ik ook dusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik zag het al, heb het gemist blijkbaar.
nah, ik hou echt niet van nederlandse seriesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil je een gave serie zien die zo slecht is dat het leuk is?
Hertenkamp van de VPRO
Ik heb hem op DVD en VHS (gekochte versie) ik ben bereid hem te rippen voor je mocht je er niet aankomen
Hertenkamp is echt uniek gaaf, plus, als je het hebt gezien kan je Toto nooit meer serieus nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
nah, ik hou echt niet van nederlandse series
hahahh watquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hertenkamp is echt uniek gaaf, plus, als je het hebt gezien kan je Toto nooit meer serieus nemen
Dat is een karakter in die serie
Dat kon ik al nietquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hertenkamp is echt uniek gaaf, plus, als je het hebt gezien kan je Toto nooit meer serieus nemen
whutquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wehehequote:Rolverdeling
Jop Joris - Toto Vorsselmans
Lees je in over Hertenkamp, dat is echt een serie voor stonersquote:
dit?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen, maar al sinds ik Toto hier ken heb ik dus die associatie
heb hem er alvast uitgehangenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lees je in over Hertenkamp, dat is echt een serie voor stoners
Ultra links groepje mensen in een huis
Je lacht je lul uit je broek
Ja, die gast op die pic is echt een held, half zwakzinnig speelt hij, geobsedeerd door ufo'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |