Watquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent ook nogal een bipolaire stoornis of niet?
Oh mijn laatste Sherlockrondje kwam er allerlei adoratie door jou naar boven. En ja bipolair zijn lijkt me kut. Gaat ie een beetje, jongen?quote:
Mijn kat liep over het toetsenbordquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mijn laatste Sherlockrondje kwam er allerlei adoratie door jou naar boven. En ja bipolair zijn lijkt me kut. Gaat ie een beetje, jongen?
Zoiets verwachtte ik inderdaad alquote:
wat heb ik zojuist gelezenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
hey etto, doe evne normaal
is gewoon kapot lekker weertje
2ero's aan in op het balkonnetje
ff normaal doen
anders
verklap ik niet wat ik ga doen maar je moeder is erbij betrokken en het gaat ongeveer 60 mintuen van haar tijd in beslag nemen
Noem je mij nu een drinker?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik inderdaad al. Of dat je dronken was o.i.d.
app je tan isquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jawel ik ben al poepbruin en zo word ik alleen maar bruiner
te koud bestaat nietquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Nederlanders zeiken altijd over het weer, te koud/te warm etc. etc.
Mooie drol gekakt ja?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:30 schreef niels0 het volgende:
Zoooow. Dat was lekker. Moet ik vaker maken. Morgen op het toilet nog even nagenieten.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Groene papaya salade gemaakt en dat is nogal peperig.
ja, maar dan is toch alles dood en heb je er dus nog geen last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |