Ja, toen kwamen bands als Death en Pestilence en was je ziel gewoon rottende vanaf dat moment. Ik voel die pijn wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ben van 76 dus 1990 liep het bij mij echt uit de hand, voor die tijd was ik best lief en meegaand...
je snapt mequote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, toen kwamen bands als Death en Pestilence en was je ziel gewoon rottende vanaf dat moment. Ik voel die pijn wel.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ben van 76 dus 1990 liep het bij mij echt uit de hand, voor die tijd was ik best lief en meegaand...
Die single heb ik dus hequote:
Parkzicht heb jij net niet meegekregen zeker?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die single heb ik dus he
en Hakken en zagen
Ik haatte die gabber cultuur
Toch in de energiehal geweest een keer
ik was toen nog een kleine snotaap maar vond het geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die single heb ik dus he
en Hakken en zagen
Ik haatte die gabber cultuur
Toch in de energiehal geweest een keer
jawel man hahahahaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Parkzicht heb jij net niet meegekregen zeker?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:45 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Beetje laat, maar je hebt het wel gezegd.
Blokhut en de vlerk was mijn stamquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Was wel een circus daar. Blokhut op zuid kwam ik destijds ook regelmatig.
Je hebt iets gemist. Stond op de FP.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.nbcnews.com/ne(...)er-park-fire-n383226
Waarom is dit hier geen nieuws, of hebik het gemist?
500 slachtoffers bij een holi feest, ene grote vuurbal jonguh
omdat nederland geen fuck geeft om taiwanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.nbcnews.com/ne(...)er-park-fire-n383226
Waarom is dit hier geen nieuws, of hebik het gemist?
500 slachtoffers bij een holi feest, ene grote vuurbal jonguh
Ach ja de Vlerk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blokhut en de vlerk was mijn stam
halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |