over welke temperatuurschaal hebben we het hier?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Feit. Hoewel -5 lekkerder is dan +30 natuurlijk.
Celsius. De rest erken ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over welke temperatuurschaal hebben we het hier?
Kelvin is voor de elite die er niet mee om kan gaan, dat weet je toch wel hè?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet alleen in Kelvin denken
Ik ben sowieso een liefhebber van thais. Ik bereid het echter pas sinds een jaar. Het is ook helemaal niet moeilijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]wel gruwelijk lekker. Fris doch pittig.
Thaise keuken is echt meer dan prima, vooral op warme dagen. Morgen maak ik dan ook een curry (niet uit zo'n pakje, dat is karig en smaakt vaak nergens naar) om de hitte een beetje terug te dringen. Na zo'n maaltijd is alles frisquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een liefhebber van thais. Ik bereid het echter pas sinds een jaar. Het is ook helemaal niet moeilijk.
Nou ja het rekent wel prettige hoor, Kelvinquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kelvin is voor de elite die er niet mee om kan gaan, dat weet je toch wel hè?
Ja, Hansquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA NOU IK HEB TOCH GELIJK MAN GODVERODMME
AKELIG FIGUUR
Ik heb geen redenen om m'n weerbericht uit te rekenenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja het rekent wel prettige hoor, Kelvin
Geen negatieve getallen, delen door 0 komt ook zelden voor
moet je eens met Celsius gaan rekenen
Ja, las gisteren dat WCH eigenlijk voor Willem Cornelis Hans stondquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik Hans heet
Illuminatie
Geen radialen gebruikenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen redenen om m'n weerbericht uit te rekenenverder gebruik ik graden alleen maar in hoeken en niet in temperatuur, dan is Kelvin wel redelijk overbodig.
Wie heeft er gelekt, ja Chloro, die lekt permanent, maar verder...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, las gisteren dat WCH eigenlijk voor Willem Cornelis Hans stond
Niet dagelijks de ideale gaswet toepassenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen redenen om m'n weerbericht uit te rekenenverder gebruik ik graden alleen maar in hoeken en niet in temperatuur, dan is Kelvin wel redelijk overbodig.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
M'n vrouw gebruikt wel Kelvin trouwens, maar die werkt dan ook op een lab.
Dit dus...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet dagelijks de ideale gaswet toepassen
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet dagelijks de ideale gaswet toepassen
Nee dat dan weer niet, serieus gewoon een laborante getrouwd jwzquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]je vrouw werkt niet op een lab, die is met Kelvin als jij werkt
Ja Kelvin betaald goedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:42 schreef LompeHork het volgende:
Nee dat dan weer niet, serieus gewoon een laborante getrouwd jwzbakken geld alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |