Ideaal toch, een kale man, nooit strijd over van wie de shampoo is, geen vreemde haren in je borstelquote:
Schaam jequote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig weer haar op m'n hoofd.
HAHA LIGT ER AAN WAAR JE BORSTELT HAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ideaal toch, een kale man, nooit strijd over van wie de shampoo is, geen vreemde haren in je borstel
deze post kan, en zal, in de toekomst tegen je worden gebruiktquote:
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HAHA LIGT ER AAN WAAR JE BORSTELT HAHAHAHA
Vorig jaar in het Midden Oosten zelfs een baard laten groeien voor het eerst van m'n leven, maar die heb ik er na 2 maanden weer afgehaald.quote:
MET DE GROETEN VAN M'N KONTSNOR!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HAHAHAHA
TARREL IN JE BORSTEL
BITCH
3 nachten op de bank, maar totaly worth itquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MET DE GROETEN VAN M'N KONTSNOR!godver.
Niets mis met baarden, zolang de boel maar netjes getrimd wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vorig jaar in het Midden Oosten zelfs een baard laten groeien voor het eerst van m'n leven, maar die heb ik er na 2 maanden weer afgehaald.
Moest lachenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit gaat over haar en niet je penor
Stond best aardig. Onder m'n kin scheerde ik wel. Het was eigenlijk als grapje ontstaan omdat de wachtchef en de 2e werktuigkundige ook al een baard hadden en we in het Midden Oosten aan het werk waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets mis met baarden, zolang de boel maar netjes getrimd wordt.
Ik heb ooit in de jaren 90 een sik gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Stond best aardig. Onder m'n kin scheerde ik wel. Het was eigenlijk als grapje ontstaan omdat de wachtchef en de 2e werktuigkundige ook al een baard hadden en we in het Midden Oosten aan het werk waren.
Hehe, prima gedaan wel. Ik schoor (scheerde, is als je langs iemand heen scheert) alleen m'n nek een tijdje, goede baard kweek je daarmee wel, net iets voller dan wanneer je de onderkant van je kin scheert. (hoewel dat veel minder warm is)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Stond best aardig. Onder m'n kin scheerde ik wel. Het was eigenlijk als grapje ontstaan omdat de wachtchef en de 2e werktuigkundige ook al een baard hadden en we in het Midden Oosten aan het werk waren.
Teringquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ooit in de jaren 90 een sik gehad
Echt zo'n foute puntsik
Pics.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ooit in de jaren 90 een sik gehad
Echt zo'n foute puntsik
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:52 schreef Chloroform het volgende:
Beetje wat hoink nu op z'n bovenlip heeft
Vroeger, eind jaren '80quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
Was toen wel uber death metal hardcore hoor
ik hoorde er echt bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |